home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830094 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3300: 21 Aug 2011, 21:06 »

Det er netop en spiller som ham, vi har manglet. En kreativ lille spiller, der finder på noget smart og som er dygtig med bolden. Det er Mata i den grad, og jeg glæder mig meget til at se ham i den blå trøje. Selv om han er bedst på kanten, mener jeg også godt, han kan spille den centrale midtbane. Er det ikke rigtig, Ghert? :-)

I hvert fald, glæder jeg mig til at se ham i aktion.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3301: 21 Aug 2011, 21:13 »

Det er netop en spiller som ham, vi har manglet. En kreativ lille spiller, der finder på noget smart og som er dygtig med bolden. Det er Mata i den grad, og jeg glæder mig meget til at se ham i den blå trøje. Selv om han er bedst på kanten, mener jeg også godt, han kan spille den centrale midtbane. Er det ikke rigtig, Ghert? :-)

I hvert fald, glæder jeg mig til at se ham i aktion.

Det er helt korrekt, han har spillet som 10'er for os i nogle kampe. Han har jo taget meget ansvar i sidste sæson, og det gjorde han blandt andet ved at ryge ind som spilfordeler i den 10'er-rolle, og den opgave magter han. Hvis i spiller 4-2-3-1 er han perfekt for jer både som wing og 10'er, hvis det er 4-3-3 er det nok bedst at bruge ham som kanten, da han nok er lidt mere offensiv end en fyr som Lampard. Derudover er det nok bedre at have noget fysik på de tre midtbanepladser, og selvom Mata ikke er splejset, så er der langt til Lamps, Mikel og Essien i den del af spillet. Wink

Korzika
Gæst

« Svar #3302: 21 Aug 2011, 21:18 »

Fantastisk! Endelig en spiller, der kan gå direkte ind i vores XI. En spiller med Matas styrker er virkelig tiltrængt på broen, og han er uden tvivl en stor styrkelse af vores offensiv. Eftersigende skulle Torres have bombaderet Mata med beskeder og opkald, hvilket man godt forstår, da Mata virkelig kommer til at være en gevinst for Torres, da han er kreativ, og har evnen til at lave den afgørende aflevering. 

Jeg mener dog ikke, at holdet er helt komplet endnu. En spiller som Modric ville være fantastisk, men det kræver, at vi begynder at rykke meget snart, for en handel i de sidste timer vil være dum for begge hold.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3303: 21 Aug 2011, 21:20 »

Villas-Boas vil helst spille 4-3-3, så hans rolle er nok tiltænkt på kanten. Dog vil jeg uhyggelig gerne se ham centralt, da jeg tror han kan bruge sin kreativitet, som vi i den grad har manglet, bedre der. Jeg håber rigtig meget han viser sig, som en af de spaniere, der kan slå igennem i Premier League. Han virker sympatisk, så det synes jeg han fortjener. Vi ved alle hvad Torres har været udsat for i medierne, og selv om Mata ikke er lige så dyr, og hans transfer nok heller ikke er lige så kontroversiel, ønsker jeg ikke, at han skal udsættes for noget lignende.

JKJ
Gæst

« Svar #3304: 21 Aug 2011, 21:29 »

Villas-Boas vil helst spille 4-3-3, så hans rolle er nok tiltænkt på kanten. Dog vil jeg uhyggelig gerne se ham centralt, da jeg tror han kan bruge sin kreativitet, som vi i den grad har manglet, bedre der. Jeg håber rigtig meget han viser sig, som en af de spaniere, der kan slå igennem i Premier League. Han virker sympatisk, så det synes jeg han fortjener. Vi ved alle hvad Torres har været udsat for i medierne, og selv om Mata ikke er lige så dyr, og hans transfer nok heller ikke er lige så kontroversiel, ønsker jeg ikke, at han skal udsættes for noget lignende.

Hehe lad nu være Wink

Torres har været et flop hos jer, ihf i foråret.

Da han kom til Liverpool fik han jo succes stort set fra dag 1. Det kan man jo bestemt ikke sige han gjorde da i købte ham.
Det kan da godt være han har vist nogle gode og lovende takter her i de første 2 kampe.

