home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1098 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831101 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #90: 14 Mar 2008, 14:14 »

Nå, så fik vi Fenerbache i kvartfinalen i Champions League. Det kunne jo ikke have været meget bedre. Uden at undervurdere Fenerbache for meget, så regner jeg da med, at vi sikkert spiller os videre til semifinalen, hvor enten Arsenal eller Liverpool så venter.
Vi starter i øvrigt på udebane i kvartfinalen, og afgørelsen skal dermed findes på Stamford Bridge.

Edit: Så rejste vi os efter nederlaget til Barnsley med en sikker 6-1-sejr over Derby onsdag aften. Lampard lavede fire mål - Rigtig godt!

Brøndby IF & Chelsea FC

-LFC-
Manager

« Svar #91: 14 Mar 2008, 14:23 »

Jesus Christ, i bliver godt nok forkælet i lodtrækningerne Skuffet.

ManUtd83
Manager

« Svar #92: 14 Mar 2008, 14:25 »

Jesus Christ, i bliver godt nok forkælet i lodtrækningerne Skuffet.

Ja igen og igen og igen... gør mig lidt sur, når man ved at Abramovich har haft pengepungen oppe af lommen i den forbindelse, men heldigvis slår de ikke Arsenal/Liverpool.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #93: 14 Mar 2008, 14:26 »

Ja igen og igen og igen... gør mig lidt sur, når man ved at Abramovich har haft pengepungen oppe af lommen i den forbindelse, men heldigvis slår de ikke Arsenal/Liverpool.

Hold da kæft, bare fordi du ved at united taber til barca Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #94: 14 Mar 2008, 14:29 »

Hold da kæft, bare fordi du ved at united taber til barca Smiley
Snakker du om Huh, United skal møde Roma, eller så jeg forkert?

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #95: 14 Mar 2008, 14:32 »

Du kan da ik sammenligne de to ting funny
De sidste 2 år har de trukket Barcelona og andre store hold.
Og nu må i snart finde på noget andet, er træt af at høre Abramovich har mange penge. Ja det har han, men i stedet for at købe en ny spiller, så vil han da gerne bestikke folk så de trækker Fenerbache i CHL?

-LFC-
Manager

« Svar #96: 14 Mar 2008, 14:32 »

Men omvendt, det kan også være at Fenerbahce gør det igen, og sender en favorit ud! Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #97: 14 Mar 2008, 14:35 »

Snakker du om Huh, United skal møde Roma, eller så jeg forkert?

United møder Roma, ja, og evt. Barca i semifinalen Smiley

Men omvendt, det kan også være at Fenerbahce gør det igen, og sender en favorit ud! Thumbs Up

Hvis de skal det, skal de først og fremmest sørge for, at holde nullet hjemme og samtidig score to-tre mål, hvilket jeg ikke på nuværende tidspunkt tror på.

Jeg kan godt forestille mig, at den første kamp ender 1-1 og returkampen 2-0/3-0.. Smiley
« Seneste Redigering: 14 Mar 2008, 14:42 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ManUtd83
Manager

« Svar #98: 14 Mar 2008, 14:38 »

Du kan da ik sammenligne de to ting funny
De sidste 2 år har de trukket Barcelona og andre store hold.
Og nu må i snart finde på noget andet, er træt af at høre Abramovich har mange penge. Ja det har han, men i stedet for at købe en ny spiller, så vil han da gerne bestikke folk så de trækker Fenerbache i CHL?

Hvilke to ting? Har kun snakket om bestikkelse af lodtrækkere.
I år har de trukket olympiakos, barnsley og fenerbahce, for at give nogle eksempler
Og ja Abramovich vil hellere bestikke folk end at købe nye spillere, for han kan jo ikke finde ud af sidstnævnte. Flop på flop på flop på flop...

-LFC-
Manager

« Svar #99: 14 Mar 2008, 14:42 »

Nåå, havde ikke tænkt på en evt. semifinale Opstemt.
Jeg har en lumsk mistanke om at Fenerbahce vinder 1-0 hjemme og klarer en magisk 1-1 på Stamford Bridge Opstemt.

Zone 43
Manager

« Svar #100: 14 Mar 2008, 14:42 »

ManUtd83: Det samme kan man så også sige om Barca, som har trukket Celtic og Schalke, som må betegnes som de svageste hold?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #101: 19 Mar 2008, 23:05 »

Hvor er det dog møgirriterende at miste to point på den måde som vi gør det i dag.
Vi burde have kørt den hjem ved 3-1-føringen, men det kunne vi altså ikke finde ud af.

Men en ganske underholdene kamp må man sige. Det hjælper bare ikke så meget, når vi taber et ret stort skridt i mesterskabskampen.

På den positive side kan så nævnes, at Joe Cole spillede en rigtig god kamp, mens Cudicini også hev et par klasseredninger op. Virkelig godt at have så god en reserve for Petr Cech.

Brøndby IF & Chelsea FC

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #102: 19 Mar 2008, 23:08 »

Jeg forstår VIRKELIG ikke at han tager Joe Cole ud til fordel for Ballack. Lad da manden tanke selvtillid, han spiller en brandgo' kamp. Hvis du alligevel vil lave rod i den, så tag da Makelelé ud, bryd den defensive midtbane, og spil 4-4-2.

Endnu et bevis på at Avram skal have fyreseddelen PROMPTE!!! >_<

Echoes, Silence, Patience and Grace

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #103: 23 Mar 2008, 21:30 »

2-1 over Arsenal i dag. Vigtig sejr, specielt fordi Manchester United jo bare bliver ved med at vinde. Jeg vil også mene, at det er en fortjent sejr. Vi kæmper os rigtig godt tilbage efter at være kommet bagud, og viser mere vilje end Gunners. Drogba viser hvilken dygtig angriber han er, og ikke mindst hvor vigtig han er for os. Selvom han godt nok lignede en mand i offside ved den første scoring.

Brøndby IF & Chelsea FC

ManUtd83
Manager

« Svar #104: 23 Mar 2008, 21:34 »

Selvom han godt nok lignede en mand i offside ved den første scoring.

Højest sandsynligt fordi han var en mand i off-side. Der skulle ikke have været mål. Men Chelsea formåede som sædvanlig at losse og score på de returbolde Arsenal fejlede i at få væk.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010