home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 715 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829952 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3405: 11 Sep 2011, 23:43 »

Tilgengæld tabte City, Chelsea, Arsenal, Liverpool point der.. Så måske er de ikke gode mod hold der spiller destruktivt som dem selv, men mod de større hold der gerne vil spille, der evner de at ødelægge alt hva der hedder fodbold Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3406: 11 Sep 2011, 23:45 »

Desuden skal man heller ikke glemme, at vi mindst blev snydt for ét klokkeklart straffe mod Stoke.. Kampen mod Stoke havde vi vundet, hvis dommeren havde leveret en tilfredsstillende præstation. Desværre bliver man nogle gange snydt i fodbold, og det gjorde vi imod Stoke. Men sæsonen er lang, og mon ikke dommerheldet kommer os til gode på et tidspunkt. Smiley
God indstilling at have. Champions League ruller jo også snart igen, og jeg er da forberedt på at ryge ud, på den mest vanvittige måde.

Og ja, Stoke var selvfølgelig ikke ubesejret på Britannia sidste år, men deres statistik af et midterhold at være, er fremragende.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3407: 12 Sep 2011, 00:13 »

Desuden skal man heller ikke glemme, at vi mindst blev snydt for ét klokkeklart straffe mod Stoke.. Kampen mod Stoke havde vi vundet, hvis dommeren havde leveret en tilfredsstillende præstation. Desværre bliver man nogle gange snydt i fodbold, og det gjorde vi imod Stoke. Men sæsonen er lang, og mon ikke dommerheldet kommer os til gode på et tidspunkt. Smiley

Det tror jeg ikke du skal regne med, vi brugte vist alt vores held i kampen mod Tottenham i sidste sæson Peace Det skal dog sige at Stoke spiller okay fodbold, og tager vigtige point fra topholdene, vi håber stort på de tager point fra United i år!

Derudover kan vi ikke være utilfreds med 10 point på 4 kampe (trods holdene indbyder til 12 point) og spillet er på rette vej, så det nok skal blive en god sæson.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Korzika
Gæst

« Svar #3408: 13 Sep 2011, 20:15 »

Chelsea will line-up in the following 4-3-3 formation:

1 Petr Cech
17 Jose Bosingwa
2 Branislav Ivanovic
4 David Luiz
3 Ashley Cole
16 Raul Meireles
12 John Mikel Obi
15 Florent Malouda
23 Daniel Sturridge
9 Fernando Torres
10 Juan Mata

Spændende formation, og modigt af AVB at rotere på denne måde. JT er helt ude af truppen, mens Lampsy sidder på bænken. Derudover, så er det fedt, at AVB tør prøve Malouda (Mata) af på midtbanen. David Luiz er også tilbage fra sin skade, og måske kan han også holde til at spille mod United..

Leverkusen er et godt hold, og jeg tror, at kampen bliver mere tæt, end hvad man umiddelbart forventer. 2-1 eller 3-2 til os.

Korzika
Gæst

« Svar #3409: 13 Sep 2011, 22:44 »

Half-time: It's been an enjoyable half, and that's not something we've been able to say during a Chelsea match for a long time. The home team have played with dynamism, speed and purpose and have regularly threatened even if they have seldom truly dissected the Leverkusen defence. The visitors, meanwhile, have shown that they can be dangerous on the break, all of which is making for an intriguing contest. Less interestingly, I'm going to the toilet now. See you soon.

Full-time: That was better from Chelsea. They still haven't found true fluency but there was encouraging progress as they played with real energy, pace and at times panache. Mata was splendid, bringing an ability to conjure in tight space and dribble past opponents; Sturridge was lively and sharp while he was on, as was Raul Meireles; Cole had a strong game, David Luiz was exciting going forward but a little sketchy defensively; and Torres proved a canny and powerful fulcrum even though his control let him down a couple of times when he might have scored. 

Jeg kunne desværre ikke se kampen, så måtte følge med i noget live-update-thingy. Umiddelbart virker præstationen til at være fin, og resultatet kan vi bestemt være tilfredse med. Torres kom ikke på tavlen, men fik lavet to oplæg. Genk og Valencia - vores to gruppemodstandere - spillede 0-0, hvilket er fint i vores henseende, da det blot bringer os tættere på gruppesejren, hvilket er hvad vi ønsker og forventer.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3410: 18 Sep 2011, 14:46 »

Endelig er det blevet søndag, ovenpå en god sejr over Leverkusen i midtugen! I dag er en af de største kampe i sæsonen for os, vi skal til Old Trafford, og Old Trafford betyder Manchester United! De har været flyvende fra start, og har banket Bolton, Arsenal osv. Det er dog slut nu. Det gør man ikke mod Chelsea. Vi skal ud at vise, at vi er Englands bedste fodboldhold, og at Manchester-drengene godt kan skue ned for ambitionerne, om at ødelægge alle i år. Mine venner siger at United vinder sikkert i dag, for de har jo været fremragende. Det er jeg uenig i. Villas-Boas er et geni, der stort set aldrig taber. Det beviste han i Porto, og han fik bestemt modstand i bla. Euro League.

Der er intet jeg hellere vil, end at pille de tusindvis af United-fans ned på jorden, og det håber jeg bestemt jeg har mulighed for, efter kampen i aften. Jeg synes ikke de er bedre end os, og det skal vi ud at vise. Terry og Lampard er friske, og det er da om nogle de to spillere, som skal gå forrest i sådanne kampe. Det tror jeg også på, at de gør, og jeg tror på at vi vinder kampen 2-0. Torres laver selvfølgelig begge mål!

COME ON YOU BLUES!

