home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833710 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1635: 11 Jan 2011, 17:37 »

Lampard har i dag udtalt, at han måske selv forværrede sin lange skade, han lige har overstået. Det har sat underlige spekulationer, om at han snart er en færdig mand på topplan i gang. Noget der slet ikke giver mening. Derfor skriver indkast.dk, at vi vil have Lyons Pjanic til klubben. Pjanic er en forrygende spiller, men ingen Lampard. Artiklen gør mig rigtig sur. Læs den her:

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=75477

Derudover, har Benny Nielsen udtalt, at Chelseas svage form vender nu. Grundet Lampard, som er ved at være i form, men senest 2 mål mod Ipswich. Du kan læse om Lampards frustrationer her:   

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2263244,00.html

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1636: 12 Jan 2011, 20:54 »

Lampard er uden tvivl en spiller, der har en god naturlig form, som derfor sjældent bliver slået helt ud af kurs, på trods af den værste skade. Derfor er han langt fra færdig. Jeg tror han vil fortsætte i mindst ligeså lang tid som Paul Scholes gør, og han er altså ikke færdig på topplan endnu.
Men derudover skal vi snart have fat i en afløser på længere sigt. Josh McEachran er god, men han er mere en Xavi-type, rent spillemæssigt - ikke en spiller, der kommer sent ind i feltet eller som har gode langskud. Derfor skal vi nok ud og investere i en Lampard-type, fx Marek Hamsik, der har mange af de samme færdigheder. Men Pjanic er da også en interessant mulighed.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1637: 14 Jan 2011, 16:56 »

PÅ indkast.dk er der et rygte der hedder vi er tæt på at hente David Luiz i Benfica for den nette sum af 185 mio kr plus Ferreira! Det ville jo være en fantastisk tidlig julegave at få hvis Ferreira smuttede af helvede til, men 185 er også mange penge for en spiller jeg ikke kender meget til.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Newton Heath
Manager

« Svar #1638: 14 Jan 2011, 17:04 »

No offense, men et rygte på indkast.dk skal nok ikke tages så fandens alvorligt. De skriver vel næppe andet end rygter, og mange af deres kilder er upålidelige engelske sites som caughtoffside og IMscouting. ;-)

Men David Luiz er en dygtig spiller som helt sikkert ville styrke jeres defensiv. Og hvis i samtidig kunne få sluppet Ferreira, ville det jo være en win-win for jer. ;-)

JKJ
Gæst

« Svar #1639: 14 Jan 2011, 20:55 »

No offense, men et rygte på indkast.dk skal nok ikke tages så fandens alvorligt. De skriver vel næppe andet end rygter, og mange af deres kilder er upålidelige engelske sites som caughtoffside og IMscouting. ;-)

Men David Luiz er en dygtig spiller som helt sikkert ville styrke jeres defensiv. Og hvis i samtidig kunne få sluppet Ferreira, ville det jo være en win-win for jer. ;-)

Indkasts rygter kommer fra BBC. Som har samlet de vigtigste rygter der er i de engelske aviser.

Jeg siger ikke at det dermed bliver mere rigtigt af at det kommer fra BBC, men Indkast gør jo bare de danske brugere en hjælpende hånd ved at bringe dem der Wink

Newton Heath
Manager

« Svar #1640: 14 Jan 2011, 21:05 »

Og det er da også fint at de gør det :-)

Men jeg siger også bare at jeg har set dem bringe mange nyheder fra upålidelige sites såsom caughtoffside og IMscouting, som folk helt er stoppet med at lytte til, fordi de er fulde af lort. Hvis rygtet kommer fra BBC, er det måske noget andet, måske ikke, men uanset hvad så bringer indkast rygter fra upålidelige aviser, hvorfor man måske ikke altid skal tage deres ord for gode vare. :-)

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1641: 14 Jan 2011, 21:09 »

Chelsea vil hente David Luiz for 20mio, men Benfica vil have 25 derfor er der tvivl. grunden til Chelsea "kun" vil give 20mio er fordi david Luiz ikke kan spille i champions league i år for Chelsea.

