home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1152 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831245 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #135: 08 Apr 2008, 21:18 »

Hvis vi får en skade mere, må vi leje Tørnes i Brøndby crazy

Echoes, Silence, Patience and Grace

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #136: 08 Apr 2008, 22:32 »

FRANK LAMPARD  2-0!

Brøndby IF & Chelsea FC

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #137: 08 Apr 2008, 23:14 »

Udemærket kamp af os idag... Det kunne være bedre, men vi er videre, og det er trods alt det vigtigste... Jeg har en god fornemmelse omkring denne sæson efterhånden...

Lad os håbe Cudicini snart er klar igen, Hilario er fin, men vil nu hellere have Carlo på stregen... Wink

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #138: 17 Apr 2008, 22:00 »

1-0-føring over Everton ved pausen på scoring af Essien.
I dag må vi ikke smide sejren væk, som vi gjorde det i mandags mod Wigan.

Brøndby IF & Chelsea FC

ManUtd83
Manager

« Svar #139: 17 Apr 2008, 22:11 »

Tjah Everton er jo egentlig et betydeligt bedre hold, og de er på hjemmebane. Så en udligning ville ikke være urealistisk eller uvelkommen for den sags skyld.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #140: 17 Apr 2008, 23:14 »

Kampen endte med en fortjent 1-0-sejr til os. Dog var det ikke nogen imponerende indsats, men vi fik de tre point og det er det vigtigste.
Så må vi bare håbe på pointtab til United i weekenden, selvom jeg tvivler på det

Brøndby IF & Chelsea FC

United-styrer
Gæst

« Svar #141: 18 Apr 2008, 14:58 »

Tjah Everton er jo egentlig et betydeligt bedre hold, og de er på hjemmebane.

Et betydeligt bedre hold? Det må da kandidere til titlen som det mest mærkværdige postulat på FmFreaks. Sikke noget vrøvl.

Anyway, jeg havde i den grad sat næsen op efter endnu et pointtab til Chelsea i går, men I sætter sjældent point til i to kampe i træk. Nu skal United have point i kampen mod Blackburn. Får vi det, bliver det til gengæld svært for Chelsea, selv hvis de skulle vinde på Broen.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #142: 26 Apr 2008, 09:24 »

Så er det i dag, vi møder Manchester United hjemme på Stamford Bridge.
Vi er vel nærmest tvunget til at vinde, hvis der skal være spænding de sidste to kampe, og jeg tror helt bestemt på, at vi kan gøre det. Det er rigtig ærgeligt, at vi skulle smide sejren væk mod Wigan langt inde i overtiden i sidste uge, da situationen havde været en hel anden, hvis vi havde taget de tre point. Det gjorde vi dog ikke, og nu må vi bare håbe, at vi kan vinde vores tre sidste kampe, og United taber point i en af deres to sidste.
Det er ikke umuligt, men nu skal vi jo først lige vinde kampen i dag.

Her er en optakt til kampen: http://totalbold.dk/news.php?readmore=3957

Brøndby IF & Chelsea FC

verdenskrig
Manager

« Svar #143: 26 Apr 2008, 10:04 »

Så er det i dag, vi møder Manchester United hjemme på Stamford Bridge.
Vi er vel nærmest tvunget til at vinde, hvis der skal være spænding de sidste to kampe, og jeg tror helt bestemt på, at vi kan gøre det. Det er rigtig ærgeligt, at vi skulle smide sejren væk mod Wigan langt inde i overtiden i sidste uge, da situationen havde været en hel anden, hvis vi havde taget de tre point. Det gjorde vi dog ikke, og nu må vi bare håbe, at vi kan vinde vores tre sidste kampe, og United taber point i en af deres to sidste.
Det er ikke umuligt, men nu skal vi jo først lige vinde kampen i dag.

Her er en optakt til kampen: http://totalbold.dk/news.php?readmore=3957

Spændende kamp  Smiley... En kamp som efter min mening kommer til at afgøre det engelske mesterskab.. Vinder Chelsea her, har de overtaget over for United, men da united har bedre målforskel( correct me if i am wrong) skal Chelsea håbe på endnu en Man u svipser... Hvilket jeg langt fra anser som usandsynligt, efter at man har fået en kold klud i fjæset af sin konkurrent..

