home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  0 Brugere, 750 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830569 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2940: 27 Maj 2011, 14:43 »

Det har du selvfølgelig ret i Jakob.

Men Deco, Carvalho, Ferreira osv. var da meget gode, da de kom til Chelsea fra Portugal Smiley

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2941: 27 Maj 2011, 14:45 »

Det har du selvfølgelig ret i Jakob.

Men Deco, Carvalho, Ferreira osv. var da meget gode, da de kom til Chelsea fra Portugal Smiley
Deco kom fra Barcelona, men hverken ham eller Ferreira har været en succes. Carvalho var god, og Luiz kan også blive god, men det er jo også spillende forsvarssspillere, og ikke en offensiv spiller. :-)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2942: 27 Maj 2011, 14:45 »

Jeg tror heller ikke at han i samme grad kan sætte 2-3 og så sparke den op i krogen.

At han skulle være et problembarn har jeg ikke hørt noget om, har du evt et link?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2943: 27 Maj 2011, 14:46 »

Deco kom fra Barcelona, men hverken ham eller Ferreira har været en succes. Carvalho var god, og Luiz kan også blive god, men det er jo også spillende forsvarssspillere, og ikke en offensiv spiller. :-)

Ferreira var da så vidt jeg husker en fremragende spiller for nogle år siden?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2944: 27 Maj 2011, 14:47 »

Ferreira var da så vidt jeg husker en fremragende spiller for nogle år siden?
Ferreira har aldrig været en succes i Chelsea. Han var muligvis god i Portugal, men ikke i Chelsea. Det har han aldrig været.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2945: 27 Maj 2011, 14:48 »

Ferreira har aldrig været en succes i Chelsea. Han var muligvis god i Portugal, men ikke i Chelsea. Det har han aldrig været.

Så husker jeg forkert.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2946: 27 Maj 2011, 14:49 »

Han var verdens bedste højreback da vi havde ham i starten?

Og de skud Hulk fyrer af i den video, er umulige at tage for enhver målmand, så det kan du ikke sige.
Selvfølgelig er PL bedre, men han har jo også været helt suveræn.
Han har det hele.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2947: 27 Maj 2011, 14:53 »

Han var verdens bedste højreback da vi havde ham i starten?

Og de skud Hulk fyrer af i den video, er umulige at tage for enhver målmand, så det kan du ikke sige.
Selvfølgelig er PL bedre, men han har jo også været helt suveræn.
Han har det hele.
Ferreira har aldrig været verdens bedste højre back i sin karriere, og han blev købt som starter, men slog aldrig igennem. Jeg synes at jeg i den video, ser flere bolde, som keeperen skal tage. Portugisiske keepere, har jo ikke ry for at være verdens bedste.

Desuden er Hulk jo ikke en mere komplet spiller end Florent Malouda. Han har også et fantastisk skud, er driblestærk og hurtig + en fantastisk fysik. Jeg er ikke overbevist, og at sige han vil blive en succes, ved ingen.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2948: 27 Maj 2011, 14:57 »

Ferreira har aldrig været verdens bedste højre back i sin karriere, og han blev købt som starter, men slog aldrig igennem. Jeg synes at jeg i den video, ser flere bolde, som keeperen skal tage. Portugisiske keepere, har jo ikke ry for at være verdens bedste.

Desuden er Hulk jo ikke en mere komplet spiller end Florent Malouda. Han har også et fantastisk skud, er driblestærk og hurtig + en fantastisk fysik. Jeg er ikke overbevist, og at sige han vil blive en succes, ved ingen.

Det er nu en gang min overbevisning Smiley

Ferreira var genial i hans første sæson indtil han blev skadet - og jo, der var mange der kaldte ham verdens bedste højreback på det tidspunkt. At han har været elendig siden, er en anden side af sagen.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2949: 27 Maj 2011, 14:58 »

Malouda og Hulk er imo forskellige slags spillere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2950: 27 Maj 2011, 14:59 »

Det er de måske, men så vil jeg da også sige at Malouda er komplet, hvis I siger Hulk er det. Jeg synes vi skal holde os væk fra ham.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2951: 27 Maj 2011, 15:00 »

Hvem synes du så man skal hente til højrekanten i stedet?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2952: 27 Maj 2011, 15:03 »

Det kommer helt an på, hvordan det nye træner vil spille. Spiller han 4-4-2, synes jeg vi skal bruge Ramires derude.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #2953: 27 Maj 2011, 15:03 »

At han skulle være et problembarn har jeg ikke hørt noget om, har du evt et link?

Han skulle have et voldsomt temperament, der blandt andet har ført til han endte i slåskamp med nogle Benfica spillere (mener jeg!) i en lufthavn, hvilket kostede ham over 10 kampes karantæne. Det var i starten af hans Porto karriere.

former zoesuckins

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2954: 27 Maj 2011, 15:06 »

Det kommer helt an på, hvordan det nye træner vil spille. Spiller han 4-4-2, synes jeg vi skal bruge Ramires derude.

Synes det er hul i hovedet at bruge Ramires der. Der kommer slet ikke nok offensive kræfter fra den side så.
Malouda er også god ja, men de kan jo sagtens spille samtidig. Desuden er Hulks højre ben bedre end Malouda og så er han også hurtigere og endnu mere fysisk stærk. For ikke at tale om at han er yngre.

Og ja, han har været i slagsmål, men han skulle være blevet langt bedre til at kontrollere sit temperament og tror på ingen måde han ville blive et problembarn.

Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010