home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 906 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829743 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3510: 19 Okt 2011, 21:19 »

Skal Lukaku være registreret? Er han ikke ung nok til at gå udenom den regel?

Spørgsmålet er om vi købte ham for sent ? Han skulle jo være købt inden for en bestemt dato, kan også være han har spillet for Anderlecht ?

Han spillede med i kval til CL mod Partizan

http://www.rsca.be/go/en/matchreport/a/2010-2011/154
« Seneste Redigering: 19 Okt 2011, 21:23 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Korzika
Gæst

« Svar #3511: 19 Okt 2011, 21:43 »

Helt igennem sublim første halveg! Vi fører 4-0, og har kampen helt under kontrol. Det er ikke Genks mangel på kvalitet, der er skyld i dette resultat. Det er Chelseas fantastiske indsats! De første 5 minutter kunne godt tyde på en kamp, der først ville blive afgjort sent og ikke indeholde særligt mange målchancer, men maskinen skulle tydeligvis først smøres. Vi er ikke blot fantastiske PÅ bolden, men også uden. Vi formår virkeligt at presse Genk, der har meget svært ved at komme til noget, der ligner boldovertag og/eller chancer.

Torres har været verdensklasse. Han brænder ellers en åben chance tidligt i kampen, hvor Meireles giver ham en guldbold, men Torres sparker bolden på stolpen med venstrebenet. Ellers har Torres været alle steder. Han har ligget på kanten af offside, trukket dybt og lagt sig ud på kanten. Alle gange med stor succes. Romeu har også været rigtig god. Fantastisk i duelspillet, og virkelig en spiller, hvor teamwork står højt på listen.

Af negative ting har været vores højreside, hvor Bosingwa har haft det lidt svært mod De Bruyne, og Anelka har været lidt for anonym offensivt.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3512: 19 Okt 2011, 22:38 »

En fornem indsats idag, vi kværner total Genk ned og vinder stensikkert 5-0.
Torres scorer 2 basser og fortsætter de gode takter, han bliver rigtig vigtig for os i denne sæson.
Mereiles, Lamps og Romeu styrer totalt midtbanen, specielt Mereiles var med i rigtig mange angreb idag, og Romeu skiller sig godt af med bolden.
Selv Kalou kommer ind og laver et mål Shockeret

Vi spiller sku god fodbold for tiden, og AVB´s arbejde begynder stille og roligt at blive sat ind i hovedet på spillerne i tanke og bevægelse. Det lover godt for fremtiden.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3513: 20 Okt 2011, 12:39 »

Først og fremmest en rigtig fin sejr i går. Vi var dejlig kyniske, og skænkede ikke Genk en chance. Fernando Torres var helt fantastisk, og foruden de to mål han lavede, var han uhyggelig i hans touch og eksplosive ryk. Fantastisk at se ham, så veloplagt og god. Det har han fortjent. Også en fin kamp af unge Oriol Romeu. Han virkede som et rigtig Barcelona-produkt med stor boldsikkerhed. Han spillede en god kamp, og jeg lagde meget mærke til ham.
Jeg kan kun være tilfreds med denne sejr, og jeg synes for alvor vi er begyndt at blive rigtig rigtig giftige. Både i Champions League, men også hjemme i ligaen.

Desværre er der også lidt trist nyt. Jeg blev faktisk rigtig ked af det, da jeg læste det, og håber så sandelig ikke, at det er sandt. Det siges nemlig, at vores fantastisk keeper, Petr Cech, muligvis ikke har lang tid tilbage på topniveau. Den udtalelse kommer fra vores unge Thibaut Courtois som er lejet ud til Atletico Madrid, og som reelt er ham der er udset til at tage over for Cech. Han er altså kun 29 år, og det ville da være frygtelig, hvis han måtte toppe karrieren på grund af ryg- og knæproblemer. Jeg håber ikke det passer.

http://www.bold.dk/nyt/Afloeser-Chelsea-frygter-for-Cech

Korzika
Gæst

« Svar #3514: 20 Okt 2011, 16:46 »

Mærkelig udtalelse fra Courtois, men man kunne frygte, at der var hold i hans udtalelser. Cech har ellers været ude at sige, at han går efter 600 kampe . Mit håb er ellers, at Cech kunne have en karriere lignende Van der Sar. Men nu må vi se, jeg vil ikke ligge for meget i de udtalelser.

http://www.bold.dk/nyt/Lille-Chelsea-ude-efter-Hazard
Vi skulle også være med i kapløbet om Hazard. Artiklen melder dog om, at Lille vil have 300 mio. for Hazard, hvilket i mine øjne er en smule krydret. Manden er dog sprængfyldt med potentiale, og han kan blive en world-beater. Bliver spændende at se hvor han ender. Smiley Svaret får vi vel nok først til sommer.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3515: 23 Okt 2011, 16:47 »

Sikke en fodboldkamp mellem de to Manchester-klubber. 6-1 havde ingen regnet med, og jeg er meget bekymret over hvor gode City egentlig er. Men lad tiden vise, om de holder formen.

Vinder vi mod QPR om lidt, rykker vi forbi United, og selv om QPR ikke er noget dårligt hold, og at vi spiller på udebane, skal vi hive 3 point i land. Der er ikke så mange overraskelser i startopstillingen. Torres har karantæne og Ramires er skadet, og det giver helt logisk, så denne opstilling i dag:

Chelsea lineup; Cech, Bosingwa, Luiz, Terry, A.Cole, Mikel, Meireles, Lampard, Sturridge, Mata, Drogba.

