home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 980 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833642 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1560: 06 Jan 2011, 20:13 »

Hvad med PL bedst spiller der her sæson Nasri... Hans teknik er fantastisk, i sæson 10/11 har han vært klart bedre end Iniesta, Sneijder og Lampard imo.
Han har ikke været bedre end Iniesta, Nasri har spillet en rigtig god sæson, men Iniesta har spillet bedre!  Smiley

Wild Dog
Gæst

« Svar #1561: 06 Jan 2011, 20:15 »

Helt enig Jakob. Vi så senest mod Aston Villa at han er en af de få der spiller godt i de her krisetider. Og når han ikke spiller står man lidt med en følelse at det bare ikke er det samme Chelsea uden ham. Og det er det jo heller ikke. Han bærer holdet frem ved bl.a. at score mål, komme med gode afleveringer osv. som Jakob siger.

I andre storklubber opdager man knap nok når en af stjernerne er væk, for så er der bare en anden der tager over. Se fx. i Real, Kaka har været skadet i flere måneder men Özil har bare taget over og ja, han har vel næsten skubbet Kaka ud på bænken nu. Det ser man ikke i Chelsea fordi Lampard er så unik som han er. Så på en måde kan det godt forsvares at han er, måske ikke verdens absolut bedste, men ihvertfald en af dem.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #1562: 06 Jan 2011, 20:15 »

Han har ikke været bedre end Iniesta, Nasri har spillet en rigtig god sæson, men Iniesta har spillet bedre!  Smiley

Har du set alle kampene med begge spillere, siden du kan komme med sådan en bemærkning?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1563: 06 Jan 2011, 20:16 »

Jeg synes personligt det er fedt at Jakob også gæster de andre klubtråde. At nogen så har fået ondt i røven af at han har kritiseret United, er bare synd, for han har bestemt hverken fortjent kåring eller nominering som den fesne oplevelse. Han har altid argumenterne med sig, og kommer aldrig med lamme provokerende indlæg som andre (bl.a. du selv jemil) tit kan forlade sig til. Nogle gange er han meget stædig og lytter ikke så meget til andres mening, men jeg synes altid hans indlæg er saglige og argumenterende - og at mange kunne lære af hans færden på forummet.

Ærgerligt at der er nogen der har fået ondt i røven af ham.
You said it!

Jakob er altid god for en debat, hvor han altid har argumenter for sin sag. At en masse United fans så ikke kan tage det, er en anden side af sagen.

Synes mange på siden kunne lære noget af ham.
I skal have utrolig mange tak, begge to. Det glæder mig, at I ikke synes jeg er sådan, som flere brugere synes. Jeg vil ikke være prokokerende, men elsker fodbold og debatter omkring det. Jeg synes det var stort af jer begge. :-)

Wild Dog
Gæst

« Svar #1564: 06 Jan 2011, 20:18 »

I skal have utrolig mange tak, begge to. Det glæder mig, at I ikke synes jeg er sådan, som flere brugere synes. Jeg vil ikke være prokokerende, men elsker fodbold og debatter omkring det. Jeg synes det var stort af jer begge. :-)

Jeg slutter mig til dem og siger du er en god debattør. Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1565: 06 Jan 2011, 20:24 »

Tjo, det er vel en fair mening. Men jeg er ikke enig. :-)

Jeg synes han er outstanding som midtbanespiller. Fantastiske afleveringer, god teknik, fremragende spark, målfarlig som ingen andre midtbanespillere i verdenen, og samtidig med et unikt dybdeløb. Det er den type spiller jeg synes bedst om, og jeg synes Lampard er uerstattelig, mens laaaaaaaaaaangt de fleste andre kan erstattes. Sniejder og Xavi f.eks.
Det er en helt fair mening, og jeg ved alle er uenige, men jeg synes bare han er unik.

Lampard er en utrolig målfarlig spiller, men jeg ville stadig mene, at spillere som Xavi, Iniesta, Fabregas, Sneijder o er bedre - og jeg er ikke enig mht. til vigtigheden. Jeg synes, at f.eks. Fabregas for Arsenal, Gerrard for Liverpool og Xavi for Barcelona er ligeså, hvis ikke mere, vigtige for deres respektive hold end Lampard er som i mine øjne, har lagt sine bedste år bag sig..

Arsrea - han sagde jo også i PL.. kan kun komme på en spiller, som har gjort det ligeså godt ham i år, Gareth Bale. Er dog enig i, at han ikke er helt oppe på Iniestas niveau - som i mine øjne også er verdens bedste på den position - men ikke er langt fra. Hvis han fortsætter med det spil, som han leveret i den her sæson, tror jeg ikke der ville gå mange år, før man kategoriserer ham som en af de absolut bedste spillere, ikke bare i PL, men i hele verden Smiley
« Seneste Redigering: 06 Jan 2011, 20:28 af Riis » Logged

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1566: 06 Jan 2011, 20:28 »

Tjo, det er vel en fair mening. Men jeg er ikke enig. :-)

Jeg synes han er outstanding som midtbanespiller. Fantastiske afleveringer, god teknik, fremragende spark, målfarlig som ingen andre midtbanespillere i verdenen, og samtidig med et unikt dybdeløb. Det er den type spiller jeg synes bedst om, og jeg synes Lampard er uerstattelig, mens laaaaaaaaaaangt de fleste andre kan erstattes. Sniejder og Xavi f.eks.
Det er en helt fair mening, og jeg ved alle er uenige, men jeg synes bare han er unik.

