home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 451 452 [453] 454 455 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824359 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6780: 30 Jan 2014, 18:20 »

Det kan også blive for meget.. Hvorfor ikke bare gå ud og erkende at man var uskarp? Ethvert hold rammer kampe i løbet af en sæson hvor den bare ikke vil ind, og modstanderholdets keeper hiver den ud af målet ligegyldigt hvor den kommer fra..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6781: 30 Jan 2014, 18:37 »

Det kan også blive for meget.. Hvorfor ikke bare gå ud og erkende at man var uskarp? Ethvert hold rammer kampe i løbet af en sæson hvor den bare ikke vil ind, og modstanderholdets keeper hiver den ud af målet ligegyldigt hvor den kommer fra..

Fordi, ved at Mourinho tager alt skraldet i medierne, så bliver spillerne forskånet og set over en hel sæson med denne fremgangsmetode, så tror jeg at Chelsea spillerne vil holde en højere moral, ganske enkelt fordi de ikke konstant skal læse om sig selv i medierne..

Man kan have mange meninger om Mourinho, men denne fremgangsmetode er ganske enkelt beundringsværdig.. Tænk at have så brede skuldre, at man kan tage skraldet for hele holdet - Det er der ikke mange managere der kan..

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6782: 30 Jan 2014, 18:45 »

Fordi, ved at Mourinho tager alt skraldet i medierne, så bliver spillerne forskånet og set over en hel sæson med denne fremgangsmetode, så tror jeg at Chelsea spillerne vil holde en højere moral, ganske enkelt fordi de ikke konstant skal læse om sig selv i medierne..

Man kan have mange meninger om Mourinho, men denne fremgangsmetode er ganske enkelt beundringsværdig.. Tænk at have så brede skuldre, at man kan tage skraldet for hele holdet - Det er der ikke mange managere der kan..
Jeg kan ikke lige se, hvordan Mourinho viser brede skuldre ved at kritisere en form for fodbold, han faktisk selv benytter sig af sommetider.

Men jeg tror sagtens, at g00n kan have ret i, at det hele blot er spin og mindgames for at dreje fokus væk fra spillerne. Den pointe anerkender jeg fuldt ud, og Mourinho er jo så erfaren i dette game, at han ved, hvad han skal gøre i de enkelte situationer. Der, hvor kæden så hopper af for mig, er, når han går ud og nedgør en tilgang til spillet, som han selv står for. Man kunne have drejet fokus væk på mange andre måder. Der er ingen grund til at nedværdige Big Sams tilgang og åbenlyst velovervejede disposition til kampen, som også i sidste ende viste sig at give et godt udbytte. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet, at West Ham kunne få noget med i går i forhold til den forfatning, holdet er i.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #6783: 30 Jan 2014, 18:51 »

Jeg kan ikke lige se, hvordan Mourinho viser brede skuldre ved at kritisere en form for fodbold, han faktisk selv benytter sig af sommetider.

Men jeg tror sagtens, at g00n kan have ret i, at det hele blot er spin og mindgames for at dreje fokus væk fra spillerne. Den pointe anerkender jeg fuldt ud, og Mourinho er jo så erfaren i dette game, at han ved, hvad han skal gøre i de enkelte situationer. Der, hvor kæden så hopper af for mig, er, når han går ud og nedgør en tilgang til spillet, som han selv står for. Man kunne have drejet fokus væk på mange andre måder. Der er ingen grund til at nedværdige Big Sams tilgang og åbenlyst velovervejede disposition til kampen, som også i sidste ende viste sig at give et godt udbytte. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet, at West Ham kunne få noget med i går i forhold til den forfatning, holdet er i.

Men er det vel ikke lige netop det, der er smart af Mourinho? Fjerner fokus fra holdet, fordi han på forhånd ved hvordan folk vil påpege hans dobbeltmoralske udtalelse.

Neal Caffrey!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6784: 30 Jan 2014, 19:04 »

Men er det vel ikke lige netop det, der er smart af Mourinho? Fjerner fokus fra holdet, fordi han på forhånd ved hvordan folk vil påpege hans dobbeltmoralske udtalelse.
Jo, det kan man jo sige, men jeg synes bare ikke, det er klædeligt at nedgøre en spillestil, som åbenlyst virker. Jeg ved heller ikke, hvor meget han nu fjerner fokusset fra Chelseas dårlige præstation i går. Egentlig mener jeg bare, at han stiller sig selv i et dårligt lys og fremstår både dobbeltmoralsk og usympatisk. Det kan dog sagtens være, at flertallet retter fokus mod Mourinho, og det derfor den vej igennem letter presset på hans trup. Det vil jeg ikke udelukke. Jeg synes bare, det var en smagsløs udtalelse.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #6785: 30 Jan 2014, 19:35 »

https://www.facebook.com/photo.php?v=475437135900066&set=vb.106356299474820&type=2&theater

Vildt nok at BFS først outcoacher ham og bagefter one upper ham til pressekonferencen. Men det er igen same old story, når West Ham har mødt en top klub. Deres træner whiner og BFS griner.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #6786: 30 Jan 2014, 20:36 »

Mourinho har nu også været ude og erkende at holdet var uskarpe - Han har også været efter West Ham spillestil. Jeg syntes det er imponerende at når West Ham parkere bussen fordi de ikke har truppen til at vinde, så er det OK (hvilket jeg syntes det er) og beundringsværdigt! Men når Chelsea i en champions League finale mod Bayern eller kampe mod Barcelona, som åbentlyst har haft bedre trupper, så er det et nederlag for fodbolden?

