home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:47:41 Cawkbu Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  2 Brugere, 902 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829932 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3435: 18 Sep 2011, 19:30 »

Neeeej det kan man sige, men mener ikke f.eks. det er uheldigt at I brænder 2-3 kæmpechancer. Det er jeres egen skyld hverken dommer, linjevogter, Utd, tilskueres eller andre Smiley Det ville jo svare til, at ikke mente at der skulle være dømt offside ved de første to mål vi scorer Smiley

Hmm.. Det er altid dommerens skyld når United ikke vinder (ifølge ferguson) Smiley - Så må vi ikke nok bruge den undskyldning bare idag (selvom vi godt ved det er Torres (og Ramires) som ikke var skarpe nok) pleeeeeease ??

Vi spillede i min optik godt nok, men var uskarpe! United skulle ikke frem eller noget, så deres reelle styrke kan vi ikke rigtig kommentere på dig. Det er jo fortjent at man vinder, hvis man scorer 3 mål, og modstanderne ikke score. Der var offside... men heldet følger dem der søger det, og det retter sig nok ud over sæsonen... Om det så er nok til at tage PL titlen i år, kan vi så bare håbe på.

Tak for kampen til de United "fans" der kigger forbi i emnet her.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Newton Heath
Manager

« Svar #3436: 18 Sep 2011, 19:33 »

Hvad mener du med det?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3437: 18 Sep 2011, 19:48 »

Hmm.. Det er altid dommerens skyld når United ikke vinder (ifølge ferguson) Smiley - Så må vi ikke nok bruge den undskyldning bare idag (selvom vi godt ved det er Torres (og Ramires) som ikke var skarpe nok) pleeeeeease ??

Vi spillede i min optik godt nok, men var uskarpe! United skulle ikke frem eller noget, så deres reelle styrke kan vi ikke rigtig kommentere på dig. Det er jo fortjent at man vinder, hvis man scorer 3 mål, og modstanderne ikke score. Der var offside... men heldet følger dem der søger det, og det retter sig nok ud over sæsonen... Om det så er nok til at tage PL titlen i år, kan vi så bare håbe på.

Nu er jeg ikke mister Ferguson så det giver ikke rigtig mening. Men self må I bruge det som undskyldning hehe, det hverken kan eller vil jeg ændre ved Smiley

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3438: 18 Sep 2011, 19:56 »

Hvad mener du med det?

Ikke noget videre end at jeg ikke ved om det er fans, supportere eller sympatisører, så prøvede at ramme alle der holder med United på den ene eller anden måde.

Korzika
Gæst

« Svar #3439: 21 Sep 2011, 20:29 »

Tonight we line up as follows: Cech, Ferreira, Alex, D Luiz, Bertrand, McEachran, Romeu, Malouda, Kalou, Lukaku, Sturridge

Så er det tid til at tage hul på Carling Cuppen, og det bliver med et lokalopgør imod Fulham. AVB har ikke overraskende valgt at give reserver og unge spillere chancen, og jeg glæder mig specielt til at se de unge fra start. Jeg tror, at vi vinder 2-0, hvor Lukaku og Sturrigde begge kommer på tavlen. Til de interesserede skal det da også siges, at Bet365 streamer kampen. Smiley
« Seneste Redigering: 21 Sep 2011, 20:32 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3440: 21 Sep 2011, 20:35 »

Jeg tror også vi vinder, og det er altid noget specielt mod Fulham. Dem hader vi jo! Jeg glæder mig til at se de unge, og især McEachran.

COME ON CHELSEA!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3441: 21 Sep 2011, 21:29 »

McEachran spillede ellers godt 1-2 men desværre var der offside på Sturridge

Vi skal alle være her.

Korzika
Gæst

« Svar #3442: 21 Sep 2011, 21:43 »

Nå, 0-0 ved pause. Ikke en nogen specielt god halveg. Vi har haft chancer til at gøre det til 1-0, men vi har ikke været effektive nok. Det samme skal siges om Fulham, der havde nogle gode muligheder, men de fik ikke forvaltet dem optimalt. Det har primært været grundet vores forsvarslinje, at Fulham er kommet til chancer, hvilket minder meget om kampene mod WBA og Norwich, hvor de også havde succes med at spille bolde bag forsvarskæden. Af positive indtryk i denne kamp, er Josh nok det, der lyser mest op. Han har spillet rigtig fint i første halveg, og han har vist spor af hans gode boldbehandling, teknik og spilintelligens. Romeu har også været en af vores bedste spillere, mens Lukaku har været noget anonym i angrebet, men han har heller ikke haft meget at arbejde med. Vi fik desværre en dårlig slutning på første halveg, da Sturrigde i offside-position prikkede til en bold, der kunne have gået i mål, eller givet en fordelagtig returbold i form af en eventuel clearing fra en Fulham-spiller. Ikke nok med det, måtte Sturrigde også gå ud med en skade i den situation... Umiddelbart kan vi kun vente på nyt om skadens omfang, men personligt, så syntes jeg ikke, at det så slemt ud. Sturrigde kunne selv gå fra banen, og det virkede som om, at AVB ikke ville tage chancer.

