home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  2 Brugere, 568 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 400 401 [402] 403 404 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825607 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6015: 22 Feb 2013, 12:19 »

Nu så jeg højdepunkterne fra i går, og det virker lidt som noget sludder. I VADER jo i 100 % chancer, og bedømt ud fra den mængde af klip, er det helt sindsygt at i ikke får scoret før så langt henne i kampen.

I brænder talrige chancer midt for mål, rammer stolpen, deres keeper tager de sygeste redninger. Det indikerer ikke ligefrem at motivationen ikke var der, men mere at skarpheden og heldet manglede. Sådan er det nogle gange i europæiske kampe mod underdogs, og på den slags dage skal man bare sørge for at skrabe sig videre. Hvilket i gjorde.

Forstår i store træk godt kritikken af Rafa gennem sæsonen, men lige her så synes jeg du rammer forbi. Var jo noget andet hvis i ikke havde skabt noget som helst, men det gjorde i Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Korzika
Gæst

« Svar #6016: 22 Feb 2013, 12:36 »

Problemet er jo bare, at samme tendens også er set i kampen i prag samt mod Bradford. Vi skabe ganske vist et række chancer, men nogle gange gik spillet simpelthen alt for langsomt til at det ville have være farligt, hvis de mødte fx en Premer League modstander med en god organisation.

verdenskrig
Manager

« Svar #6017: 22 Feb 2013, 12:42 »

Problemet er jo bare, at samme tendens også er set i kampen i prag samt mod Bradford. Vi skabe ganske vist et række chancer, men nogle gange gik spillet simpelthen alt for langsomt til at det ville have være farligt, hvis de mødte fx en Premer League modstander med en god organisation.

Nu synes jeg det er meget almindeligt at man kan blive lullet ned på modstanderens niveau, hvis denne er under det niveau man plejer at spille på. Ikke desto mindre skabte i stadig talrige 100 % chancer og så er det jo ligegyldigt.

Det kan sammenlignes med Liverpool mod Oldham. Vi tabte 3-1 og spillede på ingen måde bedre end dem. De næste to kampe får vi uafgjort mod Arsenal og City ude og kunne sagtens have vundet dem begge. Man spiller som hold ofte, efter hvad man møder. Møder man et hold under ens niveau går man ofte et gear ned, og møder man et bedre hold end ens eget, går man ofte et gear op.

Men i gik videre, og burde have vundet kampen klart, så ser ingen grund til store bekymringer. Andet end at Torres atter engang er sindsygt uskarp Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6018: 22 Feb 2013, 13:25 »

Torres var virkelig dygtig i går. Han skal score på friløberen ingen tvivl om det, men ellers gjorde han sgu sig selv farlig. Hvis han havde scoret på Matas vanvittige indlæg til ham, havde det simpelthen været et fremragende mål. Den måde Torres ser situationen på gør mig glad.

Ellers er jeg også mest enig med VK. Selvfølgelig er 1-1 ikke godt nok, men vi kunne sgu sagtens have lavet 6-7 mål i går uden problemer. Vi var ineffektive, og det gælder Torres, Ramires, Oscar, Mata mf. Havde Lampard spillet, kunne han næsten godt være kommet i nærheden af rekorden i går. Jeg er ikke i tvivl om, at han havde scoret et par stykker med den form, han befinder sig i.

Men vi er videre, og vi skal også slå Steua Bukarest i 1/8-finalen.

Korzika
Gæst

« Svar #6019: 24 Feb 2013, 14:16 »

Cech, Ivanovic, Cahill, David Luiz, Cole, Mikel, Lampard, Ramires, Mata, Hazard, Ba.

Håber vi vinder, tror vi taber. Ramires på kanten betyder som altid, at vi nok kommer til at tage et defensivt udgangspunkt. JT ville have været en god mand at have, men krydser fingerer for, at Cahill og Luiz ikke bliver fuldstændig overspillet.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6020: 24 Feb 2013, 16:30 »

Helt fortjent vi taber den her kamp. Vi er ufarlige igennem hele kampen, og når vi endelig får en gylden chance i form af et straffespark, så brænder vi det. Det kan ske, og som jeg ser det, er det mere en vanvittig god redning på et fint spark. Lampard har brændt to gange mod City nu, og det er vel næsten flere brændte spark mod en modstander end i hele karrieren. Selv verdens måske bedste skytte brænder.

Ellers skal vi prise os lykkelig over at have Gary Cahill i dag. Han redder os et hav af gange fra en ydmygelse, og han er klart man of the match. Uden tvivl om det.

Vi skal forbedre os markant i fremtiden.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6021: 24 Feb 2013, 16:32 »

Av.. vi er så langt fra tidligere tiders niveau. Offensivt som defensivt.

