home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 912 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 399 400 [401] 402 403 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 838605 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6000: 18 Feb 2013, 14:26 »

http://www.youtube.com/v/Qt6VgFJlReU - Et lille indslag med Juan Mata hvor han fortæller om hans Chelsea-tid, London osv. Et kig værd.

Han virker som en sympatisk mand, der er stille og rolig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6001: 19 Feb 2013, 18:41 »

http://www1.skysports.com/football/news/12040/8508134/Sense-or-sentiment

En lille artikel fra Sky Sports om det helt store samtaleemne for tiden i Chelsea - Frank Lampards kontraktstatus. Et syn der stiller spørgsmåltegn ved, om Frank Lampard skal belønnes for hans fortidige arbejde i klubben, eller om han reelt kan bidrage til et hold, der ønsker at vinde Premier League i en alder af 34 år. Jeg fandt det interessant.

For mit vedkommende er der selvfølgelig ingen tvivl.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6002: 19 Feb 2013, 18:59 »

Jeg tror kun det er meget få uvidende personer som ikke mener Lampard har fortjent en ny kontrakt.

Men hvis en af dem er Roman så hjælper det jo selvfølgelig ikke noget Skuffet

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6003: 19 Feb 2013, 19:07 »

Jeg tror kun det er meget få uvidende personer som ikke mener Lampard har fortjent en ny kontrakt.

Men hvis en af dem er Roman så hjælper det jo selvfølgelig ikke noget Skuffet
Der er ingen tvivl om, at de fleste mener, at en kontraktforlængelse er på plads. Især set i lyset af hvordan han præsterer for tiden. Han har i seneste 10-15 kampe været vores bedste mand sammen med Mata.

Jeg føler mig også overbevist om, at han spiller i Chelsea efter sommerferien. Dog har Rob Parrish en point, da han påpeger, at man skal passe på med at belønne Lampard for hans fortid i klubben. Fortsætter han, som han gør pt. er der dog ingen tvivl om, at han burde spille alle de kampe, han kan, hvilket faktisk har vist sig at være en hel del, og dermed vil en kontraktforlængelse også give god mening.

Gætter på han når de 200 på torsdag.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6004: 19 Feb 2013, 19:11 »

Der er ingen tvivl om, at de fleste mener, at en kontraktforlængelse er på plads. Især set i lyset af hvordan han præsterer for tiden. Han har i seneste 10-15 kampe været vores bedste mand sammen med Mata.

Jeg føler mig også overbevist om, at han spiller i Chelsea efter sommerferien. Dog har Rob Parrish en point, da han påpeger, at man skal passe på med at belønne Lampard for hans fortid i klubben. Fortsætter han, som han gør pt. er der dog ingen tvivl om, at han burde spille alle de kampe, han kan, hvilket faktisk har vist sig at være en hel del, og dermed vil en kontraktforlængelse også give god mening.

Gætter på han når de 200 på torsdag.

Jeg vil nu mene man godt kan belønne Lampard for mere end 10 års flotte og stabil høje præstationer  med en kontraktforlængelse . Skulle han så miste momentum næste sæson er det ærgeligt, men se på folk som Giggs og Scholes som også har toppet, men stadig er på kontrakt pgs. de er klubmænd.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #6005: 19 Feb 2013, 19:15 »

Nu har jeg ikke sat mig helt ind i sagen, og det kan også godt være, at jeg spørger dumt. Har Chelsea ikke en politik om, at man kun forlænger med 1 år ad gangen, når spilleren er over 30 år gammel? Vil Lampard have mere end det, eller vil de heller ikke give ham 1 år?

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6006: 19 Feb 2013, 19:18 »

Jeg vil nu mene man godt kan belønne Lampard for mere end 10 års flotte og stabil høje præstationer  med en kontraktforlængelse . Skulle han så miste momentum næste sæson er det ærgeligt, men se på folk som Giggs og Scholes som også har toppet, men stadig er på kontrakt pgs. de er klubmænd.
Der er da også sympatisk at handle sådan, men jeg vil aldrig klandre klubben for ikke at forlænge med Lampard, hvis han ikke vil kunne gavne holdet på nogen som helst måde i fremtiden. Chelsea er en klub, der er ved at lave et generationsskifte, hvor Cole, Terry og Lampard og Cech er de sidste tilbageværende. Jeg vil da også ønske, at Chelsea forlængede med Lampard uanset hvad, men jeg har forståelse for, at det ikke sker hvis manden ikke gavner fremtiden på førsteholdet som spiller. Dog er der ingen tvivl om, at han ville kunne være en fantastisk mand til at vise de unge, hvordan man skal opføre sig som professionel sportsmand på højeste niveau.

Når det så er sagt, så er realiteten at alt overstående er fuldstændig irrelevant. Heldigvis. Lampard viser gang på gang på gang, hvor god han er, og derfor er det indiskutabelt, at han skal have en kontraktforlængelse .

