home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 876749 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2430: 02 Apr 2011, 14:37 »

Desuden er West Ham ved at give os en gave. Jeg håber de holder deres føring i 2. halvleg. Taber United, skal vi sgu have 3 point! Så må vi lige nosse os sammen, og så slå Stoke. Men 2. halvleg i West Ham - Manchester United bliver spændende.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2431: 02 Apr 2011, 14:38 »

Det nu ikke fordi man er fan af det ene eller andet, men det må da være klart for næsten en hver at bunden er mere spændene. Især når der er knap 10hold som kan rykke ned hvis de ikke passer på.
Jeg synes toppen er mere spændende. Både fordi jeg er Chelsea-fan, og fordi jeg egentlig godt kan lide den måde det er ved at forme sig på. United fører, og så kommer Arsenal og Chelsea lige så stille snigende. Men jeg kan godt forstå dig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2432: 02 Apr 2011, 15:37 »

Chelsea lineup til i dag: Cech - Bosingwa, David Luiz, Terry, Cole - Ramires, Essien, Lampard, Malouda - Anelka, Drogba.

Altså ingen Torres! Bliver spændende at se. Nu vendte United jo deres kamp, og vinder nok 4-2. Så må vi også bare vinde. Manchester United ser sårbarer ud for tiden. Det skal vi udnytte ved ikke at smide point.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2433: 02 Apr 2011, 15:40 »

Chelsea lineup til i dag: Cech - Bosingwa, David Luiz, Terry, Cole - Ramires, Essien, Lampard, Malouda - Anelka, Drogba.

Altså ingen Torres! Bliver spændende at se. Nu vendte United jo deres kamp, og vinder nok 4-2. Så må vi også bare vinde. Manchester United ser sårbarer ud for tiden. Det skal vi udnytte ved ikke at smide point.

er det officielt? håbede ellers at Alex ville spille idag og benayoun ville spille idag :/

korzika
Gæst

« Svar #2434: 02 Apr 2011, 15:42 »

Ikke mere sårbare, end de kan vende et 2-0 nederlag til en 4-2 sejr. Vel og mærke på udebane, hvor de ikke er har været så fandens stærke, og med et svækket forsvar.

Jeg forventer, at Chelsea vinder i dag. Vi stiller med et rigtigt stærkt hold, og vores form er heller ikke dårlig, så Stoke burde ikke være det store problem. Men man ved aldrig med Stoke. Deres spillestil har skabt problemer før, men jeg mener, at vi både har teknikken og fysikken til at vinde.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2435: 02 Apr 2011, 15:43 »

er det officielt? håbede ellers at Alex ville spille idag og benayoun ville spille idag :/
Det er officielt. Synes klart Luiz og Ramires er langt bedre spillere end Benayoun og Alex. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2436: 02 Apr 2011, 15:45 »

Ikke mere sårbare, end de kan vende end 2-0 nederlag til en 4-2 sejr. Vel og mærke på udebane, hvor de ikke er har været så fandens stærke, og uden et halvt forsvar.

Jeg forventer, at Chelsea vinder i dag. Vi stiller med et rigtigt stærkt hold, og vores form er heller ikke dårlig, så Stoke burde ikke være det store problem. Men man ved aldrig med Stoke. Deres spillestil har skabt problemer før, men jeg mener, at vi både har teknikken og fysikken til at vinde.

Defensiven sejlede rundt, og den ellers så normalt dygtige Vidic har spillet af helvedes til i de seneste kampe. Jeg tror der er fine muligheder for at United smider point, her i slutningen af sæsonen.

Newton Heath
Manager

« Svar #2437: 02 Apr 2011, 15:47 »

Haha, ved ikke hvor let det bliver for jer, jeg ville i hvert fald gyse over en tur til Britannia Stadium, hvor de altså endnu ikke, fire måneder inde i kalenderåret, har tabt en kamp. Men det kan være i ser anderledes på det.

