home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834533 gange)
Marchang
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2130: 27 Feb 2011, 23:07 »

Jeg er ikke sikker på noget som helst, men jeg tror da selvfølgelig på en sejr. Jeg synes kampen er meget lige. Vi har været ringe på det seneste, mens Uniteds udebaneform ikke skræmmer nogen. :-)

Og dog Jakob. United er både bedre end Chelsea ude og hjemme, så den kan vel ikke længere koges suppe på den sø forklaring Wink

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2131: 27 Feb 2011, 23:13 »

Og dog Jakob. United er både bedre end Chelsea ude og hjemme, så den kan vel ikke længere koges suppe på den sø forklaring Wink
Men det vil jo stadig give en tæt kamp. Tænk hvis United var alle overlegne ude? Så ville det se anderledes ud. Men man kan reelt ikke bruge form og statistik til noget i disse kampe. De har deres eget liv, og man ved aldrig hvordan det ender. Jeg tror dog på Chelsea-sejr.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2132: 28 Feb 2011, 11:09 »

Så er politiet blevet inddraget i Cole sagen, hvad laver manden også  med en riffel til træning? Rullende Øjne

Rygter siger også at Roman vil sælge JT, Lampard og Drogba til sommer for at rense ud i truppen, hvilket jeg udelukkende ser som en nyhed der skal sælge aviser, og ike noget der er sandt.
JT er Chelseas sjæl, og han bliver i klubben hele hans karriere, klubben og fansene elsker ham og han elsker Chelsea. Lampard bliver også resten af karrieren i Chelsea, selvom han kom til fra West Ham, er han efterhånden blevet 100% Chelsea-spiller og får også legende status i Chelsea når han stopper.

Drogba er startet ude i nogle kampe nu, og han har udtalt at hvis han starter ude mod United smutter han til sommer. Det ser ud til Ancelotti foretrækker Torres som førstevalg, hvilket jeg er uenig  i. Det ser desværre ud til han er fortid til sommer, han er en fantastisk angriber som vi bestemt vil savne hvis han smutter.

IMO bør vi starte sådan mod United:
Cech-Ivanovic-JT-Luiz-Cole-Essien-Ramires-Lampard-Anelka-Drogba-Malouda.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2133: 28 Feb 2011, 12:27 »

Så er politiet blevet inddraget i Cole sagen, hvad laver manden også  med en riffel til træning? Rullende Øjne

Rygter siger også at Roman vil sælge JT, Lampard og Drogba til sommer for at rense ud i truppen, hvilket jeg udelukkende ser som en nyhed der skal sælge aviser, og ike noget der er sandt.
JT er Chelseas sjæl, og han bliver i klubben hele hans karriere, klubben og fansene elsker ham og han elsker Chelsea. Lampard bliver også resten af karrieren i Chelsea, selvom han kom til fra West Ham, er han efterhånden blevet 100% Chelsea-spiller og får også legende status i Chelsea når han stopper.

Drogba er startet ude i nogle kampe nu, og han har udtalt at hvis han starter ude mod United smutter han til sommer. Det ser ud til Ancelotti foretrækker Torres som førstevalg, hvilket jeg er uenig  i. Det ser desværre ud til han er fortid til sommer, han er en fantastisk angriber som vi bestemt vil savne hvis han smutter.

IMO bør vi starte sådan mod United:
Cech-Ivanovic-JT-Luiz-Cole-Essien-Ramires-Lampard-Anelka-Drogba-Malouda.
Lampard og Terry skal ingen steder. Det er en latterlig udtalelse, som selvfølgelig ikke er sandt. De er to af de største spillere i Chelseas historie, og som du siger, så slutter de karrieren i Chelsea. Drogba er nok desværre fortid til sommer. På trods af hans til sommer 33 år, er han stadig en klasseangriber, og en af de bedste i verdenen.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #2134: 28 Feb 2011, 13:12 »

Er der ikke noget med at Lampard har udtalt at han ville nå at spille i MLS inden han stoppede som aktiv? ikke for at sige at det sker i år eller næste år men syntes bare jeg har hørt det
« Seneste Redigering: 28 Feb 2011, 13:14 af Ready123 » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2135: 28 Feb 2011, 13:27 »

Er der ikke noget med at Lampard har udtalt at han ville nå at spille i MLS inden han stoppede som aktiv? ikke for at sige at det sker i år eller næste år men syntes bare jeg har hørt det
Jeg tror Lampards største ønske er, at slutte karrieren i Chelsea, og vinde Champions League med klubben. Han har udtalt, at den amerikanske liga er spændende, men ikke decideret, at det er noget han skal nå i sin karriere. Rygter omkring Terry og Lampard er en kæmpe joke.

JKJ
Gæst

« Svar #2136: 28 Feb 2011, 13:29 »

Lampard og Terry skal ingen steder. Det er en latterlig udtalelse, som selvfølgelig ikke er sandt. De er to af de største spillere i Chelseas historie, og som du siger, så slutter de karrieren i Chelsea. Drogba er nok desværre fortid til sommer. På trods af hans til sommer 33 år, er han stadig en klasseangriber, og en af de bedste i verdenen.

Intet er en selvfølge og da slet ikke i fodbold Wink

Men jeg tror nu heller ikke på rygterne. Mon man ikke i første omgang vil hente nogen som kan blive FL og JR afløsere på sigt og så lade dem få lidt tid her og der.

