home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:20:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 398 399 [400] 401 402 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825683 gange)
ptrN
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5985: 17 Feb 2013, 14:27 »

Det har du helt ret i. Men Chelsea havde (før scoringen) klart det bedste udgangspunkt. Du kan aldrig vide dig sikker på, at modstanderen ikke scorede, men jeg fandt ikke chancerne store.
Det gjorde jeg heller ikke i går ..

welbz is dat guy

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5986: 17 Feb 2013, 14:55 »

Vi tromler dem jo totalt over i anden halvleg hvorfor kan vi ikke bare gøre det fra starten af også evt. slappe mere af når kampen er afgjort. Vi har jo været elendige i første halvleg i alle kampe under Benitez Huh

Det kan ikke være rigtig han ikke kan finde ud af at gøre spllerne klar til kampstart, men at der skal gå 45 min før holdet vågner.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5987: 17 Feb 2013, 14:59 »

Vi tromler dem jo totalt over i anden halvleg hvorfor kan vi ikke bare gøre det fra starten af også evt. slappe mere af når kampen er afgjort. Vi har jo været elendige i første halvleg i alle kampe under Benitez Huh

Det kan ikke være rigtig han ikke kan finde ud af at gøre spllerne klar til kampstart, men at der skal gå 45 min før holdet vågner.
Vil du gerne bare brokke dig over alt Benitez foretager sig?

Fin sejr og skønt med fire forskellige målscorer. Mata viser sin kvalitet med et klassemål, da vi mangler det, og det fjerner modet fra Brentford. Flot kasse af Oscar også, mens det også var rart at se Terry tilbage på tavlen. Sidst når Lampard tættere på Tambling med sin scoring nummer 199. Han skal nok nå det.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5988: 17 Feb 2013, 15:32 »

Vil du gerne bare brokke dig over alt Benitez foretager sig?

Fin sejr og skønt med fire forskellige målscorer. Mata viser sin kvalitet med et klassemål, da vi mangler det, og det fjerner modet fra Brentford. Flot kasse af Oscar også, mens det også var rart at se Terry tilbage på tavlen. Sidst når Lampard tættere på Tambling med sin scoring nummer 199. Han skal nok nå det.

Jeg brokker mig over Benitez indtil han er RAUS  Smiley

Det ændrer dog ike på at det jeg skriver passer

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5989: 17 Feb 2013, 15:37 »

Jeg brokker mig over Benitez indtil han er RAUS  Smiley

Det ændrer dog ike på at det jeg skriver passer
Du kan jo ikke ændre situationen, så det er der ingen grund til.

Du kan jo ikke sige, at Benitez ikke har sat spillerne op, bare fordi målene kom i 2. halvleg. Du efterlyste en storsejr, og det fik vi. Du burde være tilfreds.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5990: 17 Feb 2013, 15:40 »

Du kan jo ikke ændre situationen, så det er der ingen grund til.

Du kan jo ikke sige, at Benitez ikke har sat spillerne op, bare fordi målene kom i 2. halvleg. Du efterlyste en storsejr, og det fik vi. Du burde være tilfreds.

Jeg er tilfreds med at vi vinder, jeg er IKKE tilfreds med det skal tage så lang tid før vi begynder at vise niveau-forskellen der skal være mellem de to hold.

Og det er ikke kun idag vi er dårlige i første halvleg, det har vi med MEGET få undtagelser været i samtlige kampe under Benitez. SÅ noget må han jo gøre forkert i hans snak inden kampen med spillerne. Hvis de ikke selv kan sætte sig op til en kamp er det hans ansvar de er klar

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5991: 17 Feb 2013, 15:43 »

Jeg er tilfreds med at vi vinder, jeg er IKKE tilfreds med det skal tage så lang tid før vi begynder at vise niveau-forskellen der skal være mellem de to hold.

Og det er ikke kun idag vi er dårlige i første halvleg, det har vi med MEGET få undtagelser været i samtlige kampe under Benitez. SÅ noget må han jo gøre forkert i hans snak inden kampen med spillerne. Hvis de ikke selv kan sætte sig op til en kamp er det hans ansvar de er klar
Du kan ikke vide, om det er Benitez, der gør noget forkert. Desuden er jeg ikke enig. Dernæst må du også fra din synsvinkel rose Benitez for hans teamtalk i pausen, hvis der er så stor forskel på 1. og 2. halvleg.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5992: 17 Feb 2013, 15:54 »

Du kan ikke vide, om det er Benitez, der gør noget forkert. Desuden er jeg ikke enig. Dernæst må du også fra din synsvinkel rose Benitez for hans teamtalk i pausen, hvis der er så stor forskel på 1. og 2. halvleg.