Lampard spiller kamp nummer 500 i Premier League i dag, og lad os da håbe, at han kan fejre det, med et par scoringer. Ellers er QPR jo nogle af vores store rivaler, og det er altid fantastisk at slå sådan nogle!

COME ON YOU BLUES!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #3516: 23 Okt 2011, 16:50 »

God kamp til jer Chelsea! Smiley
Som du skriver ser City meget stærke ud, men tror ikke på de kan holde hele sæsonen. Der er spillet 9 kampe, så der er mange om budet endnu - alle kan nå det endnu. Alle kan vinde over alle på forskellige dage.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3517: 23 Okt 2011, 17:00 »

Jeg vil gerne vide hvorfor du ikke tror at City kan holde formen sæsonen over. Men den flytter vi så lige ind i City-tråden.

Tror på et Drogba-mål og et Mata-mål. Så 2-0.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3518: 23 Okt 2011, 18:00 »

Ufatteligt at man kan spille så elendig en kamp når man har muligheden for at overhale United.

Hvor er det pinligt at tabe til en oprykker, og Drogba må efterhånden være fortid, han har ikke noget at byde på længere

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #3519: 23 Okt 2011, 18:37 »

Jeg vil gerne vide hvorfor du ikke tror at City kan holde formen sæsonen over. Men den flytter vi så lige ind i City-tråden.

Tror på et Drogba-mål og et Mata-mål. Så 2-0.

Du skal ikke tage dig af FT9-1 han har så ondt i røven over City, at han ikke kan komme med noget brugbart når snakken falder på dem.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3520: 23 Okt 2011, 21:45 »

Underlig kamp i dag. Vi kommer ud, og tror vi kan gå på vandet, og så bliver man selvfølgelig straffet. Torskedumt af Luiz, som virkelig havde en skidt eftermiddag. Men sådan er han som spiller. Han satser, og han er faktisk normalt ganske dygtig til det. Ellers bliver det hele jo ødelagt i midten af 1. halvleg, af Bosingwa og især Drogba! Bosingwas udvisning er sådan lidt 50-50, og det kan ske, men det Drogba laver i dag er jo helt krudtet af. Hold kæft hvor er det idiotisk.

Ellers fighter vi for det i 2. halvleg, men vi er på en umulig mission. Det er også totalt udisciplineret at vi får et hav af kort i 2. halvleg. Det er simpelthen under al kritik. Lampard, Cole, Mikel, Ivanovic, Meireles, Terry og Luiz fik kort i anden halvleg foruden Drogbas og Bosingwas røde. Det må altså ikke ske. Selvfølgelig får man et kort i ny og næ, men det der, er uacceptabelt.

En skid kamp af os, vi kun kan lære af, og så sker det forhåbentligt ikke igen. Som Claus Thomsen sagde, som håber jeg, de bliver trukket i løn hele banden!
« Seneste Redigering: 23 Okt 2011, 22:01 af Jakob E » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #3521: 25 Okt 2011, 17:08 »

http://www.bold.dk/nyt/FA-sigter-Villas-Boas-og-Chelsea

Det er jo til grin. Chris Foy dømte en jammerlig kamp. Drogbas og Bosingwas udvisninger kan godt forsvares, men det var tydeligvis forskelsbehandling. Chris Foy fulgte ikke hans linje kampen igennem, og jeg syntes, at vi har ret til at føle os bortdømt. FA burde i stedet se ind af, og gøre noget ved de latterlige dommerpræstationer, som alle hold i Premier League bliver udsat for. (I særdeleshed os i denne sæson.)

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3522: 26 Okt 2011, 22:57 »

Det kan godt være vi er blevet væsentlig bedre offensivt under AVB, men for satan hvor lukker vi mange mål ind, vi har lukket mål ind i næsten alle kampe indtil videre i denne sæson!! Og antallet af røde kort er jo uhyggeligt højt i denne sæson!! Nu må der sku strammes lidt op om defensiven og disciplinen tak!! Sur

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3523: 27 Okt 2011, 18:45 »

Jeg savner Essien!

Nu så jeg lige højdepunkter fra gårsdagens spændende kamp mod Everton, og igen der tillod vi ekstremt mange chancer. Det er ikke godt nok. Man vinder kampe på angrebet men mesterskaber på forsvaret, som man siger.

Anelka brænder straffespark og var lidt egoistisk i nogle situationer. Håber så meget at ham og Drogba er fortid snarest muligt. De er færdige som jeg ser det.

Korzika
Gæst

« Svar #3524: 29 Okt 2011, 13:39 »

Ikke meget aktivitet på det seneste. Anyways, dagens XI:

Cech, Bosingwa, Ivanovic, JT, Cole, Mikel, Ramires, Lampard, Mata, Torres, Sturridge
Substitutes - Blackman, Luiz, Romeu, Malouda, Meireles, Lukaku, Bertrand

Det bliver en svær kamp. Arsenal ser ud til at være kommet i gang igen, og deres seneste resultater har været gode. Vi er dog nødt til at slå Arsenal hjemme, så Manchester-klubbernes forspring ikke bliver for stort. Luiz er på bænken i dag, og Torres er tilbage. Jeg tror på en 1-0 eller 2-1 sejr, hvor Torres kommer på tavlen.

Sider: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010