Omvendt, vinder United, eller x så er mesterskabet sat på plads.. Så vil Man u ride videre på deres bølge, samtidigt med at Chelsea skal håbe på 2 man u svipsere... Noget jeg har svært ved at se Shockeret..
Personligt håber jeg næsten at Man u vinder, da Chelsea så vil være god drænet for energi, og moral til når Liverpool kommer på besøg i cl Thumbs Up... Så dog gerne at der også kommer spænding her til sidst, men lad os se hvad der sker Smiley

God kamp til alle Man u, og Chelsea fans Thumbs Up.. Jeg kan desværre ikke se den da jeg ikke har kanalen Græder
Men så må jeg jo "nøjes" med guderne fra vestegnen Hævet Øjenbryn

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #144: 26 Apr 2008, 10:08 »

Spændende kamp  Smiley... En kamp som efter min mening kommer til at afgøre det engelske mesterskab.. Vinder Chelsea her, har de overtaget over for United, men da united har bedre målforskel( correct me if i am wrong) skal Chelsea håbe på endnu en Man u svipser... Hvilket jeg langt fra anser som usandsynligt, efter at man har fået en kold klud i fjæset af sin konkurrent..

Omvendt, vinder United, eller x så er mesterskabet sat på plads.. Så vil Man u ride videre på deres bølge, samtidigt med at Chelsea skal håbe på 2 man u svipsere... Noget jeg har svært ved at se Shockeret..
Personligt håber jeg næsten at Man u vinder, da Chelsea så vil være god drænet for energi, og moral til når Liverpool kommer på besøg i cl Thumbs Up... Så dog gerne at der også kommer spænding her til sidst, men lad os se hvad der sker Smiley

God kamp til alle Man u, og Chelsea fans Thumbs Up.. Jeg kan desværre ikke se den da jeg ikke har kanalen Græder
Men så må jeg jo "nøjes" med guderne fra vestegnen Hævet Øjenbryn
Det er helt korrekt, at Man Utd har en bedre målforskel end Chelsea. Og jeg er egentlig enig i det du siger, bortset fra, at jeg self. håber at Chelsea vinder. Smiley

Brøndby IF & Chelsea FC

zidan99
Førsteholdsspiller

« Svar #145: 26 Apr 2008, 10:28 »

tror selv på en chelsea sejr  .

Ben92
Gæst

« Svar #146: 26 Apr 2008, 10:30 »

Det bliver 2-1 til os...  J cole og Drogba scorer for os Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #147: 26 Apr 2008, 10:33 »

Hvis United spiller lige så destruktivt og italiensk, som vi gjorde mod Barcelona, er jeg overbevist om, at Chelsea vinder. Spiller vi vores eget spil, tror jeg til gengæld, at det kan blive en fremragende kamp, og i så fald bliver det svært at spå om resultatet.

Spillemæssigt er United ikke flyvende, men det samme kan siges om Chelsea. Jeg er overbevist om, at vi vinder mesterskabet uanset resultatet i dag, men håber selvfølgelig, at vi kan afgøre sagerne ved at slå jer på den næsten uindtagelige bro.

Og så har jeg ikke meget tiltro til den opstilling, der bliver foreslået på Totalbold (Uniteds). Ser man bort fra kampen mod Barcelona (hvor vi spillede 7-2-1), har vi spillet 4-5-1 i alle store kampe i denne sæson, så jeg tror på noget i retningen af dette:

VDS
Brown - Rio - Vida - Evra
Ronny - Scholesy - Anderson - Carrick - Giggsy/Nani/Park
Wazza

Ben92
Gæst

« Svar #148: 26 Apr 2008, 14:35 »

YESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!   Grin Grin Grin Grin Ballack!!!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #149: 26 Apr 2008, 14:40 »

SÅDAN! Godt tidspunkt at komme foran

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010