Defensiven sejlede rundt, og den ellers så normalt dygtige Vidic har spillet af helvedes til i de seneste kampe. Jeg tror der er fine muligheder for at United smider point, her i slutningen af sæsonen.

Af helvedes til er måske lige at stramme den, han har været involdveret i nogle uheldige kendelser, men især i anden halvleg idag spillede han sig op sammen med Smalling. Og vi var langt mindre sårbare idag end normalt på udebane? Vi vinder kampen fuldt fortjent, spiller en god gang fodbold og vender endnu en kamp. Det kan ikke blive ved med at være held.

korzika
Gæst

« Svar #2438: 02 Apr 2011, 16:00 »

Jeg tror også, at pointforskellen mellem os og United bliver formindsket her i slutningen af sæsonen. Men om det er nok til at overhale dem, det ved jeg ikke. Det bliver i hvert fald ikke let. Smiley

Haha, ved ikke hvor let det bliver for jer, jeg ville i hvert fald gyse over en tur til Britannia Stadium, hvor de altså endnu ikke, fire måneder inde i kalenderåret, har tabt en kamp. Men det kan være i ser anderledes på det.

Jeg ser Chelsea som favoritter. Wink Det bliver naturligvis ingen walkover, men er der nogle kampe i Premier League, der er det?

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2439: 02 Apr 2011, 16:22 »

vores forsvar sejler jo fuldstændigt. atypiske fejl af terry og det var en kæmpe fejl af Luiz efterfulgt at en fejl af essien som gjorde at stoke fik et mål Skuffet

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #2440: 02 Apr 2011, 18:07 »

Jakob E, tror du stadig i kan blive mestre? Bare et spørgsmål, da jeg slet ikke ser jer som en trussel mere..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2441: 02 Apr 2011, 18:11 »

Ja, jeg tror stadig på mesterskabet. Denne kamp var rigtig svær, og jeg vidste at et pointtab var muligt. Nu har vi en række "nemme" kampe, som skal give os rigtig mange point, og så skal vi slå United på Old Trafford. Men ja, jeg tror på det.

1-1 mod Stoke er ikke godt nok på papiret, men som kampen forløb, skal vi sgu være fint tilfredse. Uafgjort var fortjent nok.

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #2442: 02 Apr 2011, 18:21 »

Det er jo helt fint at tro på det, men jeg kan slet ikke se det for mig..

ChelseaFan16
Lilleputspiller
*

« Svar #2443: 05 Apr 2011, 19:03 »

Hvordan tror I Chelsea vil starte imorgen, jeg tror(og håber) de bruger en 4-4-2 med Drogba og Anelka i front, Anelka fordi han er i god form i CL og Drogba fordi han kan matche Vidic fysisk, og Vidid præcis havde problemer mod Charlton Cole forleden.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2444: 05 Apr 2011, 19:09 »

Hvordan tror I Chelsea vil starte imorgen, jeg tror(og håber) de bruger en 4-4-2 med Drogba og Anelka i front, Anelka fordi han er i god form i CL og Drogba fordi han kan matche Vidic fysisk, og Vidid præcis havde problemer mod Charlton Cole forleden.
Jeg tror man spiller med Drogba og Torres og det er egentlig også den formation jeg håber på. Torres fordi vi ved han er hurtig og kan udfordre et tungt United-forsvar, og Drogba fordi han er så vigtig i sådanne kampe. Det er altid der han slår til, og han kender situationen. Han er rutineret. Så mit bud på en startopstilling ser sådan her ud:

Cech
Bosingwa - Luiz - Terry - A.Cole

Ramires - Essien - Lampard - Malouda

Drogba - Torres

Desuden ser jeg meget frem til kampen. Det bliver et brag, hvor alt står på spil. Smider vi United ud, får vi ikke en bedre chance for en Champions League-finale, og for at komme så tæt på det trofæ Chelsea og jeg selv brænder så meget for. Jeg kommer med et indlæg om kampen i morgen, men hold nu kæft hvor jeg glæder mig.

Sider: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010