home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:10:19 igmpiindia test Global Standards in He...
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23451
  0 Brugere, 689 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830416 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3075: 22 Jun 2011, 12:25 »

Det håber vi ihvert fald, men med hensyn til Modric synes jeg det er meget 50/50, da der også går rygter om at han har fordtrudt sine udtalelser og samtidig får tilbudt en klækkelig lønforhøjelse. Samtidig går der rygter om at Villas Boas vil have Moutinho med, hvilket jeg ikke håber sker, da jeg hellere ser Modric i den blå trøje.

Moutinho spiller centralt på midten og der er vi allerede godt besat med : Essien , Mikel , Ramires , Lampard og unge Josh. der skal slet ikke hentes ind til den plads og han har slet ikke kvalitet nok til Chelsea .

Vi skal alle være her.

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #3076: 22 Jun 2011, 12:27 »

Moutinho spiller centralt på midten og der er vi allerede godt besat med : Essien , Mikel , Ramires , Lampard og unge Josh. der skal slet ikke hentes ind til den plads og han har slet ikke kvalitet nok til Chelsea .

Nej Præcis!

Ser gerne Van der Wiel og Neymar

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3077: 22 Jun 2011, 12:32 »

Nej Præcis!

Ser gerne Van der Wiel og Neymar

Van der Wiel skal være velkommen .. Neymar er 50/50 . Hvis de kræver de 350 millioner for ham så nej tak .  Men det bliver spændende og se om han tager nogle folk med fra Porto . Den eneste jeg helst så er Hulk. Men lad os håbe han får stille nogle penge til rådighed og bruger dem fornuftigt .. Bliver spændende og se om han kan få gang i Torres.

Vi skal alle være her.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #3078: 22 Jun 2011, 13:04 »

Undskyld, men magtfikseret skal en træner vel være. Hans ivrige og stædige personlighed, samt den såkaldte arrogance, nogle mener han besidder, mener jeg personligt er en styrke, da det underbygger de magtfaktorer du skal besidde som træner. Mourinho er et geni, og hans lidt flabede attitude og karisma smitter mere positivt end negativt af på hans trup, i min optik.

By the way, så er Villas Boas en fremragende og talentfuld manager, der tør spille offensivt og flot fodbold. Han er utrolig dygtig, trods at han ligeså godt kunne være spiller, i form af hans unge alder. Jeg tror at han ender i Chelsea, og jeg vil ønske jer tillykke. Held og lykke med portugiserens tilgang i næste sæson.  Smiley
I Chelsea har historien da tydeligt vist, at hvis træneren er for magtfuld, så vil han være smidt på porten. Desuden er der forskel på magt. Der er typen, der vil have sine idéer igennem og dermed er magtfuld overfor direktionen og bestyrelsen eller den træner der er har autoritær magt, og udviser dette overfor sine spillere. Begge typer kan gå hen og blive problematiske. Magtautoritære ledere har Boas og Mourinho aldrig været. De har til gengæld noget karismatisk autoritet, hvilket i mange tilfælde er positivt. Mourinho har dog altid været en mand, der vil stå for hele den strategiske planlægning i sin klub.

Jeg mener sådan set bare, at hvis Villas-Boas skal være en succes, skal han ikke forsøge at overtage hele strategien i klubben. Forhåbentlig vil han bedre kunne samarbejde med Abramovich, så vi kan få stabilitet på trænerbænken. Desuden er han stadig et forholdsvis ubeskrevet blad, fordi han kun har trænet én enkelt sæson på topplan. Dér havde Mourinho mere erfaring. Derfor peger alle tegn i retning af en langsigtet løsning.

korzika
Gæst

« Svar #3079: 22 Jun 2011, 13:07 »

Egentligt syntes jeg, at vi er godt garderet i vores starter, der er fantastisk, når alle er klar. Jeg mener dog, at nogle af vores breddespillere skal ud. Det er spillere, som Kalou og Ferreira, der som minimum skal ud. Kalou har sine momenter, men har virkelig også hans dårlige dage, og med Sturrigde tilbage, så mener jeg også, at han ikke rigtigt kan tilføre os noget. Hans løn er sikkert også ret høj, så derfor vil det være godt at få ham ud. Ferreira har IKKE gjort det særlig godt, og jeg mener det er tid til at sluse ham ud efter hans 7 loyale år i Chelsea. Han har desværre ikke klassen, når han bliver benyttet, og når Ivano ikke spiller, så står det skidt til.

