home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1021 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834347 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2010: 16 Feb 2011, 14:39 »

desværre dissing, pladserne på chelseas "halvdel" er udsolgt Skuffet

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #2011: 16 Feb 2011, 14:40 »

Okay, tak for hjælpen  Skuffet

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2012: 16 Feb 2011, 14:55 »

Bare fordi man runder de 30 år, så er det langt fra ensbetydende med at man skal begynde at kigge efter erstatninger, og da ikke for dem alle på en gang.. Der er sagtens 2-3 år i dem alle endnu på højt plan, og nogle af dem kan måske holde til det fjerde år også. Og der kan ske rigtig meget på fire år..

Så der er ingen alarmer der ringer hos mig mht. Chelseas trup. Faktisk er det da kun en fordel med den meget rutine man har i truppen. Selvfølgelig skal der være nogle unge spillere til at krydre holdet med noget gå på mod, og noget frisk energi, men at begynde at remse alle over 30 op, og snakke om at de skal erstattes er noget vås i mine øjne..

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2013: 16 Feb 2011, 15:10 »

Bare fordi man runder de 30 år, så er det langt fra ensbetydende med at man skal begynde at kigge efter erstatninger, og da ikke for dem alle på en gang.. Der er sagtens 2-3 år i dem alle endnu på højt plan, og nogle af dem kan måske holde til det fjerde år også. Og der kan ske rigtig meget på fire år..

Så der er ingen alarmer der ringer hos mig mht. Chelseas trup. Faktisk er det da kun en fordel med den meget rutine man har i truppen. Selvfølgelig skal der være nogle unge spillere til at krydre holdet med noget gå på mod, og noget frisk energi, men at begynde at remse alle over 30 op, og snakke om at de skal erstattes er noget vås i mine øjne..

Jeg er ret så enig. Lad os lige se på dem der er 30 eller derover:
Hilario, Ashley Cole, Ferreira, John Terry, Lampard, Benayoun, Malouda, Drogba, Anelka.

Af disse er følgende uden for startelleveren og bør derfor sælges:
Hilario, Ferreira, Benayoun

Derudover er der købt erstatninger for Drogba, Lampard og Terry på sigt i form af Torres, Ramires og David Luiz. Nogle af dem kan gå direkte ind på førsteholdet (faktisk alle, det afhænger af spillestilen).

Men hvis man ser på Lampard og sammenligner ham med en spiller han minder om, fx Scholes, så har han mange år tilbage. Lampard har altid været i meget god fysisk form og har ikke haft nogle skader i knæ eller led. Derfor holder han mindst kontrakten ud.

Terry har haft voldsomme smerter de sidste 5 år, siger han selv. Derfor kan han nok ikke holde til at spille mere end 3 år endnu fast. Til den tid vil Jeffrey Bruma måske kunne gå ind på pladsen. Ellers har vi Ivanovic, Alex og Luiz.

Drogba kan nok godt holde på topniveau de næste 2-3 sæsoner, men han vil nok gerne aflutte karrieren i Marseille (Lidt ligesom Makalele, bare i PSG). Derfor forlader han formentlig Chelsea i sommeren 2012. Torres er i næste sæson nok førstevalg og Drogba må tage sig en bænkplads (medmindre de sammen kan fungere)

Anelka forlader formentlig klubben til sommer til fordel for et ophold i USA sammen med Henry. Herefter kommer en sprudlende Sturridge tilbage og ham og Kalou kan godt fylde Anelkas rolle ud.

Ashley Cole er verdens bedste venstreback og stadig superhurtig, så derfor holder han mindst 2-3 sæsoner endnu. Til den tid er van Aanholt klar til at tage over. Spørgsmålet er bare om han bliver udbrændt, hvis ikke han får chancen før den tid. En udlejning kan være et alternativ. Luiz kan også spille venstreback.

Malouda har ikke været fast starter de sidste par kampe og hans fremtid er lidt usikker. Men han er stadig stærk og skal nok komme tilbage. Her er nok det eneste sted vi skal have en erstatning. Zhirkov har ikke slået rigtigt igennem og har været skadet. Alexis Sanchez eller Eden Hazard kunne være en mulighed. Men Malouda skal nok være at finde i klubben også efter sommerferien.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2014: 18 Feb 2011, 17:27 »

Jeg fandt lige to fantastiske videoer på YouTube om de seneste år i Chelsea. Videoer viser Chelseas op- og nedturer de seneste år, og tager desuden et indblik i tre af de største spillere gennem Chelseas historie. John Terry, Frank Lampard og Gianfranco Zola. To fantastiske videoer der virkelig bringer mange minder tilbage - på godt og ondt. Se dem, hvis I lyster.