Håber og tror på nogle mål og bedre spil i 2. halveg! Smiley

EDIT: Turnbull på banen i stedet for Cech.. Cech havde godt nok et clash med en Fulham-spiller, men han så ud til at være ok, og kunne da også godt spille halvegen færdig. Tror heller ikke denne skade er slem.. Som med Sturrigde, så tror jeg det handler om, at AVB ikke vil tage chancer..
« Seneste Redigering: 21 Sep 2011, 21:49 af Korzika » Logged

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3443: 21 Sep 2011, 22:43 »

JEg tror sku godt vi kan nappe dem i ekstra tiden .. Men savner en spiller som Drogba og Mata. Drogba man kan spille dem op til som bare kan afslutte nogenlunde fornuftigt og Mata der kan drible igennem og ligge bolden perfekt til rette. .. Men med 10 mand synes jeg sku de gør det godt .

Vi skal alle være her.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3444: 21 Sep 2011, 23:05 »

Med Turnbull på mål taber vi sku nok straffe konkurrencen Forseglede Læber

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3445: 21 Sep 2011, 23:33 »

Synes sku at David Luiz var banens bedste. Romeu gjorde det virkelig godt må jeg sige. Det holdt hårdt til sidst. Malouda og Kalou betalte deres afbrændere tilbage og flot stået af Turnbull på straffe.

Ser frem til næste runde Smiley

Vi skal alle være her.

Korzika
Gæst

« Svar #3446: 22 Sep 2011, 16:29 »

Det blev til en sejr i Mickey Mouse Cup efter 120 minutter, hvor vi har i undertal i 50 af de minutter. Cadeu til spillerne for at holde Fulham fra fadet i så lang tid, og stadig være farlige den anden vej. Det var dog en hård omgang for spillerne, men heldigvis spillede vi med en del unge og reserver, så vi vil stadig være i stand til, at kunne starte med en stærk og frisk (!) XI mod Swansea. Der var dog nogle med, der spiller normalt, men heldigvis er Swansea en "blød" modstander, så der er plads til rotation, hvis fx Lampard og/eller JT skulle være trætte. Vi måtte både udskifte Sturrigde og Cech, men det er heldigvis ikke noget alvorligt at rapportere. Cech følte sig svimmel, mens Sturrigde havde smerter i knæet. Han skulle højst misse én kamp. Jeg syntes vi så positive takter fra Romeu, Josh og David Luiz, mens Kalou som normalt fra hovedrøstende elendig. Turnbull overraskede mig positivt med nogle fine redninger, han havde dog nogle usikre indgreb, men han er heldigvis blot vores 2. eller 3. målmand. Det var også fint, at vi kunne vinde en straffesparkskonkur rence. Kan ikke huske tallene præcist, men det er noget med, at vi har tabt 7/8 straffesparkskonkur rencer siden 1998.

Korzika
Gæst

« Svar #3447: 24 Sep 2011, 15:32 »

Så er det igen tid til Premier League fodbold, og denne gang skal vi møde Svanerne hjemme på broen, hvor der blandt andet er gensyn til Brendan Rodgers, der blev håndplukket af Mourinho, og havde en periode som ungdomdstræner og reserveholdstræner hos Chelsea.

Vores startende XI er følgende:
1 Petr Cech
17 Jose Bosingwa
2 Branislav Ivanovic
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
7 Ramires
12 John Mikel Obi
16 Raul Meireles
39 Nicolas Anelka
9 Fernando Torres
10 Juan Mata

Subs: 22 Ross Turnbull, 4 David Luiz, 8 Frank Lampard, 20 Josh McEachran, 21 Salomon Kalou, 15 Florent Malouda, 11 Didier Drogba.

Sturrigde døjer stadig med den skade, han fik imod Fulham. Han er blevet erstattet af Anelka, mens Lampard ikke starter inde i dag. Jeg forventer en komfortabel sejr, hvor vi kommer til at vise styrkeforholdet mellem toppen og bunden af Premier League. Jeg gætter på en 3-0 sejr.

In other news, så er der blevet trukket lod til Carling Cuppen. Vi har fået en hård modstander i Everton på Goodison. Kampen vil blive spillet d. 25, 26 eller 27 oktober.

Korzika
Gæst

« Svar #3448: 24 Sep 2011, 16:58 »

Fernando Torres' emotionelle rutschebanetur fortsætter. Mod United scorede han et flot mål, men brændte efterfølgende en KÆMPE chance. I dag kommer han også på måltavlen, men bliver senere udvist efter noget, der lignede en 2-fods-tackling. Puha.

Ellers er der ikke så meget at sige. Vi er foran 2-0, men endnu engang må vi spille i undertal. Vi gjorde det udemærket i undertal mod Fulham, og jeg tror, at vi nok skal vinde kampen.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3449: 24 Sep 2011, 17:02 »

Dejligt med en 2-0 føring ved pausen. Skidt af Torres, var det en sviner han fik lavet ? Sku ørgeligt, når han lige er kommet igang med målscoringen.

Det positive er at han nu har scoret 2 mål i denne sæson.

Sider: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010