home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 908 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833058 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1155: 05 Dec 2010, 17:18 »

Jeg kan ærlig talt ikke se nogen grund til at jeg skal være optimistisk, når holdet spiller så ringe som de gør for tien og resultaterne er en skændsel. Kampe som Sunderland og Everton hjemme, Birmingham og Newcastle ude SKAL give mindst 10 point hvis du vil være mester, i vores tilfælde gav de 4 kampe 3 point. Det siger alt om Chelsea for tiden

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1156: 06 Dec 2010, 13:10 »

Selvfølgelig skal det give flere point, men du overreagerer, og PL er ikke som den plejer at være i år. Du behøves ikke 10 point i disse 4 kampe for at blive mestre. Ikke i år. Men jeg tror på det vender nu her hvor det er allersværest. Det er det vi har brug for. Kampe hvor vi måske ikke er så store favoritter, så jeg ser frem til de 3 næste kampe, og jeg frygter egentlig Spurs mest. Arsenal og United skal vi nok tage point mod!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1157: 06 Dec 2010, 13:37 »

Men regner med Lampard i næste weekend, og så sker der sager. Men ham taber vi sgu sjældent. Det er næsten sikkert. Så er der Essien -Mikel - Lampard på midtbane. Det er imo den bedste i verdenen. Jeg tror sgu på de 3 point mod Tottenham. Især hvis Lampard er tilbage. For han er verdensklasse, og har vist sig uundværdelig.

verdenskrig
Manager

« Svar #1158: 06 Dec 2010, 13:52 »

Men Lampard skal vel også lige op i gear igen Smiley.. Når han har været så længe skadet, kan man da godt mistænke ham for at skulle bruge + - en måneds tid på at komme i form Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1159: 06 Dec 2010, 13:56 »

Men Lampard skal vel også lige op i gear igen Smiley.. Når han har været så længe skadet, kan man da godt mistænke ham for at skulle bruge + - en måneds tid på at komme i form Smiley
Det er jeg ikke sikker på. Sådan en type skade tror jeg ikke det er. Når han er klar, er formen der også, for den har hele tiden været der. Skulle han spille på 70-80 % ville det også være en forstærkning af vores hold. :-)

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1160: 11 Dec 2010, 21:17 »

Nå så der kamp mod Spurs i morgen, og det bliver 90 lange minutter tror jeg. Lampard er stadig ikke klar og Bosingwa er skadet, så det bliver formentlig Ferreira overfor Bale. Mein lieber got det bliver ikke et kønt syn som Chelsea-fan. Vælger Ancelotti Ivanovic som højreback bliver det ikke meget bedre hurtigheds mæssigt også skal Bruma ind i midterforsvaret, så er overbevist om Ferreira starter.

Startopstillingen må derfor blive
Cech-Ferreira-JT-Ivanovic-Cole-Mikel-Essien-Ramires-Anelka-Drogba-Malouda

Jeg regner faktisk med vi taber i morgen, hvor sørgeligt det end lyder. 2-0

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1161: 11 Dec 2010, 21:19 »

Nå så der kamp mod Spurs i morgen, og det bliver 90 lange minutter tror jeg. Lampard er stadig ikke klar og Bosingwa er skadet, så det bliver formentlig Ferreira overfor Bale. Mein lieber got det bliver ikke et kønt syn som Chelsea-fan. Vælger Ancelotti Ivanovic som højreback bliver det ikke meget bedre hurtigheds mæssigt også skal Bruma ind i midterforsvaret, så er overbevist om Ferreira starter.

Startopstillingen må derfor blive
Cech-Ferreira-JT-Ivanovic-Cole-Mikel-Essien-Ramires-Anelka-Drogba-Malouda

Jeg regner faktisk med vi taber i morgen, hvor sørgeligt det end lyder. 2-0
Jeg regner også 100 % med det er det hold vi stiller med i morgen. Jeg tror ikke vi taber, og de tre næste kampe bliver vejen ud af den dårlige periode. Jeg tror på point!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1162: 11 Dec 2010, 21:25 »

Jeg regner også 100 % med det er det hold vi stiller med i morgen. Jeg tror ikke vi taber, og de tre næste kampe bliver vejen ud af den dårlige periode. Jeg tror på point!

