home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833585 gange)
ptrN
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1530: 05 Jan 2011, 22:46 »

Roy Hodgson er vel snart en mulighed.

welbz is dat guy

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #1531: 05 Jan 2011, 22:48 »

Det kører ikke for jer - Det er et faktum. Nu ser jeg ikke kampen mellem Wolves - Chelsea, men jeg ville være pinlig berørt over, at se dem spille, hvis jeg var Chelsea-fan.

Cech har ikke stået godt over en længere periode, men hans topniveau er stadig et af de bedste i verden, hvis ikke det bedste. Han er virkelig en klasse keeper, som I skal have tålmodighed med, da alle kan ramme et bundniveau på et tidspunkt. Jeres defensiv har tit sejlet rundt, når I endelig har ramt netmaskerne. Noget skal der ske, men tror ikke på, at det er det rette, at fyrer en så dygtig træner, som Ancelotti. Han har ført dem til succes sidste sæson, og han startede også godt ud i starten af denne sæson.

Jeg glæder mig jo blot over jeres ekstremt dårlige formkurve, og jeg begynder også at tro på, at FCK går videre i CL, men nu skal jeg selvfølgelig ikke være for naiv og tro på, at det bliver let for os, men vi har en meget bedre chance, end hvis I havde beholdt formen, som tidligere...

Du er helt skæv på den med hensyn til Cech. Han har da klart været en af vores aller bedste spillere i år! Han har satme stået godt. At resten af holdet spillere som røv og nøgler, er i hvert fald ikke hans skyld. United vinder mesterskabet - Ingen tvivl om det selvom Arsenal er de bedst spillende.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1532: 05 Jan 2011, 22:49 »

Til jer der ikke så kampen: Kalou var alene med målmanden to gange, Malouda var alene med målmanden to gange, Drogba ramte stolpen, og Anelka  var alene med målmanden

...

DU vinder ingen kampe i PL hvis du skal bruge 5-6 100% chancer/friløbere på at score mål.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1533: 05 Jan 2011, 23:19 »

Det kører ikke for jer - Det er et faktum. Nu ser jeg ikke kampen mellem Wolves - Chelsea, men jeg ville være pinlig berørt over, at se dem spille, hvis jeg var Chelsea-fan.

Cech har ikke stået godt over en længere periode, men hans topniveau er stadig et af de bedste i verden, hvis ikke det bedste. Han er virkelig en klasse keeper, som I skal have tålmodighed med, da alle kan ramme et bundniveau på et tidspunkt. Jeres defensiv har tit sejlet rundt, når I endelig har ramt netmaskerne. Noget skal der ske, men tror ikke på, at det er det rette, at fyrer en så dygtig træner, som Ancelotti. Han har ført dem til succes sidste sæson, og han startede også godt ud i starten af denne sæson.

Jeg glæder mig jo blot over jeres ekstremt dårlige formkurve, og jeg begynder også at tro på, at FCK går videre i CL, men nu skal jeg selvfølgelig ikke være for naiv og tro på, at det bliver let for os, men vi har en meget bedre chance, end hvis I havde beholdt formen, som tidligere...
Jamen hvor er det fantastisk du lige skal komme og fortælle os hvor ringe vi er. Det vidste vi ikke.. Alt det du nævner ved samtlige Chelsea-fans, og lad nu vær at gnide salt i såret.

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #1534: 05 Jan 2011, 23:21 »

Også sjovt, at han kommer med det, når han ikke har set kampen.. Måske han bare skulle tie stille så, tak.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1535: 05 Jan 2011, 23:25 »

Han kunne vil bare se på resultat.dk, vi var bagud eller lignede. Jeg kan ikke bruge hans indlæg til noget som helst, og hans indpakning af at gnide salt i såret er ikke ret godt gemt i hans indlæg.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1536: 05 Jan 2011, 23:26 »

Ville vi ikke gøre det samme hvis United eller Arsenal havde samme pauvre resultater som vi har haft?

Vi grinede jo også af Liverpool sidste år (gør vi vel stadig, men ikke nær så sjovt når ens eget hold også er lort), så vi må jo bare komme videre, der er trods alt andet end fodbold i denne verden

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

DavidMadsen
Manager

« Svar #1537: 05 Jan 2011, 23:27 »

Til jer der ikke så kampen: Kalou var alene med målmanden to gange, Malouda var alene med målmanden to gange, Drogba ramte stolpen, og Anelka  var alene med målmanden
Det er ikke for at være provokerende - selvom det muligvis virker sådan - men er det ikke derfor, at det er os, der ligger nummer et? Fordi vi ikke behøver en masse gigantiske chancer til at score, i forhold til at I f.eks. har meget svært ved det til tider. Ikke altid - når det kører, kører I jo også modstandere over. Det er mere "stolpe ud" end "stolpe ind" for jer i øjeblikket.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1538: 05 Jan 2011, 23:30 »

Ville vi ikke gøre det samme hvis United eller Arsenal havde samme pauvre resultater som vi har haft?

