home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 830 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 210 211 [212] 213 214 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830317 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3165: 12 Jul 2011, 20:35 »

Scott Parker er idag blevet rygtet til Chelsea. Han var helt fantastisk sidste sæson. Men det er bare ikke ham vi har brug for, han kan ikke tilføre det kreative. Ville ellers elske at se ham i den rigtige trøje igen.

Han er vel kun rygtet til jer pga Essiens skade.
Og jeg vil altså heller ikke kalde Essien den mest kreative midtbanemand i har Wink

I West Ham var det trods alt ham der holdt sammen på deres midtbane.

Imo bestemt ikke nogen back-up/reserve at have i truppen.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #3166: 12 Jul 2011, 21:31 »

Scott Parker er idag blevet rygtet til Chelsea. Han var helt fantastisk sidste sæson. Men det er bare ikke ham vi har brug for, han kan ikke tilføre det kreative. Ville ellers elske at se ham i den rigtige trøje igen.
Han har allerede floppet én gang i Chelsea, det synes jeg er nok  Tunge

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

korzika
Gæst

« Svar #3167: 12 Jul 2011, 21:51 »

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2391413,00.html
Selveste Wycombe Wanderers er blevet slået 3-0 i en træningskamp for lukkede døre. Målene blev sat ind af Benayoun, Slobodan Rajkovic og Torres. Det var en kamp, hvor en masse spillere blev benyttet, og i halvegen blev der vist også skiftet en del ud... Torres kom også på tavlen. Er sikker på, at han bliver rigtig giftig. Smiley

Chelsea (first-half): Hilario; Bosingwa, Kalas, Terry (c), Van Aanholt; Malouda, Kaby, Mikel, Kakuta; Benayoun, Drogba.
Chelsea (second-half): Turnbull; Ferreira (c), Ivanovic, Rajkovic, Cole; B. Clifford (Mellis 65), McEachran, Zhirkov, Kalou; Anelka, Torres.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3168: 12 Jul 2011, 22:21 »

Han er vel kun rygtet til jer pga Essiens skade.
Og jeg vil altså heller ikke kalde Essien den mest kreative midtbanemand i har Wink

I West Ham var det trods alt ham der holdt sammen på deres midtbane.

Imo bestemt ikke nogen back-up/reserve at have i truppen.

Essien er så bare en klasse over Parker Wink
Men du har nok ret.

JKJ
Gæst

« Svar #3169: 12 Jul 2011, 22:27 »

Han har allerede floppet én gang i Chelsea, det synes jeg er nok  Tunge

Han fik vel reelt aldrig en chance.

Nu er han ældre og er som jeg ser det blevet en meget bedre spiller.
Desuden er der jo sket ting og sager siden han sidst var i klubben så dengang og nu kan man jo ikke sammenligne.

Essien er så bare en klasse over Parker Wink
Men du har nok ret.

Det siger jeg heller ikke han er.
Men jeres problem sidste sæson var vel at i ikke havde gode kvalificerede reserver  da i løb ind i nogle skadespauser til de bærende kræfter.
Her kan i få en fin back-up som vel stadig er en kvalitets spiller.

Man vinder ikke meget hvis man ikke har en bred god bænk.
Det nytter jo ikke at have en stor bred trup hvis der ikke også er lidt kvalitet i den.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3170: 12 Jul 2011, 23:02 »

Spørgsmålet er så om Parker har niveauet til en topklub, han skuffende stort sidst han var i klubben, men det er også nogle år siden. I West Ham var han en nøglespiller, men de er også en midterklub/bundhold.

