home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23445
  0 Brugere, 549 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Datsun11
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 417 418 [419] 420 421 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825007 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6270: 25 Maj 2013, 23:04 »

Så blev pokalen afleveret til Bayern, men mon ikke pokalen bliver generobret indenfor den nærmeste fremtid? Wink

Vi har siden sidste indlæg i tråden, spillet en ganske ligegyldig træningskamp mod City i US and A.  Kampen blev tabt, efter at vi var foran 3-0. Så desværre ikke kampen, men kan læse mig til, at vi egentligt ikke spillede særligt godt. Selvom det er en ligegyldig træningskamp, er jeg dog lidt irriteret over, at der bliver smidt en så stor føring overstyr.

Rafa var så flink at give spilletid til RLC og vores egen AC. David Luiz - den fantastiske fyr - har også lagt et billede op på Instagram, hvor han og AC optræder. Det luner mit hjerte, når der bliver taget hånd om de unge spillere! Sådan skal det være. Devid Luiz = fremtidig kaptajn!

EDIT:
Nå ja; så spiller vi endnu engang mod City om 20 minutters tid. Skal man se kampen?

EDIT 2:
Starting XI Chelsea (v Manchester City): Hilario, Azpilicueta, Christensen, Luiz, Ramires, Mikel, Loftus-Cheek, Oscar, Ake, Ba, Torres.

Spilletid til AC, Ake og RLC.
« Seneste Redigering: 25 Maj 2013, 23:14 af Korzika » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #6271: 26 Maj 2013, 01:55 »

Ham AC, hvad position spiller han? Er han central forsvarsspiller?

EDIT: Og kan han noget? Nu har jeg ikke set det, men de to kampe han har spillet har Chelsea lukket 4 mål ind, selvfølgelig dermed ikke sagt, at han ikke kan have imponeret alligevel.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6272: 26 Maj 2013, 02:14 »

Ham AC, hvad position spiller han? Er han central forsvarsspiller?

EDIT: Og kan han noget? Nu har jeg ikke set det, men de to kampe han har spillet har Chelsea lukket 4 mål ind, selvfølgelig dermed ikke sagt, at han ikke kan have imponeret alligevel.
Andreas Christensen har udviklet sig til en af vores bedste ungdomsspillere, og han har imponeret i NGS, hvor vi nåede finalen, som vi tabte til Aston Villa. Han er central forsvarssspiller, ja, og han har en fremtid på førsteholdet, hvis han fortsætter sin udvikling. Terry har tidligere været ude at rose ham rigtig rigtig meget. Det er ret surrealistisk, at han er fra årgang 96.

Korzika: Jeg så også godt det billede tidligere i aftes. Det er helt fantastisk, og jeg smilede over hele femøren.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6273: 29 Maj 2013, 15:01 »

Jeg fandt lige et par klip fra vores årlige award-show, jeg fandt det ret spændende.

http://www.youtube.com/v/8Gij6CERGkU - Chelsea FC Special Recognition 2013

http://www.youtube.com/v/qicCUtDUPQY - Chelsea FC Player of the Year 2013

http://www.youtube.com/v/I9oSGEAHaNk - Chelsea FC Players' Player of the Year 2013

http://www.youtube.com/v/9xyofYUh3-A - Chelsea FC Young Player of the Year 2013

Jeg undskylder for ikke at kunne finde ud af YouTube-funktionen herinde.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6274: 29 Maj 2013, 15:10 »

Korzika
Gæst

« Svar #6275: 03 Jun 2013, 15:37 »

Jamen velkommen til Mourinho - den har jo ligget og luret i kulisserne i et stykke tid nu.
Han er bestemt en god manager, og jeg tror på sportslig succes. Men samtidig ønsker jeg også en manager, der er villig til at satse på vores unge talenter og én manager, der kan gøre det på en måde, der er bæredygtigt økonomisk. Her har jeg min tvivl om Mourinho, så det bliver spændende at se, hvordan han griber det an.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6276: 03 Jun 2013, 15:41 »

Med det ry vi har skabt os omkring trænere, så er der ingen tvivl om, at Mourinho tager en chance, men samtidig har vi også fået en af verdens absolutte bedste trænere.

Du har ret med hensyn til ungdommen, og jeg ser nogle spillere, som jeg ønsker bliver en del af førsteholdet indenfor få år. Den chance er formindsket med Mourinho som træner, hvis han fortsætter i samme stil som hidtil.

Men ingen tvivl om at han er en vanvittig træner, og jeg glæder mig til at se, hvad han kan gøre med vores hold. På papiret er det i hvert fald rigtig godt.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6277: 03 Jun 2013, 16:44 »

Kunne man ikke forestille sig at nu hvor Mourinho har fået endnu en chance som manager for os at han måske har fået et krav om at han skal indlogere nogle af de unge spillere i liga cuppen og lade dem spille den turnering??
Og jeg tror også at han vælger at beholde Lukaku og satse meget på ham, han minder meget om Drogba og har vist i WBA at han kan lave mål.

