home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 894 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834328 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2025: 19 Feb 2011, 14:03 »

Vi er farlige på kontra, og har fået et par gode chancer nu. Det ser klart bedre ud.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2026: 19 Feb 2011, 17:24 »

Jeg fatter en ikke skid. Er mundlam. Rystet og chokeret. Everton har intet i hele kampen. Intet. Ikke en afslutning indenfor rammen jeg kan huske. Så laver Ivanovic frispark i det 119. minut, og bang! Så smadrer Baines den op i hjørnet. Ufatteligt. Det er så ufortjent, og jeg sidder med følelsen af, at man i de seneste tre kampe burde sidde med 6 point på Premier League kontoen, og et videre avancement i FA Cuppen. Det er forfærdeligt. Jeg forstår det ikke, og er vanvittigt skuffet og rasende. Jeg kan ikke beskrive hvordan jeg føler. Jeg hader mit liv.

Men hvis man ser lidt på kampen, udover at vi dominerer og at Everton ikke har en skid, så spiller Ivanovic en rigtig god kamp. Han bryder meget, og spiller rigtig flot. Undtagen ved frisparket til allersidst. Den spiller der dog overskygger i dag er Frank Lampard. Morten Bruun var lidt efter ham i startet af 2. halvleg, men han er sådan en fighter, og man kan virkelig se på, han brænder så meget for det. Jeg håbede virkelig vi vandt, så han ville blive matchwinner. Det fortjener han. Han spillede sig gevaldigt op, og løb som var han utrættelig. Vanvittig. Han er så vigtig, og han er på vej tilbage. Kan ikke understrege hvor vigtig og fantastisk en fodboldspiller han er. Selv Morten Bruun sagde han ufattelig godt kunne lide ham.

Men ellers er det noget skidt, vi spillede 120 minutter i dag, når vi skal spille Champions League i København på tirsdag. Jeg tør snart ikke at spå om resultatet, men man skal huske at uafgjort er et godt resultat for Chelsea. Jeg tror faktisk vi vinder, hvis jeg endelig skal skyde på noget. Lige nu er jeg blot ufattelig skuffet, og har lyst til at gå i seng.

The Blues.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #2027: 19 Feb 2011, 17:35 »

Jeg fatter en ikke skid. Er mundlam. Rystet og chokeret. Everton har intet i hele kampen. Intet. Ikke en afslutning indenfor rammen jeg kan huske. Så laver Ivanovic frispark i det 119. minut, og bang! Så smadrer Baines den op i hjørnet. Ufatteligt. Det er så ufortjent, og jeg sidder med følelsen af, at man i de seneste tre kampe burde sidde med 6 point på Premier League kontoen, og et videre avancement i FA Cuppen. Det er forfærdeligt. Jeg forstår det ikke, og er vanvittigt skuffet og rasende. Jeg kan ikke beskrive hvordan jeg føler. Jeg hader mit liv.

Den kom jeg til at grine lidt af  Thumbs Up

Thaurat al Shabab

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2028: 19 Feb 2011, 17:38 »

Har det på præcis samme måde som Jakob.
Jeg forstår intet.

fck-drengen
Gæst

« Svar #2029: 19 Feb 2011, 17:56 »

Vi må håbe Chelsea fortsætter de gode takter i København, så Fck kan få et godt resultat  Cool
« Seneste Redigering: 19 Feb 2011, 17:58 af fck-drengen » Logged

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2030: 19 Feb 2011, 17:57 »

Men hvis man ser lidt på kampen, udover at vi dominerer og at Everton ikke har en skid, så spiller Ivanovic en rigtig god kamp. Han bryder meget, og spiller rigtig flot. Undtagen ved frisparket til allersidst. Den spiller der dog overskygger i dag er Frank Lampard. Morten Bruun var lidt efter ham i startet af 2. halvleg, men han er sådan en fighter, og man kan virkelig se på, han brænder så meget for det. Jeg håbede virkelig vi vandt, så han ville blive matchwinner. Det fortjener han. Han spillede sig gevaldigt op, og løb som var han utrættelig. Vanvittig. Han er så vigtig, og han er på vej tilbage. Kan ikke understrege hvor vigtig og fantastisk en fodboldspiller han er. Selv Morten Bruun sagde han ufattelig godt kunne lide ham.

Men ellers er det noget skidt, vi spillede 120 minutter i dag, når vi skal spille Champions League i København på tirsdag. Jeg tør snart ikke at spå om resultatet, men man skal huske at uafgjort er et godt resultat for Chelsea. Jeg tror faktisk vi vinder, hvis jeg endelig skal skyde på noget. Lige nu er jeg blot ufattelig skuffet, og har lyst til at gå i seng.

The Blues.

