home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1074 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833350 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1365: 27 Dec 2010, 23:06 »

Er ked af at sige det, men Chelsea er fortid i toppen af engelsk fodbold ligesom Liverpool...

Det er vel ikke aftenens skarpeste betragtning og analyse... men hvad vil du med dit indlæg.... for her i klubtrådene gider vi ikke se direkte provokationer.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #1366: 27 Dec 2010, 23:08 »

Det er vel ikke aftenens skarpeste betragtning og analyse... men hvad vil du med dit indlæg.... for her i klubtrådene gider vi ikke se direkte provokationer.
Nu har jeg modsvaret hans talentløse påstand i Arsenal tråden.  Det bliver spændende at se om han kan bakke den op, eller om han bare er en 5 årig dreng som har forvildet sig herind, frem for at sidde med mor og far og se bamse & Kylling!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Carbergback
Lilleputspiller
*

« Svar #1367: 27 Dec 2010, 23:15 »

Chelsea og Liverpool er bare for ustabile længere er den ikke!!!

søgaard
Gæst

« Svar #1368: 27 Dec 2010, 23:16 »

Chelsea er bare for ustabile længere er den ikke!!!
Kom med lidt mere fyld på dine indlæg, frem for bare at slynge sådan en påstand ud!

Den opfattes som en provokation og det får ingen af parterne noget ud af!

DeBuur
Manager

« Svar #1369: 27 Dec 2010, 23:18 »

Chelsea og Liverpool er bare for ustabile længere er den ikke!!!

Resultaterne lyver jo ikke så her har du ret..... emn at hævde at Chelsea er væk...det er vel lige tidligt nok..Liverpool skal være glade hvis de kommer i top 6 i år...de har ganske enkelt ikke holdet eller træneren

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1370: 27 Dec 2010, 23:22 »

Carbergback: Skrid nu bare af helvedes til med dig, vi har fattet du synes jeg er en idiot.

Jeg er helt færdig. Jeg ser Chelsea blive gjort til grin alle steder. FmFreaks, chatten, Facebook osv. Det er frygteligt. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Jeg er rystet, og sidder bare og stirrer ud i luften. Ancelotti er fantastisk, men det vi gjorde i dag var forkert. Vi skulle have angrebet dem. Desuden spillede Lampard en okay kamp, og var blandt Chelseas bedste. Det var dog heller ikke svært. Personlige fejl er skyld i målene. Jeg kan ikke skrive mere lige nu, er smadret, indebrændt, sur, irriteret, skuffet og tosset..

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #1371: 27 Dec 2010, 23:27 »

Så skal vi hører på jacob E om hvorfor Chelsea og Lampard er så "gode" funny

Og på dine usaglige kommentarer, udokumenterede postulater, provokerende indlæg, møg irriterende opførsel - som du lægger for dagen. Men velkommen tilbage til FM-Scenen. Bliver du ikke træt af at blive være bannet alle steder?

To Topic. Jakob E said it.

19. 5. 2012.

united96
Juniorspiller
**

« Svar #1372: 27 Dec 2010, 23:32 »

Der er bare folk der ville provoker og syntes det er sjovt at få andre folk op i det røde felt!

Thore
Manager

« Svar #1373: 27 Dec 2010, 23:37 »

#Carbergback
Det er sådan noget der hører til inde på bold.dk

Men det ser godt nok skidt ud for Chelsea. Var det mesterskabet der røg der? Det er selvfølgelig for tidlig at sige, og Chelsea kan jo bare vinde resten af kampene..

Nu ser jeg TV sports premier league kanal, og under en engelsk udsendelse i går, tog de fat i dagens avis overskrifter, og der var blandt andet en historie omkring Chelsea's finanser, og at der måske ikke er så meget og gøre med for tiden.
Nu har jeg ikk hørt mere til det, så nogen herinde der ved noget om det?

For man kunne måske godt trænge til et par forstærkninger her til januar

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1374: 28 Dec 2010, 00:00 »

Hvis Ancelotti gerne vil købe ind, så hiver Abramovich pengene frem er jeg overbevist om.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Thore
Manager

« Svar #1375: 28 Dec 2010, 00:03 »

Hvis Ancelotti gerne vil købe ind, så hiver Abramovich pengene frem er jeg overbevist om.

Det de snakkede om var at Abramovich havde lidt problemer for tiden, men det var som sagt bare et avis rygte. Men kunne være der var andre der havde hørt mere til det  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1376: 28 Dec 2010, 00:41 »

Chelsea er inde i en rigtig skidt periode, som blev sat igang da de tabte til Liverpool (og ja, jeg er stolt). Chelsea har for mig at se udspillet deres chance for at vinde mesterskabet fuldstændig, og de skal være glade hvis de kan komme i top-4. City, Arsenal, United og Tottenham virker langt skarpere end Chelsea lige for tiden, og jeg har svært ved at se det vende.

At sammenligne Chelsea nedtur med den Liverpool har, giver slet ingen mening. Liverpool er alt for svingende, og vinder en kamp med 3, taber med 2, vinder med 2, spiller uagjort, taber, vinder, vinder, uafgjort, taber, taber, uafgjort, osv. Chelsea lignede længe et klart mesterhold, og som Mancini sagde så var han sikker på at Chelsea ville vinde mesterskabet, og alle de andre hold kæmpede for 2. pladsen. Jeg tror ikke der er nogen der kan forklare Chelsea's pludselige nedtur, men en ting står fast, deres nedtur/dårlige form, startede efter de tabte 2-0 til Liverpool Opstemt

Liverpool F.C

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1377: 28 Dec 2010, 00:49 »

Den startede ik pga. nederlaget til liverpool... Årsagen var skader, fyringer, og senere mangel på selvtillid, som vi så i dag. Der burde ikke være et hold i verden der kunne presse chelsea så langt tilbage, og tvinge dem til at spille på lange/død -bolde...

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1378: 28 Dec 2010, 00:58 »

Den startede ik pga. nederlaget til liverpool... Årsagen var skader, fyringer, og senere mangel på selvtillid, som vi så i dag. Der burde ikke være et hold i verden der kunne presse chelsea så langt tilbage, og tvinge dem til at spille på lange/død -bolde...

Chelsea har kun vundet en kamp siden nederlaget, så at sige den kamp ikke var med til at kickstarte deres nedtur, tvivler jeg på er helt rigtigt.

Liverpool F.C

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1379: 28 Dec 2010, 01:01 »

Jeg giver duffk90 helt ret. Liverpool kampen har imo intet med nedturen at gøre.

Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010