Jeg kan vitterligt ikke se forskellen på at West Ham parkere bussen og Chelsea parkere bussen, når begge tilfælde handler om at truppens niveau ikke er tilstrækkelig for at kunne vinde med den offensive tilgang som er ååååh så romantisk.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6787: 30 Jan 2014, 20:42 »

Mourinho har nu også været ude og erkende at holdet var uskarpe - Han har også været efter West Ham spillestil. Jeg syntes det er imponerende at når West Ham parkere bussen fordi de ikke har truppen til at vinde, så er det OK (hvilket jeg syntes det er) og beundringsværdigt! Men når Chelsea i en champions League finale mod Bayern eller kampe mod Barcelona, som åbentlyst har haft bedre trupper, så er det et nederlag for fodbolden?

Jeg kan vitterligt ikke se forskellen på at West Ham parkere bussen og Chelsea parkere bussen, når begge tilfælde handler om at truppens niveau ikke er tilstrækkelig for at kunne vinde med den offensive tilgang som er ååååh så romantisk.
Det kan jeg heller ikke se forskellen i. Det er også derfor, hans kommentar er så dobbeltmoralsk. Nu stod Mourinho ikke i spidsen for Chelsea dengang, men han har jo selv trukket resultater hjem på den måde. Jeg kan ikke se noget forkert i det, og derfor synes jeg også, at hans kommentar er meget usympatisk. Fodbold handler om at vinde. Ikke om at have bolden mest, skabe flest chancer eller lave spektakulære hælafleveringer.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6788: 30 Jan 2014, 23:12 »

Jo mere det er for meget, jo bedre er det for spillerne, da Mourinho så vil påtrænge sig endnu mere opmærksomhed. Han ved da godt, at han ikke har ret til at sige sådan, og det er da lige præcis derfor, at han gør det. Det er så klasse, som det overhovedet kan blive. Selv vi sidder her og diskuterer det. Han er fantastisk ham Mourinho.

ptrN
Manager

« Svar #6789: 30 Jan 2014, 23:55 »

Tjoh, men den kan jo også gå den anden vej - at spillerne ikke tager det så tungt ikke at vinde over West Ham, fordi Mourinho alligevel bare tager skraldet. Den måde du ser det på, er meget en-dimensionel.

welbz is dat guy

22
Landsholdsspiller

« Svar #6790: 31 Jan 2014, 00:28 »

https://twitter.com/UpThePensioners/status/429028837188325377/photo/1

........... Fuck. Rygterne siger ~~100 mio. og udleje til sommer.

Virkelig et godt køb, forstår virkelig ikke at ledelsen vil sælge ham så 'billigt'.. 100 mio. vil da lune gevaldigt, men mere er det altså heller ikke for Frankrigs fremtidige anfører.

Fuck jer og tillykke Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6791: 31 Jan 2014, 13:57 »

Så er Kurt Zouma fra St. Etienne officielt Chelsea-spiller. En ung forsvarsspiller med masser af talent. Han bliver i Frankrig sæsonen ud på en lejeaftale, hvorefter at vi får ham fra sommer af. Han skulle være rigtig god, men det skal man også være, hvis man vil gøre sig forhåbninger om at spille i midterforsvaret for tiden. Bare spørg David Luiz.

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3647103/title/zouma-signs

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #6792: 31 Jan 2014, 14:03 »

Hvis han bare er i nærheden af hvor vild han er i FM, har vi fået også en rigtig klasse forsvar. Glæder mig til at se ham i aktion.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #6793: 03 Feb 2014, 20:14 »

Startopstillingen mod City er klar!
Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Azpilicueta; Luiz, Matic; Ramires, Willian, Hazard; Eto'o

Kom så Chelsea !!  Djævel

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6794: 03 Feb 2014, 23:07 »

Derfor vi elsker Mourinho, manden kan bare sætte sine spillere op til disse topkampe som ingen andre. Havde vi samme gejst og fokus til alle kampe, ville vi vinde PL!!

Fantastisk hold-indsats i dag, kan ikke udpege en spiller som ikke leverer en god indsats i dag.

Cahill er en mur nede i forsvaret, Matic er en meget bedre spiller end jeg havde troet. Og Hazard gør fuldstændig hav det passer ham når han er i spillehumør, hold kæft hvor er han god!!

CHELSEA FC <3

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 451 452 [453] 454 455 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010