Det er vel ikke mere ufortjent end, at i bare kunne score på jeres 120 chancer igennem kampen?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2031: 20 Feb 2011, 09:38 »

Nu så jeg ikke HELE kampen (missede vist en 20 min af anden halvleg), men Chelsea var ikke Everton specielt overlegne IMO. Det virkede lidt (tror det er første gang jeg er enig med Morten Bruun) som med Fulham hvor Chelsea ikke spiller i nærheden af hvad vi tidligere har set, og kun virker en brøkdel bedre end det andet hold. Der burde altså være klasseforskel mellem Chelsea og de midter/bundhold som der næsten har spillet lige op med dem, og jeg synes der er for megen tilfredshed i Chelsea lejren med de småsejre de skraber ind. Det afspejler måske meget godt Chelseas sæson, at man ikke forlanger mere af dem. Jeg håber personlig at de (efter at have mødt FCK) kommer op i et højere gear, så de kan tage point mod Man Utd, for med dette spil kommer der altså til at stå 0 point for de to kampe.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2032: 20 Feb 2011, 11:29 »

Jeg mener bare Everton intet havde at byde på i den kamp. Jeg kan virkelig ikke huske at de havde en afslutning indenfor rammen. Men ja, man kan sagtens argumentere for at det er vores egen skyld, omend det ikke gør det endnu mere frustrerende.

Jeg er sikker på vi vil gøre alt hvad vi kan, for at slå Manchester United. Det håber jeg virkelig vi gør. FA Cuppen og mesterskabet er væk, så Champions League er vores eneste chance, men at slå United, vil altid være en stor optur. Desuden har vi stadig en masse at spille for i ligaen.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2033: 20 Feb 2011, 12:05 »

I første halvleg var kampen mest til Evertons fordel, og vi spillede kun på kontraer. Vi kom da frem til nogle chancer, især Malouda havde muligheder. Men ellers synes jeg Everton styrede kampen på midtbanen. Lampard og Essien overtog dog den dominans i anden halvleg og vi skulle have scoret på vores chancer der.

Men endnu engang er vi ikke kysiske nok. Desuden kan jeg tæller alle vores vellykkede indlæg på én hånd. I sidste sæson havde Malouda og co. mindt 10-15 giftige indlæg i hver kamp. Vi spiller for meget igennem midten og det er netop det jeg frygter vil ske i højere grad, hvis vi spiller helt uden fløje. Nogle må ofres for systemet. Vi skal have to fløje på banen samtidig, og her tæller Anelka ikke for en fløj.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2034: 20 Feb 2011, 12:14 »

Jeg kunne rent faktisk godt tænke mig at se Torres spille den offensive fløj. Nu ved jeg godt ingen kampe er ligegyldige, men i en mindre vigtig kamp, kunne jeg godt tænke mig at se Ancelotti eksperimentere. Jeg tror ikke han er helt dum derude. Men det er selvfølgelig et sats. Jeg er efterhånden ret træt af Anelkas arrogance og attitude. Den måde han sparkede straffespark på i går, siger alt.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2035: 20 Feb 2011, 12:22 »

Jeg kunne rent faktisk godt tænke mig at se Torres spille den offensive fløj. Nu ved jeg godt ingen kampe er ligegyldige, men i en mindre vigtig kamp, kunne jeg godt tænke mig at se Ancelotti eksperimentere. Jeg tror ikke han er helt dum derude. Men det er selvfølgelig et sats. Jeg er efterhånden ret træt af Anelkas arrogance og attitude. Den måde han sparkede straffespark på i går, siger alt.
Anelka er en underlig fisk. Han svømmer sine egne veje, og er svingende som bare fanden. Enten gør han vores angrebsspil meget kreativt (Som mod Sunderland) eller også fører han os ind i en masse blindgyder (Som mod Liverpool). Man kan ikke bygge spillet op omkring en så ustabil spilller. Lad os få en ægte moderne fløjspiller i form af Alexis Sanchez til klubben. Han er hurtig, ung og drible(og fysisk)stærk. Vi mangler i den grad bredde i spillet og det bliver efterhånden for stationært.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2036: 20 Feb 2011, 20:23 »

Så står den på FC København om ca. 48 timer. Jeg glæder mig som en sindssyg, og har gjort det ligesiden den fredag kl. 12, hvor lodtrækningen fandt sted. Jeg ved godt at medierne har kørt kampen op, men jeg er forholdsvis rolig. Jeg har hele tiden i baghovedet, at X er godt for os. Selv om det ville være flot af FCK. Så er resultatet til vores fordel. Dog må den helst ikke ende 0-0. Jeg tror Torres starter på bænken og det håber jeg også. Så kan vi spille med 2 kanter, og en targetman i Drogba. Derudover er jeg meget i tvivl om det er Ramires eller Mikel der kommer til at spille. Det bliver spændende at se. Derudover er holdet relativt forudsigeligt. Bosingwa skal dog helst nå at blive klar. Så skal den elendige Ferreira ikke dække højre back, hvor Grønkjær er venstre kant for københavnerne. Ivanovic skal spille i midterforsvaret, da Luiz desværre ikke er spillerberettiget. Jeg glæder mig, og elsker når Chelsea spiller knock-out-kampe i Champions League.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2037: 21 Feb 2011, 18:53 »

Til de interesserede er der her en artikel om to 16-årige gutter, der står bag den officiele danske hjemmeside for Chelsea. Spændende læsning:

http://politiken.dk/sport/fodbold/championsleague/ECE1201481/16-aarige-staar-bag-chelseas-officielle-danske-fanklub/

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #2038: 21 Feb 2011, 20:26 »

Jeg kender ham der MADS Opstemt!!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #2039: 21 Feb 2011, 20:29 »

Jeg kender ham der MADS Opstemt!!

Fuck hvor vildt! Ved godt du sikkert er vant til det her spørgsmål, men må jeg ikke få din autograf?

Sider: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010