home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:20:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 395 396 [397] 398 399 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825761 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5940: 02 Feb 2013, 18:11 »

Siden hvornår er det blevet forbudt, at lave korte indlæg her? Alle indlæggene havde da noget med Chelsea at gøre, så hvad er problemet?

Det har skam altid været forbudt, det er blot ikke blevet levet op til før.

Citat af: Retningslinjerne
Som debattør på vores forum forventer vi først og fremmest at der lægges vægt på ordet debattør. Altså at man kun skriver indlæg, hvis man føler at man kan bidrage til en konstruktiv debat og ikke skriver intetsigende indlæg uden relevans.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5941: 02 Feb 2013, 18:15 »

Fair, synes dog ikke at indlæggene er intetsigende.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #5942: 02 Feb 2013, 18:15 »

Vi er så dårlige defensivt...

Ligeså ringe offensivt. av i dårlige for tiden.

Thaurat al Shabab

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5943: 02 Feb 2013, 18:16 »

Fair, synes dog ikke at indlæggene er intetsigende.

Det er vel som man definerer dem, men vi foretrækker, som der står, at man ser forummet som et debatforum, hvor man argumenterer for sine indlæg og ikke blot skrive en enkelt linje med en tanke. Det var netop derfor vi fik lavet chatskakten, så vi slap for den slags i forummet Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5944: 02 Feb 2013, 18:34 »

Ligeså ringe offensivt. av i dårlige for tiden.
Vil ikke sige vi er lige så ringe offensivt. Både Mata, Lampard og til tider også Oscar og Torres formåede at kreere ting og sager i offensiven, men defensivt er der til gengæld fejl på fejl konstant. Bedste eksempel er vel nok målet til 2-2, hvor forsvaret står ufattelig højt, og Terry går op og fejl-satser fuldstændigt... Håbløst. Da bolden så bliver sat ind, finder man Cahill og OSCAR som de bagerste mænd på banen. Selvfølgelig fint nok at Oscar tager løbet med tilbage, men det burde jo ikke være ham, der skal løbe med tilbage på sådan en. Og hvem ved, måske havde en Cole rent faktisk markeret Sissoko, som sparker reposten ind.
« Seneste Redigering: 02 Feb 2013, 19:12 af Kris2625 » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #5945: 02 Feb 2013, 19:09 »

. Og hvem ved, måske havde en Cole rent faktisk markeret Cisse, som sparker reposten ind.

Det var Sissoko der scorede Wink

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5946: 02 Feb 2013, 19:12 »

Ja selvfølgelig Wink

Han spillede en vanvittig god kamp må man sige!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5947: 02 Feb 2013, 19:50 »

Endnu et dårligt resultat i dag. Det er ikke sjovt at være Chelsea-fan for tiden. Jeg trøster mig udelukkende med de personlige præstationer. Lampard nåede i dag endnu tættere på Tamblings rekord og scorede hans 10. Premier League-mål i dag. Det er 10. sæson i træk, at han når 10 kasser i ligaen. Sidste år sætte han rekord ved den 9. sæson, og i år udbygger han så den statistik. Dybt dybt dybt imponerende.

Mata viser igen sin klasse, og der er vel ingen tvivl om, at han er den bedste spiller i ligaen. Personligt har jeg selv været af den opfattelse længe, men folk må begynde at være enige. Fantastisk at have sådan en spiller, men så sandelig også skræmmende at vi er så dybt afhængige af ham. Det er i den grad ham og Lampard, der tager det tunge læs for tiden.

Jeg håber og tror også på, at klubben vælger at forlænge med Lampard. Hvis ikke så håber jeg bare, at han når at slå Tamblings rekord på 202 mål.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5948: 02 Feb 2013, 20:33 »

Rygter siger, at Rafa er kaldt op på Romans kontor for at snakke om de nylige resultater. Passer det, ligner det en fyring.

DeBuur
Manager

« Svar #5949: 02 Feb 2013, 22:41 »

Rygter siger, at Rafa er kaldt op på Romans kontor for at snakke om de nylige resultater. Passer det, ligner det en fyring.

Netop her er problemet..... Chelsea har stor forbrugt manager de seneste år og alt kontinuitet er væk... det er jo et gale hus.

Personligt havde jeg troet at Chelsea havde en Guardiola på plads til sommer  Peace men det lader nu til at der snart bliver brug for en ny midlertidig træner i Chelsea.

Jeres trup er jo fantastisk.... der er lidt mangler på jeres højre back... men ellers har I sgu en trup der burde kunne vinde PL.

Frank Lampard.... wow han må have pisset nogle af i klubben siden han ikke har fået forlænget kontrakten... jeg så ham gerne i Liverpool  Peace

YNWA

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5950: 03 Feb 2013, 17:38 »

Ville redde min weekend big time hvis FSW langt om længe blev kylet ud på røv og albuer. Er efterhånden sikker på han inden han underskrev med os har ringet til Liverpool og aftalt med deres bestyrelse at han nok skulle ødelægge det for os... Har seriøst lyst til at pløkke knoppen af den mand...