Korzika
Gæst

« Svar #3411: 18 Sep 2011, 16:26 »

CHELSEA XI
Cech; Bosingwa, Terry, Ivanovic, Cole; Ramires, Meireles, Lampard; Sturridge, Torres, Mata.

En formation,  der ikke overrasker mig synderligt. Jeg var lidt i tvivl om Luiz startede på bekostning af Ivanovic eller Bosingwa, men det gør han ikke. Jeg glæder mig super meget til kampen. Dette er sæsonens første rigtige test, og det er mod United på OT. Det bliver en svær kamp, og jeg tror, at vi kan tage tilbage til London med point. Om det bliver uafgjort eller nederlag, det ved jeg ikke, men spændende bliver det. Jeg må sige, at jeg frygter Uniteds offensiv med Rooney, Chicarito, Young og Nani. Men jeg håber, at vi kan komme ud og spille vores eget spil, og ikke blive presset for meget af United.

Jeg tror, at begge hold scorer i kampen, og at vi enten får 1 eller 3 point på kontoen.

KTBFFH!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #3412: 18 Sep 2011, 16:29 »

19-18!

Newton Heath
Manager

« Svar #3413: 18 Sep 2011, 16:30 »

Hva'?  crazy

Keep the blue flag flying high, vil jeg skyde på. :-)

God kamp drenge!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3414: 18 Sep 2011, 16:30 »

Keep The Blue Flag Flying High

1-1 Lampard med målet.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3415: 18 Sep 2011, 17:17 »

Endelig er det blevet søndag, ovenpå en god sejr over Leverkusen i midtugen! I dag er en af de største kampe i sæsonen for os, vi skal til Old Trafford, og Old Trafford betyder Manchester United! De har været flyvende fra start, og har banket Bolton, Arsenal osv. Det er dog slut nu. Det gør man ikke mod Chelsea. Vi skal ud at vise, at vi er Englands bedste fodboldhold, og at Manchester-drengene godt kan skue ned for ambitionerne, om at ødelægge alle i år. Mine venner siger at United vinder sikkert i dag, for de har jo været fremragende. Det er jeg uenig i. Villas-Boas er et geni, der stort set aldrig taber. Det beviste han i Porto, og han fik bestemt modstand i bla. Euro League.

Der er intet jeg hellere vil, end at pille de tusindvis af United-fans ned på jorden, og det håber jeg bestemt jeg har mulighed for, efter kampen i aften. Jeg synes ikke de er bedre end os, og det skal vi ud at vise. Terry og Lampard er friske, og det er da om nogle de to spillere, som skal gå forrest i sådanne kampe. Det tror jeg også på, at de gør, og jeg tror på at vi vinder kampen 2-0. Torres laver selvfølgelig begge mål!

COME ON YOU BLUES!

Altid dejlige offensive Jakob!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3416: 18 Sep 2011, 17:52 »

Nå så fik vi sæsonens første nederlag hvertfald. Og det endda en kamp som vi styrer totalt og hvor modstanderen so far har lavet 3 mål på 2 angreb. Det burde ikke kunne lade sig gøre, men omvendt kan United kun være så heldige i en kamp i sæsonen og vi kun være så uheldig i en kamp i sæsonen. Det havde nok set anderledes ud hvis klovnen Torres havde sparket hans mulighed i nettet som enhver anden angriber ville have gjort, eller hvis Ramires ikke havde brændt den største chance i PL´s historie. Har sku ondt af Vilas-Boas, hvad skal han næsten sige til sine spillere, som hgar spillet en god halvleg også er man bagud 3-0??

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #3417: 18 Sep 2011, 17:56 »

Nå så fik vi sæsonens første nederlag hvertfald. Og det endda en kamp som vi styrer totalt og hvor modstanderen so far har lavet 3 mål på 2 angreb. Det burde ikke kunne lade sig gøre, men omvendt kan United kun være så heldige i en kamp i sæsonen og vi kun være så uheldig i en kamp i sæsonen. Det havde nok set anderledes ud hvis klovnen Torres havde sparket hans mulighed i nettet som enhver anden angriber ville have gjort, eller hvis Ramires ikke havde brændt den største chance i PL´s historie. Har sku ondt af Vilas-Boas, hvad skal han næsten sige til sine spillere, som hgar spillet en god halvleg også er man bagud 3-0??

Det er jo næppe Torres skyld i er bagud, United får 2 mål af dommeren selvom Chelsea har været det bedste hold.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3418: 18 Sep 2011, 18:00 »

Ja dommeren hjælper selvfølgelig United med de 2 mål, men vi kan jo bare sparke vores chancer i nettet. Torres har opbrugt trænerens tillid nu, det kan ikke passe at man som angriber formål at lave 1 mål i 22 kampe. Giv Lukaku og Drogba chancen når Drogba er klar igen. Nu hvor Anelka skulle være på vej til Rusland til vinter.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #3419: 18 Sep 2011, 18:01 »

Men sæsonen er lang, og mon ikke dommerheldet kommer os til gode på et tidspunkt. Smiley
Ja, den lader vi lige stå...

Jeg er godt nok frustreret over dette resultat. Men hvad fanden kan vi forvente.. Held og United går jo hånd i hånd, eller skulle jeg sige, at uheld og Chelsea går hånd i hånd? Men positivt er det, at vi klart har været det bedste hold. Dem der mener, at toppen af Premier League bliver et parløb mellem Manchester-klubberne må æde sine ord.

Kampen er tabt, men jeg håber, at drengene i det mindste vil forsøge at vinde 2. halveg. Men det er trods alt kun hvad jeg håber.. Realiteten bliver sikkert, at United får foræret 2-3 mål, og vi må tage tilbage til London med en røvfuld. 

Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010