home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 914 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833392 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1380: 28 Dec 2010, 01:07 »

Jeg er glad for der er aktivitet herinde. Jeg kommer i hvert fald ikke til at sove i nat, grundet skuffelse..

Jeg er stadig indebrændt og gal.. Helt vildt, men jeg mener stadig at Ancelottis taktik til denne kamp var helt forkert. Derudover vil jeg se frem til hjemmekampen mod Bolton om et par dage! Den skal vindes!

Chamberlain15
Manager

« Svar #1381: 28 Dec 2010, 01:09 »

Jeg er glad for der er aktivitet herinde. Jeg kommer i hvert fald ikke til at sove i nat, grundet skuffelse..

Jeg er stadig indebrændt og gal.. Helt vildt, men jeg mener stadig at Ancelottis taktik til denne kamp var helt forkert. Derudover vil jeg se frem til hjemmekampen mod Bolton om et par dage! Den skal vindes!

Nu skriver du at Ancelottis taktik var helt forkert. Derfor vil jeg gerne vide hvilken taktik DU mener ville have været bedre? :-)

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1382: 28 Dec 2010, 01:12 »

Nu skriver du at Ancelottis taktik var helt forkert. Derfor vil jeg gerne vide hvilken taktik DU mener ville have været bedre? :-)
Du skrev jeg tidligere, men gør det gerne igen. Det er nemlig ret simpelt. Chelsea skulle have angrebet. Havde vi angrebet de to midterforsvarer, havde vi vundet. Uden tvivl. Men i stedet spillede vi afventende og defensivt, og det udnyttede i. Jeg er skuffet.

Chamberlain15
Manager

« Svar #1383: 28 Dec 2010, 01:14 »

Du skrev jeg tidligere, men gør det gerne igen. Det er nemlig ret simpelt. Chelsea skulle have angrebet. Havde vi angrebet de to midterforsvarer, havde vi vundet. Uden tvivl. Men i stedet spillede vi afventende og defensivt, og det udnyttede i. Jeg er skuffet.

Jeg forstår 100% godt hvordan du har det. Det er den samme følelse jeg har efter HVER kamp imod en af Big Four holdene. Man er så sur og tænker ikke på andet end den kampen. Men heldigvis gik det Arsenals vej idag. Men jeg kender godt til denne frustration du har :-)

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1384: 28 Dec 2010, 08:57 »

Problemet med Chelsea i dag er den indstilling de kommer ud til kampen med Smiley

Når man fra start går ud og stiller sig ned for at afvente kræver det næste at man kommer foran 1-0.. For så snart man kommer bagud skal man pludselig til at agere i stedet for at reagere og det er svært..

Jeg forstår ikke udgangspunktet.. Chelsea gravede sig ned i eget felt, og lagde ikke de fysiske pres på Arsenal som ellers har sikret Chelsea sejren de sidste 4 gange de har mødtes.. Ancelotti har dermed givet Arsenal lov til at spille på det de er gode til, og har ikke udfordret dem der hvor svaghederne ligger..

Taktisk brøler!

Hvis du ser tilbage på Chelseas sidste 2-3 kampe mod Arsenal stillede de netop op med den taktik. Hurtige kontraer. Arsenal har enten lært lektien eller også er vi for ringe. Jeg tror begge ting spillede ind i aftes.
Det fysiske pres du snakker om, synes jeg egentlig vi lægger udmærket, men i omstillingerne går det simpelthen for langsomt. Men man kan måske sige at der i visse tilfælde ikke var nok pres på boldholderen. De eneste der reelt går 100% ind i alle dueller var Essien og Terry. Vi manglede Lampards sædvanlige løbepensum - det tager lige nogle uger (forhåbentligt to dage).

Min overbevisning om, at vi mangler ny inspiration - både i staben (ikke ment som en ny manager) og i truppen. Siden vi fyrede Ray Wilkins har vi ikke vundet i Premier League. Det kan jo godt tænkes at Ancelotti ikke har samme tag på spillerne som Wilkins havde. Gang på gang har Ancelotti udtalt, at han ikke så det hold han kender. At spillerne ikke gør som han siger. Det er det mest bekymrende.

Vi mangler en "spillernes ven". En der får humøret op og som er det lille afgørende bindeled mellem chefen og spilleren. Måske skulle man overveje at hente Steve Clark tilbage. Han var med i hele Mourinho perioden og må siges at kende truppens styrker og svagheder.

Derudover skal vi have nogle erstatninger/konkurrenter på visse positioner: Angriber, central/offensiv midtbane, Højre fløj, Central forsvarer.

verdenskrig
Manager

« Svar #1385: 28 Dec 2010, 12:29 »

Hvis du ser tilbage på Chelseas sidste 2-3 kampe mod Arsenal stillede de netop op med den taktik. Hurtige kontraer. Arsenal har enten lært lektien eller også er vi for ringe. Jeg tror begge ting spillede ind i aftes.
Det fysiske pres du snakker om, synes jeg egentlig vi lægger udmærket, men i omstillingerne går det simpelthen for langsomt. Men man kan måske sige at der i visse tilfælde ikke var nok pres på boldholderen.

Ja jeg er godt klar over at i ikke kommer stormende mod dem normalt, men i plejer altid at lave modangreb mod dem med mange folk fremme når de mister bolden.. jeg synes i havde forbavsede få folk med i jeres angreb, og jeg synes i lod Arsenal komme for tæt på jeres felt.. Frem for at lægge pres på deres småspil højere på banen(Så der ikke er så langt til deres mål ) lod i dem kombinere helt nede omkring feltet i lange perioder, specielt i første halvleg..