Kan sgu ikke forstå dig, synes det er latterligt at du kun ser Chelsea, og så alle andre. Du tror at Chelsea er verdens bedste hold, du tror at Lampard er verdens bedste spiller. Nu må du altså tage dig lidt sammen, og smide de der blå Chelsea briller langt væk, evt. i havnen, så du aldrig kan finde dem mere.

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1567: 06 Jan 2011, 20:33 »

Kan sgu ikke forstå dig, synes det er latterligt at du kun ser Chelsea, og så alle andre. Du tror at Chelsea er verdens bedste hold, du tror at Lampard er verdens bedste spiller. Nu må du altså tage dig lidt sammen, og smide de der blå Chelsea briller langt væk, evt. i havnen, så du aldrig kan finde dem mere.
Jeg synes til gengæld det er latterligt, at folk ikke kan acceptere og respektere mine meninger. Jeg mener det, og det er ikke fordi jeg vil fremhæve en Chelsea-spiller. Jeg mener det 100 %. Men du forstår det, som mange andre ikke..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1568: 06 Jan 2011, 20:35 »

Jeg slutter mig til dem og siger du er en god debattør. Smiley
Også en stor tak til dig. Det glæder mig. :-)

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1569: 06 Jan 2011, 20:40 »

Jeg synes til gengæld det er latterligt, at folk ikke kan acceptere og respektere mine meninger. Jeg mener det, og det er ikke fordi jeg vil fremhæve en Chelsea-spiller. Jeg mener det 100 %. Men du forstår det, som mange andre ikke..

Hvis du ser Barcelona bare engang imellem, kan du se at der er flere spillere på det hold, som spiller bedre end Lampard. Iøvrigt er jeg ikke enig i at Lampard er så vanvittig vigtig for Chelsea, han har ihvertfald ikke gjort en kæmpe forskel endnu, men det har Terry derimod, som jeg ser som deres vigtigste spiller.

Jeg tør væde på, at hvis du var Arsenal fan, eller fan af andre, så ville du heller ikke se Lampard som verdens bedste. Det er udelukkende fordi du er Chelsea fan, hvilket man også kan se når du bare skriver om Chelsea, hvor du får det til at lyde som, at deres bænk er "okay", og når truppen er skadesfri, er det klart den bedste i verden.

Liverpool F.C

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #1570: 06 Jan 2011, 20:40 »

Eller som han skrev i går om kampen... "Men det bliver mere og mere noget jeg bare bilder mig selv ind"

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1571: 06 Jan 2011, 20:44 »

Hvis du ser Barcelona bare engang imellem, kan du se at der er flere spillere på det hold, som spiller bedre end Lampard. Iøvrigt er jeg ikke enig i at Lampard er så vanvittig vigtig for Chelsea, han har ihvertfald ikke gjort en kæmpe forskel endnu, men det har Terry derimod, som jeg ser som deres vigtigste spiller.

Jeg tør væde på, at hvis du var Arsenal fan, eller fan af andre, så ville du heller ikke se Lampard som verdens bedste. Det er udelukkende fordi du er Chelsea fan, hvilket man også kan se når du bare skriver om Chelsea, hvor du får det til at lyde som, at deres bænk er "okay", og når truppen er skadesfri, er det klart den bedste i verden.
Hvorfor skriver du dette? Jeg har aldrig udtalt mig sådan..
Det hele handler i bund og grund om, at du ikke kan acceptere min holdning. Jeg har set Barca. Mange gange endda, og jeg synes ikke de er bedre end Lampard. Du kan også sagtens argumenter for at de er, men det er en smagssag, hvad du foretrækker. Jeg foretrækker Lampard, selvom Xavi og Iniesta også er fantastiske spillere. Men problemer er, at du ikke kan acceptere min holdning.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1572: 06 Jan 2011, 20:46 »

Hvorfor skriver du dette? Jeg har aldrig udtalt mig sådan..
Det hele handler i bund og grund om, at du ikke kan acceptere min holdning. Jeg har set Barca. Mange gange endda, og jeg synes ikke de er bedre end Lampard. Du kan også sagtens argumenter for at de er, men det er en smagssag, hvad du foretrækker. Jeg foretrækker Lampard, selvom Xavi og Iniesta også er fantastiske spillere. Men problemer er, at du ikke kan acceptere min holdning.

Eller problemet er at du gør Chelsea og deres spillere langt bedre end de er.

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1573: 06 Jan 2011, 20:49 »

Eller problemet er at du gør Chelsea og deres spillere langt bedre end de er.
Så vanvittigt er det jo heller ikke, jeg mener han er den bedste. Det er ikke det de fleste mennesker synes, og måske lidt specielt, men det er jo ikke fordi jeg argumenterer for en Superliga-spiler. Jeg gør ikke Chelsea bedre end de er, og vi er ikke ret gode for tiden. Men jeg synes Lampard er verdens bedste fodboldspiller, og det skal jeg have lov til. Jeg accepterer også til fulde, du ikke er enig.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1574: 06 Jan 2011, 21:01 »

Så vanvittigt er det jo heller ikke, jeg mener han er den bedste. Det er ikke det de fleste mennesker synes, og måske lidt specielt, men det er jo ikke fordi jeg argumenterer for en Superliga-spiler. Jeg gør ikke Chelsea bedre end de er, og vi er ikke ret gode for tiden. Men jeg synes Lampard er verdens bedste fodboldspiller, og det skal jeg have lov til. Jeg accepterer også til fulde, du ikke er enig.
At kalde Lampard verdens bedste, hører vel til kategorien, hvor man kalder Liverpool det bedste hold i PL.

.. Kan nok ikke lave om på din mening, jeg er bare af den overbevisning du kun ser ham som den bedst, fordi han er Chelsea spiller..

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010