home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1092 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834080 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1830: 02 Feb 2011, 21:30 »

Jeg tror at Carlo vil veksle mellem en 4-3-3 (uden Torres) og en 4-1-2-1-2 (med Torres) alt afhængig af hvem man møder. Her vil vores nu mere brede trup komme til gode, og så må man så evaluere til sommer, jeg er sikker på Hilario og Ferreira er færdige til sommer, og håber også Benayoun ryger, han har aldrig haft niveauet til en topklub. Med de to store signings tror jeg ikke vi henter nogen til sommer medmindre en af vores nøglespillere for en langtidsskade eller vil væk fra klubben (Drogba kunne godt være fortid, noget jeg ikke håber sker), også supplerer op med de 4-5 unge spillere som efter lejeophold her i foråret kommer tilbage som bedre spillere.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1831: 02 Feb 2011, 22:41 »

Så er der sat dato på returkampen mod everton, den 19. februar, 3 dage før champions league kampen mod FCK... ikke godt for os, tror ikke carlo sætter stærkeste hold til begge af kampene :/ vil gerne videre i begge turneringer!!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #1832: 02 Feb 2011, 23:43 »

Har en ven som skal over og se Chelsea-Liverpool med VIP pladser Smiley ..

Vi går og overvejer om vi skal se FCK-Chelsea i biografen eller på en pub ..

Men en ting er sikkert på fredag skal jeg have Torres tryk på min chelsea trøje Smiley

Vi skal alle være her.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1833: 03 Feb 2011, 16:43 »

Jeg tror at Carlo vil veksle mellem en 4-3-3 (uden Torres) og en 4-1-2-1-2 (med Torres) alt afhængig af hvem man møder. Her vil vores nu mere brede trup komme til gode, og så må man så evaluere til sommer, jeg er sikker på Hilario og Ferreira er færdige til sommer, og håber også Benayoun ryger, han har aldrig haft niveauet til en topklub. Med de to store signings tror jeg ikke vi henter nogen til sommer medmindre en af vores nøglespillere for en langtidsskade eller vil væk fra klubben (Drogba kunne godt være fortid, noget jeg ikke håber sker), også supplerer op med de 4-5 unge spillere som efter lejeophold her i foråret kommer tilbage som bedre spillere.

Vi skal under alle omstændigheder forsøge at spille Torres ind på holdet allerede i foråret - så nytter det i hvert fald ikke han sidder på bænken. Wink

Er også ret enig i at Ferreira, Hilario og nogle andre (måske Anelka, Benayoun) skal væk til sommer. Jeg tror dog, der kommer investeringer til sommer. Fløjene og en erstatning til Lampard (på sigt) skal vi have kigget på. Malouda er 30, Anelka er 31, Kalou har ikke rigtigt bevist han skal starte fast, Sturridge er et forholdsvis ubeskrevet blad, Benayoun har spillet 2 kampe, Zhirkov er meget skadet... Derfor kunne vi godt kigge på i hvert fald højre fløj. Alexis Sanchez har jo også været flittigt igennem rygtecirkusset. Så mon ikke vi skulle prøve at få ham?

På talentfronten forventer jeg at McEachran, Bruma, Van Aanholt, Kakuta og Sturridge får chancen igen, men der er nok ikke så mange andre. Van Aanholt bliver helt sikkert en erstatning for Ashley Cole, når alderen begynder at presse ham. McEachran har mange år til at komme ind omkring førsteholdet og vil nok blive udlejet på et tidspunkt.
Kakuta kan evt. tage over efter Malouda, hvis han beviser noget i Fulham. Sturridge har allerede gjort det godt i sin meget korte Bolton-karriere, men jeg tror ikke han bliver mere end en back-up i angrebet. Der er hård konkurrence nu og han er mindst nr. 5 i køen.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1834: 05 Feb 2011, 16:23 »

Op til morgendagen kmap mod Liverpool har the sun skrevet i en artikel at kilder i Chelsera siger, at Mikel, Drogba, Bosingwa, Malouda og Zhirkov har fået resten af sæsonen til at vise deres værd eller bliver de solgt til sommer.