Hvis du gerne vil have jeg roser Benitez på et punkt kan jeg da godt se du har en pointe. Men det bør ikke slet ikke være nødvendigt at få spillerne til at vågne op i pausen. Der skal spillerne længe være klar på den kamp de skal spille.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5993: 17 Feb 2013, 15:58 »

Hvis du gerne vil have jeg roser Benitez på et punkt kan jeg da godt se du har en pointe. Men det bør ikke slet ikke være nødvendigt at få spillerne til at vågne op i pausen. Der skal spillerne længe være klar på den kamp de skal spille.
Ligesom at de heller ikke behøves at motiveres før kampen. Det burde man også bare være som professionel fodboldspiller. Sådan er det bare desværre ikke altid, og derfor skal Benitez også have ros.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5994: 17 Feb 2013, 16:02 »

Ligesom at de heller ikke behøves at motiveres før kampen. Det burde man også bare være som professionel fodboldspiller. Sådan er det bare desværre ikke altid, og derfor skal Benitez også have ros.

Som jeg påpegede HVIS ikke spillerne selv kunne sætte sig op til en kamp er det managerens opgave at gøre det. Det holder jo ikke når vi møder stærkere hold at vi først er klar når anden halvleg starter..

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5995: 17 Feb 2013, 16:13 »

Som jeg påpegede HVIS ikke spillerne selv kunne sætte sig op til en kamp er det managerens opgave at gøre det. Det holder jo ikke når vi møder stærkere hold at vi først er klar når anden halvleg starter..
Og det fungerer fint. Vi taber jo intet. At du så ikke vil give ham kredit for hans teamtalk i pausen hænger ikke sammen med kritikken af manglen på samme før kampen.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5996: 17 Feb 2013, 16:17 »

Og det fungerer fint. Vi taber jo intet. At du så ikke vil give ham kredit for hans teamtalk i pausen hænger ikke sammen med kritikken af manglen på samme før kampen.

Vi har smidt masser af point under Benitez, særlig mod hold som er kampe der skal give 3 point hvis man vil være mester??!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5997: 17 Feb 2013, 16:26 »

Vi har smidt masser af point under Benitez, særlig mod hold som er kampe der skal give 3 point hvis man vil være mester??!!
Det er overhovedet ikke det, vi snakker om. Vi snakker om, at du gerne vil kritisere Benitez for hans manglende evner til at motivere inden kampen, men når han motiverer holdet, som han gjorde til anden halvleg i dag, så skal han ikke roses, da det bare er noget spillerne burde være. Det er dobbeltmoralsk og bunder i et had til Benitez.

Jeg synes da heller ikke, at situationen er optimal, men vi er fans af en klub, som selv har dummet sig gevaldigt ved diverse umotiverede trænerfyringer. Det har resulteret i et manglende koncept, stabilitet og arbejdsro. Dernæst har det også påvirket mange trænere rundt omkring til at afvise at være Chelsea-træner, da det er ligmed en fyring indenfor to år, hvis ikke man vinder alle fire turneringer. Det er vi selv skyld i. Derfor må vi også tage til takke med Benitez, som jeg heller ikke anser for den mest optimale træner. Det er det, vi har at arbejde med lige nu, og han er, ligesom Torres, udsat for mere kritik end han fortjener. Det har du, som de fleste andre Chelsea-fans, svært ved at forstå. Vi må også være realistiske.

Swizz CataR
Manager

« Svar #5998: 17 Feb 2013, 16:43 »

Rigtig godt indlæg Jakob. Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5999: 17 Feb 2013, 19:42 »

Der er her til aften trukket lod til 6. runde-kampene i FA Cuppen. Slår vi McEachran og kompagni i 5. runde venter Manchester United på udebane, hvis de formår at besejre Reading. En kamp jeg forventer, vi vinder, hvis vi når så langt.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2013, 19:46 af Jakob E » Logged

Sider: 1 ... 398 399 [400] 401 402 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010