Drogba tror jeg ikke på mere. Jeg har svært ved at se ham i truppen når i nu har købt en 430 mio mand. Og jeg er helt overbevist om han ikke vil sidde på bænken. HAn har også tidligere sagt han vil hjem til Marsielle så hvis det skal være inden det er helt slut er det vel det rette tidspunkt for ham til sommer.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #2137: 28 Feb 2011, 13:41 »

Drogba tror jeg ikke på mere. Jeg har svært ved at se ham i truppen når i nu har købt en 430 mio mand. Og jeg er helt overbevist om han ikke vil sidde på bænken. HAn har også tidligere sagt han vil hjem til Marsielle så hvis det skal være inden det er helt slut er det vel det rette tidspunkt for ham til sommer.
lige præcis derfor de købte Torres tror jeg personligt Smiley

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2138: 28 Feb 2011, 14:48 »

man købte jo en ekstra angriber netop fordi der skulle side en ekstra mand på bænken og skabe noget rotation i angrebskæden. Tvivler måske lidt på at vi kan holde på Drogba, da det ser ud som om Sturridge også fortjener en chance efter det han har præsteret i Bolton - 4 kampe, 4 mål. Men lad os nu se, selvom Anelka spillede forholdsvist godt mod FCK så regner jeg Drogba & Torres-duoen for den stærkeste da man både kan spille på det fysiske og tekniske. Hvorfor det ikke har fungeret indtil videre er måske fordi truppen skal vende sig til en anderledes spillestil, taktik og formation - heldigvis lyder det til der er masser af positiv stemning i omklædningsrummet og masser af spillere har været ude at sige "Chelsea er tilbage" Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #2139: 28 Feb 2011, 15:03 »

man købte jo en ekstra angriber netop fordi der skulle side en ekstra mand på bænken og skabe noget rotation i angrebskæden. Tvivler måske lidt på at vi kan holde på Drogba, da det ser ud som om Sturridge også fortjener en chance efter det han har præsteret i Bolton - 4 kampe, 4 mål. Men lad os nu se, selvom Anelka spillede forholdsvist godt mod FCK så regner jeg Drogba & Torres-duoen for den stærkeste da man både kan spille på det fysiske og tekniske. Hvorfor det ikke har fungeret indtil videre er måske fordi truppen skal vende sig til en anderledes spillestil, taktik og formation - heldigvis lyder det til der er masser af positiv stemning i omklædningsrummet og masser af spillere har været ude at sige "Chelsea er tilbage" Smiley

Kan det ikke også være et problem for Drogba, Anelka og spanieren. Når alt kommer til alt er der jo ingen der rent faktisk ved hvordan i spiller.
I skifter jo formation som andre skifter strømper. I bør være så stærkt et hold at i ikke bør tænke på hvordan andre hold stiller op med spiller jeres eget spil.

Jeg tror som sagt ikke på Drogba er hos jer til næste sæson. Han fylder altså 33 om få dage og han har heller ikke på nogen måde virket så stærk i denne sæson som feks sidste år.

Om i er tilbage, tjaa det får vi bla at se i morgen aften omkring kl 23.00 Wink
En god kamp gør altså ikke at man er tilbage, der skal man ind i en god periode  Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2140: 28 Feb 2011, 15:17 »

Før Torres var formationen 100 % sikker. Det var en form for 4-3-3, med Drogba i midten og Malouda og Anelka på hver sin kant. Nu er Torres kommet til, og derfor er opstillingen nu meget svær at gætte. Personligt tror jeg på Drogba spiller i morgen. Jeg er enig i, at Drogba kan være tabt for os, men Lampard og Terry slutter deres karriere i Chelsea. Det er jeg slet ikke i tvivl om. McEachran skal som den første have chancen efter Lampard. Det synes jeg virkelig. Jeg er dybt imponeret over den blot 17-årig knægt, som faktisk fylder 18 år i morgen. Wink
« Seneste Redigering: 28 Feb 2011, 15:22 af Jakob E » Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2141: 28 Feb 2011, 15:44 »

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2142: 28 Feb 2011, 15:46 »

Vi skal alle være her.

JKJ
Gæst

« Svar #2143: 28 Feb 2011, 15:52 »

Nu er det jo kun rygter, og der er vel heller ikke plads til begge disse spillere på engang Wink=

Men det er virkelig den store tegnebog Don A ser ud til at hive op i øjeblikket. Det er ihf de tunge drenge han vil have til Chelsea.

Den udskiftning i jeres trup som jeg tidligere skrev om er måske ikke være så langt væk alligevel.
Jeg tror stadig på i går et dyrt transfervindue i møde og jeres hold vil se meget anerledes ud end idag Wink

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2144: 28 Feb 2011, 16:19 »

Nu er det jo kun rygter, og der er vel heller ikke plads til begge disse spillere på engang Wink=

Men det er virkelig den store tegnebog Don A ser ud til at hive op i øjeblikket. Det er ihf de tunge drenge han vil have til Chelsea.

Den udskiftning i jeres trup som jeg tidligere skrev om er måske ikke være så langt væk alligevel.
Jeg tror stadig på i går et dyrt transfervindue i møde og jeres hold vil se meget anerledes ud end idag Wink

Men tror du så det vil gavne se med dine liverpool briller ? fordi vi kan hurtig blive enige om at i selv skal ud og markere jer .

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010