Personligt kan jeg ikke se at Mikel, Bosingwa og Malouda skulle blive solgt , både Mikel og Malouda er nøglespillere for os, og specielt Mikel har vist at han er en fremragende fodboldspiller. Bosingwa er godt på vej tilbage i form, og er vores bedste højreback, så hvorfor skulle han sælges?
Drogba er en topklasse angriber, og eneste grund til han måske bliver solgt, er hvis han vil tilbage til Marseille eller vil til real Madrid og træne under Mourinho igen, ellers bliver han også, det er han for vigtig en spiller til at vi kan tillade os at sælge ham. Jeg tror han bliver.
Zhirkov er eneste mand jeg kunne se blive solgt af de nævnte da han har været utrolig meget skadet, og vel ikke rigtig har vist sit værd endnu, men omvendt er han en god spiller som kan spille flere positioner, så ser også gerne han bliver. Nej væk med Hilario, Ferreira og Benayoun og jeg er tilfreds.

I øvrigt tror jeg vi vinder 2-1 over Liverpool i morgen, mål af Lampard og Torres i 88 min. (måske ønsketænking) Thumbs Up

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1835: 05 Feb 2011, 21:35 »

Det kan gå hen og blive en rigtig god weekend for os hvis vi vinder i morgen over Liverpool, United fik endelig ikke 3 point ud af en dårlig indsats og tabte, og Arsenal smed på utrolig vis en 4-0 føring væk.

2-1 til Chelsea i morgen, COME ON YOU BLUES!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

JKJ
Gæst

« Svar #1836: 05 Feb 2011, 22:28 »

Op til morgendagen kmap mod Liverpool har the sun skrevet i en artikel at kilder i Chelsera siger, at Mikel, Drogba, Bosingwa, Malouda og Zhirkov har fået resten af sæsonen til at vise deres værd eller bliver de solgt til sommer.

Personligt kan jeg ikke se at Mikel, Bosingwa og Malouda skulle blive solgt , både Mikel og Malouda er nøglespillere for os, og specielt Mikel har vist at han er en fremragende fodboldspiller. Bosingwa er godt på vej tilbage i form, og er vores bedste højreback, så hvorfor skulle han sælges?
Drogba er en topklasse angriber, og eneste grund til han måske bliver solgt, er hvis han vil tilbage til Marseille eller vil til real Madrid og træne under Mourinho igen, ellers bliver han også, det er han for vigtig en spiller til at vi kan tillade os at sælge ham. Jeg tror han bliver.
Zhirkov er eneste mand jeg kunne se blive solgt af de nævnte da han har været utrolig meget skadet, og vel ikke rigtig har vist sit værd endnu, men omvendt er han en god spiller som kan spille flere positioner, så ser også gerne han bliver. Nej væk med Hilario, Ferreira og Benayoun og jeg er tilfreds.

I øvrigt tror jeg vi vinder 2-1 over Liverpool i morgen, mål af Lampard og Torres i 88 min. (måske ønsketænking) Thumbs Up

Hvis du tror på alt hvad Se & Hør skriver kan du sagtens tage artiklen for gode varer, hvis ikke er den ikke det papir værd den er skrevet på Wink

Udover det så vinder i selvfølgelig ikke, med lidt helt får i uafgjort  Tunge

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1837: 05 Feb 2011, 22:33 »

Jeg er ikke lige inde i hvilke aviser i England der er sladderblade og hvilke der er mere seriøse, men ingen tvivl om artiklen ikke giver nogen mening at sælge en håndfuld afsine bedste spillere (hvertfald Mikel, Drogba, Malouda).

