home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830109 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3315: 21 Aug 2011, 22:41 »

Nu har Torres virket uhyggelig skarp indtil videre i denne sæson. Det er gode tegn. Om man mener han er et flopkøb eller ej, kan jo diskuteres, men jeg er sikker på, at han nok skal svare alle kritikkerne igen, i denne sæson. I Liverpool fik han en drømmestart. Det gjorde han ikke i Chelsea, og han kæmper hårdt for at slå igennem. Derfor er den hetz der har været mod ham, også usmagelig og sørgelig hvis man spørger mig. Det kan jo ikke bruges som en undskyldning for at han er dårligt køb so far, for det kan ingen løbe fra, men det kan bruges til at forsvare spillerens psyke og selvtillid, som var helt væk i foråret. Jeg forstår godt hvorfor.

Så siger jeg, det er fordi du er Chelsea fan at du mener der er noget man kan forsvare. Han tjener kassen og købt for mange penge. Han skal score mål, det ved han også godt selv. Der ligger mange penge i fodbold, så når man intet får ud af så mange penge, så skal han da kritiseres. At det så tager på hans psyke og selvtillid er bare endnu en svaghed! Ronaldo blev svinet til i Madrid efter de første tre kampe, hvor han endnu ikke havde scoret et mål. Han svarede igen ved at score, det samme skal Torres også gøre.

Hala Madrid!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3316: 21 Aug 2011, 22:47 »

Så siger jeg, det er fordi du er Chelsea fan at du mener der er noget man kan forsvare. Han tjener kassen og købt for mange penge. Han skal score mål, det ved han også godt selv. Der ligger mange penge i fodbold, så når man intet får ud af så mange penge, så skal han da kritiseres. At det så tager på hans psyke og selvtillid er bare endnu en svaghed! Ronaldo blev svinet til i Madrid efter de første tre kampe, hvor han endnu ikke havde scoret et mål. Han svarede igen ved at score, det samme skal Torres også gøre.
Kritikken af Torres var jo heller ikke vanvittig efter 3 kampe. Det var den efter 10 målløse kampe, og det havde den sikkert også været ved Ronaldo, hvis han ikke havde scoret. Der er en klar forskel. Det er ikke en svaghed at det tager på hans psyke at han hver evige eneste dag, kan læse i alle engelske aviser, om hvor ringe han er. Det er sgu meget naturligt, og det vil svække både dig og mig. Alle mennesker hånede Torres, alle lavede jokes om ham og alle synes han var til grin. Så er det klart du har mistet selvtilliden. Torres og Ronaldo kan ikkw sammenlignes på det punkt.

Jeg kan ikke forsvare, at Torres ikke har præsteret, men jeg kan sige at pressen, medierne og omverdenen bestemt ikke har hjulpet ham.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #3317: 21 Aug 2011, 22:55 »

Du havde vel forhåbentligt forventet, at det ville ske, hvis han failede big time, som han jo gjorder? Et enormt beløb + en handel mellem 2 topklubber i PL. Sådan er det bare i fodbold verdenen. Vi i United har set det nogenlunde samme med Berbatov, dog selvfølgelig ikke ligeså hektisk, som da Torres var allermest lort. Men sådan er det bare, og det må man tage med.
Jeg må nu indrømme, at jeg ikke har så ondt af dem. Så længe det kun er det spilleren foretager på banen, der bliver kritiseret, er jeg som sådan ikke specielt imod det. Og selvfølgelig så længe kritikken er berettiget.

-LFC-
Manager

« Svar #3318: 22 Aug 2011, 00:18 »

Det er ikke hans skyld, han er købt for den pris. Det er Chelseas. Det vidner om, at han er en god spiller, men han bestemmer ikke hvor meget han skal købes for. Selvfølgelig må spillere kritiseres i pressen osv, men det der skete med Torres i foråret er under al kritik. Det var simpelthen uværdigt og sørgeligt.
Præcis ligeså sørgeligt som alle de bortforklaringer han kom med, da han skiftede og det sørgelige tidspunkt han skiftede på.

Tillykke med Mata - Han kan gøre Torres god.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #3319: 22 Aug 2011, 08:11 »

Ja, forhåbentlig bliver Juan Mata god!

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3320: 22 Aug 2011, 21:58 »

Med købet af Mata må det betyde at nogle i den forreste kæde bliver solgt eller de unge lejes ud, der er alt for mange spillere oppe foran nu. Men Mata er en god spiller som jeg tror vil blive en del af start11 hurtigt

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #3321: 22 Aug 2011, 22:01 »

http://www.guardian.co.uk/football/blog/2011/aug/22/juan-mata-chelsea-sid-lowe

Super artikel om Mata.

