home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 703 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 449 450 [451] 452 453 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824392 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6750: 25 Jan 2014, 00:50 »

Det skal også nævnes, at vi har ladet Essien smutte til Milan på en fri transfer. En spiller som aldrig bliver sig selv igen, men som i slutningen af det forrige årti var verdens bedste defensive midtbanespiller. Han var uhyggelig. Synd han er blevet ramt så meget af skadet, og at vi river hans kontrakt i stykker og lader ham smutte, viser også at Essien har været en loyal spiller, der aldrig nogensinde har brokket sig over at blive bænket eller spille 10 minutter som højre back. Præcis som Mata ikke brokkede sig.

Jeg har desuden en trøje med dem begge. De skal ikke bruges mere, men selvfølgelig tilføjes til samlingen af trøjer med spillere, der ikke længere er aktive for Chelsea.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6751: 26 Jan 2014, 12:40 »

http://blogs.grada360.com/juanmata/en/2014/01/25/muchas-gracias/ - Mata takker for alt i klubben. Sgu ikke en tekst der er sjov at læse, men det viser meget godt, hvilken person Juan Mata er. En gentleman og en utrolig god sportsmand der aldrig hæver sig selv over nogen som helst anden.

Vi ses Mata!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6752: 26 Jan 2014, 12:49 »

En stor spiller og en endnu større personlighed.. I øvrigt er det dejligt, at man for en gang skyld ser en spiller gå fra en topklub til en anden, uden der er en masse mundhuggeri, eller hadske følelser fra fansene - Men det viser blot endnu engang hvor stor en sympatisk person Mata er og hvordan det har påvirket os Chelsea fans.

Det er selvfølgelig ærgerligt at se ham smutte, men omvendt har vi fået en god pris og han har jo tydeligvis ikke passet ind i Mourinho's taktik, hvorfor det er fint han forlader os. 

Han skal have held og lykke, håber han opnår stor personlig succes, alt imens United på den anden side gerne må rode sig ud i nogle ensomme år i midten af Premier League.   Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6753: 26 Jan 2014, 15:43 »

Team to face Stoke: Schwarzer; Ivanovic, David Luiz, Cahill, Cole; Matic, Lampard (c); Schurrle, Oscar, Hazard; Eto'o

Today's subs: Cech, Azpilicueta, Terry, Mikel, Ramires, Willian and Ba.

Fint hold og skønt at se Matic fra start samt Lampard tilbage. Det burde være et hold, der er godt nok til at slå Stoke.

Korzika
Gæst

« Svar #6754: 27 Jan 2014, 00:51 »

Lang tid siden jeg har været her inde.. Men der er sket meget siden mit sidste indlæg. 

Mata er desværre røget til Manchester United; en disposition som jeg bestemt ikke er tilfreds med. Jeg er tilhænger af, at man tilpasser det taktiske system efter de spillere man har, og ikke former spillerne til at passe i et givent system. Derfor var mit håb, at Mourinho ville have forsøgt at finde en løsning, hvor der var plads til Mata. Mata har været vores bedste spiller de to seneste sæsoner, og har været en fornøjelse at følge. Han er virkelig en dejlig spiller, men jeg har også meget respekt for hans optræden uden for banen. Han er utrolig sympatisk. Derfor er det også vildt ærgerligt at se ham ryge til Manchester United.

Vi har mistet en diamant af højeste karat. Spørgsmålet er om Oscar kan skinne i samme grad som Mata. Det tvivler jeg desværre på. Også selvom, at han lavede en flot kasse i dag, og at han indtil videre har haft en godkendt sæson.

Og så må jeg nok hellere finde et nyt avatar..
« Seneste Redigering: 27 Jan 2014, 00:53 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6755: 27 Jan 2014, 01:19 »

Lang tid siden jeg har været her inde.. Men der er sket meget siden mit sidste indlæg. 

Mata er desværre røget til Manchester United; en disposition som jeg bestemt ikke er tilfreds med. Jeg er tilhænger af, at man tilpasser det taktiske system efter de spillere man har, og ikke former spillerne til at passe i et givent system. Derfor var mit håb, at Mourinho ville have forsøgt at finde en løsning, hvor der var plads til Mata. Mata har været vores bedste spiller de to seneste sæsoner, og har været en fornøjelse at følge. Han er virkelig en dejlig spiller, men jeg har også meget respekt for hans optræden uden for banen. Han er utrolig sympatisk. Derfor er det også vildt ærgerligt at se ham ryge til Manchester United.

Vi har mistet en diamant af højeste karat. Spørgsmålet er om Oscar kan skinne i samme grad som Mata. Det tvivler jeg desværre på. Også selvom, at han lavede en flot kasse i dag, og at han indtil videre har haft en godkendt sæson.

Og så må jeg nok hellere finde et nyt avatar..
Der skal ikke herske nogen tvivl om, at Mata er en verdensklasse spiller. En spiller man sagtens kan undre sig over ikke fik flere chancer og mere tillid, når historikken i Chelsea nu sagde, som den gjorde.

