home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  2 Brugere, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830497 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3000: 08 Jun 2011, 20:39 »

Hvordan ser i egentlig transfervinduets videre udvikling med jeres blå transferbriller?

Vil i hente unge talanter som feks det Man U og Liverpool er igang med pt eller vil i igen gå ud og bruge formuer på etablerede spillere som er i deres karrieres bedste alder?

Vi har før diskuteret hvem der måske smutter. Men hvilken slags spillere vil i gerne have ind? Og tænker ikke på navne men som sagt unge, gamle, etablerede, talenter, fyld osv?

Imo har der været forbavsende stille omkring jer, det havde jeg helt ærlig ikke regnet med. Troede i ville være noget mere aggrasive end i er nu.

Kan det have noget med at vi først lige skal se jeres nye træner og sportsdirektør?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3001: 08 Jun 2011, 22:35 »

Det ser ud til at vi henter Lukaku, http://www.chelseasupport.dk/nyheder2/chelsea-t%C3%A6t-p%C3%A5-lukaku

Lukakus store idol er Drogba, så jeg håber endnu mere at Drogba bliver nu. Da jeg elsker Lukaku, og håber at han derfor vil falde bedre til i klubben. Dog synes jeg også at Lukaku skal have spilletid i første sæson, hvilket betyder at vi nok skal spille 4-4-2 i nogle kampe.

Det er svært at forholde sig til nye spillere, da vi stadig er uden træner. Med Villas-Boas er der mulighed for Hulk, Hiddink, ved jeg ikke helt hvad går efter.

Men vi skal nok vise os lidt frem senere på sommeren.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3002: 08 Jun 2011, 22:42 »

Hvordan ser i egentlig transfervinduets videre udvikling med jeres blå transferbriller?

Vil i hente unge talanter som feks det Man U og Liverpool er igang med pt eller vil i igen gå ud og bruge formuer på etablerede spillere som er i deres karrieres bedste alder?

Vi har før diskuteret hvem der måske smutter. Men hvilken slags spillere vil i gerne have ind? Og tænker ikke på navne men som sagt unge, gamle, etablerede, talenter, fyld osv?

Imo har der været forbavsende stille omkring jer, det havde jeg helt ærlig ikke regnet med. Troede i ville være noget mere aggrasive end i er nu.

Kan det have noget med at vi først lige skal se jeres nye træner og sportsdirektør?

Jeg håber de måske vil hente en eller to "stjerne" spillere men ellers håber jeg også de henter nogle talenter. Jeg tror også at de venter med at købe ind til de ved hvem der skal tage over for Ancelotti . Men jeg håber virkelig at de snart melder noget ud med træner og spillere fordi jeg kan snart ikke holde det ud mere Smiley

Vi skal alle være her.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #3003: 08 Jun 2011, 22:52 »

Har hørt at Hiddink vil gå efter Sneijder og Eriksen, hvis han bliver træner. Disse ville da give noget nyt blod i det mindste, samt noget kreativitet. Det vil måske kunne sætte Torres bedre i spil. Men jeg håber vi henter spillere, der endnu mangler at få sit gennembrud på allerhøjeste niveau, men som stadig er unge. Her tænker jeg Hamsik, Lukaku, Sanchez osv. Dem så jeg hellere end Kaka og Robben, der også har været nævnt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3004: 10 Jun 2011, 17:40 »

Der har i de seneste dage, floreret rygter om at Essien skulle være en del af en byttehandel, hvor vi så skulle få Wesley Sneijder. Heldigvis har både Chelsea og Essien afvist alt om dette, og det ville da også være tåbeligt, og idiotisk udover alle grænser at skille sig af, med måske verdens bedste skralde- og jernmand.

Jeg er glad.