JKJ
Gæst

« Svar #1642: 14 Jan 2011, 22:49 »

Nu er det bestemt ikke fra den mest troværdige avis.

Men det er da ikke opmuntrende læsning det Lampard skulle have sagt her. Mistet troen, rådvildhed og modløshed er nogle af ordene.

Hvad dælen er der sket siden i vandt de første mange kampe og virkede uovervindelig i starten af sæsonen.
Bevars alle hold får en krise, men det lyder jo som om i næsten har opgivet.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-36536840:modløs-lampard-har-mistet-troen.html

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1643: 14 Jan 2011, 22:57 »

Nu er det bestemt ikke fra den mest troværdige avis.

Men det er da ikke opmuntrende læsning det Lampard skulle have sagt her. Mistet troen, rådvildhed og modløshed er nogle af ordene.

Hvad dælen er der sket siden i vandt de første mange kampe og virkede uovervindelig i starten af sæsonen.
Bevars alle hold får en krise, men det lyder jo som om i næsten har opgivet.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-36536840:modløs-lampard-har-mistet-troen.html

Jeg har også undret mig. Det ligner slet ikke Lampard at udtale sig sådan. Men jeg tror egentlig bare, han siger tingene lige ud af posen. Desværre. Lampard har altid været god i medierne og er aldrig kontroversiel i sine udtalelser. Det er han heller ikke denne gang, men det ligner ham alligevel.

Newton Heath
Manager

« Svar #1644: 14 Jan 2011, 23:02 »

Forstår det heller ikke helt. Selvfølgelig kører alt ikke på skinner i Chelsea, men alle ved jo at det er et klassemandskab, og mon ikke det er et spørgsmål om tid inden de er tilbage på vanligt niveau. Tingene er gået imod dem, og det må forventes at ske engang imellem. Og så er der jo intet der er slut for Chelsea endnu. FA Cuppen lever stadig efter en flot afklapsning af Ipswich, i har en på papiret overkommelig vej til Champions League-kvartfinalen og så er i langt fra udspillet i Premier League. Det har været en underlig sæson, og selvom vi er ni point foran jer, så er det langt fra afgjort. Der er masser af kampe endnu og i kan selv tage seks point i vores indbyrdes opgør. Derudover mangler vi også at spille mod både Liverpool og Arsenal ude, hvilke i har overstået.

Den opgivende attitude er for mig lidt uforstående, for sådan som sæsonen har formet sig, er der ingen grund til at male fanden på væggen endnu, selvom i er inde i en meget skidt periode. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1645: 14 Jan 2011, 23:05 »

Jeg er også sikker på, at hvis der er nogen der tror på det, så er det Lampard og Terry. På en eller anden måde, tror jeg han bevidst overspiller eller dedideret lyver som situationen.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1646: 14 Jan 2011, 23:20 »

hmm, carlo har været ude at kritisere lamps for sin udtalelser, ikke ligefrem godt for kemien? måske er der noget i det Jakob siger måske vil de vise udadtil at de stadig er i en krise, men på søndag spiller de som i de gode gamle dage, tvivlsomt? Håber de snart kommer ud af denne krise og får selvtilliden i top, men "Win, Loose or Tie, Chelsea 'till I die!" Wink

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1647: 15 Jan 2011, 15:32 »

Så er der bold. Vi vinder 2-1.

Cech
  Bosingwa Ivanovic Terry Cole
                       Essien
              Ramires Lampard
Anelka                         Malouda
                     Drogba

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1648: 15 Jan 2011, 16:03 »

Rigtig god start, nu skal vi have et mål hurtigst muligt og så ikke lukke Blackburn ind i kampen igen.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1649: 15 Jan 2011, 16:10 »

De vinder med 3, for så vinder jeg på oddset Opstemt

Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010