Men han er en fremragende træner så jeg er overbevist om at vi nu igen kommer til at kæmpe med om PL titlen for alvor!!
Det må næsten være hovedmålet forud for næste sæson, vi har præsteret dårligt i PL de sidste par år, den skal vi prøve på at vinde tilbage. Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6278: 03 Jun 2013, 17:09 »

http://www.youtube.com/v/R8_zr0M_h_Q - Sikke et hold det var!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6279: 03 Jun 2013, 17:36 »

http://www.madridista.dk/index.php/988-mourinho-har-det-darligste-snit

Han er en af de dårligste nogensinde ^^ På længere sigt ødelægger han jeres trup, da han træder for mange over fødderne for at få succes nu og her.

Korzika
Gæst

« Svar #6280: 03 Jun 2013, 18:57 »

Han er en af de dårligste nogensinde ^^ På længere sigt ødelægger han jeres trup, da han træder for mange over fødderne for at få succes nu og her.
Han er en af de dårligste nogensinde
Da Mourinho tiltrådte, stod han overfor en vanskelig opgave: FCB og Guardiola, der på det tidspunkt spillede noget suverænt fodbold. Alligevel lykkedes det ham at vinde Reals første trofæ siden 2007/2008 i hans første sæson.

I hans anden sæson, spillede Real vildt god fodbold. Det lykkedes ham og Real at skaffe 100 point på en underholdende måde og ikke ved søvndyssende boldflytteri.

Denne sæson var skuffende, men det har intet med Mourinhos taktiske formåen. Det handler om ting, der er foregået i omklædningsrummet. Ting der kun kan spekuleres i. Var Mourinho skyld i de problemer, eller var det spillernes skyld? Det er kun folk, der var en del af holdet, der reelt ved, så den diskussion ønsker jeg ikke at deltage i.

På længere sigt ødelægger han jeres trup, da han træder for mange over fødderne for at få succes nu og her.

Det var ikke tilfældet sidste gang han var i Chelsea, derfor er der ingen grund til, at det sker igen. Men okay, han mangler at bevise sit værd i en klub længere tid af gangen, for at få afkræftet den hypotese.

DeBuur
Manager

« Svar #6281: 03 Jun 2013, 19:49 »

Det Chelsea trænger til er en manager der kan sætte RA stolen for døren - det kan Mourinho - spørgsmålet er så hvor længe han får lov til det af RA  Wink

Ingen tvivl om at jeg ikke syntes om manden - men han er stadig en af de dygtigste managers i nyere tid - han er en ener som har det med at slide omgivelserne op og jeg tror aldrig vi ser ham være manager 10 år i en klub.. men hvem siger at han skal det ?

Mourinho overtager en flot trup med mange dygtige spillere - der skal nok ryddes lidt op og hentes lidt forstærkninger ind.

Når Chelsea nu ikke vil låne Lukaku ud til Liverpool så håber jeg at han får muligheden for at spille under Mourinho - han bliver interessant at følge og har det der skal til for at blive en super angriber.

Hvordan er det iøvrigt endt med Lampard har han fået forlænget sin kontrakt ?

YNWA

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #6282: 03 Jun 2013, 21:10 »

Frank Lampard forlængede sin kontrakt med et år for lidt tid siden.

Velkommen hjem, José!

19. 5. 2012.

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #6283: 04 Jun 2013, 01:41 »

Det Chelsea trænger til er en manager der kan sætte RA stolen for døren - det kan Mourinho - spørgsmålet er så hvor længe han får lov til det af RA  Wink

Ingen tvivl om at jeg ikke syntes om manden - men han er stadig en af de dygtigste managers i nyere tid - han er en ener som har det med at slide omgivelserne op og jeg tror aldrig vi ser ham være manager 10 år i en klub.. men hvem siger at han skal det ?

Mourinho overtager en flot trup med mange dygtige spillere - der skal nok ryddes lidt op og hentes lidt forstærkninger ind.

Når Chelsea nu ikke vil låne Lukaku ud til Liverpool så håber jeg at han får muligheden for at spille under Mourinho - han bliver interessant at følge og har det der skal til for at blive en super angriber.

Hvordan er det iøvrigt endt med Lampard har han fået forlænget sin kontrakt ?

No probs. med forstærkning, han har RA, som vidst har udtalt han nok skal få penge til både özil, Alonso og Cristo, tvivler dog på sidst nævnte gider til Chelsea.

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #6284: 04 Jun 2013, 22:07 »

Glem nu ikke, at han er én af få, der overhovedet fik lov til at blive tre sæsoner i Madrid. Derudover skal du ikke glemme, at hans sejrprocent endte på ca. 72. Det er et rigtig stærkt gennemsnit set over tre år. Af de trænere, der har været i Madrid mere end én sæson, har han den bedste sejrprocent - MARKANT bedre end del Bosques i øvrigt.

Sider: 1 ... 417 418 [419] 420 421 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010