|
MBJ
|
|
I øvrigt interessant at Zhirkov starter inde, synes ikke Malouda har været fremragende på det seneste og Zhirkov gjorde det fint da han kom ind mod United. Også positivt med både Drogba og Torres inde fra start.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
I øvrigt interessant at Zhirkov starter inde, synes ikke Malouda har været fremragende på det seneste og Zhirkov gjorde det fint da han kom ind mod United. Også positivt med både Drogba og Torres inde fra start.
Ja det ser spændene ud
|
|
|
|
|
|
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
Zhirkov er genial, og hvis man vil holde på ham bliver han også nødt til at få noget spilletid, hvilket han også er kraftigt berettiget til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
terry er gud...
|
|
|
|
|
|
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
De engelske kommentatorer snakkede lige noget om at hans plads kunne blive truet når Alex kom tilbage. Det sker bare slet ikke! Han er styrmanden i det forsvar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
De engelske kommentatorer snakkede lige noget om at hans plads kunne blive truet når Alex kom tilbage. Det sker bare slet ikke! Han er styrmanden i det forsvar.
Den kommentator har vist fået en pint for meget..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
tror han mente at det er Alex som skal erstatte JT når han stopper for Chelsea 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Nej, det gjorde han ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
Bosingwa og Cole har været en fryd for øjet  nu skal vi bare have de sidste par mål til at lukke kampen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Zhirkov har været en ringe i 1. halvleg. Det er fint han får chancen, for Malouda har bestemt heller ikke præsteret, men Zhirkov har ikke været god i aften. Dumme frispark, og dumme boldtab (især ved Blackpools stolpeskud). Det skal ikke ske i 2. halvleg. Ellers har Torres og Drogba ikke rigtig fundet hinanden, men det skal nok komme. Jeg er rolig. Bosingwa og Cole spiller rigtig godt, og det samme gør Lampard. Jeg har ikke talt et boldtab fra ham endnu.
Godt smasket ind af Terry, nu skal sejren sikres!
THE BLUES!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Synes jeg også, dog har vi ikke spillet overbevisende, slet ikke endda. Kunne godt tænke mig at Torres eller Drogba trak lidt længere tilbage i banen, når Blackpool er i boldbesiddelse, de har fået lidt for meget plads.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
Synes jeg også, dog har vi ikke spillet overbevisende, slet ikke endda. Kunne godt tænke mig at Torres eller Drogba trak lidt længere tilbage i banen, når Blackpool er i boldbesiddelse, de har fået lidt for meget plads.
helt enig.. men hvis vi bare går ud og levere i 2. halvleg som vi gjorde mod utd kan vi køre den sejr hjem..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
helt enig.. men hvis vi bare går ud og levere i 2. halvleg som vi gjorde mod utd kan vi køre den sejr hjem..
Ser bare ikke ud til at spillerne er oppe det niveau mentalt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
hvorfor giver man torres chancen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
hvorfor giver man torres chancen?
det gjorde man heller ikke  og det gør man aldrig, medmindre vi havde en sikker føring.. tænk på det Enorme pres han ville være under 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|