Vi skal jo ud af krisen på et tidspunkt, men tror virkelig Ferreira bliver pulet af Bale i morgen. Og efter kampen skal han nok også betale en 100 kr for alle de ture i karusellen han kommer ud for. Jeg mener, Ferreira er jo nok en langsomste back i hele PL, måske hele verden? Skuffet

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1163: 11 Dec 2010, 21:47 »

Jeg er også meget usikker på kampen i morgen, der kan vise sig at være afgørende for sæsonen (I hvert fald i Premier League). Hvis vi vinder, tror jeg vi får samlet 7 point ud af de tre topkampe, men hvis vi taber tror jeg ikke på mere end 1-3 point, og så er vi efterhånden et stykke efter.
Ancelotti har idag været ude og sige, at han har Romans fulde opbakning. Det må betyde, at man får lidt ro på, men samtidig også at Roman måske vil vise Ancelotti tillid og give ham en vis købekraft i det kommende transfervindue. Jeg så gerne en central forsvarer samt enten Javier Pastore eller Marek Hamsik.

Tilbage til kampen i morgen håber jeg på vi stiller i følgende opstilling:
Cech - Ivanovic, Terry, Bruma, A. Cole - Essien, McEachran, Mikel - Anelka, Drogba, Malouda

McEachran er i øjeblikket klart bedre end Ramires. Ekstrem boldsikker, gode dybdeafleveringer. Godt nok en lidt svag fysisk spiller, men med to muskelbundter ved siden af sig er det vel uden betydning.
Jeffrey Bruma håber jeg på, fordi Ferreira er den forsvarer i verden, der står fejlplaceret oftes. Bruma har ikke været så overbevisende, at han kan spille fast på et Premier League hold i den bedre halvdel endnu, men John Terry har autoriteten til at gøre ham meget bedre.
« Seneste Redigering: 11 Dec 2010, 21:50 af matnic_92 » Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1164: 12 Dec 2010, 21:17 »

Jamen det var da flot du lige skulle styrke dit ego og prøve at score endnu et mål, når vores normalt faste og sikre straffesparksskytte Lampard var på banen. DU er simpelthen en kæmpe spasser Drogba som skulle have nosserne proppet op i røven.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1165: 12 Dec 2010, 21:28 »

Hvor var det dog utroligt! Et klart billede på vores seneste pointmæssige form. Vi spiller egentlig udmærket. Men hvorfor kan Lampard ikke sparke det spark?
Han er mentalt mere rolig end Drogba og han har det ikke så godt, når noget går imod ham. Det så vi jo umiddelbart efter, da han lavede en svinestreg. Jeg må sige jeg er meget imponeret af John Terry. Han går virkelig forrest - bogstaviligt talt - i 1. halvleg var han jo nærmest eneste mand i feltet!

Derudover er det utroligt dejligt at have Frank Lampard tilbage. Vi mangler kreative midtbanespillere i øjeblikket og jeg tror vi kan vinde de næste to, hvis Lampard vender tilbage til tidligere tiders styrke.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1166: 12 Dec 2010, 21:34 »

Lampard burde uden tvivl have sparket. Føj hvor er jeg dig sur, skuffet og irriteret. Fatter det slet ikke. Lort.

Lampard er tilbage, og det er eneste lyspunkt. Han er verdens bedste spiller i mine øjne, og hvis han er i topform slår vi Manchester United og Arsenal. Hans betydning kan ikke overvurderes.

Vi spillede bedre i dag, og er klart i fremgang. Vi tager 3 point mod United!

COME OM YOU BLUES!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #1167: 12 Dec 2010, 22:21 »

På en måde kunne man egentlig godt unde Chelsea sejren i dag, med så stor boldbesiddelse, som de havde. Men når John Terry skal gå med frem, før de bliver farlige rent offensivt, så siger det vist alt om hvilken periode de er inde i.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1168: 12 Dec 2010, 22:22 »

På en måde kunne man egentlig godt unde Chelsea sejren i dag, med så stor boldbesiddelse, som de havde. Men når John Terry skal gå med frem, før de bliver farlige rent offensivt, så siger det vist alt om hvilken periode de er inde i.

Det var jo heller ikke noget han skulle før det blev farligt, det var bare noget han gjorde, hvor det så blev farligt. Det kunne godt blive farligt uden ham.

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #1169: 12 Dec 2010, 22:43 »

Nice at du lige tog Thriges indlæg fra PCMFreaks der! Thumbs Up

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010