home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 837 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829697 gange)
krølle
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3570: 08 Nov 2011, 18:47 »

hvis du er en rigtig chelsea fan, kan jeg ikke forstå at du vælger ramires? en hver ægte fan ville tage terry eller lampard..

... U ain't got a minute.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3571: 08 Nov 2011, 18:50 »

hvis du er en rigtig chelsea fan, kan jeg ikke forstå at du vælger ramires? en hver ægte fan ville tage terry eller lampard..
Det kan man jo ikke bare sige. Lampard og Terry er to legender i Chelsea, men derfor skal man da ikke vælge dem på trøje, hvis det ikke er det man føler for. Man kan sagtens være fan af Chelsea, selv om man ikke vælger en af disse to spillere. Man set måske bort fra disse to, fordi de er for oplagt og klassisk et valg, og at man gerne vil være noget anderledes.

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #3572: 08 Nov 2011, 18:54 »

det er netop derfor man bør vælger dem?
det er legender- og på ingen måde det oplagte valg, torres, mata og ramires sælger væsentligt flere trøjer...
at vælge lukaku ville være idioti. Men hvis man ikke skulle tage en af de to, ville jeg mene at ramires er et okay valg - selvom jeg personligt ville foretrække cole eller essien

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #3573: 08 Nov 2011, 18:56 »

Hvordan ved du om jeg ikke allerede har en med Lampard og en med Terry?

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3574: 08 Nov 2011, 19:02 »

det er netop derfor man bør vælger dem?
det er legender- og på ingen måde det oplagte valg, torres, mata og ramires sælger væsentligt flere trøjer...
at vælge lukaku ville være idioti. Men hvis man ikke skulle tage en af de to, ville jeg mene at ramires er et okay valg - selvom jeg personligt ville foretrække cole eller essien
Jeg vil godt love, at intet trøjesalg, hverken på Chelseas hjemmeside, eller i deres megastore ved siden af Stamford Bridge, sælger bedre end Terry, Lampard og Torres. De er da klart det oplagte valg. De er de mest kendte i klubben, nogle af de største spillere nogensinde klubben, anfører og viceanfører osv. Jeg kan på ingen måde følge dig.

« Seneste Redigering: 08 Nov 2011, 19:05 af Jakob E » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3575: 08 Nov 2011, 19:06 »

Så du definere at være fan efter hvem man vil have en trøje med... hvorfor er de gamle legender bedre at have fremfor de unge talenter som kommer igennem vores ungdomssystem?

Kan ikke rigtig se hvad det har med at være rigtig fan at gøre ?

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #3576: 08 Nov 2011, 19:10 »

så du mener at ramires og lukaku er kommet op igennem ungdomssystemet?
^^^^

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #3577: 08 Nov 2011, 19:12 »

og ja det mener jeg.. en rigtig fan køber trøjer med klubmændende...det er i hvert fald min holdning.. jeg kunne f.eks aldrig drømme om at købe en nani eller berbatov trøje.. men ville glædeligt have en med fletcher eller cleverly..

Newton Heath
Manager

« Svar #3578: 08 Nov 2011, 19:19 »

og ja det mener jeg.. en rigtig fan køber trøjer med klubmændende...det er i hvert fald min holdning.. jeg kunne f.eks aldrig drømme om at købe en nani eller berbatov trøje.. men ville glædeligt have en med fletcher eller cleverly..

Det synes jeg godt nok er en underlig holdning.

Hvem man har bagpå trøjen har da intet at gøre med hvorvidt man er en rigtig klubmand eller ej. Oftest er det jo bare et spørgsmål om hvilke spillere man favoriserer eller måske at man gerne vil træde lidt ud fra mainstream (i Chelseas tilfælde Terry, Lampard og Torres). For mig at se er det fuldstændigt ragende ligegyldigt om du har Torres, Terry, McEachran eller Bosingwa på trøjen, Det er ikke det der viser hvor stor en fan du er, men helt andre parametre.

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #3579: 08 Nov 2011, 19:23 »

uenig - ide man har en klubmand på trøjen, viser man også at man holder med holdet, og ikke bare spilleren fordi han kan drible eller scorer mål... men det er måske bare fordi jeg er træt af at se så mange nye man shitty fans der render rundt med en eller anden overbetalt sydamerikaner...

Zone 43
Manager

« Svar #3580: 08 Nov 2011, 19:24 »

McEachran har jeg overvejet selv ufattelig mange gange, men det, der holder mig tilbage er, at han sagtens kan nå at skifte nummer. Han gjorde det f.eks. før denne sæson, hvor han gik fra nummer 46 til nummer 20. Men chancen for at han skifter nu, er selvfølgelig betydeligt mindre. :-)

Du skulle da bare have taget det tryk med nr. 46, det ville imo have været mere lir at have en sådan trøje med en af de unge knægte med høje numre på ryggen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #3581: 08 Nov 2011, 19:27 »

^^^^ ja det er også awesome, og mceachran er en spiller som man ved vil være der længe..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3582: 08 Nov 2011, 19:28 »

Altså, hvis jeg skulle have en Arsenal trøje med nummer og navn ville jeg da foretrække folk som Ramsey, Wilshere, Vermaelen og Szczesny. Ramsey og Vermaelen er ikke just produkter af Arsenals fodboldakademi, men det er mere deres attitude på banen jeg godt kan lide og dedikation, og så kommer de foran folk som Gibbs, Walcott og Rosicky, på trods af at de har været længere i klubben og den førstnævnte er produkt af akademiet. En Van Persie ville jeg udelukke da han er for main-stream Wink Det har intet at gøre med om man er en 'ægte' fan eller ej, blot hvilke spillere man bedst kan lide Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3583: 08 Nov 2011, 19:56 »

så du mener at ramires og lukaku er kommet op igennem ungdomssystemet?
^^^^

øøøh ja...Huh?

Nej selvfølgelig ikke... jeg argumenterede tidligere for McEachran f.eks. men var mere myntet på at bare fordi de er legender i klubben kan du da ikke sige man er større fan fordi man vil vælge dem.

Jeg er ligeglad hvem man vælger at have på trøjen... ikke det der afgør om man er en ægte fan!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3584: 08 Nov 2011, 19:59 »

uenig - ide man har en klubmand på trøjen, viser man også at man holder med holdet, og ikke bare spilleren fordi han kan drible eller scorer mål... men det er måske bare fordi jeg er træt af at se så mange nye man shitty fans der render rundt med en eller anden overbetalt sydamerikaner...

Så en ny fan bliver ægte Chelsea fan ved at købe en Terry trøje ?

hvor en fan som mig der startede med at holde med holdet siden 1998 og måske gerne vil vise at han støtter strategien i klubben med enten købespillere eller at de har gjort en indsats for at få nogle unge spillere igennem systemet... ikke er rigtig fan, fordi jeg aldrig ville vælge Lampard eller Terry. For 4 år siden ville jeg have valgt dem, men de er snart over the hill og jeg ser en ny generation, som jeg tror på. Dem støtter jeg med at købe en trøje istedet.

Det har bare stadig intet med at være rigtig fan at gøre!

Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010