home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:21:20 Broen13 Blogs #27 Youth to Gold
I går kl. 23:21:59 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:42:19 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:43:37 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  1 Bruger, 520 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 899469 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2835: 13 Maj 2011, 16:26 »

Der har Van der Wiel været nævnt. Ham håber jeg meget på, har set en del kampe med ham, og han har gjort det godt, offensivt som defensivt.
Der har også været rygter om at Essien skulle forlade klubben, noget jeg ikke tror på. Men skulle det ske, skal vi have fat i en ny midtbanemand, da det ikke er nok med Lampard, Mikel, Ramires og McEachran. Vi skal ikke have Kaka eller VDV, men hellere en to vejs spiller ala. Rodwell. Malouda håber jeg vi forlænger med, så kan Zhirkov godt smutte sammen med Anelka, med Kakuta og Sturridge tilbage betyder det intet. Drogba ved jeg ikke helt med, Sturridge har gjort det super flot i Bolton, men ham og Torres er ikke dem så tager slagsmålene, vi skal så til at spille mere direkte, lidt som vi gjorde i starten af sæsonen, hvor vi lod det andet hold styre kampen og så slå til på kontra, derved kan vi også udnytte deres hurtighed.
Men jeg glæder mig til at se hvad der sker.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2836: 16 Maj 2011, 14:49 »

Dejligt med sølv efter en sløv præstation.

Har i dag fået den helt nye Chelsea trøje med David Luiz+shorts, sokker og taske. Lad det være et vendepunkt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2837: 16 Maj 2011, 16:25 »

Vigtigt at sikre sølvet ja. Det kan jeg sagtens acceptere. Vi spillede ikke nogen fantastisk kamp mod Newcastle i går, hvor jeg vil sige, at en del af de spillere der pt. ikke er førstevalg spillede. En af dem, var den unge Josh McEachran, som jeg må sige, jeg ser et ufatteligt stort talent i. Knægten er simpelthen boldsikker, som havde han spillet i Barcelona i 20 år. Fantastisk at se ham spille. Han kan blive en fremragende spiller. Han er blot lige fyldt 18. Men ellers irriterer det mig, at de udligner i overtiden. Det var sgu unødvendigt. Det fik så ingen konsekvenser. Heldigvis.

Nu håber jeg bare City tager 3. pladsen, så de kommer direkte i Champions League, og så møder vi dem i CL-finalen næste år. Så kan vi atter høre på hvor uægte og klamme klubber vi er.

3.v evaB
Gæst

« Svar #2838: 16 Maj 2011, 16:27 »

Nu håber jeg bare City tager 3. pladsen, så de kommer direkte i Champions League, og så møder vi dem i CL-finalen næste år. Så kan vi atter høre på hvor uægte og klamme klubber vi er.
Det ville være sørgeligt for fodbolden hvis man på den måde kunne købe sig til succes i form af et CL-trofæ.
Puha, fodbolden ville være på sit laveste, men så er det godt financial fairplay kommer og sætter en stopper for den slags griseri.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2839: 16 Maj 2011, 16:30 »

Det ville være sørgeligt for fodbolden hvis man på den måde kunne købe sig til succes i form af et CL-trofæ.
Puha, fodbolden ville være på sit laveste, men så er det godt financial fairplay kommer og sætter en stopper for den slags griseri.
Så kan disse klubber lære det. Købeklubber uden lige. Svineri af en anden verden. Godt vi får en sejr for fodbolden, ved at lave sådan en regel. Det må glæde alle.

verdenskrig
Manager

« Svar #2840: 16 Maj 2011, 16:35 »

Jakob & Bave:

Jeg må sige det er en fornøjelse at se, at i endelig har set lyset Wink.. Er stolt af jer drenge, det tog lang tid men det er omsider lykkedes at banke lidt fornuft ind i jeres hoveder Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2841: 20 Maj 2011, 15:11 »

Så fik vi også uddelt nogle titler til vores spillere i går. De lyder som følger:

Årets spiller: Petr Cech

Fuldt fortjent at han vinder titlen. Der er ikke været nogle der har skilt sig super meget ud i år, som f.eks. Lampard og Drogba gjorde det sidste år. Men når man tænker lidt nemmere over det, fortjener han titlen mere end nogen anden. Han har været en sikker sidste skanse for os i år, og jeg vurderer ham tilbage som en af de absolutte bedste målmand i verden. Jeg synes i hvert fald han er den bedste i Premier League. Ivanovic blev nummer 2 og Drogba 3'er.

