home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:21:20 Broen13 Blogs #27 Youth to Gold
I går kl. 23:21:59 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:42:19 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:43:37 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  0 Brugere, 521 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 899478 gange)
Thore
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2850: 22 Maj 2011, 20:59 »

Det syntes jeg også virker som en meget dårlig beslutning. Bevars man kom ind i en form krise, men man lavede et flot comeback, og man kan trods alt ikke forvente guld hvert år.
Det er spændende hvem der bliver ansat Smiley
« Seneste Redigering: 22 Maj 2011, 21:00 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2851: 22 Maj 2011, 21:01 »

Dumt valg. Kan ikke se hvem der skal jeg tage over.

Tak for alt Carlo!<3

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2852: 22 Maj 2011, 21:01 »

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2364758,00.html

Det der er bare for dumt. Ancelotti vandt The Double i sin første søson, og selvom denne sæson ikke har været særlig god så fortjener han bedre. Hvilken tilgængelig manager er bedre?
Hvor er det dog dårlig ledelse! Forstår jeg simpelthen ikke. Manden har gjort det fortrinligt. Vi har bare været uheldige med skader og haft en aldrende trup. Gad vide hvem der så skal tage over. Jeg håber for en gangs skyld på en langsigtet løsning. Villas-Boas kunne være en mulighed, selvom han er en smule urutineret, men det var Mourinho også.

verdenskrig
Manager

« Svar #2853: 22 Maj 2011, 21:01 »

Tror snart Abramovich har udtjent sin værnepligt.. Manden er jo gal, og ikke kompetent.. Han fyrer en utrolig dygtig træner, som vandt the double sidste år, og som har fået holdet til at præstere igen på trods af en forfærdelig periode midtvejs i sæsonen..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #2854: 22 Maj 2011, 21:07 »

Selvom i alle vel sagtens gerne vil have en vis Mourinho tilbage, så tvivler jeg stærkt på at det bliver i denne omgang. Jeg tror han har for meget stolthed til selv at gå fra Real Madrid, inden han har hevet en titel med derfra. Hvilket i mit hovedet får det til at ligne en endnu dummere beslutning.

If you can't join them, beat them.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2855: 22 Maj 2011, 21:07 »

jeg mener det er spillerne og ikke træneren der har fejlet og trænger til en opsang...

korzika
Gæst

« Svar #2856: 22 Maj 2011, 21:07 »

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2364758,00.html

Det der er bare for dumt. Ancelotti vandt The Double i sin første søson, og selvom denne sæson ikke har været særlig god så fortjener han bedre. Hvilken tilgængelig manager er bedre?
Jeg er også imod den beslutning. Vi så sidste sæson, hvad Ancelotti kan. Han er også en super dygtig træner, men jeg er sikker på, at grunden til, at han er blevet fyret, er at Abramovich har en anden mand i ærmet. Jeg spekulerer personligt på Andre Villa Boas. Jeg håber også på ham. Manden har et kendskab til Chelsea, da han var øjne og ører for Mourinho, da han var i Chelsea. Man kan bygge noget rigtig solidt op om Boas.

- Han er ung og talentfuld
- Har opnået meget i sin korte karriere
- Kender Chelsea
- Taler Engelsk

Men hvis Villa Boas skal blive rigtig giftig, så kræver det, at Abramovich har tålmodighed, hvilket man godt kan tvivle på. Skuffet Hvis Villa Boas (eller en anden manager kommer til) og får en lang snor, så ville det være muligt med kontinuitet, hvilket i mine øjne, er en af grundene til Uniteds succes.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2857: 22 Maj 2011, 21:07 »

Selvom i alle vel sagtens gerne vil have en vis Mourinho tilbage, så tvivler jeg stærkt på at det bliver i denne omgang.

hvem siger det??

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #2858: 22 Maj 2011, 21:09 »

hvem siger det??

Det er der ingen der siger, at alle gerne vil, undskyld. Jeg gik ud fra at det var en generel holdning, men så vil jeg gerne have lov at rette det til 'nogle af jer'.

