home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
I dag kl. 07:04:52 Broen13 Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 17:14:04 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23317
  0 Brugere, 454 Gæster Online.

Indlæg: 1132812 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: mayacruz
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 787856 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #60: 08 Mar 2008, 21:32 »

Ja, man må da også gerne håne hinanden, men i sin egen tråd. F.eks. er Chelsea tråden til Chelsea fans, hvor de kan diskutere alt mellem himmel og jord om Chelsea, og selvfølgelig håne de andre klubber. Dermed er Manchester United tråden for Man Utd fans, hvor de kan diskutere bla bla bla, og håne de andre klubber - Heriblandt Chelsea.

EDIT: Ud over dette er der chatskakten, hvor man kan håne hinanden - Men det hører ikke til i de respektable klubtråde!

Kan godt følge dig langt hen af vejen... Men det hele behøver da ikke gå op i hat og seriøsitet Rullende Øjne

Og btw står der ingen steder at chelsea tråden kun er for chelsea fans osv Peace
Samtidig er det vel meget naturligt at håne i chelsea tråden da man må gå ud fra at det er der de fleste chelsea fans kigger Smiley

edit: Enig i at chatskakten også ville være velegnet til den slags Cool
« Seneste Redigering: 08 Mar 2008, 21:35 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #61: 08 Mar 2008, 21:35 »

Kan godt følge dig langt hen af vejen... Men det hele behøver da ikke gå op i hat og seriøsitet Rullende Øjne

Og btw står der ingen steder at chelsea tråden kun er for chelsea fans osv Peace
Samtidig er det vel meget naturligt at håne i chelsea tråden da man må gå ud fra at det er der de fleste chelsea fans kigger Smiley

Nej, men jeg tvivler på at du ville have at din klubtråd blev overrendt af fans fra andre klubber som vil håne, når man selv prøver på at skabe en konstruktiv debat over hvorfor tingene gik som det gjorde.. Så kunne vi jo ikke lave andet end at gå og svine hinanden til i klubtrådene... Der står vist noget om sagligt debatterende tråde, og noget med ting som ikke kan opfattes stødende i retningslinjerne Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #62: 08 Mar 2008, 21:39 »

Nej, men jeg tvivler på at du ville have at din klubtråd blev overrendt af fans fra andre klubber som vil håne, når man selv prøver på at skabe en konstruktiv debat over hvorfor tingene gik som det gjorde.. Så kunne vi jo ikke lave andet end at gå og svine hinanden til i klubtrådene... Der står vist noget om sagligt debatterende tråde, og noget med ting som ikke kan opfattes stødende i retningslinjerne Wink

Hehe syntes sku det er meget sjovt med lidt mudderkast engang imellem... det giver en lidt løssluppen stemning på et par sider, men så vender folk jo også tilbage til "hverdagen" igen Smiley

Læg iøvrigt mærke til at jeg i mit første indlæg skrev" Så længe det foregår på et nogelunde acceptabelt niveauThumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #63: 08 Mar 2008, 21:47 »

Det bemærkelsesværdige er at der faktisk kun er 1 reel Chelsea-fan der har brokket sig. Men ok der findes jo heller ikke så mange af slagesen på denne side, sammenlignet med klubber som Liverpool, Man Utd og Arsenal.

Men sorry for at have hånet jer.. jeg ville dog også forvente det, hvis mit hold tabte til Barnsley.
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #64: 08 Mar 2008, 21:52 »

Det bemærkelsesværdige er at der faktisk kun er 1 reel Chelsea-fan der har brokket sig. Men ok der findes jo heller ikke så mange af slagesen på denne side, sammenlignet med klubber som Liverpool, Man Utd og Arsenal.

Men sorry for at have hånet jer.. jeg ville dog også forvente det, hvis mit hold tabte til Barnsley.
Om ikke andet så kom der da lidt gang i tråden, som ellers har været ret stille.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #65: 08 Mar 2008, 21:54 »

Om ikke andet så kom der da lidt gang i tråden, som ellers har været ret stille.


Hvilket måske skyldes at der ikke har været de store overskrifet om chelsea på det seneste Smiley

Men det var da en dejlig en af slagsen som vi fik idag Thumbs Up Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #66: 08 Mar 2008, 22:05 »

Hvilket måske skyldes at der ikke har været de store overskrifet om chelsea på det seneste Smiley

Men det var da en dejlig en af slagsen som vi fik idag Thumbs Up Peace
Ja, og måske også fordi der ikke er så mange Chelsea-fans på siden.  Smiley

Det sidste er der så delte meninger om.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #67: 08 Mar 2008, 22:13 »

Det bemærkelsesværdige er at der faktisk kun er 1 reel Chelsea-fan der har brokket sig. Men ok der findes jo heller ikke så mange af slagesen på denne side, sammenlignet med klubber som Liverpool, Man Utd og Arsenal.

