home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830355 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3120: 07 Jul 2011, 14:18 »

Jeg tror sgu ikke på, at vi får hverken Nasri, Hulk eller Modric. Jeg ved ikke hvorfor, men det er der bare noget der siger mig. Det bliver ved spekulationer det hele. Men når det så er sagt, så vil jeg da gerne have i hvert fald Nasri og Modric. Allerhelst Modric, som sammen med Essien og Lampard på en midtbane, kunne være fantastisk. Nasri er fantastisk god, men jeg synes at Modric er endnu bedre, og jeg er helt tosset med den lille kroat. Jeg synes egentlig godt at Kalou kan få chancen i klubben. Jeg synes han er en fremragende joker, og det er tydeligt at han har overhalet Anelka i køen om at spille den højre kant. Anelka skal væk, og Ferreira og Zhirkov skal samme vej. Benayoun vil jeg gerne have vi beholder. Han er nøglen til at få Torres i gang, og Benayoun ser jeg, som en undervurderet fodboldspiller, som aldrig rigtig har fået chancen, fordi han blev ramt af en frygtelig skade. Han får spilletid, når Essien, Ramires og Mikel skal have en pause. Lampard holder som regel aldrig pause, og spiller hele tiden, sammen med Terry, men han rundede 33 år, her d. 20. juni, og så må vi se hvor meget det kan mærkes. Som Ashley Cole siger: "Age is just a number".

I front synes jeg ikke Drogba skal nogle steder. Det ville simpelthen være en større katastrofe at sælge ham. Han er i mine øjne verdens bedste angriber, og uhyggelig komplet. Hvis han sælges, vil jeg græde til der ligger en swimmingpool i min baghve, for det ville da godt nok være idioti. Jeg ved godt vi har Torres, men så er problemet ikke større, end at vi sagtens kan have dem begge. Det ser jeg intet problem i, og jeg kunne faktisk også godt se Torres spille en offensiv højre kant, i vores 4-3-3-system. I stedet for Kalou.

Så egentlig så tror jeg ikke der sker så meget i Chelsea, som I andre gør.

Dette vil være mit drømmescenarie:

Ud:
Ferreira (han er ikke god nok til Chelsea, men han har aldrig brokket sig over at være bænket, og har været utrolig loyal. Jeg ønsker ham bestemt det bedste i de sidste år af hans karriere)
Zhirkov
Anelka
McEachran (leje) (han har simpelthen et vanvittigt potentiale, og at lej ham ud til en mindre Premier League-klub, vil kunne gavne ham)

Ind:
Modric

Opstilling:

Cech
Ivanovic - Luiz - Terry - A. Cole

Essien - Modric - Lampard

Torres                        Malouda
              Drogba

Jeg synes vi skal forsøge os med Torres på den højre kant der. Det tror jeg sagtens han kan. Jeg ville gerne have en ny højre back også, men jeg har indset, at vi nok ikke får nogle der er bedre end Ivanovic, som er ledig på markedet. Derfor synes jeg bare vi skal beholde ham.

Det var så mit bud.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3121: 07 Jul 2011, 14:23 »

Jeg kan sagtens følge dig i det, du skriver Jakob. Mit bud er måske ønsketænkning, det indrømmer jeg gerne. Modric bliver bare så vildt svær at få fat i.

verdenskrig
Manager

« Svar #3122: 07 Jul 2011, 14:45 »

Cech
Ivanovic - Luiz - Terry - A. Cole

Essien - Modric - Lampard

Torres                        Malouda
               Drogba

Stærkt hold hvis det kommer så vidt!

Men jeg har længe overvejet om Ivanovic er den rette mand på den højreback.. Ingen tvivl om at han er solid i defensiven, men jeg synes ikke der kommer de vilde offensive raids fra ham.. Og hvis man vil spille med Torres på kanten, som jo på ingen måde går til baglinien og slår et indlæg, ja så burde man have en mere offensiv back i den side Smiley..

Med Torres på kanten og en back som ikke gør en forskel i offensiven, vil jeres spil i højre side blive for snævert.. Sådan ser jeg det i hvert fald Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3123: 07 Jul 2011, 14:51 »

Jamen jeg så da gerne, at vi fik en ny højre back, men problemet er bare, at hverken Maicon, Ramos, Alves eller hvem der nu ellers er bedre end Ivanovic ikke er fri på markedet. Jeg synes Ivanovic som helhed, er bedre end Bosingwa. For Bosingwa, er jo i den grad offensiv, hvis det er det, man savner. Men Ivanovic har faktisk en nogle raids op af banen, selv om det er lidt klodset, og med store armbevægelser. Torres vil jo ikke kunne trække ind i banen, da han spiller i højre side, og er højrebenet. Eller han ville godt kunne gøre det, men så skal han til at bruge venstre, og det ved jeg ikke hvor godt det er. Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #3124: 07 Jul 2011, 14:53 »

Nu kan Torres som udgangspunkt jo godt placere sig inde omkring Drogba, selvom han på taktiktavlen står til at være kant.. Det tror jeg i hvert fald vil ske, og derfor bør i i mine øjne kigge jer om efter en mere offensiv back..