If you can't join them, beat them.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2859: 22 Maj 2011, 21:09 »

Tror snart Abramovich har udtjent sin værnepligt.. Manden er jo gal, og ikke kompetent.. Han fyrer en utrolig dygtig træner, som vandt the double sidste år, og som har fået holdet til at præstere igen på trods af en forfærdelig periode midtvejs i sæsonen..

Ja, hvis han dog bare ville overlade sin magt til nogle der kan bestyre en fodboldklub ville det være fantastisk. Del og hærsk. Han har selvfølgelig formået at hæve klubben til en topklub i stedet for en subtopklub. Men alligevel... fans har favoritter og han gør snart klogt i ikke at ydmyge og fyre/sælge dem alle.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2860: 22 Maj 2011, 21:15 »

Det er der ingen der siger, at alle gerne vil, undskyld. Jeg gik ud fra at det var en generel holdning, men så vil jeg gerne have lov at rette det til 'nogle af jer'.
Man skal altid passe på med at tage en tidligere succesmand tilbage i stalden. Især fordi der var problemer mellem Mourinho og ejeren. Derfor er der nok alt for store forventninger til Mourinho, som han nok ikke engang selv kan leve op til.

På den ene side kan jeg godt forstå at der skal nye øjne til at se på en gammel trup, for at kunne se hvor slidt den egentlig er. Men Ancelotti har altså ikke været her i mere end 2 år og har også set problemerne før han kom. Han har godt nok talt for, at Chelsea har en god trup og alder ikke er afgørende. Men han har også (eller måske ledelsen) fortaget et mindre skifte, da både Torres, Luiz og Ramires er købt ind til førsteholdet, samtidig med at unge spillere har fået chancen.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2861: 22 Maj 2011, 21:17 »

Jeg er også imod den beslutning. Vi så sidste sæson, hvad Ancelotti kan. Han er også en super dygtig træner, men jeg er sikker på, at grunden til, at han er blevet fyret, er at Abramovich har en anden mand i ærmet. Jeg spekulerer personligt på Andre Villa Boas. Jeg håber også på ham. Manden har et kendskab til Chelsea, da han var øjne og ører for Mourinho, da han var i Chelsea. Man kan bygge noget rigtig solidt op om Boas.

- Han er ung og talentfuld
- Har opnået meget i sin korte karriere
- Kender Chelsea
- Taler Engelsk

Men hvis Villa Boas skal blive rigtig giftig, så kræver det, at Abramovich har tålmodighed, hvilket man godt kan tvivle på. Skuffet Hvis Villa Boas (eller en anden manager kommer til) og får en lang snor, så ville det være muligt med kontinuitet, hvilket i mine øjne, er en af grundene til Uniteds succes.
Fuldstændig enig. Tålmodighed er nøgleordet for at vi kan blive stabile (på banen og udenfor).

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #2862: 22 Maj 2011, 21:19 »

Villa Boas du kommer bare. Du må for min skyld også godt tage Hulk med...

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

verdenskrig
Manager

« Svar #2863: 22 Maj 2011, 21:28 »

Men hva nytter det hvis han alligevel bliver fyret efter 2 år crazy .. Både Mourinho og Ancelotti var og er højt respekterede trænere i europa, og i mine øjne er de begge fuldt ud i stand til at lede Chelsea mod storhed.. Begge er nu ude, fordi de åbenbart ikke har kunne indordne sig under en ejer, som ganske åbenlyst ikke aner en skid om fodbold i forhold til Mourinho og Ancelotti.. Lad dem dog gøre deres job det er det du har ansat dem for crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2864: 22 Maj 2011, 21:43 »

Jeg er rystet over denne beslutning. Det er efter min mening rigtig rigtig dumt, da Ancelotti er pisse dygtig, og har spillet flot og offensiv bold med Chelsea. Jeg synes han er en rigtig sympatisk mand, som f.eks. ikke brokker sig i medierne som Wenger og Ferguson. Han har vist han kan vinde trofæer med Chelsea, og jeg synes simpelthen det her er en skam.

Men sket er sket, og vi skal finde en ny. Jeg synes ikke det skal være Villa Boas. Derimod synes jeg vi skal gå efter Redknapp. Han har vist han kan bygge et stort hold op, og jeg tror han ville være fantastisk for Chelsea.

Sider: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010