home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  2 Brugere, 790 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830467 gange)
Humle1337
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3030: 20 Jun 2011, 13:23 »

Har lige læst samme artikel på EB.

Det lyder jo meget godt, dog mener jeg det nok er en satsning i forhold til Hiddink, da Villa Boas ikke er så rutineret (ved godt han har været assistent i mange år).
Dog er det rigtig spændende da han med Porto har vist noget flot angrebs fodbold! Opstemt

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3031: 20 Jun 2011, 13:25 »

Samt en solid defensiv.

Jeg tror han vil kunne komme med nye idéer, som vi kan bruge til noget. Og hvis han så kunne lokke Hulk med, ville det være fantastisk.

korzika
Gæst

« Svar #3032: 20 Jun 2011, 14:08 »

Dette kan være starten på en epoke, hvis Villas-Boas får tillid, og nok indflydelse på spillerindkøb. Han har været min favorit siden CA blev fyret, og det er klasse, at han nu - ser ud til - at blive vores nye manager. Vi betaler efter sigende ca. 15 mio for ham, men han er alle pengene værd, hvis vi blot får succes, hvilket er meget sandsynligt med Villas-Boas som manager.   

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3033: 20 Jun 2011, 14:19 »

Dette kan være starten på en epoke, hvis Villas-Boas får tillid, og nok indflydelse på spillerindkøb. Han har været min favorit siden CA blev fyret, og det er klasse, at han nu - ser ud til - at blive vores nye manager. Vi betaler efter sigende ca. 15 mio for ham, men han er alle pengene værd, hvis vi blot får succes, hvilket er meget sandsynligt med Villas-Boas som manager.   

Læste han havde en frikøbsklausul på 110-15 mil . Men som du siger Korzika hvis han får den tillid så tror jeg sku godt det kan blive noget spændende noget Smiley . Han er kun 33 år :=)

Inter synes han er for dyr : http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Serie_A/2011/06/19/155225.htm

Vi skal alle være her.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3034: 20 Jun 2011, 14:22 »

15 mio for ham

Ja, 15 mio euro!

Det er altså også en sjat penge for en meget urutineret træner, som vi sikkert vælger at fyre igen om et års tid alligevel.

korzika
Gæst

« Svar #3035: 20 Jun 2011, 14:30 »

Og ja, jeg mente 15 mio. euro, bare så der ikke er nogen tvivl om det. Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3036: 20 Jun 2011, 14:34 »

Lad os antage at Andre Villas-Boas bliver træner tror i han tager nogle folk med sig fra Porto og hvis ja , hvilke ?

Vi skal alle være her.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #3037: 20 Jun 2011, 14:37 »

Lad os antage at Andre Villas-Boas bliver træner tror i han tager nogle folk med sig fra Porto og hvis ja , hvilke ?

Vil tro han tager Hulk med  Smiley

Supra Societatem Nemo

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #3038: 20 Jun 2011, 14:37 »

Falcao, Hulk, Joao Moutinho, Otamendi ku være nogle gode bud Smiley?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3039: 20 Jun 2011, 14:41 »

Der er vel reelt kun 2-3 emner. Hulk, Falcao og måske James Rodriguez.

Jeg håber kun på Hulk. Falcao har vi ikke brug for, selvom han virker meget interessant. Rodriguez kender jeg ikke så godt, men han skulle være meget lovende.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #3040: 20 Jun 2011, 14:42 »

Moutinho og/eller Hulk ville være dejligt.

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #3041: 20 Jun 2011, 15:50 »

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #3042: 20 Jun 2011, 16:57 »

Lad det ske, lad det ske!
Så kan vi håbe på at han bringer Hulk med sig, køber Neymar og Modric som jeg også synes er ganske interessant - og som vi også kædes stærkt sammen med!

verdenskrig
Manager

« Svar #3043: 20 Jun 2011, 17:26 »

Jeg håber kun på Hulk. Falcao har vi ikke brug for, selvom han virker meget interessant. Rodriguez kender jeg ikke så godt, men han skulle være meget lovende.

Jeg tror også Falcao ville få det overordentligt svært i pl.. Som jeg ser det er han en målscorer og det er så det.. Han er hverken specielt hurtig, fysisk stærk, driblestærk eller kombinationsstærk.. Han er dog god til at stå det rette sted..

Det mener jeg bare ikke man kan leve på i en liga som pl.. Jeg synes simpelthen ikke han mestrer nok facetter udenfor feltet.. Hulk derimod ville være et fantastisk køb, og uanset hvem der henter ham vil jeg være grøn af misundelse  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #3044: 20 Jun 2011, 17:46 »

Jeg tror også Falcao ville få det overordentligt svært i pl.. Som jeg ser det er han en målscorer og det er så det.. Han er hverken specielt hurtig, fysisk stærk, driblestærk eller kombinationsstærk.. Han er dog god til at stå det rette sted..

Det mener jeg bare ikke man kan leve på i en liga som pl.. Jeg synes simpelthen ikke han mestrer nok facetter udenfor feltet.. Hulk derimod ville være et fantastisk køb, og uanset hvem der henter ham vil jeg være grøn af misundelse  Smiley
I din beskrivelse af Falcao, beskriver du samtidig Chicharitos spilletstil - han klarer det da udemærket Smiley

Sider: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010