Problemet med den taktik er også som jeg skrev før, at kommer man bagud skal man pludselig til at agere i stedet for at reagere, hvilket er noget af det sværeste som fodboldspiller.. Chelsea spillede i hvert fald ikke op til det de kunne i går, og det skyldes ganske enkelt Ancelottis taktik, plus selvfølgelig at i ikke har den bedste periode pt Smiley

Er helt enig i alt det andet du skriver, og i mine øjne bør der ruller hoveder for at man valgte at fyre Wilkins.. Det kunne ligne den mest horrible beslutning Chelsea har valgt at lave i de sidste 5-10 år!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1386: 28 Dec 2010, 12:41 »

Ja på trods af at være Chelsea mand, må Wilkins alligevel sidde med et smørret grin derhjemme  Cool

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1387: 28 Dec 2010, 13:10 »

Når frank A. Stopper så får vi mourinho tilbage (ønsketænkning) Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1388: 28 Dec 2010, 13:34 »

Jeg ved ikke om jeg ville ønske det som Chelsea fan.. Vel vandt Mourinho trofæer, men det var på bekostning af flot fodbold. Mourinhos fodbold er utrolig taktisk og derfor var det også utroligt kedeligt og beregnende. Jeg ville personligt hellere have en træner der spiller flot fodbold, men samtidig får sejrene (som Guardiola). Det burde Chelsea kunne finde..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1389: 28 Dec 2010, 13:40 »

Elskede mourinho og det var hovedsageligt pga. ham jeg for alvor blev chelsea fan Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #1390: 28 Dec 2010, 13:42 »

Så destruktiv synes jeg nu heller ikke Mourinho er Smiley.. Det er bare et af de taktiske facetter han mestrer.. Det Real viser for tiden er bestemt ikke defensivt, og i Chelsea var det måske ikke Barca fodbold, men det var stadig kontrollerende og offensivt nok til at lave masser af mål Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager

« Svar #1391: 28 Dec 2010, 13:51 »

Hvis Ancelotti gerne vil købe ind, så hiver Abramovich pengene frem er jeg overbevist om.
Hvorfor skulle det være en løsning at købe ind? De verdensstjerner de har, skal vel bare granske indad, og finde noget bedre spil frem. At de møder Bolton næste gang, er langt fra godt for dem, for de er godt kørende for tiden.
« Seneste Redigering: 28 Dec 2010, 13:53 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #1392: 28 Dec 2010, 14:07 »

Ny træner eller ej, så burde Chelsea spille bedre end de gør for tiden. Da jeg så kampen igår pressede Arsenal jo virkelig godt, men ethvert storhold som vil vinde titler burde kunne hive noget op af hatten, det kunne Chelsea ikke. Ancelotti startede virkelig godt i Chelsea og jeg har også stadigvæk tiltro til ham, men det er spillerene som mangler selvtillid.

Derudover synes jeg også Chelsea mangler bredde og det har jeg ment hele sæsonen og det var virkelig til at føle da der kom skader. Jo der sidder nogle fine talenter som Katuka og Bruma, men det er ikke spillere som kan gå ind og gøre en forskel endnu. Personligt så jeg gerne Chelsea hente en angriber og en central forsvar mere.

Hvis det skulle ske at der kom en træner fyring, så ville jeg da håbe at de kunne lokke Guus Hiddink til igen.

Kampen mod Bolton bliver svær, da Bolton gør det rigtig godt fortiden, har set et par kampe med dem og de er gode til at ligge pres på forsvaret, men deres forsvar er også til at tale med.

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1393: 28 Dec 2010, 21:58 »

Jeg har tidligere meldt ud at mesterskabet er væk, hvilket jeg stadig holder fast i, da det vil kræve vi gør rent bord resten af sæsonen. Og jeg tror også CL-pladserne er i alvorlig fare hvis vi ikke vinder i morgen. Bolton på hjemmebane skal bare give 3 point ligemeget hvordan vores form er og hvor god deres er .

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1394: 29 Dec 2010, 16:52 »

Jeg ved ikke om jeg ville ønske det som Chelsea fan.. Vel vandt Mourinho trofæer, men det var på bekostning af flot fodbold. Mourinhos fodbold er utrolig taktisk og derfor var det også utroligt kedeligt og beregnende. Jeg ville personligt hellere have en træner der spiller flot fodbold, men samtidig får sejrene (som Guardiola). Det burde Chelsea kunne finde..

VI SKAL IKKE HAVE EN NY TRÆNER!

Har folk fuldstændig glemt sidste sæson? Vi spillede fremragende + vandt samtlige Big Four-opgør - selvom det efterhånden er et uddødt begreb.

Ancelotti har ikke haft mulighederne til at spille den form for fodbold, fordi truppen bliver slidt, når man konstant bruger de samme spillere. Vi har ikke en bred nok trup og konkurrenceniveauet er for lavt, derfor har vi i nogle kampe haft 4-5 ungdomsspillere på bænken. Desuden har vores spilfordeler og målmaskine Frank Lampard været skadet i 4 måneder, samtidig med at Drogba var skadet og ramt af malaria, som han endnu ikke er kommet sig helt over.

Ancelotti er meget dygtig taktisk, så det er helt klart manglende selvtillid, der er skyld i passiveteten og manglende samarbejde i det seneste nederlag.

Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010