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6007: 19 Feb 2013, 19:20 »

Nu har jeg ikke sat mig helt ind i sagen, og det kan også godt være, at jeg spørger dumt. Har Chelsea ikke en politik om, at man kun forlænger med 1 år ad gangen, når spilleren er over 30 år gammel? Vil Lampard have mere end det, eller vil de heller ikke give ham 1 år?
Det virker meget som om, at bolden er ved Chelsea. Lampard vil for alt i verden gerne fortsætte i Chelsea, men det er desværre ikke klubbens ønske. Lampard har endda tilbudt at gå halvt ned i løn. Jeg tror, at Lampard vil være fint tilfreds med et år til at starte med. Han vil bare gerne spille i Chelsea.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6008: 19 Feb 2013, 19:44 »

Lampard skal have en kontraktforlængelse i Chelsea, - alt andet ville være idioti. Manden er et symbol på klubben, og er nok en af de mest sympatiske og professionelle fodboldspillere på denne klode. En spiller, jeg faktisk rigtig godt kan lide, selvom han spiller i en klub, som jeg hader inderligt.

Som Jakob påpeger, så har han i en lang periode været en af jeres absolut bedste spillere. Alene det bør udløse en kontraktforlængelse i min optik, da han beviser, at han stadigvæk har niveauet. Jeg ved godt, at I er under et generationsskifte, hvor I jo faktisk kun har fire spillere tilbage af den såkaldte "gamle garde", men Lampard har så uendeligt meget at tilføre Chelsea som fodboldklub. Han er et pragtfuldt forbillede for nyankomne, unge spillere, og han besidder helt åbenlyst stadigvæk nogle tårnhøje kvaliteter rent fodboldfagligt.

Selve signalværdien i, at Lampard også vil gå på kompromis med sit lønniveau, må da varme alle Chelsea-hjerter. Jeg kan ikke se hvilke risici, Roman ville tage, ved at give en legende en kontraktforlængelse, og dermed hædre en mand, der har kæmpet i Chelsea-trøjen igennem 12 år.
« Seneste Redigering: 19 Feb 2013, 19:47 af Daniel Nordentoft » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #6009: 20 Feb 2013, 18:04 »

LIVE NU: FC Barcelona - Chelsea (NextGen)

Andreas Christensen spiller i øvrigt fra start. Spændende at se, hvordan vi klarer os i mod FC Barcelona, der jo er kendt for deres gode ungdomsarbejde..

ptrN
Manager

« Svar #6010: 20 Feb 2013, 18:42 »

Han skal da ikke gå klubløs hvis Roman Pengemand ikke gider betale hans løn. Vi henter ham da bare som tutor for Jack.

welbz is dat guy

Korzika
Gæst

« Svar #6011: 20 Feb 2013, 18:53 »

Han skal da ikke gå klubløs hvis Roman Pengemand ikke gider betale hans løn. Vi henter ham da bare som tutor for Jack.
Tror hverken Lampard eller Wenger gider hinanden. Jeg er ret sikker på Lampard er for loyal overfor Chelsea. Derudover vil et køb af Lampard jo også stride imod Arsenals (Wengers) politik; en 35-årig med høje lønkrav. Derudover syntes jeg personligt heller ikke, at Lampard passer specielt godt ind til Arsenals spillestil.

Det kan godt være, der kommer en ny Arsenal-manager ind til sommer, der ikke har de samme principper som Wenger, men tror som sagt ikke Lampard vil tage til en af Chelseas konkurrenter.

Anyways, Chelsea fører 1-0 i kampen mod Barcelona. Mål af Islam Feruz, assist af Todd Kane. Kampen er meget lige. Barca havde nogle store chancer før vi kom på 1-0. Men som kampen udviklede sig efter 25-30 minutter kom vi bedre med i kampen og holdte Barcelona fra chancer.
« Seneste Redigering: 20 Feb 2013, 18:57 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6012: 20 Feb 2013, 19:10 »

Rødt kort til Connor Hunte. Det ligner seniorudgaven det her!

Det ville være fantastisk for de unge spiller at slå Barcelona ud.

Korzika
Gæst

« Svar #6013: 20 Feb 2013, 20:29 »

Som sagt så gjort. Barca-killers. Kampen blev vundet 2-0 og Chelsea avancerer dermed.

Korzika
Gæst

« Svar #6014: 22 Feb 2013, 10:31 »

Skidt skidt kamp i går! Jeg er meget utilfreds med måden, som Rafa agerer på som manager. Det er simpelthen ikke godt nok, at spillerne åbenbart ikke kan blive sat ordentligt op til et andenrangsmodstande r som Sparta Prag. At skrabe et 1-1 resultat hjem på hjemmebane med en overtidsscoring er simpelthen ikke godt nok mod et hold som Sparta Prag. Håber ikke, at dette scenarie gentager sig endnu engang, når vi skal møde vores rumænske modstander næste runde..

Sider: 1 ... 399 400 [401] 402 403 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010