home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 162 163 [164] 165 166 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 876578 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2445: 05 Apr 2011, 19:14 »

Jeg tror man spiller med Drogba og Torres og det er egentlig også den formation jeg håber på. Torres fordi vi ved han er hurtig og kan udfordre et tungt United-forsvar, og Drogba fordi han er så vigtig i sådanne kampe.

Torres var i hvert fald altid farlig mod United for os, så det er nok ikke helt dumt at bruge ham i sådan en kamp Smiley.. Selvom jeg ikke tror han runder en knold hvis han ikke hæver sit niveau betragteligt.. Man kan da for jer håbe at han er en smule mere motiveret end han har været i hovedparten af de andre kampe  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2446: 05 Apr 2011, 19:35 »

Gad vide hvad den giver hvis Vidic bliver smidt ud, 1.20 igen? Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2447: 05 Apr 2011, 19:37 »

En del mere. Wink

Vidic har sagt sagt sådan lidt i sjov i dag, at det kunne være man skulle spille dårligere end man plejer mod i Chelsea i morgen. Her tænker han på, at United i de seneste kampe mod Chelsea har spillet godt, men ingen point fået, hvorefter man måske skulle spille dårligt for så at få point.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2448: 05 Apr 2011, 19:50 »

Bosingwa på højre back? Jeg håber det ikke hvis Nani spiller fløjen. Men ellers foretrækker jeg ham.
Tror også det bliver Torres og Drogba helt fremme i den kamp, og er helt enig i resten af startopstillingen.

ChelseaFan16
Lilleputspiller
*

« Svar #2449: 05 Apr 2011, 19:51 »

Jeg synes Chelsea skulle bruge Zhirkov i næste kamp, Malouda har været pinlig at se på de seneste par måneder, og jeg tror at Zhirkov os har en stor fordel med hans hurtighed, især hvis han er oppe imod O'shea eller Evans, og så laver han også rigtig gode tidlige indlæg, så han er bestemmt en spiller der kan gøre en forskel. Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2450: 05 Apr 2011, 19:53 »

Jeg synes Chelsea skulle bruge Zhirkov i næste kamp, Malouda har været pinlig at se på de seneste par måneder, og jeg tror at Zhirkov os har en stor fordel med hans hurtighed, især hvis han er oppe imod O'shea eller Evans, og så laver han også rigtig gode tidlige indlæg, så han er bestemmt en spiller der kan gøre en forskel. Wink

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Dog tror jeg Ancelotti vægter rutine til sådan en kamp rigtig højt. Derfor spiller Malouda nok i morgen. Malouda er også langt bedre end Zhirkov på dagen, men spørgsmålet er selvfølgelig om han rammer det. Det håber vi naturligvis på. :-)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2451: 05 Apr 2011, 19:53 »

Zhirkov er stadig ikke helt i topform. Men om han er bedre end Malouda er svært at sige. Malouda har været svag i lang tid nu, men jeg ser ham stadig som førstevalg. Han kan lave det uventede og har kreativiteten. Zhirkov bliver nok brugt som joker, ligesom som sidst mod United.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2452: 05 Apr 2011, 20:23 »

Jeg er meget sikker på Malouda spiller i hvert fald, og det er skam også det jeg foretrækker. Desuden kunne jeg godt se United stille op i en 4-5-1, med Carrick - Scholes - Fletcher på den centrale midtbane. Derfor er en 4-4-2 lidt risky, da Lampard og Essien så vil komme i undertal. Men stiller vi det optimalt op, vinder vi også kampen på midten, da jeg ser Lampard - Essien - Ramires, som langt stærkere end Carrick - Scholes - Fletcher.

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #2453: 05 Apr 2011, 20:28 »

Jeg tror man spiller med Drogba og Torres og det er egentlig også den formation jeg håber på. Torres fordi vi ved han er hurtig og kan udfordre et tungt United-forsvar, og Drogba fordi han er så vigtig i sådanne kampe. Det er altid der han slår til, og han kender situationen. Han er rutineret. Så mit bud på en startopstilling ser sådan her ud:

Cech
Bosingwa - Luiz - Terry - A.Cole

Ramires - Essien - Lampard - Malouda

Drogba - Torres

Desuden ser jeg meget frem til kampen. Det bliver et brag, hvor alt står på spil. Smider vi United ud, får vi ikke en bedre chance for en Champions League-finale, og for at komme så tæt på det trofæ Chelsea og jeg selv brænder så meget for. Jeg kommer med et indlæg om kampen i morgen, men hold nu kæft hvor jeg glæder mig.

Luiz må desværre ikke spllle Champions League for jer i denne sæson...

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2454: 05 Apr 2011, 20:30 »

Det har du da helt ret, desværre Skuffet
Det betyder at vi nok stiller med Ivanovic i midterforsvaret, da Alex ikke er parat endnu.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2455: 05 Apr 2011, 20:35 »

Luiz må desværre ikke spllle Champions League for jer i denne sæson...
Det har du fuldstændig ret i.

Så må Ivanovic spille. I ham får vi dog også en rigtig dygtig forsvarsspiller, men selvfølgelig ikke med samme teknik og boldomgang som Luiz. Det tror jeg dog ikke vil ændre det store, da Ivanovic heller ikke er dårlig til at føre bolden frem, bare ikke helt på Luiz fantastiske niveau.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2456: 05 Apr 2011, 20:38 »

Alex tager pladsen :I

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2457: 05 Apr 2011, 20:41 »

Alex tager pladsen :I
Han bliver ikke smidt ind til at den vigtigste kamp længe, uden kamptræning. Ivanovic spiller.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2458: 05 Apr 2011, 20:45 »

Han bliver ikke smidt ind til at den vigtigste kamp længe, uden kamptræning. Ivanovic spiller.

lad os nu se Wink

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2459: 05 Apr 2011, 20:47 »

Skal vi indgå et lille væddemål duff? :p

Sider: 1 ... 162 163 [164] 165 166 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010