Men sorry for at have hånet jer.. jeg ville dog også forvente det, hvis mit hold tabte til Barnsley.

Jeg tror også at du havde blevet pænt pissed, hvis jeg var gået ind i Man Utd tråden og havde skrevet et lignende indlæg om jeres nederlag til Portsmouth...

Men snip snap snude, så er den debat ude..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #68: 08 Mar 2008, 22:14 »

Jeg tror også at du havde blevet pænt pissed, hvis jeg var gået ind i Man Utd tråden og havde skrevet et lignende indlæg om jeres nederlag til Portsmouth...

Men snip snap snude, så er den debat ude..

Tror jeg nu ikke han ville Wink

Men enig... Tilbage til topic Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #69: 08 Mar 2008, 22:21 »

Men hvad er topic? Smiley

Jeg så ikke kampen, men jeg fandt ud af det da en af mine venner 'Trofast Gunner' skrev: HAHA til mig på sms.

Så var der jo kun 1 mulig begivenhed, man kunne referere til. -_-'
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #70: 09 Mar 2008, 10:58 »

Laudrup til Chelsea?

Tjah, nu er det jo svært at sige om der er hold i rygterne. Vi har nu tabt Carling Cup-finalen og røg skuffende ud af FA Cuppen til Barnsley i går. Det ligger selvfølgelig pres på Grant, som meget vel kan blive skiftet ud til sommer. Specielt hvis vi heller ikke vinder PL, hvilket det jo ikke ligefrem ser ud til vi gør. Selvom vi da ikke er helt ude af kampen endnu.
 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #71: 09 Mar 2008, 12:19 »

Hehe, så ville han rent faktisk også have noget at bruge Faxe til, da man trods alt må formode, at hans kendskab til Engelsk fodbold er lidt større end til det Spanske.

Hvis der er hold i rygterne, så ville det være Laudrups chance, for at bevise at han rent faktisk er så god en træner, som han gang på gang bliver skudt i skoene at være (jeg har stadig min tvivl, synes ikke han for alvor har bevist noget endnu). Det skulle ikke undre, at han ikke vil tage jobbet, fordi han hellere vil vente på at få chancen i Barca eller Real, hvilket meget vel kunne ende med at få lange udsigter, hvis Getafe ryger ind i endnu en dårlig stime, og ryger under nedrykningsstregen. Med et job i Chelsea ville han med et blande sig med eliten, og slå sit navn fast i fodboldverden, og han ville få midlerne til at hente lige netop de spillere der passer bedst ind i hans spilsystem, kan han ikke få succes der, så må det jo være fordi han ikke hører til blandt trænereliten.

Noget helt andet er, at jeg tvivler på, at han har erfaring nok med at håndtere medierne, til at tage sådan et job, han præsterede jo i sin tid i Brøndby, at smide mindst et mesterskab væk, udelukkende med dårlig mediehåndtering, så man kunne godt tvivle på, at han er klar til at tage duellen op med mestrene på det område, Ferguson og Wenger...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #72: 09 Mar 2008, 12:25 »

Laudrup til Chelsea?

Tjah, nu er det jo svært at sige om der er hold i rygterne. Vi har nu tabt Carling Cup-finalen og røg skuffende ud af FA Cuppen til Barnsley i går. Det ligger selvfølgelig pres på Grant, som meget vel kan blive skiftet ud til sommer. Specielt hvis vi heller ikke vinder PL, hvilket det jo ikke ligefrem ser ud til vi gør. Selvom vi da ikke er helt ude af kampen endnu.
 

Nu er det kun et rygte og tror simpelthen ikke han vil rykke teltpælene op efter bare 1. sæson i det spanske... og hvad med sønnike der spiller hos RM, han er jo ikke så gamel, skal han så med til London...

Jeg tror det er en and og intet andet...

Og er iøvrigt enig med DNE i store træk Wink
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #73: 09 Mar 2008, 12:35 »

Laudrup til Chelsea - NEJ TAK ....

Morinho tilbage til Chelsea - JA TAK ...
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #74: 09 Mar 2008, 13:01 »

Laudrup til Chelsea - NEJ TAK ....

Morinho tilbage til Chelsea - JA TAK ...

Jeg tror nu heller ikke, at der skal ligges for meget i rygterne om Laudrup. Og jeg tror heller ikke, at han ville passe ind i en klub som Chelsea.

Mourinho kan vi godt glemme alt om at se i Chelsea igen. Selvom jeg enormt godt kunne lide ham.
 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010