Når det så er sagt, så må man også bare sige, at Mourinho ikke kan klandres for ikke at have brugt Mata. Oscar er valgt ud fra sin defensive indsats, og det argument kan sagtens forsvares. Dertil har hans sæson været intet mindre end forrygende, og ham og Hazard har været de to bedste for os i den her sæson. I dag viste han igen klassen med et flot mål, et skud på stolpen, gode løb, defensivt arbejde og soloaktioner. Han er ikke som Mata, men jeg ser i Oscar en spiller, der over de kommende sæsoner kan virkelig en af verdens bedste fodboldspillere. Han kan noget, som de færreste offensive midtbanespillere kan. Jeg synes godt, at det kan forsvares at vælge ham som 10'er. Det har som sagt ikke været et skidt valg indtil videre, hvilket heller ikke har gavnet Matas position i klubben. Alt dette sagt i den dybeste respekt for Mata som bestemt er god nok til at spille i Chelsea. Men Mourinho laver sit egen, og jeg ser det indtil videre som en succes. Vi ser også en Hazard, der er blevet meget bedre defensivt. Noget Mata måske ikke er blevet, selvom jeg ikke har overværet træningen.

At Mata så skal til United er selvfølgelig skidt. Det er en rival, og en klub man absolut intet godt ønsker for.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6756: 27 Jan 2014, 02:25 »

CL + PL this season

Mata:
Appearances: 15
Chances created: 37

Oscar:
Appearances: 26
Chances created: 30
(Using Squawka)

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6757: 27 Jan 2014, 04:04 »

BBC siger at Chelsea har sikret sig Diego Costa til sommer for 32mil pund. Smiley

Vi skal alle være her.

Yessir
Manager

« Svar #6758: 27 Jan 2014, 05:13 »

CL + PL this season

Mata:

Oscar:
(Using Squawka)

Fedt, findes der også en statistik for det defensive arbejde de udfører?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6759: 27 Jan 2014, 08:34 »

CL + PL this season

Mata:

Oscar:
(Using Squawka)
Så vidt jeg ved, har jeg aldrig givet udtryk for, at Mata ikke er den bedste offensive spiller af de to.

Korzika
Gæst

« Svar #6760: 27 Jan 2014, 09:04 »

Oscars defensive arbejde skal man ikke kimse af, men i forhold til den position som han spiller, er det i mine øjne det offensive spil, der skal være i højsædet. Og her mener jeg, at Mata er bedre end Oscar. Dermed ikke sagt, at Oscar er ringe. Slet ikke. Men vi har som minimum afskibet en spiller, der er ligeså god som ham. Sådan ser jeg det. Men der er måske ikke plads til både Mata og Oscar. Jeg så nu ellers gerne, at en af dem blev spillet på højrekanten. Mazacar. Men denne trio får vi ikke at se mere, desværre.

Angående Diego Costa-rygtet, så har BBC ganske rigtigt skrevet, at vi var klar til at signe ham til sommer, men de refererer blot en historie fra en tabloidavis (Daily Express så vidt jeg kan se), så det er stadig svært at vide om en handel bliver til noget.

« Seneste Redigering: 27 Jan 2014, 09:11 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6761: 27 Jan 2014, 18:44 »

Oscars defensive arbejde skal man ikke kimse af, men i forhold til den position som han spiller, er det i mine øjne det offensive spil, der skal være i højsædet. Og her mener jeg, at Mata er bedre end Oscar. Dermed ikke sagt, at Oscar er ringe. Slet ikke. Men vi har som minimum afskibet en spiller, der er ligeså god som ham. Sådan ser jeg det. Men der er måske ikke plads til både Mata og Oscar. Jeg så nu ellers gerne, at en af dem blev spillet på højrekanten. Mazacar. Men denne trio får vi ikke at se mere, desværre.

Angående Diego Costa-rygtet, så har BBC ganske rigtigt skrevet, at vi var klar til at signe ham til sommer, men de refererer blot en historie fra en tabloidavis (Daily Express så vidt jeg kan se), så det er stadig svært at vide om en handel bliver til noget.

Jeg ville da også ønske, at vi havde en førstekæde med Mazacar, der bare kørte som smurt i olie, men sådan skulle det jo ikke være. Jeg kan godt fornemme på det hele, at jeg er lidt mere Oscar-tilhænger, end du er, og forskellighed fryder. Jeg synes virkelig, at Oscar er god, da jeg ikke synes, at hans offensive kvaliteter er tilsidesat på nogen som helst måde, selvom han er god defensivt. Jeg hører klart til blandt den gruppe, der synes, at Oscar er den bedste presspiller i ligaen. Han er kun 22 år og har hele karrieren foran sig. Nu er han et af de sikreste navne på holdkortet i en af verdens bedste klubber. Der er ingen grænser for, for god han kan blive. Jeg synes allerede, han hører til blandt de allerbedste. Du har nemlig ret i, at der ikke var plads til både Mata og Oscar, og Mourinho har valgt Oscar.

ImAndersenTheGuy3
Lilleputspiller
*

« Svar #6762: 27 Jan 2014, 18:47 »

Hvem er Mazacar? Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6763: 27 Jan 2014, 18:49 »

Hvem er Mazacar? Smiley
Det er en betegnelse for trioen Mata, Hazard og Oscar.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6764: 27 Jan 2014, 19:01 »

Fedt, findes der også en statistik for det defensive arbejde de udfører?

Ja, vidst noget med at Oscar har lavet 30+ tacklinger eller lign. og Mata har lavet 4-6 stk.

Så vidt jeg ved, har jeg aldrig givet udtryk for, at Mata ikke er den bedste offensive spiller af de to.

Det har jeg heller ikke. I snakkede bare om 10'er positionen, så tænkte jeg ville smide ind hvor meget Oscar egentlig kreere af chancer fra 10'er rollen.

Sider: 1 ... 449 450 [451] 452 453 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010