home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831450 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #225: 21 Maj 2008, 23:54 »

jeg er fuldstændig enig med dig BlaZZo. jeg går fandme i seng nu. det er triiiiiiiiiiiiiiiis t!

Metsu1
Manager

« Svar #226: 22 Maj 2008, 00:08 »

Hold kæft jeg er skuffet nu. Vi havde klart fortjent at vinde Champions League. Fatter ikke at Man Utd kan være så heldige. Vi rammer træværket 2 gange.. godt nok laver vi et heldig mål.. men vi styrede kampen også glider Terry på det afgørende straffespark hvor Van der mus havde hoppet til den anden side. Fucking heldigt!!

Som United supporter er jeg naturligvis himmelhenrykt, men jeg må give dig. Vi er meget heldige i dag.  Peace

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #227: 22 Maj 2008, 00:15 »

Flyin' high up in the sky!
We'll keep the blue flag flyin' high!
From Stamford Bridge to Wembley!
We'll keep the blue flag flyin' high!

Til alle Chelsea fans, jeg elsker jer... Smiley

Vi havde fortjent sejren... Nu gælder det bare om at få købt afløsere ind for evt. salg... Vi ses næste sæson!

Carefree!!!
« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 00:17 af Netrom89 » Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #228: 22 Maj 2008, 00:38 »

Som Newcastle fan var finalen et valg mellem pest eller kolera, Chelsea havde dog fortjent sejren og jeg føler sku med jer.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #229: 22 Maj 2008, 01:17 »

Nu ryger Avram sgu nok

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #230: 22 Maj 2008, 06:24 »

Forfærdeligt! Møghamrende ærgeligt, at vi ikke vinder. Men sådan kan fodbold nu en gang også være.

Ja, det kunne godt ligne et farvel til Grant, selvom jeg egentlig synes, han har gjort det godt og fortjener at blive siddende i sædet. Vi må se hvad der sker, og så tage revanche næste sæson.

Brøndby IF & Chelsea FC

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #231: 22 Maj 2008, 07:39 »

Hvor det surt det der!!!!
For det første skulle Evra været vist ud meget tidligt i kampen, så er der alle de hjørnespark vi ikke får og sidst men ikke mindst i slutningen af kampen hvor det burde være straffe! (linjevorgteren virker hæftig med flaget = straffe.. men dommeren tør vel ikke dømme straffe så sent i kampen)

Men vi kan jo kun ærge os og så smadre Manchester ud næste sæson!!
Håber sku Grant bliver eller vi får Rejkard Grin

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Niko
Gæst

« Svar #232: 22 Maj 2008, 08:09 »

Jeg føler med jer, i havde dobbelt så mange skud som United, så i var de mest kompetente vindere. I havde spillet i en meget længere periode end United havde, hvorfor jeg mener at det er ufortjent. Men op på hesten, hvorfor fyre Grant - Chelsea tabte ud på straffespark. Der er det jo hip som hap. Grant har lavet et flot stykke arbejde, og han er gode venner med Abra, jeg tror ikke at han fyres.

Lampard, Drogba og sådanne, smutter de til sommer, så ser det sort ud.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #233: 22 Maj 2008, 08:13 »

Det her skal ikke være for at være et røvhul eller lignende, men frygter I slet ikke, at jeres hold bliver splittet for alle vinde nu?

Jeg kan personligt godt se både Carvalho, Lampard, Malouda og Drogba forsvinde, for at nævne nogen. Der er stor interesse fra andre klubber, og jeg tror måske, at det her nederlag kan være det som definerer deres ønske om at komme væk...

Derudover er der ikke andet end at sige; "Tak for kampen! Som United-fan, så må jeg æde min hat - I spillede en god , og slet ikke negativ kamp, som jeg havde forventet. I var lige så værdige vindere som vi var...!"

@Cesc:
- Chelsea havde flere skud, men hvor mange af de skud var hamret 30 meter over mål? Og hvis du tager possession i 1.halvleg, så hed den 60-40 til United.

Niko
Gæst

« Svar #234: 22 Maj 2008, 08:19 »

@Cesc:
- Chelsea havde flere skud, men hvor mange af de skud var hamret 30 meter over mål? Og hvis du tager possession i 1.halvleg, så hed den 60-40 til United.

