home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829813 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3480: 06 Okt 2011, 11:46 »

Lækker detalje af Josh! Han bliver ekstrem god for Jer, og har jo allerede vist strålende gode takter.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3481: 06 Okt 2011, 15:00 »

Jeg synes det ville være en god idé at flytte stadion. Jeg hader når folk kalder Stamford Bridge faldefærdigt og på størrelse med Parken. Men kan samtidig sagtens se jeres argumenter for at blive på Broen. Men vores ambitioner er højere, hvis vi skal helt til tops, så skal vi have et moderne stadion med plads til 60.000.

Håber det er muligt at beholde navnet, så det ikke kommer til at hedde Reebok Stadium eller Etihad..

JKJ
Gæst

« Svar #3482: 07 Okt 2011, 20:55 »

Jeg synes det ville være en god idé at flytte stadion. Jeg hader når folk kalder Stamford Bridge faldefærdigt og på størrelse med Parken. Men kan samtidig sagtens se jeres argumenter for at blive på Broen. Men vores ambitioner er højere, hvis vi skal helt til tops, så skal vi have et moderne stadion med plads til 60.000.

Håber det er muligt at beholde navnet, så det ikke kommer til at hedde Reebok Stadium eller Etihad..

Jeg har det helt på samme måde med Anfield.

Der er masser af historie og jeg vil nok også græde tomme tårer den dag vi forlader det.

Men hvis i og vi skal følge med hold som Man U/City og Arsenal så skal vi have langt større stadions med pladser til mindst 60.000 tilskuere og langt større og bedre sponser facalitetter.

Korzika
Gæst

« Svar #3483: 13 Okt 2011, 21:17 »

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-ivorianer-tilbudt-ny-kontrakt

Nu må galskaben stoppe. Kalou er simpelthen ikke god nok til vores hold.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3484: 13 Okt 2011, 21:59 »

Jeg er helt enig med dig.

Han bringer intet godt. Han er langsom, ugidelig og generelt elendig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3485: 14 Okt 2011, 17:12 »

Det er sgu underligt med Kalou. I denne sæson har han været pivelendig, men ellers synes jeg, han har været en fin joker. Det er han dog ikke mere, og jeg er enig i, at vi her laver en fejl. Dog ser jeg ikke Kalou som langsom, men blot med en attitude der er helt ude at skide.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3486: 14 Okt 2011, 17:58 »

Kalous tid hos Chelsea bør være slut, han har haft rigeligt med tid til at vose han skal være fast mand, men har aldrig slået til. Evt. kan han sælges her til vinter og så få lidt penge, Liverpool skulle være interesseret i for ham Opstemt

I artiklen åbner AVB også for forlængelser med Anelka og Drogba, jeg er sikker på Anelka smutter til vinter, hvor han tager til millionerne ovre i Rusland. Og Drogba er sådan lidt både og, hvis han forlænger hvorfor så købe Lukaku??

Men vi spiller også kamp i morgen mod Everton, den skal give 3 point og det regner jeg også med den gør. Den komemr på 6´eren hvis folk vil se den, jeg er selv forhindret pga. fodboldfest Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3487: 14 Okt 2011, 19:57 »

Everton hader jeg at møde. Dem og Tottenham har vi altid problemer med. Men i morgen forventer jeg skam også 3 point. Vi er som altid stærke hjemme på fortet, og det bliver meget vigtigt for kampen i morgen. Everton på Goodison er straks en helt anden sag. Men nu må vi se i morgen. Jeg har glædet mig sindssygt meget til Premier League igen, efter en landskampspause.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3488: 15 Okt 2011, 15:49 »

Der var lige en inde på Chelsea support Danmark der skrev : Chelsea har angiveligt betalt Mk Dons 18 millioner kroner for klubbens 14-årige midtbanespiller Oluwaseyi Ojo, hvilket er ny rekord for så ung en spiller.

Vi skal alle være her.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3489: 15 Okt 2011, 15:51 »

Der var lige en inde på Chelsea support Danmark der skrev : Chelsea har angiveligt betalt Mk Dons 18 millioner kroner for klubbens 14-årige midtbanespiller Oluwaseyi Ojo, hvilket er ny rekord for så ung en spiller.

Jeg synes det er fedt at de vil støtte Wimbledon i deres kamp for at komme tilbage til PL - at de så får maskeret det med en 14-årig kan man vel stille spørgsmålstegn ved det moralske i.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3490: 15 Okt 2011, 15:54 »

Jeg synes det er fedt at de vil støtte Wimbledon i deres kamp for at komme tilbage til PL - at de så får maskeret det med en 14-årig kan man vel stille spørgsmålstegn ved det moralske i.

Bortset fra at MK Dons jo ikke er det rigtige Wimbledon - den ære må tilfalde AFC Wimbledon.

Korzika
Gæst

« Svar #3491: 15 Okt 2011, 18:13 »

CHELSEA XI:

Cech, Bosingwa, Ivanovic, JT (c), Cole; Ramires, Mikel, Lampard; Sturridge, Drogba, Mata.

Udover at Brando starter inde i stedet for Luiz, så er der ikke de store overraskelser i vores starter, der skal tage imod Everton hjemme på broen. Everton er gode, men jeg tror og håber, at vi vinder kampen. Glæder mig til at se Drogba fra start. Netop Drogba tror jeg også kommer til at score i en kamp, som jeg tror vi vinder 3-1.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3492: 16 Okt 2011, 11:53 »

Bortset fra at MK Dons jo ikke er det rigtige Wimbledon - den ære må tilfalde AFC Wimbledon.

Det kommer vel an på hvem man spørger..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Korzika
Gæst

« Svar #3493: 16 Okt 2011, 14:11 »

Det blev til en 3-1 sejr mod Everton, som også var mit bud før kampen. Det var ikke nogen speciel elegant sejr, men pointene kom i hus, og det er det, der er vigtigst. United mistede point mod Liverpool, og kan vi vinde over QPR på søndag, så er vi sikker på, at hale ind på i hvert fald en af Manchester-klubberne, da de møder hinanden. Fint at vi fik brudt forbandelsen imod Everton, og hvor er Mata dog fantastisk!

Glæder mig til kampen mod Gent, hvor vi forhåbentligt kommer til at se Torres. Jeg håber han kan fortsætte sit gode spil fra tidligere kampe. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3494: 16 Okt 2011, 18:38 »

Fin sejr i går. Vi spillede en play kamp, men enkelte glimt af verdensklasse, hvor vi så også scorede. 3 point på kontoen, og så videre mod næste kamp. Vigtigt at United smed 2 point, og jeg synes for alvor at vi viser, at vi ikke blot skal tage til takke med 3. pladsen, som mange forudser. Mata var som du siger, fremragende i går. Sikke en klassespiller! Ellers var jeg imponeret af Lampard og Ramires. Førstnævnte fordi jeg ikke så ham tabe en bold i går. Han ramte altid en blå, og det er sgu imponerende. Ramires fordi han endnu engang løber solen sort, og fordi han træder mere og mere i karakter som en klassespiller. Jeg er klart fan af Ramires.

Sider: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010