home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 921 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834332 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2055: 22 Feb 2011, 13:26 »

Ja, men det du skriver er stadigvæk 0,50 for højt til det højeste odds på bettingsiderne.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2056: 22 Feb 2011, 13:28 »

Ja, men det du skriver er stadigvæk 0,50 for højt til det højeste odds på bettingsiderne.

Nej. De odds du ser der, er på aftenens kamp. Det odds jeg skriver, er odds på at gå videre. Som ikke fremgår der. Og jeg har udelukkende brugt betonvalue.com til at finde de tal. Smiley

Jeg tror du kan finde dem her også: http://www.betbrain.com/#/football/europe/uefa-champions-league/to-progress/

Ariana Grande
Manager

« Svar #2057: 22 Feb 2011, 13:30 »

Der har du så fuldstændig ret.
Det var mig der misforstod dig.

JKJ
Gæst

« Svar #2058: 22 Feb 2011, 13:34 »

Jeg synes du overdriver FCKs chance. Jeg vil til hver en tid mene at Premier Leagues nummer 5, kan slå de danske mestre. Og her snakker vi endda om en klub der skuffende ligger nummer 5. Desuden er der en verden til forskel, om man spiller turneringskampe pt. Jeg ved godt, at Shakhtar lavede overraskelsen mod Roma, men man har stadig en klar forskel. Desuden spiller FCK og Chelsea meget ens, og det er endnu en fordel for os, vil jeg mene. Barcelona passede langt bedre til FCK. Jeg tror vi har gode chancer, men vi skal selvfølgelig ikke undervurdere dem. Men 55-45 synes jeg er set med de danske briller på. 75-25 har jeg den som. :-)

Som i spiller nu mener jeg ikke i er så kæmpe favoritter. I virker hæmmet af et eller andet, ingen seltillid som vi så først på sæsonen, famlende efter en taktik der virker - med eller uden spanieren.

Hvis du læser hvad jeg skriver så siger jeg jo at i spiller fopr spiller bør gå videre uden problemmer. I virker bare som et hold helt uden nogen form for sammenhold når det kniber. Bla opgivende og bestemt ikke alle har løst til at give den en ekstra skalle. Det hjælper jo ikke alverden at kun nogle få har lyst til at kæmpe sig ud af krisen mens den anden havlel ikke gider.

Jeg tror i går videre, men hvis jeres hold er lige så sejrsikre som i er så er jeg bare bange for det går galt for jer.

Jeres taktik virker ikke. Hvorfor skulle den så pludselig virke nu? Det er vel heller ikke lige i en sådan kamp at man skal prøve noget nyt.
Plus at spillerne ved at det er alt eller intet nu og for flere af dem er det sidste gang de har chancen for at vinde CL.

Desuden kan jeg ikke rigtig bruge det til noget at det er PL. nr 5.  FCK vil sagtens kunne begå sig i PL, nok ikke i toppen men som midterhold og dermed også på niveau med feks Everton  Peace
Og det er knald eler fald kampe som tit er uforudsigelige.

Selvfrølgelig er i som sagt favoritter, men i tager det jo nærmest som en selvfølge at i vinder og så har i altså fortjent at tabe  Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2059: 22 Feb 2011, 13:41 »

Jeg tager aldrig noget for givet, hvor læser du det henne?

Jeg siger, at jeg tror på at vi går videre, og det gør de fleste Chelsea-fans vel? Det er meget naturligt, eftersom vi er favoritter til at gå videre. Ellers er man sgu noget pessimistisk. Vores taktik med Malouda - Drogba - Anelka fungerer imo godt nok, men fordi der også skal være plads til Torres, skal vi prøve noget nyt. I aften, tror jeg på Torres starter på bænken, og at vi spiller det "sikre".

Desuden er der rigtig mange spillere der gerne vil ud af det her formdyk. Rigtig mange endda. Spillere som Drogba, Lampard og Terry brænder inderligt for at vinde lige den her turnering, mens A. Cole, Malouda, Essien, Mikel, Ramires, Ivanovic og Cech alle også har den rigtige indstilling. Torres kan jeg ikke udtale mig om endnu. Så den eneste der virker opgivende synes jeg er Anelka. Han er arrogant og hans attitude gavner ikke holdet. Men sådan er der jo altid nogle. Jeg ved at langt størstedelen vil gøre alt hvad de kan for at hjælpe Chelsea ud af det her. Det kan jeg faktisk ikke forstå man sætter spørgsmålstegn ved. Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2060: 22 Feb 2011, 13:51 »

Med mindre du har din daglige gang blandt spillerne, er "ved" nok det forkerte ord Wink

Anywho, samlet over to kampe, må I være store favoritter, men om det lige er så højt som 75-25 er jeg sgu nok tvivlende overfor. I mit hoved er vi mere ovre i 65-35. Jeg tror så men sagtens I kan tabe i aften. Når man ser på hvilke kampe I har tabt for nyligt, over de sidste par måneder, kan jeg godt se jer tabe 2-1 eller sådan noget i dag.

