home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1108 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831090 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #75: 09 Mar 2008, 13:05 »

Der skal helt sikkert snart en ny manager til. ham Grant, har virkelig ikke klasse nok til Chelsea.
jeg har ingen idé om hvem det skal være. jeg så aller helst at Mourinho kom tilbage, men tror ikke på det.
håber også at økonomien kommer i orden, så det ikke er Abramovich der skal punge ud, men indtægterne kan betale det hele.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #76: 09 Mar 2008, 14:06 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=35313
Nu rygtes Benzema til Chelsea Opstemt

Echoes, Silence, Patience and Grace

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #77: 09 Mar 2008, 14:09 »

det ville være nice. men så ikke så gerne Drogba smutte, men han vil selv så hvis der kan komme lidt penge på bordet så det vel ok.
Shevchenko har ikke præsteret i chelsea, så ud med ham. gerne til milan hvor han så kan blive en kanon spiller igen.

Altid FCK
Manager

« Svar #78: 09 Mar 2008, 14:11 »

Der går rygter om at Laudrup skal til Chelsea.
Jeg mener det er et skidt skifte for ham hvis det er rigtig for jeg tror kun han kan passe til den spanske spillestil

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #79: 09 Mar 2008, 14:12 »

jeg tror det ville være et skidt skifte for begge parter.
jeg kunne ikke drømme om at se Laudrup i Chelsea. ihvertfald ikke før han har lidt mere erfaring.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #80: 09 Mar 2008, 14:33 »

Når Laudrup fået sig en kvalificeret trup, skal han nok få succes i Europa. Tænk på at han allerede har slået Real Madrid med den trup han har? - Og den er altså ikke i Europæisk klasse.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #81: 09 Mar 2008, 14:35 »

var det en argumentation mod mig at han har nok erfaring?

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #82: 09 Mar 2008, 14:53 »

ML er jo bare overhyped for tiden. Når det har lagt sig ned, så bliver han jo en gangske alm. standardtræner

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #83: 09 Mar 2008, 15:05 »

var det en argumentation mod mig at han har nok erfaring?

Jeg vil ikke argumentere mod dig, og ja han har minimal erfaring.
Det er stadigvæk ikke et acceptabelt argument for at han ikke kan være aktuel. Mange eks-professionelle får chancen som Manager, netop FORDI de har navnet. Frank R i Barcelona f. eks. inden han kom til Barca.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #84: 09 Mar 2008, 15:07 »

jeg synes ikke at der skal ansættes en så uerfaren manager for et så stort hold som chelsea.
kan ikke bruge noget med at andre også har gjort det. jeg synes bare ikke det er ok.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #85: 09 Mar 2008, 15:15 »

jeg synes ikke at der skal ansættes en så uerfaren manager for et så stort hold som chelsea.
kan ikke bruge noget med at andre også har gjort det. jeg synes bare ikke det er ok.

I mine øjne er Avram Grant ligeså uerfaren som Michael Laudrup. Laudrup har jo faktisk lidt succes med Getafe, taget i betragtning af at de stadig er i UEFA Cuppen, ligger okay i ligaen, og er langt i Copa Del Rey

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #86: 09 Mar 2008, 15:16 »

jeg er bestemt heller ikke tilfreds med Grant. han skal ud, og det kan kun gå for langsomt.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #87: 09 Mar 2008, 15:51 »

Skulle jeg sætte mig i Laudrups position, og jeg blev tilbudt tjansen i Chelsea, så ville jeg dårligt nok nå at tænke, før jeg havde sagt ja, når man tænker på hvilken position Getafe må formodes at stå i efter sommerpausen. Man må ikke glemme, at Getafe aldrig bliver en storklub, der er lige et par andre Madrid klubber, der altid vil stå foran i køen, og samtidig ser det også ud til, at Getafes trup vil være temmeligt amputeret efter sommerpausen, da flere af de bærende spillere enten vender tilbage til de klubber de er lejet fra, eller bare har kontraktudløb, og må formodes at søge mod større klubber.

Laudrup har ikke en reel mulighed for at bygge noget op i en klub som Getafe, den kan kun bruges som et springbræt til noget større, og når muligheden for at komme til noget større så kommer, så skal man altså have en mere end god grund til at takke nej.

Hvis hans ambition er at komme til at træne enten Barca eller Real, så vil det da trods alt også pynte på CV'et, at have Chelsea stående som tidligere arbejdsgiver (medmindre selvfølgelig at man på trods af de mange midler, har præsteret at køre klubben helt ud af eliten).

Men nu er det jo en Dansker, der sidder på en af de mest magtfulde positioner i klubben, hvilket da nok også er en af grundene til, at pressen af og til hiver et Dansk navn op af hatten, og sætter i forbindelse med klubben. Morten Olsen var jo også på et tidspunkt nævnt som et emne til at afløse Mourinho.

Edit: men nej, jeg tror stadig ikke, at Laudrup er opgaven voksen, det skyldes ikke så meget hans ringe erfaring, men derimod, at jeg ikke mener han har bevist noget som helst endnu, ud over, at han er en middelmådig træner.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2008, 15:53 af DNE » Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #88: 14 Mar 2008, 13:41 »

Jeg synes ikke Laudrup spillestil passer til Chelsea eller engelsk fodbold, jeg synes han skal blive i spanien

molle
Landsholdsspiller

« Svar #89: 14 Mar 2008, 13:47 »

Edit: men nej, jeg tror stadig ikke, at Laudrup er opgaven voksen, det skyldes ikke så meget hans ringe erfaring, men derimod, at jeg ikke mener han har bevist noget som helst endnu, ud over, at han er en middelmådig træner.

Men tror du ikke også det bunder ud i mangler på erfaring. Har har jo "kun" været "manager" i ca. 2.5 år og der er det jo lidt begrænset hvor meget succes man kan nå at få. Men hans tid i Getafe ser da pt. rimelig succesfuld ud i forhold til spiller potentiale

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010