home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1062 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833809 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1695: 25 Jan 2011, 17:52 »

Der er ingen tvivl om at jeg ser McEachran som det klart største talent i Chelsea. Han er blot 17 år, men Ancelotti har udtalt, han kunne spiller fest uden problemer. Han bliver fremragende medmindre en alvorlig skade rammer ham. Det tør jeg godt sætte min penge på. Han har spillet en del i denne sæson, og jeg synes allerede han er en god spiller. Jeg tror på at McEachran kan tage over for Lampard, selvom de ikke helt er samme type. Han lærer en del af Lampard, og jeg håber vi får det at se. Jeg synes jeg tager det ganske roligt, men jeg er blot sikker på han bliver en stor spiller.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1696: 25 Jan 2011, 18:02 »

Hold nu op. McEachran har bevist mange gange at han allerede har kvaliteterne til at spille på et Premier League hold. Han er ekstremt kølig, har endnu ikke spillet en dårlig kamp, laver ingen fejl og har desuden fået en del minutter i vigtige kampe. Desuden er hans blik for spillet eminent og hans placering på banen er fremragende.

Så han er klart på niveua med talenter som Thiago Alcantara, Christian Eriksen, Sergio Canales og hvad de ellers hedder allesammen.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1697: 25 Jan 2011, 18:18 »

Hold nu op. McEachran har bevist mange gange at han allerede har kvaliteterne til at spille på et Premier League hold. Han er ekstremt kølig, har endnu ikke spillet en dårlig kamp, laver ingen fejl og har desuden fået en del minutter i vigtige kampe. Desuden er hans blik for spillet eminent og hans placering på banen er fremragende.

Så han er klart på niveua med talenter som Thiago Alcantara, Christian Eriksen, Sergio Canales og hvad de ellers hedder allesammen.

Så han er cirka ligeså god som Xavi allerede?

19-18!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #1698: 25 Jan 2011, 18:43 »

Nej Messi.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1699: 25 Jan 2011, 18:46 »

Ja, han er ligeså god som Xavi allerede nu...

Nej, hvor i mit indlæg siger jeg det eller kan du se at jeg antyder det? Jeg siger blot at hans placeringsevne, pasningsspil, overblik, fejlmargin er gode nok til et Premier League-hold. Men prøv lige at sammenligne. Han har jo ikke spillet nogle kampe på internationalt niveua af betydning og har ikke vist sig at være en bærende kraft endnu - hvordan kan du så komme med en sådan betragtning?

Sammenlign med en på 17 i stedet for en på 30...

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1700: 25 Jan 2011, 19:13 »

Fordi bortset fra den del at han kun har spillet i nogle få minutter, så får du jo det til at lyde somom det er Xavi vi snakker om.

19-18!

verdenskrig
Manager

« Svar #1701: 25 Jan 2011, 19:41 »

Fordi bortset fra den del at han kun har spillet i nogle få minutter, så får du jo det til at lyde somom det er Xavi vi snakker om.

Han kan jo godt besidde samme slags kvaliteter som Xavi, uden at besidde dem i lige så høj grad Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1702: 25 Jan 2011, 21:07 »

Jo, men når man bruger ord som extremt, eminent og fremragende når  man beskriver nogle af evnerne, så er det altså noget andet end bare at han besidder de samme kvaliteter Wink

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1703: 25 Jan 2011, 21:10 »

Du ved jo tydeligvis godt hvad han mener, så jeg forstår ikke du gider køre mere i det. Selvfølgelig er han ikke lige så god som Xavi, men han har de samme egenskaber som ham.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1704: 25 Jan 2011, 21:24 »

At du ikke forstår det, er jeg ret ligeglad med. Sådan som i Chelsea fans har det med at savle over den mindste ting McEachran gør, så ved man aldrig om i er seriøse eller ikke.

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1705: 25 Jan 2011, 21:27 »

At du ikke forstår det, er jeg ret ligeglad med. Sådan som i Chelsea fans har det med at savle over den mindste ting McEachran gør, så ved man aldrig om i er seriøse eller ikke.
Se nu drengen spille. Han spiller med en boldsikkerhed, som havde han spillet i PL i 10 år. Det der, siger du kun fordi han spiller i Chelsea.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1706: 25 Jan 2011, 21:46 »

Se nu drengen spille. Han spiller med en boldsikkerhed, som havde han spillet i PL i 10 år. Det der, siger du kun fordi han spiller i Chelsea.

Jeg har set drengen spille, og han gør det helt fint/ok. De roser i Chelsea fans kommer med er dog latterlige i forhold til det han præsterer.

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1707: 25 Jan 2011, 21:48 »

Jeg har set drengen spille, og han gør det helt fint/ok. De roser i Chelsea fans kommer med er dog latterlige i forhold til det han præsterer.
Nu siger vel blo han er rigtig dygtig i forhold til hans alder. Matnic tager jo alderen i betragning. Og så at han bliver en stor spiller. Det er der vel intet galt i?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1708: 25 Jan 2011, 21:51 »

Der bliver intet sagt om alderen her.
At han kan blive en stor spiller er en helt anden sag, det er dog stadig latterlig at beskrive ham som om han er en Xavi allerede. Extremt kølig, eminemt blik for spiller, fremragende placeringsevne. Give me a break  crazy

19-18!

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #1709: 25 Jan 2011, 21:52 »

Nej det er der ikke noget galt med at sige han bliver stor, men du siger at han ser ud som en der har spillet PL i 10 år.

Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010