home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 889 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829925 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3420: 18 Sep 2011, 18:02 »

Vi har i første halvleg, vist vi er det bedste hold i England. Jeg er stolt.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #3421: 18 Sep 2011, 18:14 »

Vi har i første halvleg, vist vi er det bedste hold i England. Jeg er stolt.

Jeg beundrer virkelig din evne til desperat at prøve at få noget positivt ud af alting, og din blinde tro på at Chelsea er bedre end United  Smiley

Rooney laver en Terry. Lol.

19-18!

Korzika
Gæst

« Svar #3422: 18 Sep 2011, 18:15 »

Jeg beundrer virkelig din evne til desperat at prøve at få noget positivt ud af alting, og din blinde tro på at Chelsea er bedre end United  Smiley

Har du set kampen? Stop med din ignorance og arrogance. Chelsea HAR været det bedste hold. Smut ud af Chelsea-tråden, tak.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #3423: 18 Sep 2011, 18:17 »

Har du set kampen? Stop med din ignorance og arrogance. Chelsea HAR været det bedste hold. Smut ud af Chelsea-tråden, tak.

Jepp. Ignorance og arrogance? Må da være Chelsea fans der er sygeligt arrogante, når en Chelsea fan proklamerer at de er Englands bedste hold på stillingen 3-1  Tunge

19-18!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #3424: 18 Sep 2011, 18:20 »

Netop lige i denne kamp har han jo ret, men det er nok svært for dig at indse det. Især når i igen får dommerhjælp af den store kasse.

Korzika
Gæst

« Svar #3425: 18 Sep 2011, 18:21 »

Jepp. Ignorance og arrogance? Må da være Chelsea fans der er sygeligt arrogante, når en Chelsea fan proklamerer at de er Englands bedste hold på stillingen 3-1  Tunge
Se dog nuanceret på tingene! Kig på spil og chancer. Chelsea kan sgu ikke gøre for, at de er skide uheldige. Havde været noget andet, hvis scoringerne var kommet fair & square, men sådan er det bare ikke i denne kamp.

PhilipFlink
Manager

« Svar #3426: 18 Sep 2011, 18:31 »

Fik Chelsea så dommer hjælp lige nu, hvor Ivanovic har hånd på Smiley?

Ikke for at provokere på nogen måde herinde.. Men synes bare Chelsea skrev de ikke havde dommeren op deres side.. Har ikke set kampen før nu, og der var straffe der .. Der var hånd på Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #3427: 18 Sep 2011, 18:32 »

Fik Chelsea så dommer hjælp lige nu, hvor Ivanovic har hånd på Smiley?

Ikke for at provokere på nogen måde herinde.. Men synes bare Chelsea skrev de ikke havde dommeren op deres side.. Har ikke set kampen før nu, og der var straffe der .. Der var hånd på Smiley

Haha, det er også første gang i kampen. ;-) Alt er gået med United og det er noget jeg helst ikke vil indrømme som United-fan.

PhilipFlink
Manager

« Svar #3428: 18 Sep 2011, 18:33 »

Haha, det er også første gang i kampen. ;-) Alt er gået med United og det er noget helst ikke vil indrømme som United-fan.

Når okay.. Men igen, har jo heller ikke set før nu Smiley

N17
Manager

« Svar #3429: 18 Sep 2011, 18:35 »

Jeg mener så ikke der var straffe, han kan jo ikke fjerne hånden - og har den helt ind til kroppen og rammer albuen

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3430: 18 Sep 2011, 18:44 »

Jamen hvis du ikke har noget andet at tilføje, så bliv væk fra denne tråd. Det er sgu da ufatteligt folk ikke fatter det.

Erzael
Manager

« Svar #3431: 18 Sep 2011, 18:57 »

Tak for kampen. Vi får ganske vidst 2 offside mål, men det hindrer jo ikke Chelsea i, ikke at sparke de to kæmpestore chancer ind som de får.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3432: 18 Sep 2011, 19:11 »

Det her er jo fuldstændig brændt af. Jeg aner ikke hvad jeg skal sige. Det er helt ude at skide, at vi er så gode, og så alligevel taber 3-1, fordi de får 2 mål på offside. Derefter er løbet jo lidt kørt. Vi var det bedste hold i kampen, og jeg vil da skide på hvad United-fansne mener om os, for jeg vil gerne sige det som jeg også skrev i pausen igen, nemlig at vi beviste at vi er det bedste hold i England. Cifrene er så misvisende, og vi kan være stolte af vores præstation. Torres spillede en god kamp, og det var fandme synd for ham, at han brændte til sidst. Det fortjener han ikke, for han er fandme klasse, og har kæmpet hårdt.

Jeg er rasende på dommeren, og jeg er rasende over, at det lige netop sker mod United. Jeg har så mange venner der er så blinde, at de ikke engang vil indrømme der er offside på hverken 1- eller 2-0-målet. Det pisser mig af, og der er intet jeg hellere vil, end at slå United, og når vi så spiller så godt, og har et godt tag på dem, så ødelægger dommeren det fandme. Jeg giver alt skylden til dommeren, og så er jeg ligeglad med om det er barnligt eller ej, for det er sgu sådan det forholder sig. Selvfølgelig skal Torres og Ramires score, og jeg var da ved at græde, da jeg så at det som professionel fodboldspiller i Premier League er muligt at brænde sådanne chancer, men efter 2-0 er alt ødelagt, og det er dommerens skyld.

Jeg gider fandme ikke mere, vi bliver røvrendt gang på gang, og nej, Korzika, vi får intet dommerheld i Premier League, for slet ikke at nævne Champions League. Jøsses kors, hvad fanden sker der?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3433: 18 Sep 2011, 19:16 »

Se dog nuanceret på tingene! Kig på spil og chancer. Chelsea kan sgu ikke gøre for, at de er skide uheldige. Havde været noget andet, hvis scoringerne var kommet fair & square, men sådan er det bare ikke i denne kamp.

Neeeej det kan man sige, men mener ikke f.eks. det er uheldigt at I brænder 2-3 kæmpechancer. Det er jeres egen skyld hverken dommer, linjevogter, Utd, tilskueres eller andre Smiley Det ville jo svare til, at ikke mente at der skulle være dømt offside ved de første to mål vi scorer Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #3434: 18 Sep 2011, 19:21 »

Vi var det det bedte hold idag, United var tilgengæld heldigere og bedre afsluttere - selvom det ikke siger så meget. De kan ikke gøre for at dommeren dømte tykt til deres fordel,
men fuck, hvor jeg dog hader dem alligevel! Pis mig i øret og pil mig i røven - hopper ud fra en bro 5 gange!

Sider: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010