Men han blev købt til at score mange mål - og mange af dem - for jer og vise hvor farlig han er.
Det har han slet ikke indfriet på nogen måder. Og hvis han ikke endda meget snart begynder at finde nettet igen så går der ikke lang tid før man igen begynder at tvivle på ham igen.

Og lige meget om du kan lide det eller ej så er der et kæmpe pres på en mand der har kostet £50 mio og scoret så få mål som han har.

Og ja, jeg har ikke meget sympati for ham mere og indrømmet er nok også en smule bitter endnu over måden han forlod os på.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3305: 21 Aug 2011, 21:39 »

Vi kan da hurtigt blive enige om at han ikke præsterede i foråret. Men den hetz, de håne-hjemmesider, og udstillinger i medierne, synes jeg simpelthen ikke er værdig på nogen måde. Det fortjener ingen fodboldspillere, der ikke har gjort noget forkert. Det er blot min holdning. Han er trods alt kun et menneske.

JKJ
Gæst

« Svar #3306: 21 Aug 2011, 21:51 »

Vi kan da hurtigt blive enige om at han ikke præsterede i foråret. Men den hetz, de håne-hjemmesider, og udstillinger i medierne, synes jeg simpelthen ikke er værdig på nogen måde. Det fortjener ingen fodboldspillere, der ikke har gjort noget forkert. Det er blot min holdning. Han er trods alt kun et menneske.

Han gjorde måske ikke noget forkert. Han skulle bare have holdt sin kæft!! (sorry)

Både det han sagde før og efter skiftet gjorde at den sympati var væk på stedet.

Når han så samtig ikke præstere så ligger han selv som han har redt. Og til den pris skal man præstere - hver gang.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3307: 21 Aug 2011, 21:54 »

Det er ikke hans skyld, han er købt for den pris. Det er Chelseas. Det vidner om, at han er en god spiller, men han bestemmer ikke hvor meget han skal købes for. Selvfølgelig må spillere kritiseres i pressen osv, men det der skete med Torres i foråret er under al kritik. Det var simpelthen uværdigt og sørgeligt.

JKJ
Gæst

« Svar #3308: 21 Aug 2011, 22:08 »

Det er ikke hans skyld, han er købt for den pris. Det er Chelseas. Det vidner om, at han er en god spiller, men han bestemmer ikke hvor meget han skal købes for. Selvfølgelig må spillere kritiseres i pressen osv, men det der skete med Torres i foråret er under al kritik. Det var simpelthen uværdigt og sørgeligt.

Lad nu være.

Skyld eller ikke skyld. Der vil altid ligge et enormt pres på de spillere der er købt for en pris iden klasse.

Og når man så ikke viser noget på banen skal der komme et pres for tilskuere, medier osv.
Der bliver altså forventet noget mere af spillere som feks Torres og det må de leve ved.
Jeg kan slet ikke se hvad du mener at der var forkert.

Når man siger enting om sin klub, agere anerledes ganske kort tid efter for derefter at komme med negative kommentare om sin tidligere klub efter man er skiftet.
Så må man da i den grad gå efter manden og ikke kun bolden, imo var han skyld i at det udviklede sig som det gjorde.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3309: 21 Aug 2011, 22:13 »

Ja, han må gerne kritiseres, men det der skete i foråret gik langt over gevind. Det var frygteligt at se på. Manden præsterede ganske vist ikke, men han skal da også have lov at finde sig til rette. Ikke at det er en undskyldning, men man skal have lov at falde til rette. Jeg forstår godt Liverpool-fans, men i den grad ikke de engelske aviser osv. Det var usmageligt.

JKJ
Gæst

« Svar #3310: 21 Aug 2011, 22:20 »

Ja, han må gerne kritiseres, men det der skete i foråret gik langt over gevind. Det var frygteligt at se på. Manden præsterede ganske vist ikke, men han skal da også have lov at finde sig til rette. Ikke at det er en undskyldning, men man skal have lov at falde til rette. Jeg forstår godt Liverpool-fans, men i den grad ikke de engelske aviser osv. Det var usmageligt.

