home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 572 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 426 427 [428] 429 430 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824806 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6405: 21 Aug 2013, 20:03 »

Lækkert er det dog, at Mata starter på banen. Den mand er fantastisk.

Aner ikke hvorfor Ba bliver foretrukket frem for Lukaku, eller hvorfor Torres slet ikke er med på bænken.

NH:
Ja, Luiz er småskadet, men det er sandsynligt, at han vender tilbage mod Manchester United.

Korzika
Gæst

« Svar #6406: 25 Aug 2013, 18:59 »

Og så blev Willian hentet. Der mangler dog lige nogle formaliteter.

Willian er en glimrende spiller, og på den ene side, er jeg da glad for vi henter ham, for jeg tror han ville blive ekstremt giftig for Spurs. Willian er nemlig en klassespiller.

På den anden side, så syntes jeg ikke, at vi mangler Willlian. Vi er nemlig mere end godt besat på midtbanespladserne, og vi har vist omkring 12 midtbanespillere i truppen, hvilket er ALT for meget. Derfor er et dybt køb af Willian ganske ulogisk, da vi som sagt allerede har en masse gode spillere, der kan spille på de tre positioner bag angriberen.

Jeg tror, at dette betyder Moses bliver solgt. Moses har ellers gjort det glimrende i preseason, men jeg har altid anset ham som et svagt led. Jeg har aldrig syntes, at han hørte til i Chelsea.

Transfervinduet klapper snart i, men tror stadigvæk, at der er flere handler i gære.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6407: 26 Aug 2013, 16:59 »

Så gælder det et brag af en kamp på Old Trafford i aften. Vi er startet sæsonen godt med seks point ud af lige så mange mulige, men mod modstandere vi meget gerne skulle slå. I aften kommer den rigtige første test. Jeg tror på, at vi kan vinde. Jeg husker tydeligt Mourinhos første kamp som træner for os i 2004. Det var netop mod Manchester United, og vi vandt 1-0 på et mål af Eidur Gudjohnson. Det må gerne ske igen i aften, selvom islændingen næppe bliver målscorer. Jeg tror, vi vinder med en enkelt.

Jeg tror på denne opstilling, men jeg rammer aldrig noget.

Cech
Ivanovic - Cahill - Terry - Cole
         Ramires - Lampard
Oscar            Mata        Hazard
                   Torres   

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6408: 26 Aug 2013, 20:10 »

Vi starter med disse 11 spillere : Cech - Ivanovic, Cahill, Terry, Cole - Ramires, Lampard - De Bruyne, Oscar, Hazard - Schurrle

Vi skal alle være her.

Korzika
Gæst

« Svar #6409: 26 Aug 2013, 20:22 »

Har simpelthen aldrig været fan af midteraksen med Ramires og Lampard. Så vil jeg hellere have set en Mikel fremfor en af de to, nok helst Lamps. Men i det mindste spiller Oscar også, der rent faktisk er ganske god defensivt!

Er også glad for at KDB starter, selvom vi nok har bedre omstillingsspillere end ham. Apropos omstillinger, så kan jeg godt se det smarte i at starte med Schürrle, selvom Torres/Lukaku måske er lidt mere komplet, da de også kan holde på bolden. Men OK: Hverken Torres eller Lukaku, har samme pace som Schürrle.

Jeg syntes dog det er fedt, at Mourinho har blandet kortene. Kampen bliver dog svær, og United kommer nok til at dominere kampen. I hvilken grad de vil dominere er nok spørgsmålet. Jeg tror dog, at vi nok skal få bolden i kassen. En uafgjort ville passe mig fint.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6410: 26 Aug 2013, 20:47 »

Er det bare mig, eller er det ikke utrolig tydeligt at se, at Mata ikke er en Mourinho favorit? Han burde da 100% ha' startet foran KDB idag? Jeg synes KDB gjorde det rigtig godt mod Hull i jeres første kamp, kan godt se et stort lys i ham. Men anyway, om det så er KDB eller Oscar - burde Mata være en sikker starter? Hvad siger i selv ? Er der noget jeg har misset, en lille skade - Jetlag stadig, eller? Smiley

- Hvis Benitez havde gjort det, var folk ihvertfald gået amok.
« Seneste Redigering: 26 Aug 2013, 20:49 af PhilipFlink » Logged

Naustratze
Gæst

« Svar #6411: 26 Aug 2013, 20:50 »

Atletico prøver vist også at hente ham på leje-aftale. Det lyder squ underligt.

Korzika
Gæst

« Svar #6412: 26 Aug 2013, 21:53 »

Er det bare mig, eller er det ikke utrolig tydeligt at se, at Mata ikke er en Mourinho favorit? Han burde da 100% ha' startet foran KDB idag? Jeg synes KDB gjorde det rigtig godt mod Hull i jeres første kamp, kan godt se et stort lys i ham. Men anyway, om det så er KDB eller Oscar - burde Mata være en sikker starter? Hvad siger i selv ? Er der noget jeg har misset, en lille skade - Jetlag stadig, eller? Smiley

- Hvis Benitez havde gjort det, var folk ihvertfald gået amok.
Så du kampen mod Aston Villa? Mata er ikke fit nok til at spille fra start, og i den forfatning han er i nu, vil det nok være smartest at bruge ham som sub, og mon ikke, at vi får ham at se engang i 2. halveg.

