|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Nu hvor jeg lige sidder på FmF, så er det nemmere at spørge herinde. Hvem møder Chelsea i de næste 2-3 kampe?
Bolton home Aston Villa home Wolverhampton away
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
mener de næste kampe er mod "ringere" hold, efter arsenal møder de Bolton W.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. Def
|
|
onsdag hjemme mod Bolton, 2 januar hjemme mod Aston Villa, 5. januar ude mod Wolves
|
|
|
|
|
|
Chelseafan siden 1999! Chelsea till I die!
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
 dejlig fight... sådan skal fodbold være.... det kan godt være der står 3-1...men men det er ikke givet at det bliver ved...
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
Dr. Def
|
|
Jeg sidder og tænker: hvor må Ray Wilkins bare sidde og grine i det skæg han ikke har og gnide sig tilfreds i sine små hænder, siden han blev fyret har vi bare intet vundet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Jeg sidder og tænker: hvor må Ray Wilkins bare sidde og grine i det skæg han ikke har og gnide sig tilfreds i sine små hænder, siden han blev fyret har vi bare intet vundet  Ancelotti virker ikke som manden der kan få Chelsea op i omdrejninger...i kan da få lov at få Roy Hodgson... og hvad med Benitez... han er ledig  Ray Wilkins virker som the missing link.... hvorfor røg han egentlig ud ?
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Ingen der rigtig ved..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Carbergback
Lilleputspiller
|
|
Er ked af at sige det, men Chelsea er fortid i toppen af engelsk fodbold ligesom Liverpool...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. Def
|
|
Med tanke på hvad Ancelotti leverede i sidste sæson tror jeg han har rigtig lang snor, og Ancelotti er en langt bedre træner end Benitez og Hodson IMO.
Og da spillerne havde en fantastisk samarbejde/forhold med Wilkins er det en gåde hvorfor han blev fyret, og det er måske en blandt flere grunde til sovsen totalt er klumpet for os i de seneste 2 måneder
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Ingen der rigtig ved..
Hmmm sikkert nogle interne magt kampe om Mr. As gunst......
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Er ked af at sige det, men Chelsea er fortid i toppen af engelsk fodbold ligesom Liverpool...
Er ked af at sige det, men jeg tror du blev tabt som barn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. Def
|
|
Hans mor har hvertfald drukket tæt under hele graviditeten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Er ked af at sige det, men jeg tror du blev tabt som barn.
Hvis de ikke opper sig gevaldigt, hælder jeg til at give ham ret. Liverpool skulle jo også bare over deres spillemæssige "krise", og se hvad det er for et hold nu. Chelsea er i toppen af PL, ja; men de skal satme til at tage sig sammen.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Med tanke på hvad Ancelotti leverede i sidste sæson tror jeg han har rigtig lang snor, og Ancelotti er en langt bedre træner end Benitez og Hodson IMO.
Og da spillerne havde en fantastisk samarbejde/forhold med Wilkins er det en gåde hvorfor han blev fyret, og det er måske en blandt flere grunde til sovsen totalt er klumpet for os i de seneste 2 måneder
 jep Ingen er så ringe som Hodgson og Benitez.... men jeg mener stadig ikke Ancelotti er den mand der kan få Chelsea igang igen.... et eller andet er der galt på de interne linjer.... holdet virker pludselig som om de ikke kan spille sammen...
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Problemet med Chelsea i dag er den indstilling de kommer ud til kampen med Når man fra start går ud og stiller sig ned for at afvente kræver det næste at man kommer foran 1-0.. For så snart man kommer bagud skal man pludselig til at agere i stedet for at reagere og det er svært.. Jeg forstår ikke udgangspunktet.. Chelsea gravede sig ned i eget felt, og lagde ikke de fysiske pres på Arsenal som ellers har sikret Chelsea sejren de sidste 4 gange de har mødtes.. Ancelotti har dermed givet Arsenal lov til at spille på det de er gode til, og har ikke udfordret dem der hvor svaghederne ligger.. Taktisk brøler!
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|