Og med Mourinho fyret senest til sommer i Madrid, kan man passende hente ham tilbage. Så skal han også nok få gennemtrumfet en forlængelse til Lampard, samt at Torres bliver erstattet af en angriber som kan lave over 10 mål på en sæson...

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5951: 03 Feb 2013, 17:48 »

Torres har lavet 15 kasser so far. Han er mere scorende end så mange andre. Det er blevet moderne at fortsætte kritikken af ham.

Mourinho bliver aldrig Chelsea-træner så længe Abramovich er ejer. Det kan jeg slet ikke forestille mig.

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #5952: 03 Feb 2013, 19:15 »

Torres har lavet 15 kasser so far. Han er mere scorende end så mange andre. Det er blevet moderne at fortsætte kritikken af ham.

Mourinho bliver aldrig Chelsea-træner så længe Abramovich er ejer. Det kan jeg slet ikke forestille mig.

Du er ualmindeligt glad for at forsvare Torres har jeg lagt mærke til..
Han har stadig kun scoret 7 mål i 25 kampe i PrL. Det er simpelthen ikke godt nok som en angriber!
Udover det falder hans markedsværdi enormt - se bare her: http://www.transfermarkt.co.uk/en/fernando-torres/mwverlaufgraph/spieler_7767.html

Sælg ham til sommer, minimer den økonomiske skade og køb en mindre løntung angriber som også kan score 7 mål på 25 kampe.. meget bedre løsning.

Når det er sagt, ønsker jeg alt godt for Torres, både nu og i fremtiden. Det er bare ikke hos os han skal finde fordumsstyrke.

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

verdenskrig
Manager

« Svar #5953: 04 Feb 2013, 11:13 »

Når det er sagt, ønsker jeg alt godt for Torres, både nu og i fremtiden. Det er bare ikke hos os han skal finde fordumsstyrke.

Det er jo nok den erkendelse at man må drage efterhånden. Jeg mener stadig at Torres var et panikkøb, i sidste øjeblik for at man kunne få transfervinduet til at se ambitiøst og stærkt ud. Roman skulle vise at han stadig kunne og ville vise de økonomiske muskler frem. Der var aldrig en målrettet plan, hvilket viser sig bedst ved at man fra start fuldkommen fejlagtigt forsøgte at spille med Drogba og Torres sammen.

Torres var HJERNEDØDT dårlig i starten. Det var decideret sygt så elendig han var. Han kunne jo dårligt tæmme en bold, eller ramme en ladeport fra en meters afstand. Sidenhen er det dog blevet bedre, og i dag optræder ham som en gennemsnitlig PL angriber, som deltager fint i spillet og scorer nogle mål i ny og næ.

Er det virkelig nok for Chelsea, der har ambitioner om at være det bedste hold i England? Derudover skal man som TardCore også er inde på huske hans løn. Han er IKKE sin løn værd pt. Han blev købt som topscorer type og fik en løn efter det. Har det på samme måde med Carroll. Hvis han skal være hos os, så skal det ikke være til den hyre han ( i følge fm) får hos os. Det er han simpelthen ikke værd, men som type er han fin at have. Et stort lokum kan man i mine øjne altid bruge.

Når i nu har en ejer som er ligeglad med penge og bare betaler hvad det koster, så sælg dog Torres og hent Falcao. Det ville være jordens ondeste køb og manden ville jo seriøst lave 67 kasser i PL på en sæson Tunge
« Seneste Redigering: 04 Feb 2013, 11:21 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #5954: 04 Feb 2013, 14:33 »

Det er helt rigtigt det du siger VK. Hans niveau er løftet markant siden han kom til, men det er langt fra nok til klubbens nuværende status og ambitionsniveau. Men hvor meget man kan bebrejde ham er egentlig begrænset.. Chelsea har det med at dræbe angribere og den eneste der endnu under Abramovich har kunnet stå imod er Drogba.
Men et eller andet sted er det vanvittigt at tænke på at man skal have sådan en karisma, psyke og talent som Drogba for at kunne slå til i Chelsea.. Jeg har længe tænkt over en Wilfried Bony ikke kunne være løsningen, men med drømmen om den næste Drogba i Lukaku vil jeg heller ikke ødelægge, så derfor håber jeg på at Lukaku får chancen i næste sæson, uden at en ekstra konkurrent bliver hentet ind.

Falcao er meget vel løsningen, men det kræver at Abramovich vil lade Torres smutte. Hvilket jeg desværre tvivler på. Smiley

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Sider: 1 ... 395 396 [397] 398 399 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010