CHELSEA FC THE MOVIE PART 1
CHELSEA FC THE MOVIE PART 2

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #2015: 18 Feb 2011, 17:48 »

Jeg er ikke engang Chelsea fan, faktisk hader jeg dem. Og er faktisk Mancheste United fan hvis jeg squ vælge et hold i England, men gal de er smukke de videoer.. Og jeg ved godt det lidt dobbeltmoralsk.. Men ku ik la vær med at næste græde på Terrys vegne i CHL finalen..

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2016: 18 Feb 2011, 18:05 »

Fantastiske videoer! Fantastisk smukt lavet.

THE BLUES!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2017: 18 Feb 2011, 19:45 »

Det er nemlig to helt fantastiske videoer, som giver et ekstrem godt billede på hvordan livet som Chelsea-fan har været de senere år. Videoen er af højeste kvalitet, og musikken og billedet har et perfekt sammenhæng. Yderst fremragende!
« Seneste Redigering: 18 Feb 2011, 19:54 af Jakob E » Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2018: 18 Feb 2011, 20:28 »

Chelsea Vs Everton - Update.

Torres kan selvfølgelig ikke spille Skuffet
Zhirkov er blevet klar og er med i truppen, men vil højst sandsynligt ikke starte inde Skuffet
Drogba starter inde og vi kommer nok til at se den sædvanlige opstilling; 4-3-3.
Anelka er tvilsom. Jeg er ikke sikker på hvad der er med ham, men tror bare det er lidt bøvl.
Bosingwa er ude med en småskade, men man regner med han er klar på tirsdag.

Mit skud på en startopstilling vil være:

Cech.

Ivanovich, Luiz, Terry, Cole. (måske ser vi at ancelotti sparer Cole eller ivanovich og stiller med en Ferraira.)

Essien, Ramires, Lampard. (en af disse kan måske erstattes af en Joshua?)

Kalou, Drogba, Malouda.

er ikke sikker på om vi stiller stærkeste eller ej, måske vil Carlo Ancelotti gerne spare nogle spillere til tirsdag Smiley

korzika
Gæst

« Svar #2019: 18 Feb 2011, 20:57 »

Det kunne også ske, at Drogba og Anelka starter sammen i front. Ancelotti har i hvert fald sagt, at det enten bliver Drogba alene i front (4-3-3), eller så kommer Drogba og Anelka til at spille sammen i front.
« Seneste Redigering: 18 Feb 2011, 21:02 af korzika » Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2020: 18 Feb 2011, 21:37 »

Det kunne også ske, at Drogba og Anelka starter sammen i front. Ancelotti har i hvert fald sagt, at det enten bliver Drogba alene i front (4-3-3), eller så kommer Drogba og Anelka til at spille sammen i front.

Carlo Ancelotti meddelte tidligere i dag at Anelka var tvivlsom.

korzika
Gæst

« Svar #2021: 18 Feb 2011, 22:06 »

Carlo Ancelotti meddelte tidligere i dag at Anelka var tvivlsom.
Okay, måske er det rigtigt, men jeg har dog ikke sagt andet. At han er tvivlsom betyder jo, at der sagtens er en mulighed for, at han bliver brugt...

Se evt. dette klip fra pressekonferencen op til kampen.

http://www.youtube.com/v/yZQCMz1CQZ0&feature=feedu 

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2022: 19 Feb 2011, 13:51 »

Synes godt nok Everton går hårdt til vores spillere!?
Drogba ligner en der skal ud.. det tegner skidt det her..
Ud af ingenting var vi så lige ved at score..
Den ender 1-1 og så skal vi i forlænget..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2023: 19 Feb 2011, 13:53 »

Jeg er enig. Mikel, Lampard og Drogba har alle været en tur i græsset, hvor det har set alvorligt ud. Drogba skal nok fortsætte. Det tror jeg på.

COME ON YOU BLUES!

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2024: 19 Feb 2011, 13:56 »

Det skal bare gå meget hurtigere!!! everton spillerne må ikke nå at komme ind på kroppen af chelsea spillerne :/ nogle gange viser vores spillere det, men det skal bare ske oftere!

Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010