Årets mål: Ramires mod Manchester City.

Ja, den er vel egentlig også okay. Den kan i hvert fald godt forsvares. Han runder 2 mand, og sætter sikkert bolden op i det fjerneste målhjørne. Et rigtig flot mål. Malouda har også haft et par langskud, som godt kunne komme i betragtning.

Årets talent: Josh McEachran

Heller ikke meget at komme efter her. Fuldt fortjent at vores unge englænder vinder. Han har spillet flere kampe for førsteholdet, med største selvsikkerhed. Han har potentialet til at blive en af Premier Leagues bedste spillere.

verdenskrig
Manager

« Svar #2842: 20 Maj 2011, 15:14 »

Så fik vi også uddelt nogle titler til vores spillere i går. De lyder som følger:

Årets spiller: Petr Cech

Fuldt fortjent at han vinder titlen. Der er ikke været nogle der har skilt sig super meget ud i år, som f.eks. Lampard og Drogba gjorde det sidste år. Men når man tænker lidt nemmere over det, fortjener han titlen mere end nogen anden. Han har været en sikker sidste skanse for os i år, og jeg vurderer ham tilbage som en af de absolutte bedste målmand i verden. Jeg synes i hvert fald han er den bedste i Premier League. Ivanovic blev nummer 2 og Drogba 3'er.

Årets mål: Ramires mod Manchester City.

Ja, den er vel egentlig også okay. Den kan i hvert fald godt forsvares. Han runder 2 mand, og sætter sikkert bolden op i det fjerneste målhjørne. Et rigtig flot mål. Malouda har også haft et par langskud, som godt kunne komme i betragtning.

Enig i den første.. Cech har været rigtig god i år, og har som en af de færreste holdt et højt og stabilt niveau hele vejen igennem.. Rigtig god målmand og som det ser ud lige nu er han top 5 i verden..

Årets mål i Chelsea synes jeg tilgengæld burde tilfalde Drogba for det han lavede mod Bolton ude.. Et fantastisk langskud som bragte jer i front efter få min, i en svær tid.. Blot min mening Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2843: 20 Maj 2011, 15:19 »

Jeg kan godt huske det mål, og det var et fremragende spark. Det kunne også godt komme i betragtning. Men jeg synes godt at Ramires' mål kan forsvares. :-)

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #2844: 20 Maj 2011, 15:48 »

Det er også svært at vurdere årets mål. Vurderer man det ud fra betydning for resultatet, for den individuelle præstation eller for den gode holdindsats? Jeg synes der er flere af Chelsea's mål der har været flotte i løbet af sæsonen, alt efter hvordan man ser på dem Smiley

Official member of Manchester United Football Club

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2845: 20 Maj 2011, 15:51 »

Jamen jeg sad også og tænkte på, om modstanderen var taget i betragtning, men Chelsea, var allerede foran med 1-0, da Ramires scorede til 2-0 i de sidste minutter. Så livsvigtigt var målet nok ikke. Men flot, det var det. :-)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2846: 20 Maj 2011, 15:56 »

Er rimelig enig i priserne, dog kunne Alex´ mål mod Arsenal i efteråret også have været en vinder. Fantastisk klasket ind!!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2847: 20 Maj 2011, 15:58 »

Er rimelig enig i priserne, dog kunne Alex´ mål mod Arsenal i efteråret også have været en vinder. Fantastisk klasket ind!
Jamen forfanden da! Det er da det mål der skal vinde. Ingen tvivl om det. Nøøøøøj, hvor smadrede han den bare op i krydset. Det skulle have været Alex der fik den titel da.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2848: 20 Maj 2011, 16:18 »

Husker det som var det igår! Nu har jeg så lige været inde og se begge mål, ingen tvivl.. Alex´ mål var klart bedst!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2849: 22 Maj 2011, 20:57 »

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2364758,00.html

Det der er bare for dumt. Ancelotti vandt The Double i sin første søson, og selvom denne sæson ikke har været særlig god så fortjener han bedre. Hvilken tilgængelig manager er bedre?

19-18!

Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010