home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1017 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834368 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2040: 21 Feb 2011, 20:44 »

Fuck hvor vildt! Ved godt du sikkert er vant til det her spørgsmål, men må jeg ikke få din autograf?

hvis du får den, kan du så ikke lige scanne den ind og sende den til mig, så er du en skat :i

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2041: 21 Feb 2011, 20:49 »

Fed læsning! Rigtige fans!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2042: 22 Feb 2011, 11:35 »

Så er det i dag! Den længe ventede dag er kommet. I aften skal vi spille Champions League mod FC København. Jeg kan allerede mærke en form for spænding, men på en måde. Champions Leagues afgørende fase er jo noget af det fedeste som fan. Den spænding der går i gennem en. Jeg har snakket med Bave, og vi fandt ud af, at jeg hellere nok måtte lade vær at spå om resultatet. Jeg rammer aldrig rigtigt..

Jeg er også lidt spændt på hvordan vi stiller op, og det tør jeg heller ikke skyde på. Bliver det med Ferreira eller Bosingwa på højre back, eller får Mikel eller Ramires den sidste plads på midtbanen? Og hvad med angrebet? Skal vi spille med både Torres og Drogba, eller kun en af dem, og i så fald hvem? Det bliver alt sammen spændende at se. Jeg glæder mig som en sindssyg.

God kamp til alle der hjemme i stuerne, og ikke mindst FCK-fans. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 22 Feb 2011, 13:22 af Jakob E » Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2043: 22 Feb 2011, 11:52 »

Det bliver konge i aften! Har det som en 5-årig knægt dagen før juleaften.

MHT. startopstillingen kan der IMO ikke være tvivl om vi skal starte sådan her:

Cech-Bosingwa-JT-Ivanovic-Cole-Mikel-Essien-Lampard-Malouda-Anelka-Drogba

Ferreira på backen vil være decideret selvmord overfor Grønkjær (Ferreira overfor alle er selvmord)
Mikel har bare mere fysisk power end Ramires, og derfor mener jeg han skal starte.
Drogba og Torres fungerer på ingen måde sammen endnu, og igen bør man vælge fysisk stærke Drogba.
Anelka fremfor Kalou pga. rutinen og det faktum at hvis Anelka har været målfarlig i CL i år.

Jeg har oddset 50 kr på Lampard første målscorer, og 50 kr på 3-1 sejr til os, tror FCK´s manglende kamptræning gør det afgørende udslag, man kan ikke træne sig i form til sådanne kampe ved at spille træningskampe.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2044: 22 Feb 2011, 12:00 »

Det bliver konge i aften! Har det som en 5-årig knægt dagen før juleaften.

MHT. startopstillingen kan der IMO ikke være tvivl om vi skal starte sådan her:

Cech-Bosingwa-JT-Ivanovic-Cole-Mikel-Essien-Lampard-Malouda-Anelka-Drogba

Ferreira på backen vil være decideret selvmord overfor Grønkjær (Ferreira overfor alle er selvmord)
Mikel har bare mere fysisk power end Ramires, og derfor mener jeg han skal starte.
Drogba og Torres fungerer på ingen måde sammen endnu, og igen bør man vælge fysisk stærke Drogba.
Anelka fremfor Kalou pga. rutinen og det faktum at hvis Anelka har været målfarlig i CL i år.

Jeg har oddset 50 kr på Lampard første målscorer, og 50 kr på 3-1 sejr til os, tror FCK´s manglende kamptræning gør det afgørende udslag, man kan ikke træne sig i form til sådanne kampe ved at spille træningskampe.
Jamen vi er da helt enige. Dog er der stadig problemet på højre back. Spørgsmålet om hvem der skal spille, stilles jo kun fordi Bosingwa har været skadet her på det seneste. Ellers vil der da aldrig være tvivl!

Jeg foretrækker også den offensiv du foreslår, men jeg er desværre ikke helt sikker på Ancelotti gør det. Ramires har været langt bedre end Mikel på det seneste, men mon ikke Mikel spiller. Desuden er det altafgørende spørgsmål, om Ancelotti tør bænke en mand der lige er købt for 435 mio.

Men ellers et rigtig godt indlæg, jeg er meget enig i. :-)

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2045: 22 Feb 2011, 12:06 »

Ancelotti må vise nogle nosser i denne tid, og gøre hvad der er bedst for holdet, og da CL er den eneste turnering vi kan vinde i denne sæson, bliver han nødt til at tænke på hvad der skaber det bedste resultat og ikke om et dyrt nyindkøb er tilfreds

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2046: 22 Feb 2011, 12:10 »

Selvfølgelig. Men jeg har stadig min tvivl omkring det. Men jeg glæder mig ufatteligt meget, og et nederlag til FC København ville være en ualmindelig stor katastrofe.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2047: 22 Feb 2011, 12:19 »

