home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1097 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833286 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1290: 18 Dec 2010, 15:15 »

nå nu er CFC v ManU udsat :/

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2247370,00.html

heldigt/uheldigt?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1291: 18 Dec 2010, 15:32 »

Ja på Emirates var der faldet 8 cm på en halv time, og der var stadig kraftigt snefald, så det er jo nok noget nær det samme i Chelsea.. Jeg tør ikke spekulere i om dette har nogen indflydelse på hverken Man U eller Chelsea.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1292: 18 Dec 2010, 15:34 »

tror udsættelsen er værst for Chelsea, da de ikke får chancen for at komme tilbage til toppen...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1293: 18 Dec 2010, 15:51 »

På den anden side mister United måske noget af den gejst og gnist de ville have haft til kampen efter at have slået Arsenal..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1294: 19 Dec 2010, 14:47 »

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/12/19/2268231/chelsea-readying-70-million-double-swoop-to-sign-dream

wow det syntes jeg er dumt af chelsea... Mener ikke vi har brug for angribere... F.Malouda, D.Drogba, S.Kalou, D.Sturridge, G.Kakuta, N.Anelka burde være nok? Hvis Dzeko og Tevez skulle komme til klubben ville det nok resultere i at nogle af de unge spillere vil væk fra klubben... :/ Hvad mener i?...

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1295: 19 Dec 2010, 14:51 »

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/12/19/2268231/chelsea-readying-70-million-double-swoop-to-sign-dream

wow det syntes jeg er dumt af chelsea... Mener ikke vi har brug for angribere... F.Malouda, D.Drogba, S.Kalou, D.Sturridge, G.Kakuta, N.Anelka burde være nok? Hvis Dzeko og Tevez skulle komme til klubben ville det nok resultere i at nogle af de unge spillere vil væk fra klubben... :/ Hvad mener i?...

Goal er ikke verdens mest pålidelige side. Halvdelen af de ting der står derinde, skal du lige tage med et gran salt.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #1296: 19 Dec 2010, 14:55 »

tror udsættelsen er værst for Chelsea, da de ikke får chancen for at komme tilbage til toppen...
Enig... Men den overlegen form Chelsea har vært i på det sidste, hvor de har vundet rup og stub. Kunne de da kun havde vundet imod United....

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #1297: 19 Dec 2010, 15:04 »

Hvis Dzeko kom til klubben ville jeg blive rigtig glad! Han er den eneste angriber under 25 der kan erstatte drogba. Hvis wolfsburg skal have op til 350mio er han det værd.

Angående kampen der skulle have været i dag, er det vel både heldigt og uheldigt. Uheldigt fordi jeg tror at truppen var opsat på at vinde efter 1-1 mod spurs. Heldigt fordi vi kan være i en bedre stime den dato kampen bliver flyttet til.

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #1298: 19 Dec 2010, 15:05 »

Enig... Men den overlegen form Chelsea har vært i på det sidste, hvor de har vundet rup og stub. Kunne de da kun havde vundet imod United....

Messi hvorfor skal du altid komme med dine arrogante indlæg ikke kun herinde men også på andre fm sider ...

Vi skal alle være her.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #1299: 19 Dec 2010, 15:08 »

Messi hvorfor skal du altid komme med dine arrogante indlæg ikke kun herinde men også på andre fm sider ...
Det var selvfølgelig ironi Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #1300: 19 Dec 2010, 15:10 »

Det var selvfølgelig ironi Smiley

Den havde jeg nok fanget mester .. Men at gå ind i en klubtråd og træde på folk som godt er klar over det ikke går super for chelsea ....

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1301: 19 Dec 2010, 15:14 »

Messi1987: Pis af.

Jeg synes en angriber vil være fint, da det reelt kun er Anelka og Drogba vi har, som har kvalitet i truppen. Dzeko er fint. Men synes sgu han er dyr. Jeg vil gerne have Cavani fra Napoli. Tror han vil være rigtig god.

verdenskrig
Manager

« Svar #1302: 19 Dec 2010, 15:16 »

Jeg tror Dzeko ville passe fantastisk godt i jeres system Smiley.. En rigtig giftig herre og en rigtig god breddespiller som sub for Drogba..
Jeg ville nærmest give min højre arm for at få ham til Liverpool det ville simpelthen gøre mig så evigt lykkelig Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #1303: 19 Dec 2010, 15:46 »

Jeg tror Dzeko ville passe fantastisk godt i jeres system Smiley.. En rigtig giftig herre og en rigtig god breddespiller som sub for Drogba..
Jeg ville nærmest give min højre arm for at få ham til Liverpool det ville simpelthen gøre mig så evigt lykkelig Grin
Har du set ham IRL?

verdenskrig
Manager

« Svar #1304: 19 Dec 2010, 15:49 »

Har du set ham IRL?

Nej har kun set ham i mine drømme.. Ja selvfølgelig har jeg set ham irl, hva er det for et dumt og irrelevant spørgsmål  crazy ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010