Om Ivanovic er manden, der skal bruges på højreback er jeg lidt i tvivl om. Defensivt er han super, men har dog haft nogle uheldige kampe, fx mod United i ChL, hvor han på broen så skidt ud, da Rooney scorede. Derudover så havde han det i ligaen svært over for Nani, der til tider drev gæk med ham. Jeg tvivler også på, om han passer ind i Villas-Boas' spillestil. Jeg antager, at Villas-Boas på højrekanten kommer til at spille med en venstrebenet spiller, der kan fungere som en inderste angriber. Om det bliver Hulk, Neymar, Sturrigde eller en helt tredje, det ved jeg ikke, men det er vigtigt, at vi har en back, der offensivt kan yde support. Backen skal kunne holde bredden, og være klar på overlap. Villas-Boas har i Porto brugt Cristian Sapunaru, der minder en smule om Ivanovic med hans fysiske spillestil, og det kan godt være, at Villas-Boas vil satse på Ivanovic. Uanset hvad, så mener jeg, at der skal komme en ny højreback. Om det så bliver som backup eller som starter, det ved jeg ikke. Det kan godt være, at en mand som Van der Wiel skal hentes. Han har dog ikke vist særligt godt spil i Ajax denne sæson på trods af deres mesterskab. Han har virket som om, at han gerne ville væk, og hans energiske løb er ikke blevet set meget i denne sæson, hvilket måske godt kan presse prisen lidt ned i forhold til sidste sommer, hvor hans markedspris var meget høj.  

Så i dette tranfervindue mener jeg, at der som minimum skal hentes en ny højreback og højrekant.

Swizz CataR
Manager

« Svar #3080: 22 Jun 2011, 13:19 »

Ville være fint hvis vi hentede Jesus Navas, eller hvad syntes i?

Navas er en fremragende spiller, men så vidt jeg har forstået vil han aldrig forlade Sevilla.. Noget med hjemve eller sådan noget..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #3081: 22 Jun 2011, 13:25 »

Navas er en fremragende spiller, men så vidt jeg har forstået vil han aldrig forlade Sevilla.. Noget med hjemve eller sådan noget..

Når ja det også rigtig, vi har vidst været ude efter ham før

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #3082: 22 Jun 2011, 13:30 »

Omkring Villas-Boas:

Endelig blev det bekræftet. Fantastisk signing! Meget vigtigt at få manageren på plads før evt. spillerhandler. Samtidig tror jeg vi henter den helt rigtige træner. Selvom man ikke kan klandre Mourinho for mangel på ambition, vil jeg alligevel mene, at han måske havde en vis mæthed efter at have vundet alt med Porto, da han kom til klubben. Her mangler Villas-Boas netop at vinde Champions League. Desuden har han aldrig været træner for en klub i Champions League. Derfor har han ikke et forhåndsindtryk og vil måske have mere gå-på-mod til at spille helt anderledes taktisk end Mourinho gjorde. Han har været vant til at smadre de fleste hold i afgørende kampe, og denne "egenskab" ser jeg som utrolig vigtig. Vi får en træner, der får modstanderne til at tilpasse sig hans hold mere end det omvendte.

Mht. nye spillere er jeg lidt i tvivl om, hvor vidt Boas vil lave en revolution. Der er helt sikkert spillere, der skal ud. Desuden skal der hentes yngre, mere uprøvede spillere. Samtidig vil han nok hente spillere fra Porto. Jeg tror dog ikke klubben vil gå shop-amok, som tidligere set. Derudover skal der findes en respektabel måde at afskibe ældre spillere på over de næste sæsoner. Spillere som Lampard, Terry og Drogba varer ikke evigt, og derfor bliver det spændende at se, hvordan Boas vil bruge dem over de næste sæsoner.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #3083: 22 Jun 2011, 13:50 »

I min optik ville en kreativ midtbanespiller, i form af f.eks. Modric, være intet mindre end et fremragende indkøb. Vi har mange energiske, hårdtarbejdende og dynamiske spillere, men manden der skal slå de gyldne afleveringer fra midtbanen synes jeg umiddelbart ikke vi har i øjeblikket.
Ser gerne én af disse i klubben, med Modric som 1. prioritet:
- Modric
- Sneijder                     Disse tre spillere har vi alle været kædet sammen med, og vi har officielt haft budt på både Modric og Pastore
- Pastore

- Willian
- Ganzo

Til højrekanten:
- Hulk
- Neymar (Eventuelt venstre)
- Sanchez

Til højrebacken:
- Van der Wiel - og ved egentlig derudover ikke så meget om, hvem der ellers kunn være interessant og mulig at hente hertil.