Vi skal hvertfald til at være meget mere effektive foran mål, vi skal jo bruge 5-6 store chancer for at score og det får man ikke så langt fremme i CL, det ville være kanon at se hvis vi scorede på 50% af vores store chancer resten af sæsonen for så slår vi også FCK ud, kommer langt i CL og sikrer mulighed for CL i næste sæson.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2048: 22 Feb 2011, 12:23 »

Vi skal hvertfald til at være meget mere effektive foran mål, vi skal jo bruge 5-6 store chancer for at score og det får man ikke så langt fremme i CL, det ville være kanon at se hvis vi scorede på 50% af vores store chancer resten af sæsonen for så slår vi også FCK ud, kommer langt i CL og sikrer mulighed for CL i næste sæson.
Jeg er ikke bange omkring den afgørende 4. plads endnu. Der er masser af kampen, og toppen er tæt. Men vi skal da helt sikkert være kyniske, hvis vi skal opnå bedre resultater. Drogba er f.eks. en skygge af sig selv, hvor jeg mener han er verdens bedste angriber i topform.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2011, 12:28 af Jakob E » Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2049: 22 Feb 2011, 12:47 »

Drogba er en verdensklasse angriber, han viser det bare ikke i denne sæson, men han kan passende starte i aften med at bombe mål, også fortsætte resten af sæsonen Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

JKJ
Gæst

« Svar #2050: 22 Feb 2011, 13:07 »

Jeg synes i er noget optimistiske her.
Ja i har kamptræning i benene, det har FCK ikke. Men i famler i den grad i blinde i øjeblikket mht til form og formation.

Jeres opstilling er der overhovedet ikke hoved og hale i og umiddelbart ser det ikke ud til i har en plan B.
Jeres taktik virker åbenlyst ikke og i kommer dermed til at virke handlingslammet da der ikke er rigtig nogen der ved havd i så gør.
Og det undre mig virkelig når i har en snu ræv som Ancelotti til træner. Italienske trænere plejer at have en plan A-B og C hvis det ikke lige kører i første omgang og det har Ancelotti da vist tidligere, også hos jer.

Spiller for spillere er i vel favoritter med 95-5 eller mere, men som hold synes jeg virkelig ikke i hænger sammen som FCK gør. Så jeg mener ikke i er andet end små favoritter med noget der ligner 55-45 Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2051: 22 Feb 2011, 13:16 »

Jeg synes du overdriver FCKs chance. Jeg vil til hver en tid mene at Premier Leagues nummer 5, kan slå de danske mestre. Og her snakker vi endda om en klub der skuffende ligger nummer 5. Desuden er der en verden til forskel, om man spiller turneringskampe pt. Jeg ved godt, at Shakhtar lavede overraskelsen mod Roma, men man har stadig en klar forskel. Desuden spiller FCK og Chelsea meget ens, og det er endnu en fordel for os, vil jeg mene. Barcelona passede langt bedre til FCK. Jeg tror vi har gode chancer, men vi skal selvfølgelig ikke undervurdere dem. Men 55-45 synes jeg er set med de danske briller på. 75-25 har jeg den som. :-)

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2052: 22 Feb 2011, 13:22 »

Spiller for spillere er i vel favoritter med 95-5 eller mere, men som hold synes jeg virkelig ikke i hænger sammen som FCK gør. Så jeg mener ikke i er andet end små favoritter med noget der ligner 55-45 Wink

55-45? Så skulle oddsene være 2,00 på at FCK går videre. I stedet er de 5,50-5,85. Og hvis du blot mener i aften er det mest FCK-optimistiske odds på 4,50. Det svarer altså til en chancevurdering på omkring de 20.

Og jo, en bookmaker kan godt tage fejl, bestemt, men de lever altså af at kunne angive en kamp i procenter - og hvis du vitterligt ser 55-45 i den her kamp, så er der tale om et vanvittigt værdispil, som samtlige bettere og bookies ikke har fået øje på. :-)

Ariana Grande
Manager

« Svar #2053: 22 Feb 2011, 13:24 »

55-45? Så skulle oddsene være 2,00 på at FCK går videre. I stedet er de 5,50-5,85. Og hvis du blot mener i aften er det mest FCK-optimistiske odds på 4,50. Det svarer altså til en chancevurdering på omkring de 20.

Og jo, en bookmaker kan godt tage fejl, bestemt, men de lever altså af at kunne angive en kamp i procenter - og hvis du vitterligt ser 55-45 i den her kamp, så er der tale om et vanvittigt værdispil, som samtlige bettere og bookies ikke har fået øje på. :-)

http://www.bold.dk/statistik/headtohead.php?gameid=477604

Ahh det er de så alligevel ikke.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2054: 22 Feb 2011, 13:25 »

Ville de mest FCK-optimistiske odds være høje (så der er lav sandsynlighed for FCK-sejr) eller vil de være lave (så der er større sandsynlighed for FCK-sejr)?

Sider: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010