Men så tror jeg omvendt heller ikke på, at FCK overrasker yderligere og ligefrem sender jer ud. Ikke at det ikke kan lade sig gøre, men isoleret set så er kampen på SB en kamp man må forvente at Chelsea vinder, spørgsmålet er blot hvor stort.

På den anden side, så har FCK så ikke bare spillet mod Chelsea i den første kamp, men fået yderligere to kampe i Superligaen inden returkampen, så måske de alligevel har en lidt større chancen en man regner med. Synes ihf. det er noget mere åbent end 75-25 Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2061: 22 Feb 2011, 13:55 »

Det er jo umuligt at sige noget om hvor FCK står henne. Men selvfølgelig kender jeg ikke spillerne personligt, udover at have snakket 5 minutter med Josh McEachran. Wink

Men jeg er slet ikke i tvivl på det punkt. Jeg VED de vil gøre alt hvad der står i deres magt, for at ændre situationen. Hvorfor skulle de ikke ville det? Jeg holder fast i mine 75-25, men en uafgjort i aften, kan jeg også leve med, selvom man nok kommer til at høre for det alligevel. Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2062: 22 Feb 2011, 14:56 »

Man kan ikke konkludere noget ud fra tesen "Hvorfor skulle de ikke det?" Smiley Så kan jeg også "bevise" at nisser findes fordi ingen kan bevise det modsatte Smiley Anywho, ligegyldigt.

Problemet kommer bare for Chelsea-spillerne, hvis de undervurdere FCK, hvilket jeg ser en ganske reel chance for. Uanset hvor mange gange man nævner, at ethvert hold der når hertil i CL har kvalitet, så ved Chelsea-spillerne også, at det er første gang FCK er her. Så det vil kun være helt menneskeligt, hvis man undervurdere dem.

verdenskrig
Manager

« Svar #2063: 22 Feb 2011, 15:01 »

Det er muligt at FCK ikke er i kampform, men modsat Chelsea så har de stadig deres selvtillid i behold.. Ancelotti var selv ude og sige den anden dag at truppen var blottet for selvtillid og at det kun var Ivanovich, Lampard og Terry som præsterede ( What tænker jeg i øvrigt, både Terry og Lampard sejler pt selvom du nok næppe vil indrømme det Tunge )

Selvtillid betyder alt i fodbold, og FCK's koncept virker modsat Chelseas.. Set i det perspektiv er kampform jo irrelevant Smiley

Jeg tror kampen i aften ender 0-0!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2064: 22 Feb 2011, 19:52 »

hvis man kan tro på TV3+ stiller vi op i en 4-4-2, vi går tilbage til rødderne og bruger diamanten som Mourinho genopfandt for os Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2065: 22 Feb 2011, 20:05 »

Hvis man skal tro TV2 så bliver det med Drogba på bænken fra start.
Vi stiller umidelbart op i den sædvandlige 4-3-3.

Cech
Bosingwa Ivanovic Terry Cole
        Essien Mikel Lampard
Anelka      Torres     Malouda

Synes det er skidt af Ancelotti at Drogba ikke starter inde, Torres er tydeligvis ikke spillet ind på holdet, og Drogba har vist en opadgående formkurve synes jeg. Men mon ikke han kommer på banen til 2. halvleg hvis Torres spiller skidt.

Jeg vil ikke sige noget om resultatet da jeg altid gætter forkert.

THE BLUES

JKJ
Gæst

« Svar #2066: 22 Feb 2011, 21:07 »

Drogba ude og Torres inde. Den havde jeg ikke set.

Kan det være en lille indikation på at Drogba nok ikke er en del af planerne i klubben og der skal satsets på spanieren?
Jeg skulle da ihf kende Drogba særdeles dårligt hvis han er tilfreds med en plads på bænken.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2067: 22 Feb 2011, 21:10 »

Det er da en fin kamp for Torres at få, Drogba spillede lige hvor længe mod Everton?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2068: 22 Feb 2011, 21:11 »

Drogba ude og Torres inde. Den havde jeg ikke set.

Kan det være en lille indikation på at Drogba nok ikke er en del af planerne i klubben og der skal satsets på spanieren?
Jeg skulle da ihf kende Drogba særdeles dårligt hvis han er tilfreds med en plads på bænken.

Ja jeg kiggede også en ekstra gang da jeg så at Drogba ikke var i startopstillingen, og selvfølgelig er han da ikke tilfreds med det. det vil dog ærgre mig meget hvis han til sommer vil være fortid i klubben, da jeg stadig ser ham som den bedste angriber i truppen, og stadig har gode år i sig endnu.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2069: 22 Feb 2011, 21:36 »

Rigtig god første halvleg. FCK fik ikke en reel chance og vi havde et par stykker. Synes Torres har gjort det fint, viser spilleglæde og tør nogle ting. Derudover vil jeg gerne fremhæve Essien og Anelka, Essien styrer midtbanen med sin fysik og Anelka deltager hele tiden i spillet. Pospech har derudover store problemer med Malouda og Cole.
Fortsæt Chelsea, det går jo meget godt!

Sider: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010