home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 238 239 [240] 241 242 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829647 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3585: 08 Nov 2011, 20:07 »

hvis du er en rigtig chelsea fan, kan jeg ikke forstå at du vælger ramires? en hver ægte fan ville tage terry eller lampard..

Denne definition på en ægte fan vil jeg egentlig gerne se.. Har længe ledt på nettet efter den, men kan ingen finde.. Det lyder til at du kender en slags facitliste på, hva der gør om man er ægte eller ej.. Vil gerne se den, og se om jeg går ind under den Smiley

ps: Ville have Suarez på min Liverpool trøje!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3586: 08 Nov 2011, 20:09 »

Denne definition på en ægte fan vil jeg egentlig gerne se.. Har længe ledt på nettet efter den, men kan ingen finde.. Det lyder til at du kender en slags facitliste på, hva der gør om man er ægte eller ej.. Vil gerne se den, og se om jeg går ind under den Smiley

ps: Ville have Suarez på min Liverpool trøje!

Kæft du er godt nok uægte så..

verdenskrig
Manager

« Svar #3587: 08 Nov 2011, 20:11 »

Tænkte det nok Græder.. Jeg må hellere gå til gudstjeneste på søndag for at blive tilgivet!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3588: 11 Nov 2011, 15:07 »

CechMan!

Korzika
Gæst

« Svar #3589: 11 Nov 2011, 15:32 »

Cech kan bære den! Det er han værdig nok til.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3590: 14 Nov 2011, 16:00 »

Ville ikke have noget imod og se ham i trøjen da jeg mener han er kanon dygtig : http://onside.dk/nyheder/premier-league/rygte-chelsea-lurer-pa-walcott

Vi skal alle være her.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3591: 14 Nov 2011, 16:11 »

Ville ikke have noget imod og se ham i trøjen da jeg mener han er kanon dygtig : http://onside.dk/nyheder/premier-league/rygte-chelsea-lurer-pa-walcott

Men rygtet er fra Caughtoffside, så det er der (heldigvis) ikke noget i.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3592: 14 Nov 2011, 21:33 »

Her er en lille sjov video, hvor vores unge komet, Josh McEachran, svarer på nogle spørgsmål på Twitter.

http://www.youtube.com/v/X03r1UCL6fo&feature=youtu.be

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3593: 18 Nov 2011, 19:19 »

På søndag gælder det så Liverpool hjemme på Broen! Der er store forventninger til opgøret, og hvis man ser tilbage på de seneste års kamp mod The Reds, forstår man hvorfor.

4-4 kampen på Stamford Bridge i 2009, straffesparkskonkur rencen i 2007, det dramatiske "The goal that never was" i 2005 osv. Alt sammen dramatik, men dog i Champions League. Jeg tror dog, at vi får et brag af en kamp på søndag, og forhåbentlig har vi 3 point mere på kontoen efter søndags opgør.

Her er det smukkest øjeblik mod Liverpool i nyere historie: http://www.youtube.com/v/E7EhlJQwPps
« Seneste Redigering: 18 Nov 2011, 19:33 af Jakob E » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #3594: 18 Nov 2011, 20:13 »

På søndag gælder det så Liverpool hjemme på Broen! Der er store forventninger til opgøret, og hvis man ser tilbage på de seneste års kamp mod The Reds, forstår man hvorfor.

4-4 kampen på Stamford Bridge i 2009, straffesparkskonkur rencen i 2007, det dramatiske "The goal that never was" i 2005 osv. Alt sammen dramatik, men dog i Champions League. Jeg tror dog, at vi får et brag af en kamp på søndag, og forhåbentlig har vi 3 point mere på kontoen efter søndags opgør.

Her er det smukkest øjeblik mod Liverpool i nyere historie: http://www.youtube.com/v/E7EhlJQwPps

Ser også frem til kampen - men jeg tror I bliver skuffede  Peace

IMO så bliver det en af årets mest intense kampe, hvor forsvarets stabilitet let kan komme til at afgøre kampen.
Begge hold vil spille offensivt - men Chelsea har nok den bedste midtbane og vi har den bedste angriber..og nå ja Agger..... og så glæder jeg mig til at se Torres floppe igen god kamp ønskes til alle jeg Chelsea fans... håne retten er på spil  Peace

YNWA

Naustratze
Gæst

« Svar #3595: 18 Nov 2011, 20:17 »

Håber for jer at Chelsea får bedre styr på forsvaret end mod Arsenal, det var squ ikke gangbart :-)

Korzika
Gæst

« Svar #3596: 18 Nov 2011, 21:48 »

Ser også frem til kampen - men jeg tror I bliver skuffede  Peace

IMO så bliver det en af årets mest intense kampe, hvor forsvarets stabilitet let kan komme til at afgøre kampen.
Begge hold vil spille offensivt - men Chelsea har nok den bedste midtbane og vi har den bedste angriber..og nå ja Agger..... og så glæder jeg mig til at se Torres floppe igen god kamp ønskes til alle jeg Chelsea fans... håne retten er på spil  Peace
Enig i mange ting. Vores forsvar skal virkelig steppe up, hvis vi skal have nogen form for succes. Vores midtbane er bedre end jeres, mens i har den bedste angriber pt. Vi har dog den bedste offensiv, så kan vi lukke ned for Suarez, så ser i virkelig tandløse ud i offensiven. Jeg har dog mine tvivler i forhold til Suarez. Hvis Luiz starter inde, så kan Suarez virkelig være en giftig cocktail for os, det må jeg sige. En ting er sikkert. Jeg glæder mig til kampen, der med høj sandsynlighed bliver underholdende for den neutrale seer.

Korzika
Gæst

« Svar #3597: 20 Nov 2011, 16:48 »

CHELSEA XI

1 Petr Cech
2 Branislav Ivanovic
4 David Luiz
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
7 Ramires
12 John Mikel Obi
8 Frank Lampard
10 Juan Mata
11 Didier Drogba
15 Florent Malouda

Subs: 22 Ross Turnbull, 17 Jose Bosingwa, 6 Oriol Romeu, 16 Raul Meireles, 23 Daniel Sturridge, 39 Nicolas Anelka, 9 Fernando Torres.

En lidt overraskende XI. Havde hellere set Sturrigde og Torres på banen fra start. Men bliver spændende i dag. Vi har virkelig brug for 3 point, hvis vi skal have håb om at følge med Manchester-klubberne. Liverpool er et godt hold, og jeg forventer en tæt kamp. 2-1 eller 1-0 til os!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3598: 20 Nov 2011, 17:44 »

DU gode gud, hvor føler jeg med AVB at han skal stå til regnskab for at vores spillere kamp efter kamp laver den ene latterlige aktion efter den anden. Hva fanden i helvede laver MIkel ved målet, hvorfor helvede kan du ikke bare tyre den bold ud af kommunen eller aflevere bolden inden han bliver presset. Og David Luiz er jo ren hasard at spille med, det er kun et spørgsmål om tid inden hamn er skyld i et mål i dag også...
FARVEL PL titlen

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #3599: 20 Nov 2011, 17:52 »

Fandme irriterende, at vi gang på gang skal straffes af personlige fejl... Ud med Drogba og Malouda; ind med Sturrigde og Torres.

Sider: 1 ... 238 239 [240] 241 242 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010