En ideel opstillling vil ifølge mig se således ud:

Cech

Wiel - Luiz - terry - Cole

Essien

Lampard - Modric

Hulk                Neymar / Kakuta

Torres

Bænken vil jeg ikke begynde på, da det er en umulig opgave med mindre vi også skiller os af med nogle spillere.
Kalou, Anelka, Zhirkov, Benayoun, Ferreira og Bosingwa skal afskippes, hvilket også vil kunne financiere nogle af de nye indkøb.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3084: 22 Jun 2011, 14:01 »

Helt fantastisk med Villas-Boas. Han er en meget ung træner, som ikke lader selv fortælle hvordan man spiller fodbold, men selv skaber noget. Det har vi set i Porto. Vi skal have en ny højre kant. Det skal vi altså. Kalou og Anelka er fine nok, men ikke gode nok, til at være en fast del af startpstillingen. Vi skal kigge efter noget nyt. Ferreira kan jeg sgu egentlig godt lide. Ikke fordi han er god, for det er han ikke, men han er en loyal mand. Ingen tvivl om, at vi skal af med ham, men jeg er imponeret over at han gang på gang sidder på bænken uden det mindste brok. Jeg ønsker ham held og lykke, i hans sidste del, af hans karriere. Med hensyn til generationsskiftet, så skal der selvfølgelig ske noget, men vi kan sgu undvære Terry, Lampard og Drogba. Det er de simpelthen for gode til. Terry er også kun 30, og har mange gode år i sig endnu. I dette spil, tror jeg, det er vigtigt at Villas-Boas har været her før. Han så, hvordan Mourinho elskede Frank Lampard, for hans professionalisme og indstilling til tingene. Det tror jeg måske har påvirket Villas-Boas. Men det ved jeg ikke.

Jeg er i hvert fald glad for signingen, og jeg glæder mig ekstremt meget, til at se, hvad den unge mand kan byde på.

DavidMadsen
Manager

« Svar #3085: 26 Jun 2011, 17:47 »

"Andre Villas-Boas slår også fast, at han har fået sit ønskejob. Han håber, at han en dag kan se tilbage på en karriere, han kan være stolt af, hvor det er blevet til mesterskaber, ligesom portugiseren også vil opleve en masse forskellige kulturer."

Villas-Boas lader til at være endnu en midlertidig manager for Chelsea. Han er vist nok manager nummer syv på syv sæsoner. Bliver I aldrig trætte af konstant skiftende managers? Huh

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #3086: 26 Jun 2011, 17:50 »

"Andre Villas-Boas slår også fast, at han har fået sit ønskejob. Han håber, at han en dag kan se tilbage på en karriere, han kan være stolt af, hvor det er blevet til mesterskaber, ligesom portugiseren også vil opleve en masse forskellige kulturer."

Villas-Boas lader til at være endnu en midlertidig manager for Chelsea. Han er vist nok manager nummer syv på syv sæsoner. Bliver I aldrig trætte af konstant skiftende managers? Huh

troll?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3087: 26 Jun 2011, 18:13 »

Det kan godt være, at det er nummer 7 på syv sæsoner, men sådan vælger jeg ikke at se det. Det var planen at Avram Grant tog sæsonen ud, ligesom det var med Guus Hiddink. Det er altså to managers, som bare gjorde en vennetjeneste, og det var helt efter planen, at de kun skulle tage sæsonen ud. Så var der Ray Wilkins, som stod i spidsen for holdet i én kamp, inden man valgte at ansætte Hiddink for resten af sæsonen. Det var altså tre. Så som jeg vælger at se det, så har vi haft Ancelotti, Scolari og Mourinho. Ancelotti og Mourinho var fantastiske, og det var en fejl at fyre dem, selv om Mourinho selv sagde op, så var det nok reelt en fyring. Scolari slog aldrig igennem, og derfor blev han fortjent fyret. Og i dag har vi så Villas-Boas. Så jeg synes sgu egentlig ikke det har været slemt. Vi har jo også holdt os i toppen, og spillet flot fodbold, så jeg kan ikke se problemet.

DavidMadsen
Manager

« Svar #3088: 27 Jun 2011, 01:37 »

troll?
Nej, det er skam ganske seriøst. Jeg ville hade usikkerheden omkring trænerposten, hvis det var sådan i United. I får aldrig ro til at udvikle klubben i en bestemt retning, og det er svært for f.eks. Villas-Boas at gå ind og kræve forbedringer af ungdomsfaciliteter, udvidet talentarbejde, lave langsigtede indkøb eller lignende, når han ikke har nogen sikkerhed i sædet.

verdenskrig
Manager

« Svar #3089: 27 Jun 2011, 16:45 »

Kan virkelig ikke se hvad folk vil med endnu er angriber? Vi har jo Torres, Drogba og Sturridge til at kæmpe om formentligt én position. Så selvom Falcao og Etoó er virkelig dygtige, kan jeg bare ikke se hvor der er plads til dem.

Selvom man i forvejen har tre angribere, er der jo intet som forhindrer en i at hente flere hvis man ikke mener at de nuværende leverer det de skal..

Hvilket man vel ikke helt kan sige de gør Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010