Det er sgu ikke sjovt at være Chelsea-fan i øjeblikket.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #6022: 24 Feb 2013, 16:32 »

Jakob har vel egentlig sagt det der skulle siges.. Det her var en hård kamp at se...  Græder

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #6023: 24 Feb 2013, 17:01 »

Så er der sgu spænding om champions league pladserne for alvor

Engang Odense
ALTID Odense

___________________ ________
PSN: kasparlyk

ptrN
Manager

« Svar #6024: 24 Feb 2013, 17:21 »

Helt fortjent vi taber den her kamp. Vi er ufarlige igennem hele kampen, og når vi endelig får en gylden chance i form af et straffespark, så brænder vi det. Det kan ske, og som jeg ser det, er det mere en vanvittig god redning på et fint spark. Lampard har brændt to gange mod City nu, og det er vel næsten flere brændte spark mod en modstander end i hele karrieren. Selv verdens måske bedste skytte brænder.

Ellers skal vi prise os lykkelig over at have Gary Cahill i dag. Han redder os et hav af gange fra en ydmygelse, og han er klart man of the match. Uden tvivl om det.

Vi skal forbedre os markant i fremtiden.
Blev det ikke Milner der blev MoM?

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6025: 24 Feb 2013, 17:27 »

Blev det ikke Milner der blev MoM?
Det så jeg ikke, men det gjorde han sikkert. Det andet var blot min personlige mening.

ptrN
Manager

« Svar #6026: 24 Feb 2013, 18:07 »

Det så jeg ikke, men det gjorde han sikkert. Det andet var blot min personlige mening.
Ah okay, det havde jeg ikke luret.

welbz is dat guy

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6027: 24 Feb 2013, 19:45 »

Av.. vi er så langt fra tidligere tiders niveau. Offensivt som defensivt.

Det er sgu ikke sjovt at være Chelsea-fan i øjeblikket.

Ja, vi har desværre ikke samme niveau som for bare 5 år siden. Men desværre tror jeg at meget skyldes vores "wannabe Barca style" tilgang til spillet, med offensive kreatører som ikke tænker meget i det defensive arbejde. Jeg er langt større tilhænger af vores spillestil under Mourinho, hvor en solid defensiv sikrede os mange point og mesterskaber.

Desværre mener jeg at Barcelona har skabt en håbløs tilgang til spillet i mange andre klubber, som gerne vil, men bare ikke kan. Det samme kan ses med Arsenal, der ligeledes ønsker at spille offensivt men ender med at tabe mange dumme pointtab. - Det samme som sker for os i denne sæson.

Vi er simpelthen nød til at have meget mere balance i vores spil. Det er helt fint at have nogle kreative spillere, men defensiven skal simpelthen være i orden, før de offensive spillere skal have så meget frihed som man ønsker de skal have i Chelsea.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6028: 24 Feb 2013, 20:00 »

WOW hvor var vi ringe idag, helt absurt det niveau vi spillede på idag. Meget på spillere rammer et anstændigt niveau!!

Ærgeligt Lampard ikke scorer så vi kunne få stjålet et point med hjem , men det er satme godt nappet af Hart!!

Benitez indskiftninger er total til grin, og det har det været hele den tid han har været hos os. Lampard og Hazard ud når man skal satse??!! Total meningsløst. Kan derudover godt se det komiske i at Torres er på banen i et lille kvarter og rører bolden EN gang Wink Viser bare hvor tandløs manden er.

Er efterhånden godt træt af Cahill, kan godt være han er en trussel på dødbolde, men manden er så passiv en forsvarsspiller og laver et hav af placeringsfejl!!

Tror sku det bliver os der trækker sorteper og må nøjes med 5. pladsen Skuffet
Arsenal og Tottenham er bare mere stabile end os og så skal man satme være ustabile!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #6029: 24 Feb 2013, 20:14 »

Er efterhånden godt træt af Cahill, kan godt være han er en trussel på dødbolde, men manden er så passiv en forsvarsspiller og laver et hav af placeringsfejl!!

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke helt forstår din kritik af Cahill efter hans præstation mod City i dag.
Jeg ser helt klart Cahill som en af vores vigtigste spillere idag, hvis han da ikke var den vigtigste. Manden kommer jo i vejen for alle City's angreb den første halve time og bryder mange afleveringer fra Silva som kunne blive farlige!

Bortset fra det, så må Benitez til at stramme lidt op og komme lidt ind i kampen. Hans taktiske evne eller mangel på samme, synes jeg fuldstændig falder til jorden med dagens gameplan, og de udskiftninger han foretager sig.

Jeg ser gerne denne sæson overstået så hurtigt som muligt!

Sider: 1 ... 400 401 [402] 403 404 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010