Så har i tilgengæld Ivanovic i svære kampe hvor det er vigtigt at holde en god organisation, fordi modstanderen har en masse at true med.. F.eks mod Liverpool Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3125: 07 Jul 2011, 14:58 »

Nu kan Torres som udgangspunkt jo godt placere sig inde omkring Drogba, selvom han på taktiktavlen står til at være kant.. Det tror jeg i hvert fald vil ske, og derfor bør i i mine øjne kigge jer om efter en mere offensiv back..

Så har i tilgengæld Ivanovic i svære kampe hvor det er vigtigt at holde en god organisation, fordi modstanderen har en masse at true med.. F.eks mod Liverpool Wink
Ja, men det er ikke mit ønske, at han gør det. Mit ønske er, at han spiller den højre kant, og hvis det viser sig ikke at fungere, kunne jeg se det, som rigtig spændende at bytte Torres og Malouda, så de begge kan trække ind i banen. Ivanovic er fremragende defensiv, og på den front, en af de bedste i verdenen, men hans offensive kvaliteter er jo som sagt haltende. Men han er vores bedste alternativ. :-)

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #3126: 07 Jul 2011, 14:59 »

Ivanovich er sgu da en offensiv back han scorer en god slat mål fx. mod liverpool (3-0 *host*)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3127: 07 Jul 2011, 15:02 »

Ivanovich er sgu da en offensiv back han scorer en god slat mål fx. mod liverpool (3-0 *host*)
Nu skal du have styr på dine facts. Wink

Vi vandt 3-1. Torres scorede for Liverpool, mens Ivanovic x 3 og Drogba scorede for os. Desuden var begge mål på dødbolde, og har ikke noget at gøre med om Ivanovic er offensiv eller ej.

verdenskrig
Manager

« Svar #3128: 07 Jul 2011, 15:04 »

Nå ja det kan jeg egentlig godt se.. Jeg må have sovet dårligt i nat eller sådan noget.. Når Ivanovic har scoret hele to mål i en kamp mod Liverpool i April 2009 så er det jo åbenlyst, at han er en offensiv åbenbaring.. Beklager min fejl Smiley

Cool

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #3129: 07 Jul 2011, 15:38 »

Nå ja det kan jeg egentlig godt se.. Jeg må have sovet dårligt i nat eller sådan noget.. Når Ivanovic har scoret hele to mål i en kamp mod Liverpool i April 2009 så er det jo åbenlyst, at han er en offensiv åbenbaring.. Beklager min fejl Smiley

3 mål i en kamp vil være svært hvis du er meget defensiv :p jeg vil kalde ham en blanding; http://www.premierleague.com/page/PlayerProfile/0,,12306~39508,00.html
« Seneste Redigering: 07 Jul 2011, 15:39 af Duffk90 » Logged

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3130: 07 Jul 2011, 15:45 »

3 mål i en kamp vil være svært hvis du er meget defensiv :p jeg vil kalde ham en blanding; http://www.premierleague.com/page/PlayerProfile/0,,12306~39508,00.html
Så er remco fra Brøndby også en offensiv defensiv midtbane / offensiv forsvar central fordi han lavede hattrick mod Lyngby ..

Come on Duff du er ude på dybt vand ... Offensiv back snakker vi som alves og der er ivanovic jo ikke ..

Vi skal alle være her.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #3131: 07 Jul 2011, 16:16 »

Så er remco fra Brøndby også en offensiv defensiv midtbane / offensiv forsvar central fordi han lavede hattrick mod Lyngby ..

Come on Duff du er ude på dybt vand ... Offensiv back snakker vi som alves og der er ivanovic jo ikke ..

lol.. han er offensiv, han går op på alle dødbolde og laver tit overlap...

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3132: 07 Jul 2011, 16:18 »

Ivanovic er også med oppe på alle dødbolde. Tit overlap? Overlap er noget en back laver, og der har han så vidt vides aldrig spillet.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3133: 07 Jul 2011, 16:24 »

lol.. han er offensiv, han går op på alle dødbolde og laver tit overlap...
man er ikke offensiv fordi man laver mål ...

endnu et eksempel er ham målmanden som har lavet 100 mål i sydamerika .. er han så offensiv ?

indse nu du ikke har ret duff.

Vi skal alle være her.

Swizz CataR
Manager

« Svar #3134: 07 Jul 2011, 16:25 »

Ivanovic er også med oppe på alle dødbolde. Tit overlap? Overlap er noget en back laver, og der har han så vidt vides aldrig spillet.

Så skal du følge dit hold bedre! Tunge Jeg har i hvert fald set ham på højrebacken i flere tilfælde. Jeg ved at han har en historie, hvor han var en god wingback i en mindre liga, men jeg må sige, at jeg heller ikke ser ham som decideret offensiv back i PL.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010