Grunden til at Mata ikke er i ordentligt form, handler bl.a. om, at han haft en lang ferie, derudover har han også haft en skade, der har sat ham tilbage i forhold til hans fysiske tilstand.

Rygtet angående Atletico Madrid, skal man ikke ligge så meget i. Det er jeg overbevist om.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6413: 26 Aug 2013, 22:43 »

vil det nok være smartest at bruge ham som sub, og mon ikke, at vi får ham at se engang i 2. halveg.

... Nope Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #6414: 27 Aug 2013, 08:41 »

Der går jo også rygter om at Spurs vil hente Mata, som erstatning for Bale når/hvis han bliver solgt.. i stjal jo Willian :p

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6415: 27 Aug 2013, 09:10 »

Vanvittige rygter.. Mata bliver helt sikkert.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6416: 27 Aug 2013, 13:51 »

0-0 er et fint resultat for os. Det var muligvis den sværeste kamp i hele sæsonen, og så er et point godkendt. Desuden er vi det første hold siden Aston Villa i 2009 til at holde United fra at score på Old Trafford i Premier League. Det er imponerende af Mourinho. Han skal have alt ros for tilgangen til kampen i går. Kønt var det ikke, men farlige var United heller ikke. Pointdeling var et fair resultat.

Nu er det meget tidligt at konkludere noget, men det er værd at bemærke, at det de fleste troede ville være vores svageste punkt, nemlig forsvaret, har været bundsolidt. Derimod har vi nu spillet med fire forskellige angribere, hvor ingen af dem har scoret endnu. I den forbindelse er det også værd at bide mærke i, at de syv mest defensive orienterede spillere (Cech, Cole, Terry, Cahill, Ivanovic, Ramires og Lampard), indtil videre er de syv, der har spillet fuld tid. Udover at de er vores syv mest defensive spillere i startelleveren, så er de stort set også de syv ældste i truppen med undtagelse af Schwarzer og Torres. Derimod var de fire offensive i går alle 22 år eller yngre. Det er modigt i sådan en kamp på Old Trafford. Men de klarede det fint, og igen vil jeg gerne rose Oscar. Indtil videre vores bedste mand samlet set. Han får en rigtig rigtig god sæson, og det virker til, at han er Mourinhos foretrukne.

Det bringer mig så til Mata-sagen. Jeg tror ikke på, at han bliver solgt. I går da jeg så formationen, blev jeg for første gang i tvivl, men med Mouronhos efterfølgende udtalelse, så er jeg ikke bekymret. Men jeg tror ikke på, at han ikke er i stand til at spille. Ja, han var ringe mod Aston Villa, men han kunne sagtens have spillet fra start i går. Jeg tror, at beslutningen er truffet ud fra, hvad der har fungeret i de forrige kampe, og det gælder især første halvleg mod Hull. Men Mata skal nok komme i gang. Han kommer igen til at være vores vigtigste spiller, og han er med fra start næste gang og fremover. Det er jeg sikker på.

Sidst, men ikke mindst ser det ud til, at Lampard har fået en Xabi Alonso-rolle. Han slår det i hvert fald utrolig meget dybt. Indtil videre har det været med blandet succes.

Det var blot lidt tanker omkring vores sæsonstart. Byd gerne ind!

Korzika
Gæst

« Svar #6417: 27 Aug 2013, 20:17 »

Ét point mod United, er et fint resultat. Spillet var ikke sublimt, men Mourinho er vendt tilbage med hans pragmatiske og resultatorienrede stil. Den stil er måske ikke den mest underholdende, men den er effektiv og det er spillestil, der næsten altid er garant for gode resultater og titler.

Hvad angår Mata, vil slet ikke gå i panik. Mata er ikke i fulde omdrejninger endnu. Han er hverken i fysisk eller spillemæssig form til at starte to kampe på under en uge, og med Oscar og KDB's gode spil mod Hull, så virkede de nok som de bedste løsning. Derudover har Mourinho også været ude at dementere de rygter, der skulle sende Mata væk. For mig var det logisk ikke at starte med Mata. Havde vi dog kommet bagud, så ville han have været en fin mand at smide ind. Jeg syntes dog, at det ville være klogt at gøre brug af ham i mod Bayern.

Mod Bayern håber jeg, at vi får Mata og Lukaku at se fra start. Vil også gerne se Luiz, men det helt store spørgsmål er, om han bliver fit. Det gør han nok ikke. Ellers kunne han evt. have spillet centralt, hvor Benitez fik en masse godt ud af ham.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6418: 27 Aug 2013, 21:39 »

ptrN
Manager

« Svar #6419: 27 Aug 2013, 21:41 »

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 426 427 [428] 429 430 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010