Hvad der dog er mindre positivt er, at Santos forlanger 350 mio danske kroner for Neymar. Så gider vi sgu ikke at have ham, hvis dette virkelig er hans prisskilt. Han er et kæmpe talent, men han er uprøvet i Europa, og 350 mio skal vi absolut ikke give for ham. Det nægter jeg også at tro at Santos kan sælge ham for.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3005: 10 Jun 2011, 19:10 »

verdenskrig
Manager

« Svar #3006: 13 Jun 2011, 13:53 »

Hvad der dog er mindre positivt er, at Santos forlanger 350 mio danske kroner for Neymar. Så gider vi sgu ikke at have ham, hvis dette virkelig er hans prisskilt. Han er et kæmpe talent, men han er uprøvet i Europa, og 350 mio skal vi absolut ikke give for ham. Det nægter jeg også at tro at Santos kan sælge ham for.
Ingen kvaler - Roman betaler  crazy

Hvis i kan betale 450 mio for en inaktiv spanier der ikke har præsteret i en rum tid, kan i vel også betale 350 for et af de største talenter i verden. Har aldrig set ham spille, men rygterne siger jo at han er hjernedød god..

Og hvis Santos mener han har potientiale til at blive en af verdens bedste, og allerede er så høj klasse som det siges, så kan de i mine øjne forlange lige hva de vil Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #3007: 13 Jun 2011, 14:01 »

Hvis i kan betale 450 mio for en inaktiv spanier der ikke har præsteret i en rum tid, kan i vel også betale 350 for et af de største talenter i verden. Har aldrig set ham spille, men rygterne siger jo at han er hjernedød god..

Og hvis Santos mener han har potientiale til at blive en af verdens bedste, og allerede er så høj klasse som det siges, så kan de i mine øjne forlange lige hva de vil Wink

man venter vel bare til at hans kontrakt udløber og laver ronaldinho'en? (altså får ham på fri transfer ligesom PSG gjorde)??

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3008: 13 Jun 2011, 14:06 »

Torres kommer til at lave så mange tricks i næste sæson, at du fortryder alt du har sagt af negative ting om ham!

Altså som jeg ser det, er han sikkert pisse god, men han er bare så meget Robinho v.2. Jeg har min tvivl, om han kan tilpasse sig den hårde engelske spillestil. Men jeg håber da han tager alle med storm. Men vi vidste hvad Torres kan, vi ved ikke hvor Neymar står henne. Wink

U-4-E
Manager

« Svar #3009: 13 Jun 2011, 14:13 »

man venter vel bare til at hans kontrakt udløber og laver ronaldinho'en? (altså får ham på fri transfer ligesom PSG gjorde)??

PSG fik ham ikke på en fri transfer.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #3010: 13 Jun 2011, 14:27 »

PSG fik ham ikke på en fri transfer.

jo? fra gremio?

JKJ
Gæst

« Svar #3011: 13 Jun 2011, 14:49 »

Hvornår er han transferfri?
Du må ikke hænge mig op på det, men forlængede han ikke kontrakten her først på året. Så længe gider i vel ikke vente  Peace

Yessir
Manager

« Svar #3012: 13 Jun 2011, 14:56 »

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3013: 16 Jun 2011, 13:58 »

Jeg havde lige overset dette indlæg, som jeg meget gerne vil svare på. Jeg er sikker på, at grunden til at vi måske har været lidt passive, er fordi vi ikke har en afklaring på trænerposten endnu. Det ville være dumt at gå ud at købe nogle spillere, som en ny træner ikke engang vil bruge. Derfor venter vi til han er på plads, og så køber vi ind efter hans hoved. Derfor ved jeg heller ikke, om det er de unge wonderkids, eller de etablerede stjerner vil er ude efter. Men jeg glæder mig meget til at se hvad der sker. For noget sker der. Det ved jeg.

På trods af, at vi ingen trænr har, skrev Sky Sports alligevel i går, at vi havde budt på den kroatiske Tottenham-stjerne Luka Modric. Han er en spiller med meget flair og kreativitet, men som jeg også klart ser bedst i en 4-3-3. Derfor håber jeg det er det system vi satser på, hvis han bliver hentet. 4-4-2'er sidste år, fungerede heller ikke helt optimalt, må jeg indrømme.

Men når vi får træneren på plads, tror jeg godt du kan forvente dig, aktivitet på transfermarkedet. :-)

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3014: 18 Jun 2011, 11:19 »

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010