Articulate and instantly likable, when Mata travelled to South Africa last summer he read up on Nelson Mandela, he studied marketing at Madrid's Complutense University and, having taken classes, he already speaks decent English. There will be support too: Paula lives in Brighton. At 13, Mata entered a general knowledge quiz on the radio, coming first in the whole of Asturias. The prize was a trip to Switzerland, Austria and Germany. It was his first trip abroad. It would not be his last.

Thumbs Up

JRex
Ynglingespiller

« Svar #3322: 22 Aug 2011, 22:03 »

Med købet af Mata må det betyde at nogle i den forreste kæde bliver solgt eller de unge lejes ud, der er alt for mange spillere oppe foran nu. Men Mata er en god spiller som jeg tror vil blive en del af start11 hurtigt

Så gerne både Anelka og Kalou forlade holdet. Men har læst et rygte om at Sturridge måske er på vej væk... Noget jeg ikke har lyst til at se... Men vi må sammen se hvad vi gør Smiley

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Korzika
Gæst

« Svar #3323: 22 Aug 2011, 22:06 »

Så gerne både Anelka og Kalou forlade holdet. Men har læst et rygte om at Sturridge måske er på vej væk... Noget jeg ikke har lyst til at se... Men vi må sammen se hvad vi gør Smiley
Jeg tror ikke, at du skal forvente, at Sturrigde ryger. Han var virkelig god i pre-season, og ser rigtig skarp ud. Hvis nogle skal ryge, så er det Kalou. Jeg har aldrig forstået hvad Kalou laver i Chelsea. Han er alt for ringe i alle spillets facetter. Anelka har sagt, at han vil fuldføre sin kontrakt med Chelsea, og jeg tror heller ikke, at vi kan få særlig meget for en 32-årig med et år af sin kontrakt tilbage.. Desuden gør Anelka det fint i modstætning til fx Kalou.

JKJ
Gæst

« Svar #3324: 22 Aug 2011, 22:08 »

Løse rygter siger at Liverpool og Chelsea vil bytte Sturrige og Meireles plus at LFC også får en pose penge.

Jeg tror ikke på den handel og da slet ikke når vi nu også nok sælger Aquilani.

Men jeg tror ikke på det vil være utopi at tro på at LFC giver et bud på Sturrige og han måske også ender der  Peace

Korzika
Gæst

« Svar #3325: 22 Aug 2011, 22:34 »

In other news, så er Obi-Mikels far blevet fundet i god behold!

http://www.guardian.co.uk/football/2011/aug/22/mikel-john-obi-father-released
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14623543.stm

Player's father found and captors caught, say police

Gode nyheder!

Derudover må man endnu engang give Mikel et klap på skulderen, for hans mentale styrke og professionalisme.

verdenskrig
Manager

« Svar #3326: 22 Aug 2011, 23:07 »

Fantastisk for Mikel.. Det må godt nok være en enorm lettelse for ham Thumbs Up Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3327: 24 Aug 2011, 18:21 »

Så er det officielt med Mata:

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2430847,00.html

5 årige aftale.
Velkommen til.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Korzika
Gæst

« Svar #3328: 24 Aug 2011, 20:14 »

Så er det officielt med Mata:

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2430847,00.html

5 årige aftale.
Velkommen til.
Glæder mig til at se ham i trøjen. Gerne allerede mod Norwich, for hans kvaliteter er eftersøgte.

In other news, så har Bertrand i mine øjne dummet sig på Twitter. Først RT'ede han en SS-nyhed, der handlede om, at vi eftersigende skulle være interesserede i Alvaro Periera fra Porto. Efterfølgende tweetede han følgende: "Talent only flourishes with opportunity. Opportunity only arises with stability..." Jeg er ikke meget i tvivl om, hvor Bertrand vil hen med denne aktion. Jeg forstår udemærket hans frustration, men det er ikke noget, der skal på Twitter.

Derudover er Rajkovic nu HSV-spiller. Rajkovic ville ellers være en fantastisk back-up i vores forsvar, men han kunne desværre ikke få arbejdstilladelse, hvilket jeg ikke forstår. Bl.a. har Myachi fået arbejdstilladelse fordi, at han er et "exceptional talent", hvilket Rajkovic også blev anset for nogle år siden (han er bl.a. den spiller under 18, der er blevet hentet for flest penge).. Irriterende at Rajkovic ikke kunne få WP, men sådan er det nu engang.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3329: 25 Aug 2011, 15:20 »

Så er der lodtrækning til gruppespillet i dag. Håber at vi trækker en nem gruppe, så vi kan fokusere på ligaen. Benfica, Bate Borisov eller Basel og Plzen eller Otelul, ville være en drømmelodtrækning set med mine øjne. Derimod ville en gruppe med Milan, Ajax og Dortmund.

Krydser fingre.

Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010