Så er det mig lidt en gåde at næsten fra dag et gik ind og præsterede hos os i en ny liga, et nyt hold, et nyt land og et særdeles anerledes klima.
Så skifter han til jer og skal have tid til at finde sig til rette. Til trods for at liga, land og klima er det samme.

Jeg kunne sagtens forstå hvis det var anerledes, altså at han skulle bruge tid i Liverpool til at finde sig til rette.

Det hænger da helt ærligt ikke sammen  Huh

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3311: 21 Aug 2011, 22:24 »

Det skal I da bare være glade for. Jeres koncepter var nok fantastiske for ham. Selv om det er samme liga, land og klima, skal han da stadig have tid til at tilvænne sig en ny spillestil, en ny træner og 25 spillere, han ikke kender og har spillet sammen med før. Desuden skal han også finde hus osv. Der er mange ting der spiller ind, og som gør, at Torres skulle have tid i Chelsea. Han kom også midt i den værste krise i 10 år, pointmæssigt, så det har på ingen måde været nemt for ham. Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #3312: 21 Aug 2011, 22:31 »

Torres har været en kæmpe skuffelse for Chelsea, og når man kigger på den pris han er købt for, så skal han selvfølgelig blive kritiseret. Jeg kan måske følge dig i, at det er usmageligt og alt det der, men come on. I moderne fodbold må man leve med det pres. Det ved Torres også godt, og det vidste han også godt da han forlod Liverpool og skiftede til rivalerne for en god sum penge. Det eneste modsvar han kan give, er sådan set bare at score mål. Det tror jeg også Torres er fuldt bevidst om.

Jeg ved godt du er Chelsea fan, men havde du nu været Liverpool fan eller bare fan af et andet hold, så havde du også gjort grin med købet af Torres ligesom alle andre.

Hala Madrid!

JKJ
Gæst

« Svar #3313: 21 Aug 2011, 22:33 »

Det skal I da bare være glade for. Jeres koncepter var nok fantastiske for ham. Selv om det er samme liga, land og klima, skal han da stadig have tid til at tilvænne sig en ny spillestil, en ny træner og 25 spillere, han ikke kender og har spillet sammen med før. Desuden skal han også finde hus osv. Der er mange ting der spiller ind, og som gør, at Torres skulle have tid i Chelsea. Han kom også midt i den værste krise i 10 år, pointmæssigt, så det har på ingen måde været nemt for ham. Smiley

Jamen alt det samme skulle han jo hos os.

Og da han endte hos jer var det jo kun et nyt hold og by han skulle vende sig til, ikke andet Wink

Med alt respekt så prøver du at finde, imo, dårlige undskyldninger for hvorfor han ikke fungere hos jer.
Spørgsmålet er om han ikke bare er et fejlkøb? Selvom det vel er svært at indrømme til den pris.
Nu har i Torres, Drogba og Lukaku til at spille om en plads i angrebet.

Ingen af de 3 fungere på kanten i hverken den ene eller anden side.
Så medmindre i finder en ny taktik ser jeg altså ikke rigtig noget hoved og hale i jeres indkøbspolitik i angrebet.
Derfor jeg mener han er en fejl.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3314: 21 Aug 2011, 22:37 »

Nu har Torres virket uhyggelig skarp indtil videre i denne sæson. Det er gode tegn. Om man mener han er et flopkøb eller ej, kan jo diskuteres, men jeg er sikker på, at han nok skal svare alle kritikkerne igen, i denne sæson. I Liverpool fik han en drømmestart. Det gjorde han ikke i Chelsea, og han kæmper hårdt for at slå igennem. Derfor er den hetz der har været mod ham, også usmagelig og sørgelig hvis man spørger mig. Det kan jo ikke bruges som en undskyldning for at han er dårligt køb so far, for det kan ingen løbe fra, men det kan bruges til at forsvare spillerens psyke og selvtillid, som var helt væk i foråret. Jeg forstår godt hvorfor.

Sider: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010