Vi grinede jo også af Liverpool sidste år (gør vi vel stadig, men ikke nær så sjovt når ens eget hold også er lort), så vi må jo bare komme videre, der er trods alt andet end fodbold i denne verden
Find gerne et eksempel fra mine side af, hvor jeg håner Liverpool. Det har jeg aldrig gjort. Jeg har mottoet, at man ikke sparker til en mand der allerede ligger ned, og derfor skriver jeg ikke sådan ting i Liverpool-tråden. De har større problemer. Ligesom vi har pt.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1539: 05 Jan 2011, 23:32 »

Jeg gider ikke lede efter om du har skrevet noget hånende omkring Livepool, men jeg har hvertfald hånet og moret mig kosteligt

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1540: 06 Jan 2011, 17:48 »

Find gerne et eksempel fra mine side af, hvor jeg håner Liverpool. Det har jeg aldrig gjort. Jeg har mottoet, at man ikke sparker til en mand der allerede ligger ned, og derfor skriver jeg ikke sådan ting i Liverpool-tråden. De har større problemer. Ligesom vi har pt.

Jakob! - Du er pisse dobbeltmoralsk, og jeg har ingen grund til at argumenterer og dokumentere, at du håner andre i deres dårlige perioder! Det er super barnligt! Jeg prøver på ingen måde, at være flabet, eller drysse salt i såret. Jeg ville kunne lave en afstemning herinde på fmfreaks, hvor samtlige profiler ville kunne skrive under på, at du har været ekstremt provokerende, bl.a. i Manchester United Tråden. Forskellen er, at jeg har kommet med nogle løsningsforslag og sat en debat i gang, i forhold til dig, som bare er ude på at pisse folk af!

Cech har ikke stået nævneværdigt godt, og han har slet ikke den form, som han kunne have med de kompetencer og egenskaber, som manden har som keeper...

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1541: 06 Jan 2011, 17:51 »

Også sjovt, at han kommer med det, når han ikke har set kampen.. Måske han bare skulle tie stille så, tak.

Fordi jeg ikke så kampen i går, skal jeg tie stille? Hold da kæft, det er da lige sådan nogle som dig, der trækker debatniveauet ned, så vi kunne ligge tråden i "Børnehaven."

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1542: 06 Jan 2011, 17:54 »

Roy Hodgson er vel snart en mulighed.

Håber det er en joke!?

Ancelotti er en af verdens bedste trænere, med enorme kompetencer.

Zone 43
Manager

« Svar #1543: 06 Jan 2011, 18:42 »

Hvad ville et trænerskifte betyde for Chelsea, for mig vil det kun gøre tingene værre. Prøv og uddyb og begrund, hvorfor du synes I skulle have brug for en ny træner. - Det kan vi få en god debat ud af.  Peace

For mig at se ville et sådant træner skifte betyde, at man vil hurtigere - naturligvis alt efter hvem afløseren skulle blive - vil kunne få ændret på det generationsskifte man er i gang med, efter salgene af Deco og Ballack bl.a. Endvidere er sæsonen i en mindre grad, hvis krisen fortsætter lidt endnu, ovre for Chelseas vedkommende - de er et stykke efter i PL, og så er CL og FA Cuppen tilbage, som kan blive 'et plaster på såret'.

Rangnick, der tidl. er nævnt i tråden, kunne være et ganske spændende enme, da han ikke er bleg for, at give de unge chancen, hvilket kunne ses i Hoffenheim, og Chelsea har nogen spændende, unge på spring til deres gennembrud, Bruma, Kakuta og McEachran bl.a.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1544: 06 Jan 2011, 18:45 »

Jakob! - Du er pisse dobbeltmoralsk, og jeg har ingen grund til at argumenterer og dokumentere, at du håner andre i deres dårlige perioder! Det er super barnligt! Jeg prøver på ingen måde, at være flabet, eller drysse salt i såret. Jeg ville kunne lave en afstemning herinde på fmfreaks, hvor samtlige profiler ville kunne skrive under på, at du har været ekstremt provokerende, bl.a. i Manchester United Tråden. Forskellen er, at jeg har kommet med nogle løsningsforslag og sat en debat i gang, i forhold til dig, som bare er ude på at pisse folk af!

Cech har ikke stået nævneværdigt godt, og han har slet ikke den form, som han kunne have med de kompetencer og egenskaber, som manden har som keeper...
Helt forkert. Du kommer ikke med en debat, du konstaterer bare der er noget galt, hvilket samtlige Chelsea-fans godt ved. Det er meget provokerende.
Jeg har ikke været i United-tråden en eneste gang, uden at have et argument med mig. Jeg er bare ikke enig i alting derinde. Find et eksempel. Ellers holder din påstand ikke.

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010