Og sidste ord er næppe sagt  i Modric-sagen, kan ikke forestille sig at Tottenham sender ham på tribunen, så giver det mere mening at sælge. Og rygterne angående Tevez ham skal vi bare ikke hente, der går en sæson så brokker tøsen sig over han mangler sin familie, så skulle han sku nok have valgt at blive skraldemand istedet for.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #3171: 13 Jul 2011, 12:32 »

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

DavidMadsen
Manager

« Svar #3172: 13 Jul 2011, 15:04 »

Er ikke meget for at indrømme det, men hold kæft hvor er det ondt lavet. funny

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3173: 14 Jul 2011, 21:36 »

Meget interessant. http://www.chelseasupport.dk/nyheder/blog-er-modric-den-rigtige-for-chelsea-

Foretrækker også helst en højre kant, men får vi ikke en, så går det også nok.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3174: 15 Jul 2011, 21:14 »

http://www.chelseasupport.dk/nyheder/talenter-forl%C3%A6nger

Fantastisk. De bliver begge rigtig gode. Forhåbentlig tager de over for Ashley Cole og Frank Lampard.

Korzika
Gæst

« Svar #3175: 20 Jul 2011, 11:12 »

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2016640/Andre-Villas-Boas-Chelsea-training-secrets-revealed.html
Interessant. Dailymail har taget nogle billeder af Villas-Boas' notesblok. Ikke at jeg er overrasket, men Villas-Boas ligner en mand, der har 100 % styr på hvad han laver.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3176: 21 Jul 2011, 21:13 »

Jeg har været en smut på ferie, og har derfor ikke skrevet herinde. Nu er jeg tilbage, og så er en kommentar på sin plads.

Jeg hørte godt om Essiens skade. Det er frygteligt for os, og for mig og se, er han den bedste på 'skraldemands-positionen', i verdenen. Et kæmpe tab. Men vi må videre, og jeg synes vi har en fremragende backup i Mikel. Hvem husker ikke i den periode, hvor intet kørte for os i sidste sæson? Jeg gør, og jeg husker også hvor god Mikel var, som var en af de eneste der kunne være sin indsats bekendt, hver gang. Han skal helt sikkert spille den position.

Ellers virker Villas-Boas, meget disciplineret, men også meget menneskelig. Det kan jeg godt lide. Som du siger Korzika, så ved han præcis hvad han er i gang med at foretage sig. Det er dejligt at se.

Udover at at have besejret Wycombe, slog vi også i dag Malaysia XI, med 1-0 i dag. På et mål af Drogba. Jeg har lige set kampen, og jeg er sgu ikke vanvittig imponeret. Dog tager jeg det ikke tungt, da vi tabte alt i pre-season sidste år, men var fantastisk da Premier League startede. I dagens kamp, så vi bestemt nogle af McEachrans kvaliteter. Han havde bolden meget, og slap godt af med den igen. Han er klar til Premier League, selv om han kun er 18 år gammel.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3177: 21 Jul 2011, 21:29 »

Generelt er der ikke grund til panik pga. manglende resultater i pre-season, selvfølgelig giver det selvtillid, men med ny træner er det vigtigste at hans ideer og tanker bliver indført i vores spil. Jeg tror fuldt og fast på vi er klar til den nye sæson når det bliver fløjtet i gang.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #3178: 23 Jul 2011, 15:05 »

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2399897,00.html

Chelsea Football Club has agreed terms with Barcelona for the transfer of Oriol Romeu.
The news was announced by Andre Villas-Boas in Bangkok.
The player has yet to have a medical or agree personal terms and is currently away with Spain at the Under 20 World Cup.
The 19-year-old is a defensive midfielder who made his La Liga debut for Barcelona at the end of last season.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #3179: 24 Jul 2011, 23:08 »

Jeg er i gang med at booke en rejse, så jeg kan være i London, når CFC mødes Swansea på hjemmebane d. 24. september. I den forbindelse vil jeg gerne have lidt hjælp:

- Hvor ville I købe billetterne? Altså hvilken hjemmeside?

- Kan de købes allerede nu? Har hørt at de endnu ikke er frigivet?

- Hvor er det bedst at sidde på stadion?

- Er der andet, som jeg skal vide i den forbindelse?

PFT!!

Sider: 1 ... 210 211 [212] 213 214 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010