home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 427 428 [429] 430 431 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824784 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6420: 27 Aug 2013, 21:42 »

Jeg ville elske ham i Arsenal, men det sker næppe.

Wenger stor fan .. Men ja - Næppe med stort N ..

Korzika
Gæst

« Svar #6421: 28 Aug 2013, 22:48 »

Angående Mata og Arsenal tror jeg heller ikke, at der er noget specielt konkret, dér. Men jeg kan vel tage fejl... Wink

Anyways:
http://plbold.dk/sky-etoo-til-laegetjek-i-chelsea/

Oh no. Passer dette, så vil jeg kalde det for dårligt købmandsskab.

Hvad skal vi bruge én...:
1) 32-årig
2) Løntung
3) Udbrændt
4) Diva-agtig

...spiller til?

Han er jo slet ikke nogen forstærkning. Han er maksimalt på niveau med vores nuværende angribere, og han bliver dårligere og dårligere dag for dag i kraft af hans fremskredne alder.

Korzika
Gæst

« Svar #6422: 29 Aug 2013, 18:47 »

Angående Mata og Arsenal tror jeg heller ikke, at der er noget specielt konkret, dér. Men jeg kan vel tage fejl... Wink

Anyways:
http://plbold.dk/sky-etoo-til-laegetjek-i-chelsea/

Oh no. Passer dette, så vil jeg kalde det for dårligt købmandsskab.

Hvad skal vi bruge én...:
1) 32-årig
2) Løntung
3) Udbrændt
4) Diva-agtig

...spiller til?

Han er jo slet ikke nogen forstærkning. Han er maksimalt på niveau med vores nuværende angribere, og han bliver dårligere og dårligere dag for dag i kraft af hans fremskredne alder.
Og så blev han signet! Det er dog kun en et-årig kontrakt, hvilket er en god beslutning. Håber han bliver et hit. Mon ikke handlen betyder, at Demba Ba bliver sendt afsted?

Og så blev vores Chl-gruppe trukket. Schalke, Basel og Steaua. Meget fin lodtrækning, må man sige!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6423: 29 Aug 2013, 18:53 »

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3441538/title/etoo-signs

Ja, så har vi sgu købt Samuel Eto'o. Han var en fantastisk angriber for Barcelona og Inter, men jeg aner ikke, hvor god han er i dag. Han er blevet 32 år, og jeg er bange for, at han er færdig i den absolutte top. Men nu må vi se, hvad han kan gøre. Mourinho har prøvet samtlige angribere uden held, så han følte nok, at dette var det rette. Ellers har Korzika ret i mange af sine ting i overstående indlæg. Jeg er ikke verdens største fan af den signing. Men han får selvfølgelig lov til at bevise, at jeg tager fejl, og jeg er også sikker på, at Mourinho har gennemtænkt handlen. Den unge brasilianske back Wallace er desuden blevet lejet ud til Eto'os  tidligere klub Inter.

Derudover var der lodtrækning til Champions League i dag. Vi skal møde Schalke 04, FC Basel, Steaua Bukarest. Tre fine hold, men klart en gruppe hvor vi burde blive etter og sikre os videre avancement.

EDIT: Jeg kan se, at Korzika kom før mig, så det er selvfølgelig hans næstsidste indlæg her i tråden, jeg hentyder til.

mephistopheles
Lilleputspiller
*

« Svar #6424: 29 Aug 2013, 20:58 »

Eto'o bliver hverken løntung, eller har været for dyr. Netop derfor har vi har hentet ham. Det kan godt være at hans niveau i øjeblikket er på standard med det vi har i klubben. Men når vi kan få sådan en spiller så billigt så siger vi ikke nej. Det samme var tilfældet med Anelka. Som udviklet sig til at være en god spiller. :-) Havde dog stadig håbet på Rooney :-)

Newton Heath
Manager

« Svar #6425: 29 Aug 2013, 21:00 »

Eto'o bliver hverken løntung

Nu ved jeg ikke om det er blevet afsløret siden du skriver det, men hvad får dig til at tro, at Eto'o ikke bliver løntung? Han har da altid været kendt for at være en money grabbing whore?

mephistopheles
Lilleputspiller
*

« Svar #6426: 29 Aug 2013, 21:02 »

Det bliver han ikke, han har lavet en 1-årig kontrakt dog med en stor bonus hvis han score mål ;-)

JRex
Ynglingespiller

« Svar #6427: 30 Aug 2013, 07:31 »

Mener også jeg læste at han gik meget ned i årsløn fra Anzhi til CFC - men det var vist kun et rygte Peace

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6428: 30 Aug 2013, 19:59 »

Aftenens hold mod Bayern i super cup : Čech, Ivanović, Cahill, Luiz, Cole, Ramires, Lampard,
Oscar, Hazard, Torres, Schurrle.

Jeg håber på en sejr og tror det bliver enten 1-0 eller 2-1 sejr Smiley Tror på et Lampard mål Smiley

Vi skal alle være her.

Gungner
Gæst

« Svar #6429: 30 Aug 2013, 20:01 »

Kommer den i TV?

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6430: 30 Aug 2013, 20:05 »

Kommer den i TV?
Ja tv3+ sender den Smiley

Vi skal alle være her.

Gungner
Gæst

« Svar #6431: 30 Aug 2013, 20:06 »

Super... Come on Blues!

Korzika
Gæst

« Svar #6432: 30 Aug 2013, 20:09 »

Ingen Lukaku. Ingen Mata.
Ja, det er jeg sgu ikke helt tilfreds med.

Har det dog super med, at Luiz spiller fra start!

Glæder mig til at se os mod Bayern, og hvordan vi griber kampen an mod dem.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #6433: 30 Aug 2013, 20:21 »

Mata må være pga af form og fitness, så det har jeg ingen spørgsmålstegn grundet.

Mht. Lukaku: Jeg ville elske at se ham starte, men Mourinho må have kalkuleret at Bayern kommer til at presse os i bund, og at vi derfor skal bruge en langt mere bevægelig angriber. En Torres-type til kontraangreb. Baseret på det, synes jeg det er den rigtige beslutning.

Mht. Luiz: Ikke tilfreds med at smide ham ind lige pludselig, når Terry's niveau har været højt.

Er optimistisk i dag, og siger vi vinder 2-1.

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #6434: 30 Aug 2013, 21:46 »

Ja - resultatmæssigt kan vi været godt tilfreds med første halvleg, for 1:0 mod et Bayern hold i boldmæssig kontrol er flot.

Det som jeg syntes er interessant er dog at vi ikke formår at holde på bolden på den centrale midtbane. Når vi bryder bolden sparker vi bare frem, hvilket i en lang kamp vil kører os trætte, da de forreste løber for meget, og der skabes huller mellem kæderne, når hele holdet ikke kommer med frem.

Jeg savner at enten Lampard eller Ramires får fat i bolden og kan holde fat i den, hvis det ikke er muligt langs jorden at spille en kontra. Vi har vist et par gange at vi godt kan spille den rundt og skabe muligheder, selvom vi er stærkere til den direkte angrebsfodbold.

Endvidere er Schürrle jo bare et genialt køb! Han er fantastisk på kanten, og jeg glæder mig til resten af sæsonen med ham på den ene kant, da han er en anden type kantspiller end Hazard/Oscar/Mata. Der er mere fart og udfordring, hvilket er super lækkert at se på!

Nu venter en spændende anden halvleg!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 427 428 [429] 430 431 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010