home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1032 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834433 gange)
korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2070: 22 Feb 2011, 21:36 »

Definitionen på klasseforskel:

Første halveg mellem FCK - Chelsea

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #2071: 22 Feb 2011, 21:38 »

Hvis man skal tro TV2 så bliver det med Drogba på bænken fra start.
Vi stiller umidelbart op i den sædvandlige 4-3-3.

Cech
Bosingwa Ivanovic Terry Cole
        Essien Mikel Lampard
Anelka      Torres     Malouda

Har Ancelotti ikke foretrukket en mere hængende Anelka, som en falsk 9'er, i en række kampe efterhånden? Så 4-3-3 opstillingen minder mere om en 4-3-1-2? Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2072: 22 Feb 2011, 21:41 »

Njaaa det minder mere om den 4-4-2 Duff nævnte. Dog trækker Ramires meget ind i banen og lader Bosingwa tage hele højre flanken.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2073: 22 Feb 2011, 21:41 »

En frygtelig kedelig første halvleg, hvilket skyldes et meget svagt spillende FCK mandskab. Jeg havde godt nok forventet mere fra dem, og troede at de kunne udgøre en trussel i Parken med Chelseas nuværende form. Men man må sige at CFC sidder tungt på kampen, og havde de været på deres normale niveau havde de jo ført med fire mål..

Men dejligt at Chelsea får tanket lidt selvtillid med det der højst sandsynligt ender med en sejr, hvor specielt Anelka og Essien har gjort det godt. Håber blot at Torres kan komme igang med nogle kasser i anden halvleg så også han kommer i gang i Chelsea trøjen.

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #2074: 22 Feb 2011, 21:47 »

Njaaa det minder mere om den 4-4-2 Duff nævnte. Dog trækker Ramires meget ind i banen og lader Bosingwa tage hele højre flanken.
Nå - lyder altså mærkeligt i mit hovedet. Ancelotti hader jo 4-4-2? Rullende Øjne

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2075: 22 Feb 2011, 22:40 »

Hader? Hvordan kommer du på det?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2076: 22 Feb 2011, 22:41 »

Utrolig kedelig kamp, men dejligt at vi stort set allerede har afgjort det i det første opgør.. Det betyder at vi kan spare i returopgøret hvis det skulle blive nødvendigt. Dog er jeg meget skuffet over FCK og deres indstilling samt præstation.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2077: 22 Feb 2011, 22:47 »

FCK kunne ingenting. De var fuldstændig tandløse.
Vi spiller helt okay og styrede fuldstændig kampen.

Kommer med yderligere i morgen.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #2078: 22 Feb 2011, 22:48 »

Utroligt skuffet over FCKs præstation. Anelka, Torres og tildels Malouda fik oceaner af plads, jeres presspil fungerede, FCKs gjorde ikke.
PS: i Har Cech - Det er direkte unfair Smiley

Thaurat al Shabab

Badefar
Manager

« Svar #2079: 22 Feb 2011, 22:51 »

Det var godt nok ikke en forestilling der var værd at skrive hjem om. Chelsea foldede sig slet ikke ud men skabte stadigvæk mange chancer og sejren kunne jo godt have været større med lidt held. Fornemmer egentlig at det var en meget god kamp for Chelsea at komme lidt igang på igen og det kunne have været et selvtillidsboost for Torres hvis han bare havde haft en smule tilbage og havde scoret på en af de chancer han havde.

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #2080: 22 Feb 2011, 22:53 »

Hader? Hvordan kommer du på det?

Nok et stærkt ord - men har haft indtryk af at han ikke er glad for den. Han smed den jo også hurtigt af sig efter ankomsten og gik over til 4-3-3 - og vandt senere the double, mener jeg.
Han har bare sjældent haft succes med 4-4-2 taktikken, såvel i Parma som i Chelsea har det ikke lykkedes at få den til at fungere fuldt ud optimal Smiley

korzika
Gæst

« Svar #2081: 22 Feb 2011, 22:55 »

Nicklas: Din signatur passer rigtigt godt efter dagens kamp..

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2082: 22 Feb 2011, 23:31 »

frygtede virkelig at chelsea tabte idag men Anelka lavede 2 kasser så dejligt ..

Vi skal alle være her.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2083: 23 Feb 2011, 10:13 »

Det virkede lidt som om Chelsea kun spillede i 3. gear i går, nok meget pga. FCKs "indsats". Løverne virkede tandløse, slidte og kunne ikke få to afleveringer til at hænge sammen. I anden halvleg blev det bedre, men folkene på toppen var simpelthen for uskarpe. Chelsea virkede lidt til at det var endnu en dag på kontoret for dem. De spillede ikke fantastisk fodbold, virkede lidt overlegne - som om de ikke gad - og vandt alligevel en sikker sejr. Der skal andre takter til når I møder United på tirsdag, men mon ikke der også kommer det? Jeg vil i hvert fald gerne garantere Chelsea videre i CL. FCK har ingen chance for at hente en 2-0 på udebane.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2084: 23 Feb 2011, 11:39 »

Galzgor har fuldstændig ret i det han skriver. Vi foldede os slet ikke ud.
På tirsdag gælder det United, nøøøøj hvor jeg håber vi vinder den kamp, det ville betyder så uendelig meget for mig og nok også for spillerne. Glæder mig til at se om Ancelotti vælger samme opstilling i den kamp. Jeg kunne godt forestille mig at han gik over i 4-3-3 opstillingen med Drogba helt på top i stedet for Torres. Men jeg kommer også lidt i tvivl, Drogba var usynlig da han kom ind i går og selvom han har vist lidt fremgang på det seneste er han langt fra topformen, Torres derimod virkede meget livlig i går, han ville noget, og han kunne noget - godt nok på en billig baggrund - men han turde gøre nogle ting, også selvom det ikke gik godt hver gang. Ferdinand og Vidic er to fysiske pragteksemplarer og nogle af de eneste som kan matche Drogba i luften, derfor kunne Torres også være en mulighed, hvis man vel og mærke spiller ham i fødderne, som vi hovedsageligt gjorde igår.

Til slut vil jeg rose Ramires, han løber solen sort i hver kamp. I starten skulle han vænne sig til tempoet i England, det har han gjort nu og er en af vores bedste spillere lige nu, og i og med at han er lynhurtig er han meget mere giftig i kontraangrebene end Mikel. Fantastisk køb.

Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010