I første halvleg. Chelsea sad på spillet resten af kampen. Ja, men alligevel, så viser det at Chelsea skaber flere chancer. Hvilket betyder at de har overtaget - det er hele 12 mere end United der kommer op omkring mål.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #235: 22 Maj 2008, 09:43 »

Såså synd at det var Terry der skulle brænde.
Man kunne ikke andet end have sympati.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #236: 22 Maj 2008, 10:34 »

I første halvleg. Chelsea sad på spillet resten af kampen. Ja, men alligevel, så viser det at Chelsea skaber flere chancer. Hvilket betyder at de har overtaget - det er hele 12 mere end United der kommer op omkring mål.

Eller også beviser det, at Utd ikke er så langskuds-lystne Smiley Det kunne man så måske en gang i mellem ønske de var, med spillere som Scholes og Ronaldo på holdet Smiley

Chelsea havde 25 forsøg, men kun 1!!! rammer indenfor rammen... De har så to forsøg på stolpen, mens Utd har et enkelt forsøg uden målmand, som Terry lidt heldig lige får hovedet på. Utd har 5 forsøg indenfor rammen ud af de 13 forsøg de har. Kun 9 af deres 23 forsøg, er i feltet, 9 af Utd's 13 forsøg er inde i feltet. Så man skal lige sørge for at nærlæse skudstatistikken før man konkluderer noget som helst ud fra den.

Desuden vandt Utd kampen om boldbesiddelse i hele kampen med 56-44. Så self havde Chelsea bolden mere end Utd i 2. halvleg, men jeg er ret sikker på at den var meget lige i den forlængede spilletid, hvor Chelsea i øvrigt vinder skudstatistikken med 6-4, så bedømt på skudstatistikken, er det et lille bitte overtag til CFC i den forlængede, om overhovedet noget.

JKJ
Gæst

« Svar #237: 22 Maj 2008, 10:44 »

Eller også beviser det, at Utd ikke er så langskuds-lystne Smiley Det kunne man så måske en gang i mellem ønske de var, med spillere som Scholes og Ronaldo på holdet Smiley

Chelsea havde 25 forsøg, men kun 1!!! rammer indenfor rammen... De har så to forsøg på stolpen, mens Utd har et enkelt forsøg uden målmand, som Terry lidt heldig lige får hovedet på. Utd har 5 forsøg indenfor rammen ud af de 13 forsøg de har. Kun 9 af deres 23 forsøg, er i feltet, 9 af Utd's 13 forsøg er inde i feltet. Så man skal lige sørge for at nærlæse skudstatistikken før man konkluderer noget som helst ud fra den.

Desuden vandt Utd kampen om boldbesiddelse i hele kampen med 56-44. Så self havde Chelsea bolden mere end Utd i 2. halvleg, men jeg er ret sikker på at den var meget lige i den forlængede spilletid, hvor Chelsea i øvrigt vinder skudstatistikken med 6-4, så bedømt på skudstatistikken, er det et lille bitte overtag til CFC i den forlængede, om overhovedet noget.

Nu så jeg ikke ret meget af første halvleg, men når Man U havde bolden synes jeg altså de spillede mere på tværs mens Chelsea var mere direkte i deres spil... og Jo hurtigere de kom frem til en afslutning, forbi eller ej så gør det jo også at de ikke har bolden så meget som Man U...

« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 10:47 af JKJ » Logged

Rossonero
Gæst

« Svar #238: 22 Maj 2008, 10:46 »

Når jeg ser en fodboldkamp, så skider jeg på possesion, skudstatistikker og alt andet pjat.

Man kan sagtens skue, hvem der spiller en bedre kamp, uden at skulle se alt muligt statistik. Nu holdte jeg med Manchester United, men Chelsea havde i mine øjne spillet bedre. De pressede bedre, lavede nogle gode direkte afleveringer, og selvom det ikke var et LANGT niveau over United, synes jeg de var en lille tand bedre.

Tillykke til Manchester United med trofæet!

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #239: 22 Maj 2008, 10:47 »

Nå så jeg ikke ret meget af første halvleg, men når Man U havde bolden synes jeg altså de spillede mere på tværs mens Chelsea var mere direkte i deres spil... og Jo hurtigere de kom frem til en afslutning, forbi eller ej så gør det jo også at de ikke har bolden så meget som Man U...

Det var specielt i første halvleg at United var gode. Chelsea var reelt helt væk frem til kort før scoringen. Resten af kampen synes jeg, at Chelsea havde overtaget uden at det dog udviklede sig til en egentlig dominans.

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010