Den sidste påstand du kommer med er tilgæld et håb Wink

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1838: 05 Feb 2011, 22:43 »

Jeg tror ikke en pind på noget af det, og jeg tager det stille og roligt.

Men sikke en fantastisk dag i dag. Arsenal smider en vanvittig 4-0 føring væk, på St. James Park, og de smider 2 point. Det var dybt underligt, men fantastisk vigtigt. Det vigtigste, var dog, at United tabte til Wolves. Endelig, fristes man til at se sige. For en gangs skyld får de efter fortjeneste. Vinder vi i morgen er vi kun 7 point efter. Jeg tror på mesterskabet, og har hele tiden troet på det. I dag blev min tro et skridt større. Scholes og Giggs viser også temperament og usportslig optræden til sidst, og når Giggs gør det, er det fordi det ikke køre i United. De har City i næste weekend, og jeg beder til de smider point igen. Vi skal møde Liverpool på Stamford Bridge i morgen. En svær opgave, mod et Liverpool-hold der virkelig er kommet i gang under Dalglish. Torres får nok sin debut, men jeg er slet ikke sikker på det bliver fra start. Jeg håber dog. Kunne være fantastisk hvis han scorede, men tror det desværre ikke. Men jeg tror vi vinder 2-0, på mål af Lampard og Drogba. Det bliver spændende, og til de interesserede er det blot at kigge med i morgen på 6'eren kl. 17!

COME ON YOU BLUES!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1839: 05 Feb 2011, 22:52 »

Selvfølgelig skal kampen ses, alle andre planer man evt. havde må man lige skubbe til side, også må aftensmaden vente Cool

Nej kan ikke forestille mig Torres starter inde, både fordi han ikke kender holdet endnu, men også fordi at offensiven nu igen begynder at producere chancer og score mål, og hvorfor ændre på det. Og til sidst også for at han kan lukke kampen til sidst når han kommer ind Wink

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1840: 05 Feb 2011, 23:12 »

Jeg tror sgu også på det i morgen. Selvom Liverpool har ramt formen, så tror jeg vi vinder. Der er altid dramatik mod Liverpool, og nu ved jeg godt dette er ligaen, men hvem husker ikke CL 2008 og 2009? 4 vanvittige opgør, men dramatik og spænding. Jeg elsker at møde Liverpool.

verdenskrig
Manager

« Svar #1841: 05 Feb 2011, 23:14 »

God kamp i morgen Chelsea fans, jeg håber i viser lidt gæstfrihed og lader os rejse den lange vej tilbage til Liverpool med point i hånden Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #1842: 05 Feb 2011, 23:18 »

Selvfølgelig skal kampen ses, alle andre planer man evt. havde må man lige skubbe til side, også må aftensmaden vente :c:

Nej kan ikke forestille mig Torres starter inde, både fordi han ikke kender holdet endnu, men også fordi at offensiven nu igen begynder at producere chancer og score mål, og hvorfor ændre på det. Og til sidst også for at han kan lukke kampen til sidst når han kommer ind Wink

Hehe bare vent til du får børn så får piben en anden lyd  crazy

Jeg ved allerede nu et bliver begrænset hvad jeg får set da det er her omkring bettemand skal have noget at spise. Og i den alder skal det være rimelig faste spisetider  ticked off

Men sådan er det og det må jeg leve med  Peace

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1843: 05 Feb 2011, 23:20 »

Hehe bare vent til du får børn så får piben en anden lyd  crazy

Jeg ved allerede nu et bliver begrænset hvad jeg får set da det er her omkring bettemand skal have noget at spise. Og i den alder skal det være rimelig faste spisetider  ticked off

Men sådan er det og det må jeg leve med  Peace

hva, har du ikke en kone til det  funny selvfølgelig skal kampen ses Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1844: 05 Feb 2011, 23:21 »

God kamp til jer også. Men VK. I rejser tomhændet hjem. Tunge

Sider: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010